Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΙΚΑ ΒΕΡΟΙΑΣ: ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΕ Πασόκο ΚΛΙΝΙΚΑΡΧΗ;

Αιφνιδιαστικά και χωρίς καμιά αιτία αντικαταστάθηκε ο διευθυντής του ΙΚΑ Βέροιας. Ο Ι. Παμπουκίδης είχε αναλάβει τη διεύθυνση του ΙΚΑ Βέροιας στις αρχές του 2011 και αμέσως προέκυψαν προβλήματα αλλά και μεγάλες ειδήσεις εκτός των βουλευτικών διαγκωνισμών για τον έλεγχο της κομβικής διεύθυνσης που φαίνεται ότι φέρνει κέρδη σε ψήφους...
Ο αντικατασταθείς διευθυντής βρήκε μια κατάσταση και την οποία θεώρησε ως κραυγαλαία και αρνήθηκε να τη συνεχίσει. Αρνήθηκε να βάλει την υπογραφή του και να εγκρίνει δυο περίπου εκατομμύρια ευρώ αποζημίωση στην Κλινική του πρώην στελέχους του κόμματος!!!
Ταυτόχρονα του έγινε ένας σκαιότατος πόλεμος από...γιατρούς που είτε ήθελαν για τον εαυτό τους τη θέση αυτή είτε γιατί δεν ήταν άνθρωπος του χεριού τους. Δέχτηκε πόλεμο από βουλευτή και το δημοσιογραφικό του όργανο που ανέλαβε τη δουλειά ώστε να τα παρατήσει και να φύγει αφού τον είχαν "χρεώσει" στον αντίπαλο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και θα τους έπαιρνε σταυρούς!!
Ο διοικητής του ΙΚΑ Σπυρόπουλος ήταν πλήρως ενήμερος για τα θέματα αυτά αλλά φαίνεται ότι κι αυτός έκανε πίσω και απάλλαξε τον Παμπουκίδη από τα καθήκοντά του.
Ο αντικατασταθείς διευθυντής του ΙΚΑ Βέροιας έκανε την παρακάτω δήλωση που λέει πολλά:

"Με αφορμή την αιφνιδιαστική μου αντικατάσταση από την Διεύθυνση του ΙΚΑ Βέροιας, θα ήθελα να δηλώσω τα εξής:

1. Η τοποθέτησή μου έγινε στις αρχές του τρέχοντος έτους, συγχρόνως με πολλούς άλλους συναδέλφους σε διάφορα υποκαταστήματα (Γιαννιτσών, Κοζάνης κ.λπ.)

2. Από την πρώτη στιγμή της ανάληψης καθηκόντων μου, διαπίστωσα ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα στη λειτουργία του ΙΚΑ, σε ό,τι αφορά κυρίως στην εφαρμογή της σύμβασης με συγκεκριμένη ιδιωτική κλινική. Η άρνησή μου να ακολουθήσω πρακτικές της προηγούμενης διεύθυνσης, δημιούργησε ένα «βαρύ» κλίμα εις βάρος μου.

3. Οι διαμάχες των τοπικών βουλευτών και των κομματικών οργάνων του ΠΑΣΟΚ, αναφορικά με το πρόσωπο που «έπρεπε» να είναι διευθυντής στο υποκατάστημα, δημιούργησαν τις προϋποθέσεις ώστε να υπονομευτεί η δική μου λειτουργία στο ΙΚΑ.

Η επίμονη άρνηση μου να αποδεχθώ «συμβουλές» ώστε να κλείσω το θέμα που είχε προκύψει με την κλινική καθώς και ο συστηματικός «πόλεμος» από μικρή μερίδα γιατρών που συστηματικά υπονομεύουν την παρουσία μου στο ΙΚΑ είχαν ως αποτέλεσμα την αιφνιδιαστική αντικατάσταση μου.

Δηλώνω με κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν διαπραγματεύομαι την εντιμότητα και την ηθική μου με οποιαδήποτε θέση και ξεκαθαρίζω ότι όσα συμβαίνουν στο ΙΚΑ της Βέροιας και περιήλθαν σε γνώση μου, θα τα καταθέσω σε κάθε αρμόδιο όργανο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: