Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΧΡ. ΠΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ, ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΜΗΝΥΣΗ

Μόλις πριν από λίγο τηλεφώνησε αγανακτισμένος ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Πλατέος Χρήστος Παντόπουλος για να γνωστοποιήσει στους αναγνώστες μας ότι αποφάσισε αύριο το πρωί να υποβάλλει μήνυση κατά της εβδομαδιαίας εφημερίδας "ΤΑ ΛΕΜΕ", γιατί όπως ισχυρίζεται, γράφει αναλήθειες σχετικά με την ποιότητα του νερού που υδροδοτεί η επιχείρηση το ΔΔ Αράχου.
Ο Χρ. Παντόπουλος είπε τα εξής:
"Είμαι αγανακτισμένος με αυτά που γράφει η εφημερίδα ΤΑ ΛΕΜΕ. Είναι όλα ψέματα ότι οι κάτοικοι του Άραχου πίνουν νερό που είναι επιβαρυμένο με αρσενικό. Αυτό συνέβαινε προ διετίας και διακόψαμε την παροχή νερού και υδροδοτούσαμε το χωριό με άλλους τρόπους. Γνωρίζουν όλοι ότι κάναμε έργο χιλιομέτρων για να πάμε νερό άριστης ποιότητας στον Άραχο και μάλιστα κάναμε και συνέντευξη στο χωριό με ειδικούς καθηγητές. Αύριο το πρωί θα υποβάλλω μήνυση κατά της εφημερίδας για διασπορά ψευδών ειδήσεων και για το ότι κάνει ζημιά στην ΔΕΥΑ Πλατέος της οποίας είμαι πρόεδρος".
Εγώ με τη σειρά μου αυτό που έχω να πω είναι ότι οι μηνύσεις είναι η κακή λύση και ότι όλα μπορούν να επανορθωθούν με μια ανασκευή. Οι μηνύσεις δεν κάνουν καλό ούτε στον τύπο ούτε στους πολιτικούς.
Ψυχραιμία λοιπόν σε όλες τις πλευρές και όλοι κρινόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: