Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

ΑΝΑΦΟΡΑ- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΔ ΗΜΑΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΟΥ


Η Σιδηροπούλου στο διάδρομο της ΑΔ Ημαθίας
Πριν από δεκαπέντε περίπου μέρες είχα τη γνωστή περιπέτεια εξ αιτίας της μήνυσης που κατέθεσε εις βάρος μου η Σιδηροπούλου, μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ. Κατά τη διάρκεια της κράτησής μου συνέβησαν ορισμένα γεγονότα που αν μη τι άλλο χρήζουν απαντήσεων διότι συνιστούν διαφορετική μεταχείριση έναντι πολιτών αφού εγώ κρατήθηκα στο κρατητήριο και η Σιδηροπούλου που της είχα υποβάλλει μήνυση πέρασε το βράδυ της στο γραφείο του αξιωματικού υπηρεσίας. Υπέβαλλα προφορικά τα παράπονά μου στον διοικητή του ΑΤ Βέροιας και αύριο υποβάλλω γραπτή αναφορά τόσο στην ΑΔ Ημαθίας και την κοινοποιώ στο Υπουργείο προστασίας του πολίτη και βέβαια στον συνήγορο του Πολίτη για να επιληφθούν και να μου απαντήσουν γιατί επιφυλάχθηκε διαφορετική μεταχείριση στη Σιδηροπούλου, όπως φαίνεται και στις φωτογραφία που τραβήχτηκαν το πρωί της επόμενης μέρας.
Η αναφορά μου είναι η εξής:

Μόχλας Θεοχάρης
Δημοσιογράφος
Κορυφή Ημαθίας
ΑΦΜ: 043672930
ΠΡΟΣ
Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας

Κοινοποίηση:
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
Συνήγορο του Πολίτη

ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011 υπεβλήθη εις βάρος μου μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση από την κ. Χρυσάνθη Σιδηροπούλου, κατοίκου Βέροιας. Οι αστυνομικοί με συλλάβανε και με οδήγησαν στο ΑΤ Βέροιας όπου κρατήθηκα όλο το βράδυ, ως την επόμενο πρωί στο κρατητήριο και ακολούθως οδηγήθηκα στο αυτόφωρο.

Το βράδυ της Τρίτης 27/9/2011 υπέβαλλα κι εγώ μήνυση για “ψευδή καταμήνυση” εις βάρος της κ. Σιδηροπούλου η οποία συνελλήφθη γύρω στη 1 μετά τα μεσάνυχτα. Η συλληφθείσσα αντί να οδηγηθεί κι αυτή όπως ο νόμος ορίζει στο κρατητήριο παρέμεινε και διανυκτέρευσε στο γραφείο του αξιωματικού υπηρεσίας συνοδεία καφέ, κινητού τηλεφώνου, τηλεόρασης και βιβλίου.

Πιθανή επίκληση εκ μέρους της υπηρεσίας ότι δεν υπήρχε χώρος στα κρατητήρια δεν ευσταθεί διότι γύρω στις δυο μετά τα μεσάνυχτα ειδοποιηθήκαμε οι τρεις κρατούμενοι στο γυναικείο κελί που υπάρχει να το αδειάσουμε, όπως και έγινε, γιατί θα ερχόταν η κρατούμενη Σιδηροπούλου. Κάτι όμως που δεν έγινε ποτέ.

Έχω κάθε δικαίωμα να πληροφορηθώ γιατί η Αστυνομία λειτούργησε με δυο μέτρα και δυο σταθμά, γιατί συμπεριφέρθηκε με λογική δυο ταχυτήτων κάτι που συνιστά διακριτική μεταχείριση υπέρ της Σιδηροπούλου. Ποιοι λόγοι συνέτρεχαν για αυτή τη συμπεριφορά και μεταχείριση.

Επίσης θέλω να αναφέρω την απαράδεκτη ως ανοίκεια συμπεριφορά ενός αστυνομικού οργάνου το πρωί της Τετάρτης 28 Σεπτεμβρίου 2011 που είχε ως αποδέκτη τη συζυγό μου. Ο αστυνομικός ισχυρίστηκε ότι το κτήριο της ΑΔ Ημαθίας διέπεται από “στρατιωτικό νόμο” και γι΄ αυτό πρέπει να φύγει έξω από το χώρο αναμονής!!
Το κενοφανές επιχείρημα του αστυνομικού ειπώθηκε με σκαιό τρόπο προς τη σύζυγό μου Αναστασία Μουσκεφτάρα με σκοπό να την τρομοκρατήσει και να εξέλθει του κτηρίου αφού αυτή ήταν η απαίτηση της Σιδηροπούλου μέσα από το γραφείο του
Στο γραφείο του αξιωματικού υπηρεσίας η Σιδηροπούλου
διαβάζει βιβλίο του Πλάτωνα όσο "κρατείται"
αξιωματικού υπηρεσίας όπου ήταν κλεισμένη.

Επιθυμώ να πληροφορηθώ τους λόγους της διαφορετικής μεταχείρισης που συνιστά προσβολή των δικαιωμάτων μου και τι προτίθεστε να κάνετε ώστε να αποδωθούν ευθύνες στους υπαλλήλους που λειτούργησαν με τον τρόπο αυτό.



Την παρούσα αναφορά θα κοινοποιήσω σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους ζητώντας να επιληφθούν αρμοδίως ώστε να αποκατασταθεί η τάξη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν σε καταλαβαίνω. Θα ήθελες την ίδια μεταχείριση; Ίσα και όλοια; Δεν ξέρεις ότι τα ζαρζαβατικά ( Μπρόκολα, μαϊντανοί, λαχανίδες), θέλουν προσοχή; Μην εκλείψει το είδος. Υπάρχουν για να ξεχωρίζει ο κόσμος, όλα τα άλλα.