Ο θάνατος του 19χρονου Κανούτη στο Περιστέρι ήταν ακόμα μια πράξη βίας του συστήματος ενάντια στο λαό που εξαθλιωμένος αλλά ανοργάνωτος επιχειρεί να επιβιώσει. Ο νεαρός έγινε η αφορμή να ξεσπάσει ακόμα μια διαμαρτυρία ενάντια στους εκμεταλλευτές και τους υπηρέτες του συστήματος που όμως κι αυτή, όπως και πολλές άλλες, θα "καεί". Θα εκτονώσει τη...
λαϊκή αντίδραση μέχρι να έρθει άλλη αφορμή.
Το σύστημα ξέρει ότι μπορεί να επιβληθεί και να συνεχίσει την ίδια πολιτική όταν δε βρίσκει αντιμέτωπο τον οργανωμένο λαό που έχει στόχο και σχέδιο. Εμείς, φωνασκούμε στο διαδίκτυο, λέμε μεγάλα λόγια από τον καναπέ αλλά την ώρα της σύγκρουσης είμαστε απόντες. Η ατομική ευθύνη υπάρχει και είναι παρούσα αλλά αυτό που απουσιάζει είναι η πολιτική πρωτοπορία των κομμάτων της Αριστεράς και δη αυτής που θέλει να κυβερνήσει.
Το κίνημα θέλει παρουσία, συνέπεια και ριζοσπαστισμό. Δεν ανέχεται σεχταρισμούς και μαξιμαλισμούς. Ο λαός θα αντιδράσει, θα βγει στο δρόμο αλλά δε είναι εκεί τα κόμματα της Αριστεράς για να τον καθοδηγήσουν, να αναλάβουν την ηγεσία του αγώνα και να πολιτικοποιήσουν το Κίνημα.
Η λογική ότι όλα θα σιάξουν όταν ο λαός αναθέσει στην "Πρόθυμη Αριστερά" την εντολή να κυβερνήσει είναι αποτυχημένη ιστορικά. Άλλο πράγμα η κυβερνητική εξουσία και άλλο πράγμα η Εξουσία. Χωρίς το λαό δεν υπάρχει εξουσία αλλά κατ΄ επίφασιν εξουσία.
Ας αφήσουμε λοιπόν κατά μέρος τους βερμπαλισμούς και τους μαξιμαλισμούς και τις σεχταριστικές λογικές κι ας ενωθούμε με το κίνημα που είναι πολύ πιο μπροστά από τις πεφωτισμένες ηγεσίες των γραφείων.
1 σχόλιο:
Γιατί ένα ατυχές λυπηρό γεγονός ενός μαθητή όχι άνεργου με εργαζόμενους γονείς όχι ανέργους αποτελεί πολιτικό γεγονός? Πως ακριβώς συνδέεται με την κρίση?Απο που προκύπτει ότι δεν είχε να πληρώσει 1,20 λόγο φτώχειας κρίσης κ.λ.π?Πόσο αφελής είναι έτοιμη να υιοθετήσει κάθε θεωρία συνομοσίας η κοινωνία μας?Θα πρέπει δηλαδή να πολιτικοποιήσουμε το θάνατο από τροχαίο λόγο κακών δρόμων π.χ άρα καπιταλισμός -σύστημα, ή από οποιαδήποτε άλλη αιτία που μπορεί κάπου κάποτε κάποιοι να ερμηνεύσουν ως καπιταλιστική κρίση?
Δημοσίευση σχολίου