Σήμερα ή αύριο αναμένεται να αποστείλει ο Δημήτρης Ρέππας το σχέδιο του πακέτου μέτρων για το ξεμπλοκάρισμα των έργων στους αυτοκινητόδρομους, που παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών. Αν και η επίσημη τοποθέτηση των πέντε κοινοπραξιών, που έχουν αναλάβει..τα έργα, αναμένεται μετά το Πάσχα, μέχρι στιγμής «απαντούν» με απολύσεις και απειλές για κλείσιμο εργοταξίων.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η «Ελευθεροτυπία», στην Αθηνών-Πατρών η «Άκτωρ Παραχωρήσεις ΑΕ» έχει προχωρήσει σε μαζικές απολύσεις, που πλησιάζουν τις 100, ενώ η «J&P-Αβαξ» έχει θέσει όλους τους εργαζόμενους σε υποχρεωτική άδεια από τη Μεγάλη Εβδομάδα έως τις 31 Μαΐου. Ακόμα, η γαλλική «Vinci» έχει ανακοινώσει στους 230 εργαζόμενους στα εργοτάξιά της ότι, αν δεν υπάρξει συμφωνία, θα προχωρήσει σε υποχρεωτικές άδειες σε όλο το προσωπικό, χωρίς να αποκλείει και απολύσεις.
«Υποστηρίζουν ότι δεν μπορούν να προχωρήσουν τα έργα, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης», δήλωσε στην εφημερίδα ο πρόεδρος του σωματείου «Γαλαρία», Θ. Τσελέπης, επισημαίνοντας ότι η κοινοπραξία δεν μπορεί να επικαλείται την πτώση κυκλοφορίας, αφού, με βάση τη σύμβαση, έχει αναλάβει το ρίσκο.
Παράλληλα, σε απολύσεις και πάγωμα εργασιών προχώρησαν και οι εργολάβοι του αυτοκινητόδρομου Ε65 στη δυτική Θεσσαλία.
Στο μεταξύ, από τους πρόχειρους σχεδιασμούς πολλά είναι τα προβλήματα που έχουν προκύψει στους αυτοκινητόδρομους. Ενδεικτικά, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, στην Αθηνών-Πατρών-Πύργου-Τσακώνας, οι κατασκευές προχωρούν μόνο στο κομμάτι Κόρινθος-Πάτρα, που κι αυτό χρειάζεται νέα μελέτη καθώς δεν έχει ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι ο αυτοκινητόδρομος συναντά τη σιδηροδρομική γραμμή σε 68 σημεία.
Επίσης, στην περιοχή του Καϊάφα έχουν παγώσει με απόφαση του ΣτΕ τα έργα σε 22χλμ και εξετάζεται νέα λύσει για να προστατευτεί το οικοσύστημα, ενώ σε άλλα 18χλμ στα Βραχναίικα Αχαΐας, εκκρεμεί προσφυγή.
1 σχόλιο:
Ευτυχώς θα τα βάλει σε σειρά όλα ο Ρέππας. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρουμε όλοι ε;
Δημοσίευση σχολίου