..και κορυφώθηκε κατά την τρίωρη σχεδόν συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος – πρώτου εκ των ημερησίας διατάξεως – στην οποία παραβρέθηκαν και συμμετείχαν εκπρόσωποι του Συνεταιρισμού Ταξί Βέροιας, ο Αντιδήμαρχος και Γενικός Γραμματέας Αστικών Συγκοινωνιών Ελλάδος – Παύλος Παυλίδης, και ο Πρόεδρος των ΚΤΕΛ Ημαθίας – Αναστάσιος Συμεωνίδης.
Πιο συγκεκριμένα, οι οδηγοί ταξί διεκδικούν, μετά και από την επίσημη σύσταση του Συνεταιρισμού τους, τη συμμετοχή του κλάδου στο συγκεκριμένο μειοδοτικό διαγωνισμό, προκειμένου να αναλάβουν συγκεκριμένα δρομολόγια που αφορούν τις μετακινήσεις μαθητών του ολοήμερου νηπιαγωγείου και δημοτικού καθώς και της Ειδικής Αγωγής (ΑΜΕΑ), κατά 30%, επί του προϋπολογισμού του έργου.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Ωστόσο οι εκπρόσωποι του κλάδου που μίλησαν στη συνεδρίαση, τόνισαν την ανάγκη αναδιανομής των καθορισμένων και διατυπωμένων σε σχετικούς πίνακες της διακήρυξης, μαθητικών δρομολογίων ανάμεσα στους τρεις φορείς, καθώς όπως υποστήριξαν, τα ταξί αδικούνται σε μεγάλο βαθμό, τη στιγμή που η διακήρυξη περιορίζει την δράση τους σε δρομολόγια κάτω των τεσσάρων ατόμων, ενώ αντίθετα παραχωρούνται προνόμια μεταφορών, για μεγαλύτερους αριθμούς μαθητών στα Αστικά και Υπεραστικά Λεωφορεία, τη στιγμή που – όπως επίσης ισχυρίστηκαν – δεν πληρούν τις αυτονόητες προδιαγραφές ασφαλούς και λειτουργικής μεταφοράς των νηπίων και των ΑΜΕΑ.
«…Τα παιδάκια δεν μπορούν να μεταφερθούν ούτε με λεωφορεία, ούτε με αστικά. Είναι θέμα ασφάλειας. Δεν είναι δυνατόν να επιβιβάζονται 55 νήπια σε ένα λεωφορείο. Αν ένα παιδάκι χτυπήσει, τι γίνεται; Αυτά τα παιδιά είναι μωρά. Ακόμη και συνοδό να έχουν δεν μπαίνουν σε λεωφορεία. Απαγορεύεται και βάσει νόμου. Θέλουμε τα μαθητικά δρομολόγια του νηπιαγωγείου, ολοήμερου, δημοτικού, τα ΑΜΕΑ, και τις άγονες γραμμές, όπου δεν πάει λεωφορείο. Ούτε περισσότερα, ούτε λιγότερα. Όλα τα χρόνια είχαμε υπεργολαβία. Τα έπαιρνε ένας και τα έδινε και σε ταξί και σε ΙΧ, βάσει νόμου. Αλλά αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί να γίνεται. Είναι αδικία για 258 αυτοκινητιστές του Νομού Ημαθίας…», υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο Γραμματέας Ομοσπονδίας Οδηγών Ταξί Κεντρικής Μακεδονίας – Δημήτρης Ζαρζαβατσάκης.
Στην συνέχεια πήρε το λόγο ο Πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ταξί Βέροιας, Στυλιανός Γεωργιάδης, ο οποίος απευθυνόμενος στο Σώμα, σημείωσε σχετικά:
«…Ο Συνεταιρισμός έγινε πρόσφατα και αποτελείται από 136 μέλη. Μαζί με τους εργαζομένους πάμε στους 384. Η κοινωνική μας δύναμη είναι μεγάλη. Ζητάμε από εσάς τα αυτονόητα - τα δρομολόγια που μας ανήκουν. Ήδη τα περισσότερα τα εκτελούμε με υπομίσθωση από τα ΚΤΕΛ, κάτι που φυσικά είναι παράνομο.
Όντως κάνουμε κάποια σχετικά δρομολόγια αλλά δεν τα έχουμε από τη Νομαρχία. Έχουμε το στόλο το δικό μας ο οποίος είναι ασφαλής. Τα αυτοκίνητα μας είναι καινούργια και θέλουμε να κατανεμηθούν σωστά τα δρομολόγια που μας ανήκουν…».
Από την άλλη πλευρά ο Παύλος Παυλίδης , ως εκπρόσωπος των Αστικών Λεωφορείων, κατηγόρησε ευθέως τους οδηγούς ταξί για εκβιασμό που – όπως είπε – ασκούν συστηματικά τα τελευταία χρόνια με αφορμή τις υπεργολαβίες που προηγήθηκαν στο παρελθόν, ενώ υπεραμύνθηκε της αρτιότητας στην εξυπηρέτηση των μαθητικών δρομολογίων αλλά και της ασφάλειας των οχημάτων και των συνθηκών μεταφοράς.
Στην συνέχεια πήρε το λόγο ο Πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ταξί Βέροιας, Στυλιανός Γεωργιάδης, ο οποίος απευθυνόμενος στο Σώμα, σημείωσε σχετικά:
«…Ο Συνεταιρισμός έγινε πρόσφατα και αποτελείται από 136 μέλη. Μαζί με τους εργαζομένους πάμε στους 384. Η κοινωνική μας δύναμη είναι μεγάλη. Ζητάμε από εσάς τα αυτονόητα - τα δρομολόγια που μας ανήκουν. Ήδη τα περισσότερα τα εκτελούμε με υπομίσθωση από τα ΚΤΕΛ, κάτι που φυσικά είναι παράνομο.
Όντως κάνουμε κάποια σχετικά δρομολόγια αλλά δεν τα έχουμε από τη Νομαρχία. Έχουμε το στόλο το δικό μας ο οποίος είναι ασφαλής. Τα αυτοκίνητα μας είναι καινούργια και θέλουμε να κατανεμηθούν σωστά τα δρομολόγια που μας ανήκουν…».
Από την άλλη πλευρά ο Παύλος Παυλίδης , ως εκπρόσωπος των Αστικών Λεωφορείων, κατηγόρησε ευθέως τους οδηγούς ταξί για εκβιασμό που – όπως είπε – ασκούν συστηματικά τα τελευταία χρόνια με αφορμή τις υπεργολαβίες που προηγήθηκαν στο παρελθόν, ενώ υπεραμύνθηκε της αρτιότητας στην εξυπηρέτηση των μαθητικών δρομολογίων αλλά και της ασφάλειας των οχημάτων και των συνθηκών μεταφοράς.
«…Τα λεωφορεία μας είναι και με ΚΤΕΟ και ασφαλισμένα και όπως προβλέπει η νομοθεσία, επί τόσα χρόνια. Συν τοις άλλοις τα ταξί όλα μέχρι σήμερα είναι πληρωμένα. Εμείς έχουμε να πληρωθούμε δυο χρόνια. Έχουμε πληρώσει όλα τα έξοδά μας από την τσέπη μας. 4,5 εκατ. ευρώ έχει φτάσει το χρέος μας σε Αστικά –Υπεραστικά. Μέχρι σήμερα φέρναμε για τους διαγωνισμούς προσφορές επίσημες και καταθέταμε τα σχετικά έγγραφα. Και στο τέλος όταν γινόταν η ανάθεση του έργου, εφόσον ο διαγωνισμός κρινόταν άγονος, αυτή η ανάθεση πήγαινε πάντα στα ΚΤΕΛ. Δε γράφει πουθενά για ανάθεση σε ταξί.
Και αναλαμβάνουμε να κάνουμε και την υπεργολαβία, που επικαλούνται. Αλλιώς δεν πάει κανένας τους. Το Υπουργείο Μεταφορών ορίζει ως Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τα λεωφορεία και τα αστικά. Όχι τα ταξί. Επειδή εκβιαστήκαμε από τα ταξί να πληρώσουμε περισσότερο τα δρομολόγια, γιατί αλλιώς δεν τα εκτελούσαν, αναγκαστήκαμε να φέρουμε λεωφορείο για ΑΜΕΑ, με ειδική ράμπα. Τα λεωφορεία έχουν συγκεκριμένες άδειες για την ασφάλεια και τη μεταφορά των μαθητών.
Εξάλλου, ρεπό στην Επιθεώρηση Εργασίας καταθέτουμε εμείς. Όχι αυτοί…», τόνισε ο κ. Παυλίδης.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Πρόεδρος των ΚΤΕΛ Ημαθίας, Αναστάσιος Συμεωνίδης, ο οποίος εστίασε στην καλή κατάσταση του στόλου του αλλά και στο γεγονός ότι οι οδηγοί λεωφορείων είναι πολύ πιο ξεκούραστοι από τους οδηγούς ταξί και άρα μπορούν να εγγυηθούν την ασφάλεια των μαθητικών δρομολογίων.
«…Αυτή τη στιγμή το ΚΤΕΛ έχει παραγγείλει 10 λεωφορειάκια, 12θέσια ειδικά για την ασφάλεια. Τα ταξί δεν προσφέρουν ασφάλεια, γιατί ένας οδηγός που δουλεύει στο λεωφορείο έχει 10 μέρες το μήνα ρεπό. Ο ταξιτζής ο οποίος δουλεύει τη βάρδιά του το βράδι, το πρωί παίρνει και το παιδάκι. Και αυτό είναι επικίνδυνο. Έχουμε 80% καινούργια αυτοκίνητα. Δεν μπορούν μας πούνε ότι έχουμε παλιό στόλο και δεν προσφέρουμε ασφάλεια...», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Συμεωνίδης.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
Οι Νομαρχιακοί Σύμβουλοι στις τοποθετήσεις τους μετά από αλλεπάλληλες ερωταποκρίσεις μεταξύ τους αλλά και με τους εκπροσώπους των φορέων και εν μέσω πολλών εντάσεων, διαπληκτισμών και διακοπών της διαδικασίας, έθεσαν ομόφωνα σχεδόν την ανάγκη αποστασιοποίησης του Σώματος στο μοίρασμα της «πίττας» -όπως οι περισσότεροι είπαν – ανάμεσα στις τρεις επαγγελματικές τάξεις, ενώ διαπίστωσαν σχεδόν από κοινού ότι το περιεχόμενο της διακήρυξης έχει περιθώρια βελτιώσεων, ώστε να ικανοποιηθούν και οι τρεις πλευρές, αρκεί και οι τελευταίες να προχωρήσουν σε μια κοινή φόρμουλα συμφωνίας. Αναλυτικότερα ο Δημήτρης Μούρνος σημείωσε: «…Δεν πείστηκα ότι αυτό θα καταλήξει σε διαγωνισμό. Και πρέπει να αποφύγουμε το ελεγκτικό και τους καταλογισμούς. Γιατί υπάρχουν επί του θέματος Νομαρχίες που έχουν ανοιχτή πληγή. Σας αναφέρω τους Νομάρχες Δράμας και Θεσσαλονίκης. Πάμε να βαφτίσουμε το κρέας ψάρι. Την ανάθεση να την κάνουμε διαγωνισμό. Γιατί κάποιος φορέας τελικά δε θα κάνει προσφορά και θα καταλήξουμε σε ανάθεση…».
Ο Σάββας Γαβριηλίδης τόνισε: «… Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μειοδοτικό διαγωνισμό. Έχουμε να κάνουμε με τρία κομμάτια ενός διαγωνισμού που απευθύνονται σε τρεις συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες. Εάν δεν καταφέρουμε να ικανοποιήσουμε αυτές τις τρεις για το μερίδιο του διαγωνισμού, δε θα βρούμε τη λύση. Είναι ζήτημα κατανομής των πινάκων. Θα μπορούσαμε να βρούμε μια χρυσή τομή για να ικανοποιηθούν όλοι. Τι θα γίνει αν οι ταξιτζήδες πάρουν από την πίττα ένα κομμάτι μεγαλύτερο; Θα χαλάσει η φτιάξη του κόσμου;…».
«…Αν σήμερα επικυρώσουμε αυτούς τους πίνακες, θεωρώ ότι μπορούμε να οδηγηθούμε σε βάθος, να δώσουμε μια ευχέρεια στο Νομάρχη – δηλαδή κάποια πράγματα που μπορεί να τροποποιηθούν – να αλλάξουν σε μια συνεννόηση και με τους τρεις ενδιαφερόμενους. Να υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Να μην οδηγηθούμε σε ενστάσεις και προβλήματα. Θεωρώ ότι μια συναινετική λύση μπορεί να βρεθεί και να μην είμαστε εμείς αυτοί που θα κόψουμε και θα ράψουμε…», υπογράμμισε με τη σειρά του ο Χρήστος Τρεμπελής.
Ο Χρήστος Κούτρας από την άλλη ανέφερε: «…Φυσικά και να βελτιωθούν και να τροποποιηθούν οι συγκεκριμένοι πίνακες, γιατί πιστεύω έχουν λάθη, και να ισχύουν οι κανόνες του μειοδοτικού διαγωνισμού και να είναι σύμφωνοι με την Υπουργική Εγκύκλιο. Ζητώ να αναβληθεί η αποψινή λήψη της απόφασης μέχρι να βελτιωθούν οι πίνακες…».
Η Δώρα Μπαλτατζίδου δήλωσε: «…Πιστεύω ότι θα πρέπει τα ταξί να πάρουν τη μερίδα που τους αναλογεί, για δύο λόγους. Την οικονομία χρόνου και χρήματος. Πιστεύω στην ασφάλεια των Μεταφορικών Μέσων του Νομού Ημαθίας. Πιστεύω ότι όλες οι επαγγελματικές τάξεις νοιάζονται για την ασφάλεια των παιδιών που κουβαλάνε και πιστεύω και για το δικό τους νόμιμο συμφέρον – και αγωνίζονται για την εύρυθμη λειτουργία των κλάδων τους – και εμείς δε θα πρέπει να συμμετέχουμε και να μπούμε σε αυτή τη διαμάχη αλλά να διασφαλίσουμε την εγκυρότητα και την αντικειμενικότητα…».
«…Θεωρώ ότι τα και τα ΚΤΕΛ και τα Αστικά, τα οποία για δέκα χρόνια είχανε τη μεταφορά των μαθητών, μπορούν να αποποιηθούν ένα κομμάτι δουλειάς, το οποίο δικαιούνται τα ταξί και είναι απόλυτα συμβατό με την Υπουργική Απόφαση που μιλάει για οικονομία και ασφάλεια…», τόνισε ο Κώστας Τσιλογιάννης.
Χαρακτηριστική υπήρξε η τοποθέτηση του Πρόδρομου Ισαακίδη η οποία φάνηκε να επηρεάζει καθοριστικά τη γενικότερη στάση του Σώματος επί του θέματος:
«…Θεωρώ ότι είναι περιττό να μοιράσουμε εμείς την πίττα. Η δικά μας δουλειά είναι να εγκρίνουμε τη διαδικασία. Το αν οι τρεις ενδιαφερόμενοι βρουν μια κοινή φόρμουλα ώστε να κατέβουν στο διαγωνισμό, είναι δικό τους θέμα. Δεν είναι δικός μας αυτός ο ρόλος. Αυτό που μας αφορά είναι ότι για πρώτη φορά τα ταξί έχουν το δικαίωμα να συμμετέχουν σε ένα διαγωνισμό και να διεκδικήσουν ένα έργο. Από την άλλη οι προθεσμίες τρέχουν. Θεωρώ ότι ο ρόλος μας είναι να εγκρίνουμε ή μη την τροποποίηση και εκεί να μείνουμε…».
Χαρακτηριστική υπήρξε η τελική τοποθέτηση του Νομάρχη, ο οποίος αγανακτισμένος μετά την πολύωρη εξάντληση του θέματος υπογράμμισε: «…Έχουμε τρεις κοινωνικές ομάδες που θα έχουν πρόβλημα και παράπονα από την απόφαση που θα πάρουμε. Ένα πράγμα να αναλογιστείτε όλοι. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη μεταφερθούν τα παιδιά από την 1η Σεπτεμβρίου που θα λειτουργήσουν τα σχολεία. Δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω υπογραφή και να έχουμε μετά προβλήματα.
Και αναλαμβάνουμε να κάνουμε και την υπεργολαβία, που επικαλούνται. Αλλιώς δεν πάει κανένας τους. Το Υπουργείο Μεταφορών ορίζει ως Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τα λεωφορεία και τα αστικά. Όχι τα ταξί. Επειδή εκβιαστήκαμε από τα ταξί να πληρώσουμε περισσότερο τα δρομολόγια, γιατί αλλιώς δεν τα εκτελούσαν, αναγκαστήκαμε να φέρουμε λεωφορείο για ΑΜΕΑ, με ειδική ράμπα. Τα λεωφορεία έχουν συγκεκριμένες άδειες για την ασφάλεια και τη μεταφορά των μαθητών.
Εξάλλου, ρεπό στην Επιθεώρηση Εργασίας καταθέτουμε εμείς. Όχι αυτοί…», τόνισε ο κ. Παυλίδης.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Πρόεδρος των ΚΤΕΛ Ημαθίας, Αναστάσιος Συμεωνίδης, ο οποίος εστίασε στην καλή κατάσταση του στόλου του αλλά και στο γεγονός ότι οι οδηγοί λεωφορείων είναι πολύ πιο ξεκούραστοι από τους οδηγούς ταξί και άρα μπορούν να εγγυηθούν την ασφάλεια των μαθητικών δρομολογίων.
«…Αυτή τη στιγμή το ΚΤΕΛ έχει παραγγείλει 10 λεωφορειάκια, 12θέσια ειδικά για την ασφάλεια. Τα ταξί δεν προσφέρουν ασφάλεια, γιατί ένας οδηγός που δουλεύει στο λεωφορείο έχει 10 μέρες το μήνα ρεπό. Ο ταξιτζής ο οποίος δουλεύει τη βάρδιά του το βράδι, το πρωί παίρνει και το παιδάκι. Και αυτό είναι επικίνδυνο. Έχουμε 80% καινούργια αυτοκίνητα. Δεν μπορούν μας πούνε ότι έχουμε παλιό στόλο και δεν προσφέρουμε ασφάλεια...», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Συμεωνίδης.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
Οι Νομαρχιακοί Σύμβουλοι στις τοποθετήσεις τους μετά από αλλεπάλληλες ερωταποκρίσεις μεταξύ τους αλλά και με τους εκπροσώπους των φορέων και εν μέσω πολλών εντάσεων, διαπληκτισμών και διακοπών της διαδικασίας, έθεσαν ομόφωνα σχεδόν την ανάγκη αποστασιοποίησης του Σώματος στο μοίρασμα της «πίττας» -όπως οι περισσότεροι είπαν – ανάμεσα στις τρεις επαγγελματικές τάξεις, ενώ διαπίστωσαν σχεδόν από κοινού ότι το περιεχόμενο της διακήρυξης έχει περιθώρια βελτιώσεων, ώστε να ικανοποιηθούν και οι τρεις πλευρές, αρκεί και οι τελευταίες να προχωρήσουν σε μια κοινή φόρμουλα συμφωνίας. Αναλυτικότερα ο Δημήτρης Μούρνος σημείωσε: «…Δεν πείστηκα ότι αυτό θα καταλήξει σε διαγωνισμό. Και πρέπει να αποφύγουμε το ελεγκτικό και τους καταλογισμούς. Γιατί υπάρχουν επί του θέματος Νομαρχίες που έχουν ανοιχτή πληγή. Σας αναφέρω τους Νομάρχες Δράμας και Θεσσαλονίκης. Πάμε να βαφτίσουμε το κρέας ψάρι. Την ανάθεση να την κάνουμε διαγωνισμό. Γιατί κάποιος φορέας τελικά δε θα κάνει προσφορά και θα καταλήξουμε σε ανάθεση…».
Ο Σάββας Γαβριηλίδης τόνισε: «… Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μειοδοτικό διαγωνισμό. Έχουμε να κάνουμε με τρία κομμάτια ενός διαγωνισμού που απευθύνονται σε τρεις συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες. Εάν δεν καταφέρουμε να ικανοποιήσουμε αυτές τις τρεις για το μερίδιο του διαγωνισμού, δε θα βρούμε τη λύση. Είναι ζήτημα κατανομής των πινάκων. Θα μπορούσαμε να βρούμε μια χρυσή τομή για να ικανοποιηθούν όλοι. Τι θα γίνει αν οι ταξιτζήδες πάρουν από την πίττα ένα κομμάτι μεγαλύτερο; Θα χαλάσει η φτιάξη του κόσμου;…».
«…Αν σήμερα επικυρώσουμε αυτούς τους πίνακες, θεωρώ ότι μπορούμε να οδηγηθούμε σε βάθος, να δώσουμε μια ευχέρεια στο Νομάρχη – δηλαδή κάποια πράγματα που μπορεί να τροποποιηθούν – να αλλάξουν σε μια συνεννόηση και με τους τρεις ενδιαφερόμενους. Να υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Να μην οδηγηθούμε σε ενστάσεις και προβλήματα. Θεωρώ ότι μια συναινετική λύση μπορεί να βρεθεί και να μην είμαστε εμείς αυτοί που θα κόψουμε και θα ράψουμε…», υπογράμμισε με τη σειρά του ο Χρήστος Τρεμπελής.
Ο Χρήστος Κούτρας από την άλλη ανέφερε: «…Φυσικά και να βελτιωθούν και να τροποποιηθούν οι συγκεκριμένοι πίνακες, γιατί πιστεύω έχουν λάθη, και να ισχύουν οι κανόνες του μειοδοτικού διαγωνισμού και να είναι σύμφωνοι με την Υπουργική Εγκύκλιο. Ζητώ να αναβληθεί η αποψινή λήψη της απόφασης μέχρι να βελτιωθούν οι πίνακες…».
Η Δώρα Μπαλτατζίδου δήλωσε: «…Πιστεύω ότι θα πρέπει τα ταξί να πάρουν τη μερίδα που τους αναλογεί, για δύο λόγους. Την οικονομία χρόνου και χρήματος. Πιστεύω στην ασφάλεια των Μεταφορικών Μέσων του Νομού Ημαθίας. Πιστεύω ότι όλες οι επαγγελματικές τάξεις νοιάζονται για την ασφάλεια των παιδιών που κουβαλάνε και πιστεύω και για το δικό τους νόμιμο συμφέρον – και αγωνίζονται για την εύρυθμη λειτουργία των κλάδων τους – και εμείς δε θα πρέπει να συμμετέχουμε και να μπούμε σε αυτή τη διαμάχη αλλά να διασφαλίσουμε την εγκυρότητα και την αντικειμενικότητα…».
«…Θεωρώ ότι τα και τα ΚΤΕΛ και τα Αστικά, τα οποία για δέκα χρόνια είχανε τη μεταφορά των μαθητών, μπορούν να αποποιηθούν ένα κομμάτι δουλειάς, το οποίο δικαιούνται τα ταξί και είναι απόλυτα συμβατό με την Υπουργική Απόφαση που μιλάει για οικονομία και ασφάλεια…», τόνισε ο Κώστας Τσιλογιάννης.
Χαρακτηριστική υπήρξε η τοποθέτηση του Πρόδρομου Ισαακίδη η οποία φάνηκε να επηρεάζει καθοριστικά τη γενικότερη στάση του Σώματος επί του θέματος:
«…Θεωρώ ότι είναι περιττό να μοιράσουμε εμείς την πίττα. Η δικά μας δουλειά είναι να εγκρίνουμε τη διαδικασία. Το αν οι τρεις ενδιαφερόμενοι βρουν μια κοινή φόρμουλα ώστε να κατέβουν στο διαγωνισμό, είναι δικό τους θέμα. Δεν είναι δικός μας αυτός ο ρόλος. Αυτό που μας αφορά είναι ότι για πρώτη φορά τα ταξί έχουν το δικαίωμα να συμμετέχουν σε ένα διαγωνισμό και να διεκδικήσουν ένα έργο. Από την άλλη οι προθεσμίες τρέχουν. Θεωρώ ότι ο ρόλος μας είναι να εγκρίνουμε ή μη την τροποποίηση και εκεί να μείνουμε…».
Χαρακτηριστική υπήρξε η τελική τοποθέτηση του Νομάρχη, ο οποίος αγανακτισμένος μετά την πολύωρη εξάντληση του θέματος υπογράμμισε: «…Έχουμε τρεις κοινωνικές ομάδες που θα έχουν πρόβλημα και παράπονα από την απόφαση που θα πάρουμε. Ένα πράγμα να αναλογιστείτε όλοι. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη μεταφερθούν τα παιδιά από την 1η Σεπτεμβρίου που θα λειτουργήσουν τα σχολεία. Δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω υπογραφή και να έχουμε μετά προβλήματα.
Θέλω προσωπικά εγώ να προστατεύσω τους συναδέλφους μου και εμένα. Γιατί κάποιοι άλλοι θα είναι αυτοί που θα πάρουνε τα χρήματα, εμείς όμως κινδυνεύουμε ανά πάσα στιγμή να βρεθούμε κατηγορούμενοι. Δε θα γίνει τίποτε παράτυπο και παράνομο.
Υπάρχει ο κίνδυνος να κριθεί άγονος ο διαγωνισμός και να πάμε σε ανάθεση. Σε ποιους, σε τι; Πρόταση δική μου, να ψηφιστεί σήμερα για να είμαστε μέσα στους χρόνους και αν κάποια αλλαγή μπορεί να γίνει, η Νομαρχιακή Επιτροπή ας το δει. Δε μπορεί η Ημαθία, επειδή υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων, να μείνει έξω από το παιχνίδι…».
Στη συνέχεια η διακήρυξη ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία. Δεν ψηφίστηκε από την παράταξη του Δημήτρη Μούρνου, με εξαίρεση τον ίδιο.
Κωστής Χαλάτσης
Στη συνέχεια η διακήρυξη ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία. Δεν ψηφίστηκε από την παράταξη του Δημήτρη Μούρνου, με εξαίρεση τον ίδιο.
Κωστής Χαλάτσης
ΠΗΓΗ:ΕΠΙΚΑΙΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου