Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Π. ΚΑΠΟΓΛΟΥ: ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ ΑΥΤΟΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

Πήρα σήμερα μια επιστολή από τον Π. Καπόγλου στον οποίον αναφέρθηκα σε παλαιότερη ανάρτηση εξ αιτίας της εκπρόθεσμης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο ΠΑΣΟΚ ώστε να καταστεί υποψήφιος δήμαρχος Αλεξάνδρειας με την στήριξη του κόμματός του.
Με την επιστολή του ο κ. Καπόγλου επιχειρεί να διαφωτίσει τόσο εμένα όσο και τους αναγνώστες παραθέτοντας μια σειρά από επιχειρήματα που τα κρατούσε ως επτασφράγιστο μυστικό.
Ο Π. Καπόγλου επιμένει και δηλώνει δημόσια ότι διαφωνεί με την υποψηφιότητα του Μπ. Γκιόνογλου τον οποίο θεωρεί διασπαστή του ΠΑΣΟΚ και άνθρωπο που μόνο πήρε από το κόμμα και δεν έδωσε τίποτα σε αντίθεση με τον ίδιο που από το 1974 προσφέρει στον χώρο.
Ολόκληρη η επιστολή του Π. Καπόγλου έχει ως εξής:

Αλεξάνδρεια 12/8/2010
Αξιότιμε και αγαπητέ κ. Χάρη Μόχλα,

Κατ’ αρχή θέλω να σε συγχαρώ για την επιτυχημένη με έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση και με μεγάλη επισκεψιμότητα ιστοσελίδα σου ( την οποία επισκέπτομαι συχνά), αλλά και για τις συχνά εύστοχες παρατηρήσεις και τα συχνά δεικτικά, αλλά με προσοχή διατυπωμένα και με βαθύ νόημα σχόλια σου για πρόσωπα και καταστάσεις.
Καμιά φορά όμως στη ρύμη του λόγου σου ίσως αδικείς κάποιες φορές κάποιους, μεταξύ των οποίων πρόσφατα και εμένα.
Συγκεκριμένα με αδικείς με 3 αρνητικά και σκωπτικά σχόλια σου, σαν να έχεις κάτι προηγούμενο με μένα.
Θα αναφερθώ μόνον σε 2 σχόλια σήμερα, που έχουν επικαιρότητα:
1) Στο σχόλιο σου σχετικά με την εκπρόθεσμα κατατεθείσα αυτοπρόταση- υποψηφιότητα μου στο ΠΑΣΟΚ, όπου με αποκαλείς ευθέως «άσχετο» ή «βαθιά νυχτωμένο».
Σαν πρόλογο να σε ενημερώσω αρχικά φίλε Χάρη, ότι δεν είχα και δεν έχω και τόση «καούρα» να γίνω Δήμαρχος Αλεξάνδρειας ( όπως άλλωστε φαίνεται από την καθυστερημένη κατάθεση της υποψηφιότητας μου), διότι δεν είμαι και τόσο αργόσχολος, αλλά αντίθετα είμαι πολυάσχολος και μάλιστα υπεραπασχολημένος, όπως θα διαπιστώσεις παρακάτω.
Απλά βλέπω, ότι μπορώ να προσφέρω πολλά για την ανάπτυξη και την ευημερία της Αλεξάνδρειας, με εντιμότητα και όραμα διαθέτοντας και την απαιτούμενη ικανότητα και εργατικότητα μου.
Κατά βάση όμως έχεις δίκιο για το σχόλιο σου και δεν σε παρεξηγώ. Διότι είναι εύλογο για έναν ο οποίος δεν γνωρίζει τα πραγματικά γεγονότα ( όπως στην προκείμενη περίπτωση εσύ, παρά τη δεινή δημοσιογραφική σου ικανότητα να μαθαίνεις πριν από άλλους διάφορα γεγονότα), που μεσολάβησαν και το γιατί και πώς προέκυψε μια τέτοια εκπρόθεσμη αυτοπρόταση και μάλιστα με τόσο μεγάλη καθυστέρηση ( η προθεσμία του ΠΑΣΟΚ έληξε την 13/6/2010 και εγώ κατέθεσα αυτοπρόταση την 5/7/2010) είναι εύλογο λοιπόν κάποιος να με θεωρήσει έτσι «άσχετο» ή «βαθιά νυχτωμένο».
