Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

ΤΖ. ΚΑΡΑΜΙΧΑΣ: ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΩ


Ο κ. Τζανέτος Καραμίχας έκανε σήμερα την ακόλουθη δήλωση:
«Όπως έχω δηλώσει και στο παρελθόν, παρότι ασχολούμαι επί δεκαετίες με το συνδικαλιστικό και συνεταιριστικό κίνημα και βρίσκομαι στη θέση του προέδρου της κορυφαίας τριτοβάθμιας συνεταιριστικής οργάνωσης τα τελευταία 8 χρόνια, ουδέποτε έπαψα να είμαι επαγγελματίας αγρότης.
Από την καλλιέργεια 150 στρεμμάτων δενδροκαλλιέργειας αντλώ τα βασικά εισοδήματά μου. Λόγω μάλιστα του είδους της καλλιέργειας, λαμβάνω ελάχιστες κοινοτικές επιδοτήσεις που φτάνουν τα 1890 ευρώ το χρόνο.
Ως πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ, η καθαρή αμοιβή μου είναι 33.600 ευρώ το χρόνο, από τα οποία πρέπει να αφαιρεθεί η φορολογική επιβάρυνση, που ξεπερνά τα 5.000 ευρώ. Για έξοδα διαμονής στην Αθήνα η ΠΑΣΕΓΕΣ μου χορηγεί 16.543 ευρώ το χρόνο και για τα στοιχειώδη έξοδα δημοσίων σχέσεων 13.940 ευρώ το χρόνο.
Από την συμμετοχή μου (εδώ και ένα μήνα) στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΤΕbank, λαμβάνω 659 ευρώ ανά συνεδρίαση με maximum απολαβή τα 850 ευρώ το μήνα, όσες συνεδριάσεις και αν γίνουν.
Λαμβάνω επίσης από τη συμμετοχή μου στο Διοικητικό Συμβούλιο της «Ελληνική Διατροφή Α.Ε.» το ποσόν των 320 ευρώ για κάθε συνεδρίαση.
Οφείλω τέλος να τονίσω ότι τα οικονομικά της ΠΑΣΕΓΕΣ ελέγχονται από ορκωτούς ελεγκτές και ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας καταθέτει εκ του νόμου πόθεν έσχες.
Υπάρχουν πράγματι κάποιοι που μπαίνουν στα κοινά «με το αλεξίπτωτο» ή για «αρπαχτές». Αναζητείστε τους αλλού και όχι σε όσους υπηρετούν επί δεκαετίες τον αγροτικό χώρο με απόλυτη διαφάνεια, χωρίς λαϊκισμούς και έχοντας πλήρη συναίσθηση των ευθυνών τους».
Πηγή: www.paseges.gr

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

φτώχεια καταραμένη δηλαδή....
να τσοντάρουμαι κατι ρε παιδιά να τον βοηθήσουμε το αναξιοπαθούντα συνάνθρωπο μας..
ασε που δεν πηγαν καλα και τα βαμβακια του φετος...
και η κα υπουργος μαζι του τα εμαθε τα γραμματα τοσο καλα???
Ε ΡΕ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ!
ΝΑΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ Με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΑΝΩ.
ετσι ποναει περισσοτερο.....

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ !