Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Της πήρε 20 χρόνια να το καταλάβει- Μόλις είδε τον Αλέξη είδε το φως το αληθινό!!!

Στην συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε και μια επί 18ετίας δεξιά που πήγε εκεί ως σύνεδρος. Ναι, το κόμμα μεγάλωσε και ως κόμμα εξουσίας έχει και τέτοιους. Όχι τίποτα απλούς δεξιούς αλλά οργανωμένους στη ΝΔ που τους πήρε δυο δεκαετίες να καταλάβουν τι ακριβώς συμβαίνει.
Μιας κυρίας που "ανένηψε" γιατί άκουσε τον Αλέξη Τσίπρα και όχι γιατί πείστηκε από το πολιτικό πλαίσιο του ΣΥΡΙΖΑ.
Γιατί άκουσε τον...

αρχηγό κι όχι γιατί πιστεύει στο πρόγραμμα του κόμματος που ακόμα καταρτίζεται. Μιας κυρίας που περισσότερο μου κάνει για ακόμα μια προσωπολατρική οπαδός του προέδρου κι όχι για έναν πολίτη που συνειδητά έκανε μια ταξική επιλογή.
Σημεία των καιρών βλέπετε.

Γράφει η κ. Μαρία Οικονόμου τα εξής:

Ονομάζομαι Οικονόμου Μαρία. Είμαι από την οργάνωση Φυλής. Θέλω να πω μόνο δύο λόγια. Ήμουν οργανωμένη στη Ν.Δ. για 18 ολόκληρα χρόνια. Όχι κατ' ανάγκην δεξιά, αλλά με αριστερές αρχές. Και αριστερή συμπεριφορά στην καθημερινότητά μου, στη δουλειά μου, στις συναναστροφές μου. Ήμουν μία από τους εγκλωβισμένους στα δύο πρώην μεγάλα κόμματα και νιώθω ευτυχής που μου δώσατε χώρο και λόγο στον ΣΥΡΙΖΑ.

Βρίσκομαι σήμερα εδώ γιατί άκουσα τον δυνατό, τον καθαρό, τον έντιμο λόγο του συντρόφου Αλέξη Τσίπρα και του είμαι ευγνώμων γιατί έδωσε διέξοδο στην καταπιεσμένη αριστερή μου ιδεολογία. Και τελειώνω λέγοντας ότι στον ΣΥΡΙΖΑ βρήκα επιτέλους, μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, την πολιτικά βιολογική μου οικογένεια.
 
Ήρθα για να μείνω και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι μαζί σας με όλες μου τις δυνάμεις.
Σας ευχαριστώ πολύ.
 
Πηγή: Αυγή

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μαρία, στη μάνα σου τόπες;

Ανώνυμος είπε...

ψάχνω την χαμένη μου ταυτότητα, βοηθείστε καλέ, δεν είμαι ζητιάνα, δεν ζητώ τον οίκτο σας

Ανώνυμος είπε...

σε νιώθω, φαντάζομαι τι τράβηξες όλα αυτά τα 18 χρόνια, μα και συ βρε κορίτσι μου τι υπομονή ήταν αυτή;

Ανώνυμος είπε...

για δεν έδινες μια στις δεξιές σου αρχές και να έστριβες αριστερά; δεν είχες φλας;

Ανώνυμος είπε...

Μόχλα σε όλα τα παρτάλια δίνεις το λόγο;