Όμως εσύ ως έμπειρος δημοσιογράφος, θα έπρεπε να εμβαθύνεις τη σκέψη σου και να αναρωτηθείς μήπως υπάρχει κάποιος άλλος λόγος αυτής της ενέργειας μου;
Έτσι θα μπορούσες με μια πιο προσεκτική διατύπωση να πεις τα ίδια με μορφή ερωτήματος, όπως: « …είναι δυνατόν να είναι …άσχετος ή βαθιά νυχτωμένος…ή μήπως κάτι άλλο συμβαίνει….» και έτσι να αποφύγεις και διάφορους δημοσιογραφικούς «κινδύνους» ή «σκοπέλους».
Όπως λοιπόν φίλε Χάρη γνωρίζεις από άλλη περίπτωση (όταν μου ζήτησες εσωκομματική μου τοποθέτηση να σου τη δώσω προς δημοσίευση και σχολιασμό) εγώ αποφεύγω να εκθέτω τα εσωκομματικά γεγονότα στη δημοσιότητα, σεβόμενος το Κόμμα μου, στο οποίο προσφέρω από το 1974 και στο οποίο δεν θέλω να δημιουργήσω προβλήματα.
Έτσι και στην προκειμένη περίπτωση δεν κοινολόγησα, ούτε ότι έστειλα επιστολές στην αρμόδια επιτροπή του ΠΑΣΟΚ και πολύ περισσότερο το περιεχόμενο των επιστολών μου.
Η δημοσιογραφική ομάδα της εφημερίδας «ΠΟΛΙΤΗΣ» πιθανόν θα έμαθε για τις εισηγήσεις ή υποδείξεις μου στα κεντρικά κομματικά Όργανα, συνοδεύοντας με υπονοούμενα την πληροφορία τους για αυτοπρόταση μου.
Σήμερα λοιπόν θεωρώ, ότι μπορώ και είναι επιβεβλημένο να κάνω μια εξαίρεση και να σε ενημερώσω, ότι δεν είχα σκοπό να καταθέσω αυτοπρόταση και γι’ αυτό δεν έκανα αυτοπρόταση μέσω του Διαδικτύου μέσα στην ορισθείσα μικρή και δίχως να προηγηθεί ευρεία δημοσιότητα προθεσμία. (από 8-13/ 6/2010)
Έτσι μετά από σχετικό προβληματισμό μου για την ακολουθηθείσα διαδικασία από την οποία προέκυψε μόνο μια αυτοπρόταση και μια ετεροπρόταση, που μάλλον είναι «εταιροπρόταση»( όπως και εσύ επισημαίνεις) , δηλαδή εξέλιξη που δεν τιμά το ΠΑΣΟΚ, θεώρησα σκόπιμο να στείλω και έστειλα επιστολές στην αρμόδια Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ εκθέτοντας τις απόψεις μου.
Συγκεκριμένα ζητώντας να ακολουθήσει η αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης υποψηφίων Δημάρχων και άλλες δημοκρατικές και ανοιχτές διαδικασίες πέραν του Διαδικτύου.
Ειδικότερα να συγκαλέσει Δημοτικές Συνελεύσεις, όπου να δεχθεί και άλλες αυτοπροτάσεις και ετεροπροτάσεις και όπου να γίνουν πολιτικές τοποθετήσεις των μελών και κυρίως των αιτούντων υποψηφιότητα:
Δηλαδή γιατί θέλουν χρίσμα ή στήριξη από το ΠΑΣΟΚ και πώς σκοπεύουν να πορευτούν και τι φιλοδοξούν να προσφέρουν μέσω της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην τοπική κοινωνία κλπ και
Όσον αφορά τον εν ενεργεία Δήμαρχο θα ήταν εύλογο να εξηγήσει στην Δημοτική Ολομέλεια
- γιατί τώρα θυμήθηκε το ΠΑΣΟΚ;
- Τι έχει αλλάξει και από «Ανεξάρτητος» επί 8ετία Δήμαρχος και 2 φορές Διασπαστής του ΠΑΣΟΚ ενάντια στον επίσημο υποψήφιο Δήμαρχο του ΠΑΣΟΚ και προκλητικά συνεργασθείς με επιφανή στελέχη της Δεξιάς και εκλεγείς τελικά 2 φορές χάριν των ψήφων νεοδημοκρατών ψηφοφόρων και όχι με ψήφους ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και με σκοπό να συνεργασθεί και πάλι με ΝΔ Δημοτικούς Συμβούλους (όπως και εσύ επισημαίνεις), ζητά σήμερα το Χρίσμα ή τη Στήριξη ΠΑΣΟΚ και μάλιστα αφήνοντας υπονοούμενα, ότι εάν δεν πάρει στήριξη ή χρίσμα του ΠΑΣΟΚ έχει έτοιμη την «προβιά= κοστούμι» του ανεξάρτητου και θα ακολουθήσει την γνωστή πεπατημένη και 2 φορές επιτυχημένη μέθοδο του «ανεξάρτητου» ή «υπερκομματικού»;
Μ
ετά βέβαια από όλα αυτά θα μπορούσε να τεθεί στην Ολομέλεια το ερώτημα ποιόν υποψήφιο θεωρεί κατάλληλο για να λάβει χρίσμα του ΠΑΣΟΚ και να δοθεί η δυνατότητα στη Δημοτική Ολομέλεια να ασκήσει το δημοκρατικό δικαίωμα της και να προτείνει ή να αξιολογήσει ( με εκλογή) στην αρμόδια επιτροπή ποιόν ή ποιους θεωρεί πλέον κατάλληλο ή κατάλληλους για υποψήφιο ή υποψήφιους για τη Δημαρχία της Αλεξάνδρειας ( και πιθανόν ποιόν ή ποιους απορρίπτει ), οπότε στη συνέχεια η αρμόδια επιτροπή έχοντας τον τελευταίο λόγο και λαμβάνοντας υπόψη και την εισήγηση της Δημοτικής Ολομέλειας θα μπορούσε να δώσει το χρίσμα ή τη στήριξη σε όποιον υποψήφιο Δήμαρχο Αλεξάνδρειας αποφάσιζε.
Με αυτή τη διαδικασία θα μπορούσε να προκύψει υποψήφιος Δήμαρχος ΕΝΩΤΙΚΟΣ και κοινής αποδοχής (που πιθανόν να ήταν και ο νυν Δήμαρχος, λόγω των προσβάσεων του κλπ, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις και εσύ) και έτσι θα μπορούσε να στηριχθεί από όλους και να εκλεγεί ευχερέστερα.
Τελικά βέβαια έκρινα σκόπιμο για διαφόρους πολιτικούς λόγους να καταθέσω την δήθεν εκπρόθεσμη αυτοπρόταση μου, επισημαίνοντας, ότι δεν μπορεί να θεωρηθεί πολιτικά εκπρόθεσμη ( καθόσον δεν πρόκειται για Δημοπρασία ή αίτηση ΑΣΕΠ) και διότι οι πολιτικές διεργασίες δεν μπορούν να περιορίζονται σε ασφυκτική προθεσμία 5 ημερών, αλλά μπορούν να συνεχίζονται τουλάχιστον μέχρι την προκήρυξη των Δημοτικών εκλογών., όπως άλλωστε γίνεται σε άλλους Δήμους.
Όσον αφορά τις προθέσεις μου θα πρέπει να πιστέψεις και εσύ και πολλοί δύσπιστοι ( και έχουν όλοι δίκαιο να είναι δύσπιστοι εξ αιτίας της κακής εμπειρίας τους), ότι εγώ είχα και έχω όλη την όρεξη και διάθεση, αλλά και την ικανότητα να προσφέρω αρχικά στην οργάνωση του νέου μεγάλου Δήμου και στην εξυγίανση της οικονομικής κατάστασης του Δήμου-Κρατιδίου Αλεξάνδρειας και στη συνέχεια να επιτύχω την ανάπτυξη και στην ευημερία της περιοχής και του Δήμου Αλεξάνδρειας εφαρμόζοντας όσα αναφέρω στα άρθρα μου, που αποκαλείς σκωπτικά προεκλογική προγραμματική πλατφόρμα μου.
Έτσι έχουν τα πράγματα αγαπητέ Χάρη και δεν σε τιμά να αποκαλείς άσχετο και βαθιά νυχτωμένο ένα άτομο της τοπικής Κοινωνίας της Αλεξάνδρειας, που τιμά τον τόπο και που αποδεικνύεται ότι όχι μόνον δεν είναι νυχτωμένο, αλλά είναι ξυπνητό και τη νύχτα και πρωτοπορεί και διαπρέπει πανελλαδικά στον τομέα του και το οποίο είναι σήμερα ίσως το πιο αναγνωρισμένο πανελλαδικά πρόσωπο της Αλεξάνδρειας (για το πανελλαδικής εμβέλειας έργο του) μετά από τον συνθέτη –ποιητή-τραγουδιστή Χρήστο Νικολόπουλο και μετά από τον Υπουργό Μιχάλη Χρυσοχοϊδη και πιθανόν και μετά από κάποια άλλα άτομα ( ζητώ συγνώμη, εάν λησμονώ κάποια άλλα άτομα) .
Επειδή έχεις εξοικείωση με το Διαδίκτυο γράψε στη μηχανή αναζήτησης Google «Καπόγλου Παύλος γεωπόνος» και θα διαπιστώσεις μόνος σου τα λεγόμενα μου. Επίσης για καλύτερη ενημέρωση σου μπορείς να επισκεφτείς τις ιστοσελίδες μου:
www.στεβια.gr ;
http://stevia-gr.blogspot.com ;
http://stevia-kapogloupm.b;ogspot.com
Επίσης ευχαρίστως να πιούμε ένα καφέ μαζί και να σου δώσω ένα αντίτυπο του βιβλίου μου «ΣΤΕΒΙΑ. Γλυκιά, αλλά αθώα…Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ» και να σου στείλω με email μια παρουσίαση του βιβλίου μου για να την αναρτήσεις, εάν θέλεις στην έγκριτη ηλεκτρονική εφημερίδα σου.
Όσον αφορά τον Δήμαρχο κ. Γκιόνογλου Χαράλαμπο μια αντίστοιχη αναζήτηση στο Google δεν θα δώσει τίποτε άλλο πέραν της δραστηριότητας του ως Δημάρχου και αυτής συχνά με αρνητικά σχόλια.

2) Επίσης με αδικείς με το σχόλιο σου σχετικά με το άρθρο μου στην εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΗΣ» για τις «Δυνατότητες και Προϋποθέσεις Ανάπτυξης και Ευημερίας της Αλεξάνδρειας» το οποίο άρθρο αποκαλείς προεκλογική προγραμματική πλατφόρμα υποψηφίου Δημάρχου λέγοντας σκωπτικά : «…λες και πρόκειται ποτέ να γίνει υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ Δήμαρχος…».
Όπως σου είπα και παραπάνω σαν πρόλογο και επαναλαμβάνω φίλε Χάρη, δεν έχω και τόση «καούρα» να γίνω Δήμαρχος Αλεξάνδρειας ( όπως άλλωστε φαίνεται από την καθυστερημένη κατάθεση της υποψηφιότητας μου), διότι δεν είμαι και τόσο αργόσχολος, αλλά αντίθετα είμαι πολυάσχολος και μάλιστα υπεραπασχολημένος, όπως θα διαπιστώσεις παρακάτω.
Απλά βλέπω, ότι μπορώ να προσφέρω πολλά για την ανάπτυξη και την ευημερία της Αλεξάνδρειας, με εντιμότητα και όραμα διαθέτοντας και την απαιτούμενη ικανότητα και εργατικότητα μου.

2α) Κατ’ αρχή, φίλε Χάρη, τέτοιες απόψεις ή προτάσεις για τις « ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ» μπορούν να γίνουν οποτεδήποτε και όχι μόνο ενόψει των Δημοτικών εκλογών, αλλά και από οποιονδήποτε, χωρίς να χρειάζεται να είναι υποψήφιος Δήμαρχος.
Άλλωστε το αναφέρω απευθυνόμενος και στους συντάκτες της εφημερίδας «ΠΟΛΙΤΗΣ», ότι αυτά είχαν γραφτεί ως παρέμβαση μου σε σχετικά δημοσιεύματα τους κατά το Φεβρουάριο του 2010 και ορισμένα σημεία τα είχαν δημοσιεύσει πριν από χρόνια, όταν ο Δήμος συμμετείχε στην Ημέρα Προστασίας του Περιβάλλοντος ( με συμβολικό σβήσιμο των φώτων τη νύχτα εκείνης της Ημέρας) την ίδια στιγμή που εκρίζωσε εκατοντάδες Ακακίες στην οδό Βετσοπούλου.
Εξ άλλου δεν θα προλάβαινα, όπως αντιλαμβάνεσαι, να γράψω τόσο μακροσκελές κείμενο μετά την κατάθεση της αυτοπρότασης, ως προεκλογική πλατφόρμα μου.
2β) Τελικά, φίλε Χάρη, έχεις και πάλι δίκιο, που αποκαλείς το άρθρο μου Προεκλογική προγραμματική πλατφόρμα. Διότι αυτές οι Απόψεις και προτάσεις μου μπορούν πράγματι να χρησιμοποιηθούν ως δωρεάν και έτοιμος οδηγός σύνταξης Προεκλογικού Προγράμματος από οποιονδήποτε υποψήφιου Δήμαρχο της Αλεξάνδρειας και ακόμη ευχής έργο θα ήταν και να εφαρμοσθούν από όποιον εκλεγεί τελικά νέος Δήμαρχος στο Δήμο-Κρατίδιο της Αλεξάνδρειας .
Έτσι από αυτή την άποψη είναι και αυτό μια δωρεάν προσφορά στους υποψήφιους Δήμαρχους, αλλά και στον τόπο. Επί πλέον σε περίπτωση υλοποίησης των προτάσεων μου, θα είμαι ευτυχής και εγώ περισσότερο από όλους τους άλλους συμπολίτες μας, διότι θα έχω συμβάλλει με τις απόψεις μου έμμεσα στην ανάπτυξη και ευημερία της περιοχής μας.
) Επίσης θα ήταν ευχής έργο να εκθέτανε τέτοιες απόψεις και προτάσεις και άλλοι ενεργοί πολίτες, που αγωνιούν για την φθίνουσα πορεία και υπανάπτυξη της περιοχής και μάλιστα θα περίμενε κανείς τέτοιες πρωτοβουλίες και από τους έγκριτους δημοσιογράφους της πόλης μας, όπως και εσύ, και όχι μόνον να παραθέτουν ειδήσεις και σχόλια στην εφημερίδα ή ιστοσελίδα τους.
Έτσι ώστε να είναι και διαμορφωτές της κοινής γνώμης, όπως πρέπει και αρμόζει στους καλούς δημοσιογράφους.
2δ) Εν τέλει, χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω, θα πρέπει να ξέρεις, ότι έχω συμβάλλει και παλιότερα στην αγροτική- οικονομική ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας ( και κυρίως της τότε Επαρχίας και σήμερα Δήμου Αλεξάνδρειας) αθόρυβα και χωρίς αναγνώριση ( και χωρίς να είμαι Δήμαρχος και χωρίς αντιμισθίες), όπως θα διαπιστώσεις διαβάζοντας το σύντομο Βιογραφικό μου, που δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει.
2ε) Αλλά όμως και σήμερα αγωνίζομαι για την ανάπτυξη και ευημερία της περιοχής μας, αλλά και όλης της Ελλάδας με την προσπάθεια διάδοσης της καλλιέργειας και μεταποίησης της Στέβιας, όπως θα αντιληφθείς με την ανάγνωση του βιβλίου μου «ΣΤΕΒΙΑ», αλλά και με την αναζήτηση του «ΚΑΠΟΓΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ », που θα κάνεις στο Διαδίκτυο.
2ζ) Ακόμη θέλω να σε πληροφορήσω, ότι έχω υποβάλλει παρόμοια Πρόταση μου για τις Δυνατότητες και Προϋποθέσεις ανάπτυξης της Ελλάδας ( και της Ημαθίας) με την καλλιέργεια και μεταποίηση της Στέβιας, χωρίς απαραίτητα να είμαι υποψήφιος Πρωθυπουργός της Ελλάδας, όπως θα διαπιστώσεις από την ανάγνωση του Επίλογου του βιβλίου μου.
Μάλιστα για αυτές τις προτάσεις μου έχω λάβει επαινετικές κριτικές και αυτές έχουν μελετηθεί και τείνουν να γίνουν αποδεκτές και να εφαρμοσθούν από το αρμόδιο ελληνικό Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και πιθανόν και από τα αντίστοιχα Υπουργεία άλλων χώρων, όπως της Τουρκίας.
2η) Ειδικότερα σε πληροφορώ, ότι αυτή τη στιγμή μου έχουν ανατεθεί διάφορα επιστημονικά καθήκοντα, ως ειδικός επιστημονικός Σύμβουλος και Εμπειρογνώμων ( Γεωπόνος):
α) Της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης για την εφαρμογή επιδεικτικής- δοκιμαστικής καλλιέργειας της Στέβιας για λογαριασμό της ΕΒΖ την οποία διεξάγω ήδη.
β) Της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Γιαννιτσών για την διεξαγωγή Ημερίδων για ενημέρωση των Γεωπόνων και των Αγροτών του νομού Πέλλας, αλλά και για την εγκατάσταση επίσης επιδεικτικής- δοκιμαστικής καλλιέργειας της Στέβιας στα Γιαννιτσά, που βρίσκονται σε εξέλιξη.
γ) Έχω ήδη διεξάγει Ημερίδα Στέβιας στη Βέροια την 2/6/2010 με χορηγία της Νομαρχίας Ημαθίας και με συνδιοργανωτές την ΕΑΣ Βέροιας, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ημαθίας και το Σύλλογο Γεωπόνων Ημαθίας για την ενημέρωση των Γεωπόνων και των Αγροτών της Ημαθίας για την καλλιέργεια και μεταποίηση της Στέβιας.
δ) Πρόκειται να κληθώ και από άλλες ΕΑΣ ή Δήμους στην Ελλάδα για αντίστοιχες δράσεις κλπ
ε) Βέβαια όσον αφορά το Δήμο Αλεξάνδρειας, στον οποίο έκανα από πολύ ενωρίς σχετική πρόταση για τη διεξαγωγή ενημερωτικής Ημερίδας για τη Στέβια, έλαβα αρνητική απάντηση. Δηλαδή η σημερινή Δημοτική Αρχή της Αλεξάνδρειας αδιαφόρησε επιδεικτικά να συμβάλλει στην Αγροτική Ανάπτυξη της περιοχής.
ζ) Τέλος να σου δώσω και μια κατ’ αποκλειστικότητα πληροφορία ( πριν ακόμη την αναρτήσω στις δικές μου ιστοσελίδες) ότι έχω ήδη υπογράψει ως ειδικός εμπειρογνώμων-Γεωπόνος μια ειδική οικονομοτεχνική μελέτη για την χορήγηση τραπεζικού δανείου εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ (εν μέσω οικονομικής κρίσης) σε ομάδα παραγωγών στην Καβάλα για την καλλιέργεια Στέβιας και βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένονται οι υποβολές και άλλων τέτοιων οικονομοτεχνικών μελετών σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.
η) Τέλος με αναγκάζεις να περιαυτολογήσω και να σε πληροφορήσω κατ’ αποκλειστικότητα, ότι πιθανόν να κληθώ από την Τουρκική Κυβέρνηση ως ειδικός Σύμβουλος-Γεωπόνος για να αναλάβω και εκεί το θέμα της διάδοσης της καλλιέργειας και μεταποίησης της Στέβιας στην Τουρκία.
Βέβαια τελικά, φίλε Χάρη, παρόλα αυτά είναι δικαίωμα σου και θα μπορούσες και πάλι να στηρίξεις την υποψηφιότητα Γκιόνογλου Χαράλαμπου και να τον εκθειάσεις ή να τον λιβανίσεις, εάν βέβαια θεωρείς επιτυχή την 8ετή θητεία του και εάν σε αυτό αποσκοπούσες και να δείξεις την υπεροχή του «ξύπνιου» ή «ξυπνητού» Δήμαρχου έναντι του «βαθιά νυχτωμένου» και «άσχετου» αντιπάλου του Καπόγλου Παύλου.
Πιστεύω βέβαια, ότι εάν τελικά ο νυν Δήμαρχος Αλεξάνδρειας ( φίλος μου πέραν των πολιτικών μας διαφορών και απόψεων στα δημοτικά πράγματα) θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος με ή χωρίς τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ δεν θα καταφέρει για Τρίτη φορά να εκλεγεί με ψήφους του 1/3 του ΠΑΣΟΚ και με ψήφους της ΝΔ, διότι τα πράγματα έχουν αλλάξει σε βάρος του και αυτή τη φορά χρειάζεται το «όλο ΠΑΣΟΚ», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεσαι σε σχετική ρήση του Βενιζέλου.
Γι’ αυτό εμμέσως, μέσω των επιστολών μου προς την Επιτροπή αξιολόγησης των υποψηφίων Δημάρχων του ΠΑΣΟΚ, τον κάλεσα να αποχωρήσει χωρίς ήττα και ότι είναι καιρός να αποσυρθεί οικιοθελώς και να προσφέρει και αυτός έστω μια κάποια υπηρεσία στο ΠΑΣΟΚ, αφού μέχρι τώρα μόνο έχει πάρει και τίποτε δεν έχει προσφέρει στο ΠΑΣΟΚ από την ώρα της εμφάνισης του στην δημοτική πολιτική σκηνή ( ελέω του πολιτικού τζακιού, του θείου του) παρά μόνον Διάσπαση της ΕΝΟΤΗΤΑΣ του ΠΑΣΟΚ την οποία τραυμάτισε θανάσιμα τόσα χρόνια.
Βέβαια είναι δύσκολη η ώρα και η απόφαση της απόσυρσης για οποιονδήποτε, που δεν διαθέτει σχετική αυτογνωσία, ώστε να αντιληφθεί την ώρα της αποχώρησης του και της πτώσης της Αυλαίας. Κανείς εύκολα δεν αποχωρεί και δεν κατεβαίνει από το άλογο της εξουσίας, εάν πρώτα δεν γευτεί το πικρό ποτήρι, που θα του δώσει το εκλογικό σώμα.
Εγώ φίλε Χάρη, δεν προέρχομαι από «πολιτικό τζάκι», αλλά από φτωχικό «μαγκάλι» και δεν είμαι αυτός που είμαι, ελέω Θείου, αλλά αυτοδημιούργητος, όπως πιθανόν και εσύ και οι περισσότεροι συμπολίτες μας, και θα πρέπει να σεβόμαστε και να στηρίζουμε αυτοδημιούργητους ανθρώπους, που ίδρωσαν στη ζωή τους.
Φοβάμαι όμως, φίλε Χάρη, ότι τελικά θα απογοητευτείς και θα πληρώσεις πολύ ακριβά και εσύ, όπως όλοι μας μια τέτοια επιλογή σου στήριξης και εκλογής του νυν Δήμαρχου, ως Δήμαρχου και του νέου Δήμου-Κρατιδίου της Αλεξάνδρειας.
Σε ευχαριστώ για τη φιλοξενία και ελπίζω να αναρτήσεις την παρούσα επιστολή μου στην ιστοσελίδα σου, στην έγκριτη ηλεκτρονική Εφημερίδα σου «ΧΡΟΝΙΚΑ»
Θα χαρώ επίσης, εάν με αυτή την ευκαιρία ξεκινήσει μια συνεργασία μας με αναρτήσεις των δραστηριοτήτων μου και στην ιστοσελίδα σου.
Φιλικά
Παύλος Καπόγλου
Γεωπόνος

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αντε Χαρη,ιδου η Ροδος,ιδου και το πηδημα.Περιμενουμε με αγωνια την απαντηση σου στις προκλησεις του κ. Καπογλου.τι απαντας,σε οσα σου καταμαρτυρει;

Ανώνυμος είπε...

poli glipsimo vre xari o kapoglou ti exeis k travas olous tous kai tis pasokous

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΛΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ
ΚΕ ΚΑΠΟΓΛΟΥ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ

Το 2006 και το 2007 το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έκανε έρευνες προσαρμοστικότητας, παραγωγικότητας, οικονομικότητας του φυτού στην Ελλάδα, σε 10 αγροτικές περιοχές (Σέρρες, Ξάνθη, Γρεβενά, Κατερίνη, Τούμπα Κιλκίς, Λαμία, Δράμα, Ζαγκιβέρι, Τιθορέα, Αγρίνιο). Τα αποτελέσματα ήταν πολύ ενθαρρυντικά, καθώς φαίνεται ότι η προσαρμόζεται και αποδίδει ικανοποιητικά με χαμηλές λιπάνσεις και περιορισμένη άρδευση, ενώ δεν έδειξε να προσβάλλεται από εχθρούς (έντομα) ή αρρώστιες.
Με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπεύθυνος του ερευνητικού προγράμματος καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Πέτρος Λόλας τόνισε ότι η Stevia rebaudiana θα είναι μία καινοτόμος και εναλλακτική καλλιέργεια-τρόφιμο στα πλαίσια της Νέας Γεωργίας γιατί μπορεί να αντικαταστήσει συμβατικές και προβληματικές καλλιέργειες και χρήσεις ορισμένων ουσιών (π.χ. ζάχαρης, συνθετικών γλυκαντικών ουσιών) στην Ελλάδα και την Ε.Ε. παρέχοντας πολύ υψηλό εισόδημα, καλύτερο ακόμα και από εκείνο του καπνού καθώς και απασχόληση σε μία αγροτική οικογένεια.
Επίσης επισήμανε ότι η Stevia rebaudiana με τις μειωμένες απαιτήσεις σε εισροές (νερό, λιπάσματα, κανένα φυτοφάρμακο) προσιδιάζει περισσότερο στη Βιολογική Γεωργία και τη Γεωργία μειωμένων εισροών.
Σε όλες τις χώρες όπου καλλιεργείται σήμερα χρησιμοποιείται ως ετήσιο φυτό, ύψους 60-120 cm, ανάλογα με το στάδιο κοπής. Η καλλιέργεια της Stevia μοιάζει πάρα πολύ με την καπνοκαλλιέργεια τόσο ως προς τις εδαφοκλιματικές συνθήκες και περίοδο καλλιέργειας (από Μάιο έως Σεπτέμβριο), όσο και την παραγωγή των φυτών στα σπορεία, τη λίπανση, τις αποστάσεις φυτείας, απαιτήσεις σε άρδευση (λιγότερες ανάγκες), συλλογή (με κοπή μία ή δύο φορές λίγο πριν την άνθηση), κ.ά.
Σύμφωνα με τον κ. Λόλα υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τη Stevia rebaudiana από μέρους των αγροτών, ύστερα από τις επιτόπιες ενημερωτικές επισκέψεις που τους έγιναν, γιατί είναι μία καλλιέργεια που γίνεται χωρίς υψηλές απαιτήσεις σε εισροές, λιγότερο ‘’κουραστική’’, πολύ πιο προσοδοφόρα από ό,τι πολλές ‘’παλιές’’ καλλιέργειες (σιτάρι, βαμβάκι, ζαχαρότευτλα, καλαμπόκι, ηλίανθος, καπνός, κ.ά.) και μάλιστα οικονομικά αυτοδύναμη καλλιέργεια χωρίς να χρειάζεται επιδότηση από την Ε.Ε. Για να στηριχθεί και τεκμηριωθεί καλύτερα το συμπέρασμα των πειραμάτων που έγιναν, επιστημονικά, αλλά και λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών (καύσωνες) του περασμένου έτους καθώς και του περιορισμένου αριθμού των περιοχών στις οποίες πραγματοποιήθηκαν, επιβάλλεται να επαναληφθούν σε περισσότερες και σε μεγαλύτερη έκταση περιοχές καλύπτοντας αντιπροσωπευτικά τις κύριες αγροτικές περιοχές .
ΑΥΤΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ
http://www.sugarfree.gr/content/view/630/50/
....ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΕ ΚΑΠΟΓΛΟΥ

Ανώνυμος είπε...

TO ΟΛΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ,ΕΝΩΜΕΝΟ ΔυΝαΤό.

ΑΑΑΑΠΠΠΠΠΑΑΑΑΑΑΤΤΤΤΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

GLIKOAIMATOS O CHARIS !!!