Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΣΤ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ

Ο υποψήφιος Περιφερειακός σύμβουλος Στ. Γεωργιάδης, νυν αντινομάρχης Ημαθίας έκανε την παρακάτω δήλωση στην εφημερίδα μας με την ευκαιρία της ανακοίνωσης του ψηφοδελτίου:
«Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω και δημόσια τον Νομάρχη Θεσ/νίκης και Υποψήφιο Περιφερειάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη, και τον Νομάρχη Ημαθίας Κώστα Καραπαναγιωτίδη, για την ιδιαίτερα τιμητική για μένα επιλογή μου για το ψηφοδέλτιο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Ως άνθρωπος της αυτοδιοίκησης, υπόσχομαι να καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια, εάν βεβαίως οι κάτοικοι της Ημαθίας με επιλέξουν ως Περφερειακό Σύμβουλο, για την προώθηση και επίλυση των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η περιοχή, με γνώμονα πάντα την αγάπη για τον συνάνθρωπο, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, όπως άλλωστε έκανα και κάνω και ως Αντινομάρχης.
Ζητώ από τους συμπολίτες μου να με εμπιστευτούν και να μου δώσουν την ευκαιρία να τους υπηρετήσω και στην Περιφέρεια με Σεβασμό Ανθρωπιά και Τιμή!»

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αξιοσέβαστε κύριε Αντινομάρχα του Νομού Ημαθίας.
Είμαι περήφανος για εσένα για την επιλογή σου είτε μου αρέσει είτε όχι. Η ζωή είναι δική σου και εξαιτίας εσού που θα αγωνιστείς θα είναι σίγουροι οι άλλοι στην εκλογή τους αφού είσαι πρόσωπο αγαπητώ και καθαρό.
Σου εύχομαι εκ βαθίας να φτάσεις ψηλά αφού ο αγώνας σου θα δικαιωθεί

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ

Ανώνυμος είπε...

Εγώ που τον γνωρίζω από παιδί, έχοντας συμβάλει με τον δικό μου μικρό τρόπο στην δημιουργία του χαρακτήρα του, τον συστήνω ανεπιφύλακτα. Είναι κόσμημα η συμμετοχή του για το ψηφοδέλτιο. Καλή επιτυχία Στάθη.
paraplanitikos

Ανώνυμος είπε...

Ειναι χρυσή ευκαιρία το Ρουμλουκι να εκπροσωπηθεί στην Περιφέρεια από ένα Αξιο και Ικανό άνθρωπο. ΟΛΟΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Α ΡΕ ΣΤΑΘΗ ....ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ....ΠΑΙΔΙ ΑΞΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΣΑΙ....ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