Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

ΞΑΦΝΙΚΗ (;) ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΣΙΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΑ ΒΕΡΟΙΑΣ

Την παραίτηση του από την θέση του Προέδρου της ΔΕΥΑΒ κατέθεσε ο Αντώνης Τσιάρας. Η παραίτηση έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία και έρχεται ως συνέχεια στις αντιδράσεις Δημοτικών Συμβούλων, στο Δημοτικό Συμβούλιο της περασμένης Δευτέρας, για τις αμοιβές των προέδρων των Νομικών Προσώπων.
Στην ανακοίνωσή του ο κ. Τσιάρας αναφέρει: «Θα ήθελα να ενημερώσω

τους πολίτες του Δήμου μας ότι υπέβαλα στις 27-1-2010 την παραίτηση μου από την προεδρεία του Διοικητικού συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α.Β. με επιστολή που απέστειλα στην Δήμαρχο, ευχαριστώντας την ταυτόχρονα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντας μου την μεγαλύτερη δημοτική επιχείρηση του Νομού μας και σίγουρα έναν οργανισμό πολύ πιο συγκροτημένο από πολλούς «Καποδιστριακούς» Δήμους. Στην επιστολή αυτή αναφέρθηκα στους λόγους της παραίτησης μου ενώ παράλληλα έκανα και έναν σύντομο απολογισμό της τριετούς θητείας μου.

Δεσμεύτηκα επίσης ότι θα υποβάλλω τις προσεχείς μέρες αναλυτικό υπόμνημα, για όλα τα ζητήματα - εκκρεμότητες που βρίσκονται σε εξέλιξη (οικονομικά, διοικητικά, τεχνικά, κλπ) στην επιχείρηση, ενώ θα είμαι στη διάθεση και του επόμενου προέδρου για όποιες διευκρινήσεις. Παράλληλα θα προγραμματίσω και δια του τύπου έναν απολογισμό της τριετούς θητείας μου.
Στο διάστημα των τριών χρόνων έκανα ότι μπορούσα για να ανταποκριθώ στο ρόλο μου. Πολλά θέματα προχώρησαν στην επιχείρηση ενώ κάποια άλλα έμειναν πίσω. Θεωρώ ότι το ισοζύγιο των επιτυχιών σε σχέση με τα λάθη, τις παραλείψεις και τις καθυστερήσεις είναι ξεκάθαρα θετικό και είμαι περήφανος για αυτό. Παράλληλα εκτιμώ ότι δεν φοβήθηκα ποτέ να καταπιαστώ με όποια θέματα «έκαιγαν» και να μπω μπροστά με αποφάσεις που μπορεί εκ πρώτης να φαίνονταν πολιτικάντικα λανθασμένες, αλλά έχω τη βαθιά πεποίθηση ότι ήταν προπαντός δίκαιες και μακροπρόθεσμα πολιτικά ορθές. Για τις αποφάσεις αυτές λοιδορήθηκα έμμεσα και παραπολιτικά καθώς δεν μπορούσε κανένας να με κατηγορήσει ξεκάθαρα και με επιχειρήματα που αντέχουν σε πραγματική, ουσιαστική και δίκαιη κριτική.

Δεσμεύτηκα επίσης στη Δήμαρχο ότι θα βοηθάω και θα εργάζομαι για το κοινό καλό και τα συμφέροντα του Δήμου που πρέπει να ταυτίζονται με το συμφέρον της ίδιας και της δημοτικής μας ομάδας. Έτσι, από το πρωί της Τρίτης, παρόλο που είχα λάβει τις αποφάσεις μου, λόγω και των θλιβερών καταστάσεων που έλαβαν χώρα στο Δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας, συνεχίζω απρόσκοπτα να ασχολούμαι με προβλήματα του Δήμου. Άλλωστε ποτέ δεν διεκδίκησα κοινωνική καταξίωση, προβολή και οικονομικά οφέλη με την συμμετοχή μου στα κοινά της πόλης παρά μόνο να προσφέρω με όλη τη δύναμη του μυαλού μου υπηρεσίες σωστές, τίμιες, δίκαιες και με μοναδικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον. Όταν κοιτάω τον καθρέπτη μου ξέρω πολύ καλά τι βλέπω μπροστά μου και αυτό που βλέπω δεν άλλαξε από το κοστούμι του προέδρου ούτε έλαμψε περισσότερο.

Με την παραίτηση αυτή ξέρω πολύ καλά ότι μένουν ζητήματα στην Δ.Ε.Υ.Α.Β. σε εκκρεμότητα αλλά σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι δεν είμαστε ούτε η αρχή ούτε το τέλος του κόσμου. Η απόφαση μου θα στεναχωρήσει κάποιους ανθρώπους που συνεργάστηκα μαζί τους, πίστεψαν σε μένα και μπήκαν μπροστά υπερβάλλοντας εαυτούς για να πετύχουμε τους στόχους για μια καλύτερη Δ.Ε.Υ.Α.Β. Τους ανθρώπους αυτούς ευχαριστώ από καρδιάς για όσα κάνουν για την επιχείρηση. Ξέρουν αυτοί ποιοι είναι και τι προσφέρουν καθημερινά. Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία».

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

MHN SXOLIASI ARNIRTIKA TIN TOPO8ETISI TOY ANTONI INE TO PIO TIMIO PEDI TOY DIMOY ENAS ITAN KE EFIGE TELIKA TA LAMOGIA DEN EXOUN TELOS ,MILA EPI TELOUS RE TSIARA PI PEZI ME TOUS ALLOYS
adanosa

Ανώνυμος είπε...

TON EFAGE KI΄ AYTON.

Ανώνυμος είπε...

Και ποιός είναι ο Τσιάρας;
Σιγά τα ωά.

Ανώνυμος είπε...

KAI SY POIOS EISAI TELOS PANTVN RE MEGALE;

Ανώνυμος είπε...

Κλά έκανε ο Τσιάρας. Όταν δεν αντέχεις αυτούς που σε περιτριγυρίζουν, τα βροντάς.
Τουλάχιστον, δεν θα ζητήσουν και απο αυτόν λογαριασμό, όταν καταρεύσει το τζαντίρι.