Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Σ. ΑΝΔΡΟΝΙΔΗΣ: Ο ΛΑΟΣ ΕΔΩΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ

Ο αντιδήμαρχος Πλατέος και νεοεκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος του διευρυμένου δήμου Αλεξάνδρειας Σάββας Ανδρονίδης μίλησε στα ΧΡΟΝΙΚΑ και αναφέρθηκε στο προεκλογικό κλίμα, στις επιθέσεις που δέχτηκε από συντρόφους του στο ΠΑΣΟΚ, για τις φήμες που διακινούσαν εντέχνως ορισμένοι εις βάρος του στην προσπάθεια όλων να τον απαξιώσουν και να πολεμήσουν την εκλογή του.
Ο έμπειρος αυτοδιοικητικός είπε εξ αρχής ότι θέλει να δώσει μια απάντηση σε όλους αυτούς που τον θεωρούσαν ξωφλημένο και εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς την εφημερίδα για την ευκαιρία που του δίνεται να πει κάποια πράγματα αλλά και τους προ-βληματισμούς του για τις δημοτικές εκλογές.
«Γνωρίζετε ότι εκλέχτηκα τρίτος..
σε σταυρούς προτίμησης στα πλαίσια του δήμου Πλατέος και έβδομος στη γενική κατάταξη του νέου δήμου Αλεξάνδρειας. Θεωρώ λοιπόν ότι πήγα πολύ καλά αν αναλογιστείτε τη μεγάλη έκταση του νέου δήμου και αφετέρου τον ανηλεή πόλεμο λάσπης που δέχτηκα από κάποια τοπικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ»
Συνεχίζοντας ο Σ. Ανδρονίδης γίνεται πιο συγκεκριμένος αναφο-ρικά με τον πόλεμο που δέχτηκε: «Τα στελέχη αυτά είχαν αναλάβει εργολαβικά τον πόλεμο λάσπης εναντίον μου και έχουν αναγορευτεί από μόνοι τους σε κομματικούς εισαγγελείς. Αυτοί όλοι ζουν στον δικό τους κόσμο που δεν έχει καμιά σχέση με τον πραγματικό κόσμο και τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας και αυτό φάνηκε από το αποτέλεσμα και την αποδοχή που είχαν αυ-τοί και την αποδοχή που είχα εγώ από τον απλό κόσμο τον οποίο υπηρετώ χρόνια τώρα και γι αυτό με στηρίζει πάντα».
Και συνεχίζει ο αντιδήμαρχος Πλατέος «αποξενωμένοι όπως ήταν από την τοπική κοινωνία θεώρησαν ότι στις πρόσφατες εκλογές δεν είχα ιδιαιτερες ελπίδες να εκλεγώ με τον συνδυασμό του Φ. Δημητριάδη παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι επι δεκαετίες πρόσφερα στον τόπο μου, στον δήμο Πλατέος και το γεγονός ότι αυτό το έργο έχει αναγνωριστεί από τους συμπολίτες μου».
Ο κ. Ανδρονίδης συνεχίζει την συνομιλία μας «Από κει πέρα η διάψευση αυτών που διακινούσαν τη λάσπη εναντίον μου ήταν ηχηρή. Τους αφήνω όλους αυτούς στην κρίση του λαού και στον κλειστό πύργο που ζούμε αποκομμένοι από το λαό και τα προβλήματά του ασκώντας το ρόλο του κομματικού εισαγγελέα μη αντιλαμβανόμενοι ότι με τα καμώματά τους οδηγούν το ΠΑΣΟΚ από τη μια ήττα στην άλλη».
Στη συνέχεια ο αντιδήμαρχος εκφράζει τις ευχαριστίες του προς τους συνδημότες του για την εμπιστοσύνη που του έδειξαν και «υπόσχομαι ότι και από αυτό το μετερίζι του νέου καλλικρατικού δήμου Αλεξάνδρειας θα αγωνιστώ μέσα από τον συνδυασμό του νεοεκλεγμένου δημάρχου Αλεξάνδρειας Φ. Δημητριάδη για την πρόοδο και την εξέλιξη του τόπου μας μακριά από στείρους τοπικισμούς».
Στην διάρκεια της συζήτησης που είχαμε με τον Σ. Ανδρονίδη μας είπε ότι το ΠΑΣΟΚ πήρε στις βουλευτικές εκλογές στο Πλατύ 700 περίπου ψηφοδέλτια ενώ στις δημοτικές εκλογές πήρε μόλις 450. Αυτό σημαίνει κάτι, συμπλήρωσε, και θα πρέπει να το καταλάβουν όλοι αυτοί οι κομματικοί εισαγγελείς…
«Δείχνει την δυναμική τους στην τοπική κοινωνία, δείχνει και αποτυπώνει με σαφήνεια την προσφορά τη δική μου και την δική τους στον τόπο μας», είπε.
«Το 2002 εμείς ήμαστε ως ΠΑΣΟΚ που προτείναμε μετά από δυο συνεδριάσεις που κάναμε, μια εδώ στο Πλατύ και την άλ-λη στα Τρίκαλα, τον Φ. Δημητριάδη και τον στηρίξαμε. Μαζί μου τότε εκτός των άλλων ήταν για παράδειγμα ο Στ. Καζαντζίδης που στη συνέχεια αποχώρησε το 2006 και τώρα ήταν υποψήφιος με τον Γκιόνογλου. Εγώ έχω δώσει αγώνες για τοΠΑΣΟΚ και στο κόμμα ήμουνα για πέντε χρόνια μέλος της Ν.Ε όταν ήταν γραμματέας ο Ιορδ. Ελευθεράκης, δεν είμαι από αυτούς που κάθονται στο καναπέ τους και όταν βλέπουν ευ-καιρία ορμάνε», σχολιάζει ο Σ. Ανδρονίδης και κλείνει λέγο-ντας ότι «εγώ έκανα στις εκλογές αυτές έναν αγώνα έντιμο και είχα ως υποστηρικτές μου την γυναίκα μου και τα παιδιά μου τους οποίους ευχαριστώ. Μιλούσα στους συνδημότες μου με ειλικρίνεια και γι αυτό με τίμησαν με την ψήφο τους.
Τέλος θα ήθελα να πω μια κουβέντα για τις παρεμβάσεις του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Θ. Γικόνογλου που όπως είναι γνωστό σε όλους τον στήριξα στις βουλευτικές εκλογές. Αγαπητέ Θανάση το μήνυμα που σε έστειλα ισχύει».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΚΛΕΦΤΕΙ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΙΚΟΚΥΡΗ.ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΒΓΑΛΑΜΕ ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡΧΟ.Η ΑΛΕΙΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΛΑΜΠΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΝΔ. ΟΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΤΩΡΑ.ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΟΠΟΜΑΣΤΕ.