Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

ΕΠΙΘΕΣΗ ΧΑΛΚΙΔΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ Φ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ

Προσωπική επίθεση κατά του δημάρχου Αλεξάνδρειας Φ. Δημητριάδη κάνει ο βουλευτής της ΝΔ Ημαθίας Μ. Χαλκίδης με ανακοίνωση που εξέδωσε. Αφορμή για την επίθεση είναι η κριτική που του ασκήθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου με θέμα την κατάργηση του Γυμνασίου Πλατέος.
Ο βουλευτής χρησιμοποιεί σκληρή γλώσσα στην ανακοίνωσή του που είναι:
Μιχάλης Χαλκίδης :
«Όταν οι αήθειες αγγίζουν πλέον τα όρια της συκοφαντίας, κάποιοι θα πρέπει να αναλάβουν και τις ευθύνες τους»
Ο Βουλευτής Ημαθίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μιχάλης Χαλκίδης, ύστερα από τα συνεχή δημοσιεύματα σε βάρος του και τις δηλώσεις του Δημάρχου και Δημοτών του Δήμου Αλεξάνδρειας σχετικά με τη θέση του για το ζήτημα της λειτουργίας των Δημοσίων Σχολείων του Δήμου Αλεξάνδρειας έκανε την ακόλουθη δήλωση :

«Αρχή της πολιτικής μου ήταν και θα είναι ο σεβασμός της προσωπικότητας του καθένα. Κάτι αντίστοιχο λοιπόν θα περίμενε κανείς να διακατέχει τον καθένα μας. Από ότι όμως φαίνεται, ο αμοραλισμός και η ντροπή έχουν δώσει τη θέση τους στο θράσος και την ασέβεια.
Η ισοπέδωση όλων δεν δείχνει τίποτε περισσότερο από ένα πολιτικό πανικό και παραλογισμό που κυριεύει όλους εκείνους που σημαία τους ήταν και θα είναι τα προσωπικά τους οφέλη.
Λανθασμένη η στόχευση και χειρίστου είδους η πολιτική εκείνων που, ηδονιζόμενοι με τη στείρα αντίληψη της μικροπολιτικής αντιπαράθεσης και της αρνητικής κριτικής, πιστεύουν ότι συμβάλουν τα μέγιστα στο καλό του τόπου.
Μια τέτοια στάση προσωπικά με αφήνει αδιάφορο, γιατί η πορεία που διαγράφω στην πολιτική, είναι στάση ζωής, έξω πάντα από τα δημοσιογραφικά κελεύσματα κατά του προσώπου μου που πέφτουν στο κενό. Αυτό που έχει ουσία για μένα ήταν και είναι η αξιολόγηση της προσωπικότητάς μου, της δυναμικής μου και της προσφοράς μου στον τόπο.
Με την παρούσα δήλωσή μου δεν έχω σκοπό να καταθέσω θέσεις και απόψεις που σε δεδομένη στιγμή θα έχουν την δική τους αξία, πάρα μόνο να κάνω γνωστή σε όλους και πολύ περισσότερο στους κάτοικους του Δήμου Αλεξάνδρειας τη θέση μου για την λειτουργία των σχολείων, την οποία κατ’ επανάληψη έχω δώσει στη δημοσιότητα. Θέση την οποία εσκεμμένα κάποιοι αποσιωπούν.
Για μια ακόμη φορά λοιπόν δηλώνω κατηγορηματικά, και με την ιδιότητά μου ως καθηγητής, πως η υπάρχουσα εκπαιδευτική δομή των δήμων του Νομού καλύπτει τις παιδαγωγικές ανάγκες μιας σύγχρονης εκπαίδευσης και ως τέτοια θα πρέπει να παραμείνει.
Παράλληλα με την κατάθεση των προηγούμενων δηλώσεών μου, καλώ εκ νέου τον κ. Δήμαρχο να δώσει στη δημοσιότητα τη δική του συνέντευξη και να καταθέσει στο Δημοτικό Συμβούλιο την ξεκάθαρη θέση μου την οποία αποσιώπησε εσκεμμένα.»

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΙΧΑΛΑΡΑ ΑΡΧΟΝΤΑ ΑΣΤΟΝ ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ ΝΑ ΛΕΕΙ

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΦΩΤΗ???ΠΑΝΙΚΟΣ???

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΣ ΤΑ ΜΙΧΑΛΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΞΟΥΣΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑ.....

Ανώνυμος είπε...

ποιο υπουργειο ειχε επι νεας δημοκρατιας ο κ.μ.χαλκιδης?

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΧΑΛΗ ΕΣΥ ΤΑ ΕΛΕΓΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΣΤΉΡΙΞΕ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

σε περιμενουμε στο πλατυ κυριε χαλκιδη!!!!!!!!!!!