Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗ ΚΑΙ Ο ΑΡΓ. ΓΚΑΜΠΕΣΗΣ


Στο ψηφοδέλτιο του Λάζαρου Τσαβδαρίδη θα συμμετέχει τελικά ο Αργύρης Γκαμπέσης, που είχε μάλιστα εκδηλώσει το ενδιαφέρον να είναι υποψήφιος δήμαρχος Βέροιας. Σε δήλωση που εξέδωσε, ο κ. Γκαμπέσης αναφέρει τα εξής:
"Φίλες και Φίλοι
Επί σειρά ετών προσπάθησα, από διάφορες θέσεις ευθύνης, με εργατικότητα, αποτελεσματικότητα,
εντιμότητα και ανιδιοτέλεια, για το καλό του αγαπημένου μας τόπου. Μοναδικός μου στόχος ήταν και είναι, να βοηθήσω τον τόπο μας με όλες μου τις δυνάμεις. Με τις γνώσεις μου και τις εμπειρίες μου. Ιδιαίτερα, θεωρώ ότι τα τρία χρόνια που είχα την ευθύνη της Διοίκησης του Νοσοκομείου Βέροιας, καθώς και των περιφερειακών ιατρείων του Νομού μας, πως ήταν χρόνια ουσιαστικής προσφοράς, που τα χαρακτήριζε ο διαρκής αγώνας για την αναβάθμιση από κάθε άποψη της λειτουργίας του Νοσοκομείου μας. Ήταν χρόνια, που έζησα από κοντά τον πόνο και τις στενοχώριες των συμπολιτών μας, με ανοιχτή πάντα την πόρτα του γραφείου μου καθώς και τα τηλέφωνα μου, για όλους ανεξάρτητα τους συμπολίτες μας.

Χωρίς διαχωρισμούς, χωρίς υπεκφυγές και ψεύτικες υποσχέσεις υπηρέτησα τον τόπο μας από όλες τις άλλες θέσεις που μου εμπιστεύτηκε ο Λαός και η Πολιτεία. (Αντιδήμαρχος, Νομαρχιακός Σύμβουλος κλπ). Όλα αυτά είναι γνωστά σε όλους. Γιατί εδώ στην αγαπημένη μας Βέροια γεννήθηκα, εδώ ζω και εδώ δραστηριοποιούμαι.

Μετά το κατά γενική ομολογία επιτυχημένο "πέρασμα" μου από το Νοσοκομείο είχα πιστέψει πως ήταν η κατάλληλη στιγμή να δοκιμαστώ και από τη θέση του Δημάρχου στο διευρυμένο Δήμο Βέροιας. Όμως, τελικά η επιθυμία μου δεν πραγματοποιήθηκε. Έτσι, βάζοντας σήμερα μπροστά τη λογική και παραμερίζοντας τα συναισθήματα και τις προσωπικές φιλοδοξίες, και ύστερα μάλιστα και από τις επίμονες παραινέσεις και προτροπές συμπολιτών μας, αποφάσισα για το καλό του τόπου μας, να μετάσχω στις Δημοτικές εκλογές με τον συνδυασμό του Λάζαρου Τσαβδαρίδη. Συστρατεύομαι και εγώ μαζί του, σαν απλός στρατιώτης, με μοναδικό στόχο μου την ανάπτυξη της περιοχής μας για ένα ποιοτικό, ανθρώπινο και αναβαθμισμένο καινούριο Δήμο Βέροιας. Όλοι μας, απαλλαγμένοι πλέον από όσα μας χώριζαν καλούμαστε να πραγματοποιήσουμε το κοινό αυτοδιοικητικό όραμά μας: για ένα δήμο αναγεννημένο, καύχημα και περηφάνια των πολιτών του. Σε αυτό τον όμορφο αγώνα καλώ όλους του φίλους και συμπολίτες μου να σταθούν αγωνιστικά δίπλα μου. Να με στηρίξουν με την εμπιστοσύνη τους για το καλό, την προκοπή και την πρόοδο του τόπου μας.

Αργύρης Γκαμπέσης
Χημικός Μηχανικός

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Από αμετροέπεια σκίζει ο Γκαμπέσης. Η ανακοίνωσή του ξεχειλίζει από κομπασμό και κομποροσσύνη. Κρίμα που δε θα μας σώσει τα επόμενα 4 χρόνια, αλλά από σωτήρες ΠΑΣΟΚ και ΝΔ σφύζουν για αυτό και μας έφεραν στα γνωστά χάλια.