Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΣΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

«Στην Ελλάδα η επιτυχία είναι ποινικό αδίκημα»
Ελένη Βλάχου (Δημοσιογράφος – Εκδότρια Καθημερινής)

Η εποχή της κρίσης γεννά και αναπαράγει μορφές κρίσης. Κρίση στις αρχές και τις αξίες των ανθρώπων, κρίση στη λειτουργία της Δημοκρατίας, κρίση και στις ανθρώπινες σχέσεις.
Κρίση αρχών και ανθρώπινων σχέσεων θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η ενέργεια συμπολιτών μας να στείλουν επιστολή σε υπουργεία, κόμματα και εφημερίδες συκοφαντώντας, λασπολογώντας και σπιλώνοντας το πρόσωπό μου και την υπόληψή μου στην οικογένειά μου κυρίως και στην κοινωνία του Δήμου μας, με αβάσιμα, ανυπόστατα και αστήριχτα επιχειρήματα.
Προσπάθησαν με την επιστολή τους να καταστήσουν αναξιόπιστη..
..και διαπλεκόμενη με συμφέροντα τη Διοίκηση του Δήμου Αλεξάνδρειας.
Θέατρο του παραλόγου είναι η προσπάθεια των «γνωστών-αγνώστων», κινούμενοι πάντα στα παρασκήνια, να μετατρέψουν σε ποινικό αδίκημα την επιτυχία της Δημοτικής Αρχής στην προσπάθεια που κάνει για την ανάπτυξη του Δήμου, με την ολοκλήρωση έργων (Βετσοπούλου – Κολυμβητήριο - Αποχέτευση – Αμπελοτόπια – Κλειστό Γυμναστήριο – Είσοδοι πόλης) με τη συμμετοχή σε Εθνικά και Ευρωπαϊκά προγράμματα με την ποιοτική αναβάθμιση της καθημερινότητας.
Ακόμη δεν μπορούν οι «γνωστοί – άγνωστοι» να δεχτούν ότι οι Δημότες Αλεξάνδρειας για 8 χρόνια επέλεξαν ο Δήμαρχός τους να είναι ο Μπάμπης Γκιόνογλου που κατάφερε να βγάλει το Δήμο από την αφάνεια και την εσωστρέφεια που τόσα χρόνια τον χαρακτήριζε.
Βρήκαν τρόπο ως νέοι Γκαίμπελ να πετάξουν λάσπη στο πρόσωπό μου.
Έστειλαν, στέλνουν και θα συνεχίσουν να στέλνουν, απ΄ ότι φαίνεται μέχρι τις εκλογές, επιστολές σε υπουργεία, κόμματα και εφημερίδες με μόνο σκοπό και στόχο να σπιλώσουν το όνομά μου και την υπόληψή μου με ανακρίβειες, ασάφειες, αβάσιμες συκοφαντίες και διαστρεβλώσεις της πραγματικότητας.
Διαβάζοντας σε Αθηναϊκή εφημερίδα σχόλιο δημοσιογράφου για Δημόσιο έργο εκατομμυρίων το οποίο πρόσφατα δημοπρατήθηκε και δεν τηρήθηκε η νόμιμη διαδικασία διαπιστώνω ότι οι «γνωστοί – άγνωστοι» εκτός από συκοφάντες δεν έχουν και γνώση για τα δρώμενα του Δήμου. Δημόσιο έργο εκατομμυρίων δεν έχει δημοπρατηθεί πρόσφατα στο Δήμο.
Εκτός βέβαια αν εννοούν το έργο της αποχέτευσης το οποίο δημοπρατήθηκε το 2006 πριν από τις Δημοτικές εκλογές και στον προεκλογικό μας αγώνα ήταν η ¨σημαία ¨ της Κίνησης.
Σε εκείνες τις εκλογές ο λαός μας έκρινε και έδωσε και πάλι ψήφο εμπιστοσύνης στο πρόσωπό μου και στη λειτουργία της Διοίκησης.
Βέβαια και εκείνο το έργο της αποχέτευσης δημοπρατήθηκε με όσα ο νόμος ορίζει, εκτελέστηκε και ήδη δόθηκε σε χρήση στους συμπολίτες μας.
Τους προκαλώ λοιπόν επώνυμα πλέον να πάνε στον Εισαγγελέα και να καταθέσουν μήνυση.
Εγώ δηλώνω υπεύθυνα και δημόσια με πλήρη ευθύνη για όσα λέω, ότι όσα χρόνια είμαι Δήμαρχος η Τεχνική Εταιρία στην οποία μετέχω δεν συμμετείχε σε καμιά δημοπρασία για κανένα έργο του Δήμου μας.
Η Τεχνική Εταιρία πηγαίνει και εκτελεί έργα σε όλη την Ελλάδα αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα ούτε για μια στιγμή, να εμπλακεί με οποιοδήποτε τρόπο στα έργα του Δήμου μας και αυτό για να έχω ήσυχη τη συνείδησή μου και να μπορώ να κοιτάζω τους συμπολίτες μου με καθαρή και ειλικρινή ματιά.
Εγώ είμαι εδώ και περιμένω…Ιδού η Ρόδος…
Δεν το κάνουν όμως γιατί οι ίδιοι ξέρουν πολύ καλά ότι διαδίδουν ψέματα και είναι συκοφάντες και λασπολόγοι, ο Γκαίμπελ ωχριά μπροστά τους.
Βέβαια μακάρι «το ενδιαφέρον τους» να είχε σχέση με το καλό του Δήμου και των δημοτών, όμως αλλά είναι τα κίνητρά τους και οι επιδιώξεις τους με πρώτο το προσωπικό τους συμφέρον και κυρίως να μην ξαναβγεί Δήμαρχος ο Μπάμπης Γκιόνογλου.
Γνωρίζουν όμως πολύ καλά και φοβούνται περισσότερο ότι ο Αλεξανδρινός λαός, οι δημότες του νέου Δήμου Αλεξάνδρειας, οι πολίτες του ιστορικού Ρουμλουκιού στις 7 Νοεμβρίου 2010 θα ανακηρύξουν και πάλι με την ψήφο τους Δήμαρχο τον Μπάμπη Γκιόνογλου.
Τρέμουν στην ιδέα ότι ο λαός θα ανατρέψει τα συκοφαντικά τους σχέδια και θα κάνει και πάλι Δήμαρχο τον Μπάμπη Γκιόνογλου, γιατί ο λαός μας ένιωσε πολύ καλά, γνωρίζει και ξέρει ότι με Δήμαρχο τον Μπάμπη Γκιόνογλου ο νέος Δήμος Αλεξάνδρειας έχει μέλλον και προοπτική.
Στις 7 Νοεμβρίου οι δημότες μας θα δώσουν την καλύτερη απάντηση στους «γνωστούς – άγνωστους» συκοφάντες και λασπολόγους, γιατί οι δημότες μας είναι οι καλύτεροι κριτές και αυτοί ξέρουν.
Ευχαριστώ

Γκιόνογλου Χαράλαμπος
Δήμαρχος Αλεξάνδρειας

Δεν υπάρχουν σχόλια: