Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΕΛΙΚΗΣ Ν. ΛΙΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ Φ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ

Με δημόσια δήλωσή του ο Νίκος Λιολιόπουλος, στέλεχος του ΠΑΣΟΚ στην Μελίκη, πρώην δημοτικός σύμβουλος και πρώην μέλος της ΝΕ Ημαθίας του ΠΑΣΟΚ δηλώνει ότι θα στηρίξει και πιθανότατα θα είναι και υποψήφιος με τον συνδυασμό του Φ. Δημητριάδη στον δήμο Αλεξάνδρειας.
Η ανακοίνωση του κ. Λιολιόπουλου είναι η ακόλουθη:
"Στις εκλογές του Νοέμβριου για το Δήμο Αλεξανδρείας όπου πλέον ανήκουμε μετά το σχέδιο Καλλικράτης , (το όποιο υποστήριξα και υποστηρίζω σθεναρά), θα στηρίξω την υποψηφιότητα του Φώτη Δημητριάδη.

Το βασικό κριτήριο της επιλογής μου είναι η απέραντη εκτίμηση που τρέφω προς το έργο του ως δήμαρχου Πλατέως τις δυο τελευταίες τετραετίες. το όποιο γνωρίζω πολύ καλά τόσο από την επαγγελματική μου ενασχόληση με την δημοσιογραφία για ένα διάστημα, όσο και από την συνεχή παρουσία μου σε χωριά της περιοχής .
Για το έργο του κ. Δημητριάδη δεν θα ήθελα να γίνω αναλυτικός θα παρουσιαστεί εξάλλου κατά την προεκλογική διαδικασία ,αλλά νομίζω πως ελάχιστοι αμφισβητούν τον χαρακτηρισμό που τον συνοδεύει ως ένα πολύ καλό και δραστήριο δήμαρχο.
Πιστεύω ότι θα είναι ένας πολύ κάλος δήμαρχος και για τον νέο μεγάλο δήμο Αλεξανδρείας..

Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να ξεκαθαρίσω ότι ελάχιστα τον γνωρίζω σε προσωπικό επίπεδο, αλλά στις λίγες φόρες που είχα την τύχη να συνομιλήσουμε αποκόμισα την ιδία εικόνα και για τον χαρακτήρα του.
Με λίγα λόγια ο Φώτης Δημητριάδης με κέρδισε ,όπως πιστεύω ότι θα κερδίσει και την πλειοψηφία των δημοτών του νέου δήμου.

Δεν το κρύβω ότι με προβλημάτισε αρκετά να στηρίζω μια επιλογή που εχει και την στήριξη από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, όταν ο ίδιος είμαι στέλεχος του Πασόκ και έχω την τιμή κατά καιρούς να εκλεγώ σε διάφορα όργανα του. Όμως η πιστή μου στις ικανότητες του Δήμαρχου Δημητριάδη είναι τέτοια που δεν μου επιτρέπει να μπω σε τέτοιου είδους διλήμματα.

Το γεγονός ότι το οργανωμένο Πασοκ αγνόησε επιδεικτικά τις συνεχείς εκκλήσεις μας για σύγκλιση κομματικής ολομέλειας τουλάχιστον στη Μελική όπου αντιμετωπίζει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα, αλλά και η μη στήριξη του σε κάποιο στέλεχος του χώρου που έχει διακριθεί για τους αγώνες του στην τοπική αυτοδιοίκηση , νομίζω ότι με βοηθούν να επιλέξω με καθαρά αυτοδιοικητικά κριτήρια την στάση μου στις δημοτικές εκλογές.

Κλείνοντας θα ήθελα να εκμυστηρευτώ ότι νοιώθω μεγάλη χαρά που η απόφαση μου αυτή βρίσκει μέχρι στιγμής εντυπωσιακή αποδοχή από ένα μεγάλο κομμάτι ανθρώπων που στήριξαν την έως τώρα πολιτική μου πορεία τόσο στην τοπική αυτοδιοίκηση όσο και στα όργανα του Πασόκ, γεγονός που αποτελεί ξεχωριστή τιμή για το πρόσωπο μου, όπως επίσης και η αποδοχή μου από ανθρώπους που ανήκουν στο χώρο της Νέας Δημοκρατίας

Θα ήθελα να διαβεβαιώσω όλους όσους στηρίζουν την πολιτική μου αυτή επιλογή ότι θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να δικαιώσω την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου."

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε στέλεχος του ΠΑΣΟΚ θα είσαι με τον ΚΟΥΓΚΑ σε ένα ψηφοδέλτιο? Να δεις πώς κάτι μου μυρίζει –μου θυμίζει αυτό , μήπως είσαι πάσα του Μιχαλάκη, η του Μαμουτόπουλου? Νικολάκη σου θυμίζουν τίποτε αυτά τα δύο ονόματα? Αν όχι έχουμε καιρό μπροστά μας θα σού τα θυμίζω εγώ ένα-ένα.
Ο σύντροφος από Αγκαθιά

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή σύντροφε Λιολιόπουλε, αυτός είναι ο λόγος πού πουλάς το κίνημα? Και πότε το ανακάλυψες ότι οΔημητριάδης είναι καλός Δήμαρχος? Μήπως επειδή θα έχει τον ΚΟΥΓΚΑ για συνεργάτη? Άντε να πας στην δεξιά και εσύ ως αποστάτης μαζί με τους άλλους αποστάτες τις δεξιάς να πάει ο τόπος μπροστά

Ανώνυμος είπε...

Νίκο μάλλον βιάστηκες, την αντίδρασή σου και την αντίθεσή σου για την μέχρι τώρα λειτουργία του ΠΑΣΟΚ στην ευρύτερη περιοχή του νέου Δήμου της Αλεξάνδρειας μπορούσες να την καταδείξεις και με άλλες κινήσεις και επιλογές, λυπάμαι γιατί σίγουρα θα πικραθείς, δεν γνωρίζεις με τι και ποιους μπλέκεις *αυτοί πουλούν και την μάννα τους* .... εύχομαι να σκεφτείς πολύ καλά πριν, την επόμενη κίνησή σου... Πάντως σε κάθε περίπτωση επειδή γνωρίζω τον Νίκο Λιολιόπουλο σου εύχομαι εσένα και μόνο εσένα καλή επιτυχία...

Nikos Lioliopoulos είπε...

Πριν απαντησω στα σχολια θα ηθελα
να ευχαριστισω κατ αρχην τον κ.Μοχλα για την δημοσίευση του κείμενου.
Στον ανωνυμο φιλο Απο Αγκαθια, θα ηθελα να τον διαβεβαιωσω οτι δεν εχω απολυτως καμια σχεση με τους εν λογω κυριους με τους οποιος μάλιστα κοντραριστικα σκληρα κατα το παρελθον.
Στον δευτερο ανωνυμο (συντροφο )εχω να πω οτι η αποψη μου για τον Δημητριαδη εχει σχηματιστεί απο καιρο και μαλιστα εχω δηλωσει πως θα δυσκολευτώ να ειμαι απεναντι σε ενα τοσο πετυχημένο δημαρχο, αν το κομμα μου μεσα απο διαδικασιες επελεγε μια καθαρη κομματικη υποψηφιοτητα την οποια θα αποδεχομουν ως οφειλα.
Οσο για το αν πουλαω το κινημα οπως λες, θα μου επιτρεψεις να πιστευω το αντιθετο και θα φανει συντομα οτι εγω τουλαχιστον ειχα καθαρη σταση...

Τον τριτο φιλο θα ηθελα να τον ευχαριστησω για τα καλα του λογια και να του πω οτι δεν μπορω να κανω τιποτε αλλο απο το να ελπίζω οτι εχει αυτος λαθος.
Συντομα θα πουμε περισσότερα για τους λογους της επιλογης μου να κανω την φαινομενική αυτη υπερβαση.

Θα ειμαι στη διαθεση σας για ανοιχτη συζητηση.
Σας ευχαριστω.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΛΙΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΓΚΙΟΝΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΒΡΕ ΝΙΚΟ ΕΓΙΝΕΣ ΣΤΕΛΕΧΟΣ.37 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΕ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.ΒΓΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΕΞΩ ΣΤΗ ΜΕΛΙΚΗ.