Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ Καλαμπαλίκη Χριστίνας (Αν.Γρ.Δ. Ν.ΠΑΣΟΚ Τρικάλων)

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ν. ΠΑΣΟΚ
Συντρόφισσες και Σύντροφοι,
Είναι σαφές ότι το ΠΑ.ΣΟ.Κ. εχει πλέον διολισθήσει στον ιδεολογικό χώρο του νέο- συντηρητισμού-νεοφιλελευθερισμού, της “νέας “Δεξιάς. αντιποιείωντας την ιστορία....
του,τους αγώνες που έδωσε με τον λαό για Λαϊκή Κυριαρχία, Εθνική Ανεξαρτησία, Κοινωνική Απελευθέρωση και Δημοκρατική Διαδικασία. Δυστυχώς έχει πλέον καταληφθεί από κάθε λογής εγχώριους και ξένους πολιτικούς, κοινωνικούς εκπροσώπους του χρηματιστικού κεφαλαίου και του νεοφιλελευθερισμού.
Εδώ και ενάμιση χρόνο, έχω πάψει να συμμετέχω στις (διαδικασίες) του κόμματος, διότι διαπίστωσα ότι με έχει εγκαταλείψει ιδεολογικά. Είναι αυτονόητο πως δεν μπορώ, σήμερα, να συνεχίσω να εκφράζομαι μέσα απο το ΠΑ.ΣΟ.Κ. με την δίχως όρια και φραγμούς νεοφιλελεύθερη πολιτική που ασκεί εις βάρος μιας ολόκληρης κοινωνίας και πολύ περισσότερο εις βάρος της νέας γενιάς.
Οφείλω, με συνέπεια και σεβασμό στις αρχές και στις αξίες μου, να εξαιρέσω τον εαυτό μου από τον “ωμότερο”, ίσως, εξουσιαστικό μηχανισμό, γιατί δεν νιώθω κομμάτι του. Αν και θεωρώ τον εαυτό μου ήδη διαγεγραμμένο, υποβάλλω και επίσημα την παραίτηση μου από τη θέση της αναπληρώτριας γραμματέα Δημοτικού Δικτύου Νεολαίας Τρικάλων, καθώς και από την ιδιότητα μου ως μέλος του ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Μέχρι σήμερα, δεν θα υπέβαλα την παραίτηση μου, καθώς δεν ήθελα με αυτόν τον τρόπο να δώσω υπόσταση σε ένα κόμμα που θεωρώ ότι “έσβησε” την ημέρα που υπέγραψε το Μνημόνιο. Αφορμή, ωστόσο, υπήρξε ένα τηλεφώνημα που δέχτηκα από τα κεντρικά γραφεία της Ιπποκράτους, όπου και μου ζητούσαν επιβεβαίωση των στοιχείων μου, ως μέλος του κόμματος.

Συντρόφισσες και Σύντροφοι, δεν δέχομαι να είμαι το “λάδι” μέσα σ' αυτούς του μηχανισμούς και τα γρανάζια, όταν στην πορεία της ανθρώπινης εξέλιξης, οι υπάρχοντες θεσμοί αποδεικνύονται ασύμβατοι με τις ανάγκες του ανθρώπου, όταν χρησιμεύουν μόνον στην υποδούλωση, την καταλήστευση και την καταπίεση της ανθρωπότητας.

Ο λαός έχει το αιώνιο δικαίωμα να εξεγερθεί εναντίον τους και να τους ανατρέψει.

Θα βρεθούμε στους δρόμους και στα Κινήματα, εκεί όπου αποκτήθηκαν με αγώνες τα τέσσερα βασικά αιτήματα της διακήρυξης της 3ης του Σεπτέμβρη. Θα βρεθούμε στους δρόμους να δηλώσουμε με αυτόν τον τρόπο την ΑΝΥΠΑΚΟΗ στα “βάρβαρα” μέτρα που τσακίζουν τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα.
«Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου».
CHE GUEVARA

Καλαμπαλίκη Χριστίνα

ΒΑΘΥ ΠΡΑΣΙΝΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: