Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ: ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

Aυτή τη στιγμή ο δήμαρχος Πλατέος και επίδοξος επικεφαλής του ψηφοδελτίου της ΝΔ στον διευρυμένο δήμο Αλεξάνδρειας μιλάει για τις προθέσεις του εν όψει των δημοτικών εκλογών του Νοεμβρίου και την παραίτηση Κυτούδη.
 Ο δήμαρχος Πλατέος είπε μεταξύ άλλων ότι: δεν θα σχολιάσω δηλώσεις των στελεχών της ΝΔ. Οι φήμες που λένε ότι εγώ θα αποχωρήσω μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας Αλεξόπουλου είναι ανυπόστατες και φαντασίες. Εγώ δηλώνω εκ νέου ότι θα είμαι επικεφαλής συνδυασμού και δεν αποκλίνω ούτε χιλιοστό και οι φήμες δεν ξέρω που αποσκοπούν.
Είναι υγεία να βρεθούν και άλλοι να θελήσουν να αξιολογηθούν και να βρεθεί ο κατάλληλος να ηγηθεί. Πλανώνται όσοι νομίζουν ότι εγώ θα αποχωρήσω, είμαι σαφής στην τοποθέτησή μου.
Το ότι υπάρχουν και άλλοι που ενδιαφέρονται είναι υγεία και όλοι ενδιαφέρονται να προωθήσουν τα συμφέροντα του τόπου.
Σε καμιά περίπτωση λοιπόν δεν έχω αλλάξει θέση ότι και να λέγεται.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

empaine loxage ta stratiotakia sou tha s akolouthisoune

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΧΡΙΣΜΑ. ΖΗΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΙΡΚΙΛΙΑΝΙΔΗ – ΑΝΔΡΟΝΙΔΗ –ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ. ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΤΟΥ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
Α) ΠΕΤΑΕΙ ΕΚΤΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΑΝΕΙΣ ΕΔΑΦΟΣ, ΚΑΙ
Β) ΦΕΡΝΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΤΩΝ ΚΟΥΓΚΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΧΑΛΚΙΔΗ ΠΟΛΥ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΞΕΝΟ ΣΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ. ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΥΓΚΑΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΑΛΛΑ ΒΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΤΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΤΩΡΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΓΚΑ.
Α) ΠΑΕΙ ΜΕ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ?
Β) ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΧΑΛΚΙΔΗ ?
Γ) ΚΑΘΕΤΕ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΓΚΙΟΝΟΓΛΟΥ ΠΟΥ ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΝΙΚΗΣ ΞΑΝΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ?
Η ΤΕΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ: «ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ»
ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΚΑΖΑΝΙ ΒΡΑΖΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ , ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΑΛΚΙΔΗ ΤΟΤΕ …..ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ!
(δεν μου αρέσει αλλά για λίγο ακόμη πρέπει να υπογράφω σαν Ανώνυμος)