Τρίτη 3 Μαΐου 2011

ΟΙ ΕΝΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ

Διαβάστε και θαυμάστε τα κοινοβουλευτικού κύρους μπινελίκια του Μεϊμαράκη στον βουλευτή του Λάος Κοραντή μέσα στη βουλή.

Ο διάλογος

Την Τρίτη καταφτάνει στη συνεδρίαση, ο Ι. Κοραντής, ο οποίος στρέφεται στον πρώην υπουργό Άμυνας και του λέει:
- Καλημέρα
Έξαλλος ο Ε. Μεϊμαράκης του απαντά:
- Μου λες και καλημέρα εμένα ρε.....
αλήτη, περιθωριακέ, εσύ που θες να με πας στο ειδικό δικαστήριο;

Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ μένει εμβρόντητος, δεν απαντά αλλά αυτό διόλου πτόησε τον πρώην υπουργό, ο οποίος εκτός μικροφώνου του λέει:
- Σκα..μαλ... καραγκιόζη έλα έξω, βγες έξω να σε γ...

Άλαλοι έμειναν οι παριστάμενοι βουλευτές και ο κ. Κοραντής έκανε το σταυρό του.

Κατόπιν όλων αυτών, ο βουλευτής του ΛΑΟΣ σε συνεννόηση με τον πρόεδρο του κόμματος έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στον πρόεδρο της Βουλής Φ. Πετσάλνικο κάνοντας λόγο για πρωτοφανή για τα κοινοβουλευτικά ήθη συμπεριφορά.

Αργότερα, και άκρως επισήμως, ο κ. Μεϊμαράκης δήλωνε:

"Δε λέω ούτε καλημέρα σε όσους θέλουν να με πάνε στην προανακριτική και λένε ότι τα πήρα".

Αφού εξέφρασε την λύπη του για το πρωτοφανές επεισόδιο που έλαβε χώρα στη Βουλή μεταξύ του Γ.Μεϊμαράκη και του Ι.Κοραντή,ο Καρατζαφέρης είπε:

"Με τον εν λόγω κύριο, εγώ δεν θα ασχοληθώ. Είναι θέμα αν θα ασχοληθεί ο αρχηγός του. Εγώ ασχολούμαι με τους δικούς μου βουλευτές".

news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: