Μέσα σε πέντε χρόνια τα διόδια της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη- Αθήνα αυξήθηκαν κατά 300%. Το 2005 η διαδρομή κόστιζε μόλις 11 ευρώ, ενώ σήμερα κοστίζει 42,60. Αυτό αναφέρει ο Βουλευτής Β΄ Πειραιώς του ΛΑ.Ο.Σ. και Γραμματέας της Ειδικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας Γιώργος Ανατολάκης σε Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Ειδικότερα στην ερώτησή του ο βουλευτής αναφέρει τα εξής:
Μεγάλη εντύπωση προκαλούν οι απανωτές αυξήσεις στις τιμές των διοδίων και η δημιουργία νέων σταθμών. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι μέσα σε πέντε χρόνια τα διόδια της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη- Αθήνα αυξήθηκαν κατά 300% !! Το 2005 η διαδρομή κόστιζε μόλις 11 ευρώ, ενώ σήμερα κοστίζει..
42,60. Ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι που ζουν έξω από τα όρια της πόλης. Οι κάτοικοι της Αττικής που ζουν στα περίχωρα του νομού και πρέπει να χρησιμοποιούν διόδια για να πάνε στην δουλειά τους, χάνουν σημαντικό μέρος του μισθού τους σε αυτά. Στην Βόρεια Ελλάδα, οι κάτοικοι της Πέλλας ή της Πιερίας που δουλεύουν στην Θεσσαλονίκη, καλούνται να πληρώσουν καθημερινά 5,6 ευρώ για να πάνε στην εργασία τους, δηλαδή 1.344 Ευρώ τον χρόνο!. Εάν οι πολίτες αυτοί ζούσαν στην Ελβετία, θα είχαν την δυνατότητα να προμηθευτούν μία κάρτα απεριορίστων διαδρομών μόνο με 31 Ευρώ για όλον τον χρόνο! Η κατάσταση αυτή έχει αποτέλεσμα, όλο και περισσότεροι οδηγοί να αρνούνται να πληρώσουν διόδια.
Ο Γιώργος Ανατολάκης ερωτά τον Υπουργό Μεταφορών:
1. Για ποιόν λόγο έχουν φθάσει σε αυτό το τεράστιο ύψος το κόστος διέλευσης από τα διόδια ; Γιατί αυξήθηκε κατά 300%, μέσα σε 5 χρόνια το κόστος της διαδρομής Αθήνα – Θεσσαλονίκη;
2. Γιατί ο Έλληνας οδηγός που υφίσταται την οικονομική κρίση, πρέπει να πληρώσει αναντίστοιχα μεγάλα ποσά σε σχέση με αυτά που πληρώνουν άλλοι Ευρωπαίοι στις χώρες τους για διόδια;
3. Σκοπεύετε να λάβετε ειδική μέριμνα για τους οδηγούς που πηγαινοέρχονται καθημερινά στην δουλειά τους πληρώνοντας διόδια; Προτίθεστε να θεσπίσετε εκπτωτική κάρτα απεριορίστων διαδρομών για αυτούς με φθηνότερο κόστος;
4. Με ποιόν τρόπο σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε την οικονομική αδυναμία και άρνηση όλο και περισσότερων οδηγών να πληρώσουν διόδια;
5. Υπάρχουν διαφυγόντα κέρδη του Δημοσίου από αυτήν την πρακτική και σε ποιο ύψος φτάνουν; Προτίθεστε εξ αιτίας αυτού του γεγονότος να επανεξετάσετε τις τιμές των διοδίων με τους αναδόχους τους;.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου