Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

"ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗ ΚΟΨΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ" !!!

Προς τον «σύντροφο» Καρχιμάκη, που βγήκε σε έρανο για να σώσει το ΠΑΣΟΚ!

Γράφει η Πέπη Σπηλιωτοπούλου,
Εκδότρια εφημερίδας «Φιλόδημος» από το Αίγιο

Νομίζαμε οι πολίτες πως το θράσος των πολιτικών μας έχει και κάποιο όριο… αμ, δεν έχει!

Σε μια περίοδο που η ελληνική οικογένεια και η μικρομεσαία επιχείρηση στενάζει από τα αβάσταχτα οικονομικά μέτρα, που γίνονται «για το καλό μας», όπως επιμένουν οι κυβερνητικοί βουλευτές, αρκετοί συμπολίτες που έχουν συμπορευθεί...με το ΠΑΣΟΚ είτε ως μέλη του κινήματος είτε ως φίλοι, πλέον αρχίζουν να λαμβάνουν μια επιστολή του «συντρόφου» και γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου του κινήματος κ. Μιχάλη Καρχιμάκη, όπου ανάμεσα στις διάφορες αρλούμπες περί αγώνα, θυσία, προοπτική και σώσιμο της χώρας από την χρεωκοπία, «σερβίρει» και την παράκληση για…οικονομική ενίσχυση του κινήματος και μάλιστα ανά κατηγορίες πολιτών, ώστε να ανανεωθεί η κάρτα του μέλους-φίλου του ΠΑΣΟΚ!

Είμαι σίγουρη, «σύντροφε» Καρχιμάκη, πως θα… λάβεις αρκετές και ποικίλες απαντήσεις σ’αυτή την επιστολή που υπογράφεις. Άλλοι θα αδιαφορήσουν, άλλοι θα σε βρίσουν κι ίσως κάποιοι να ανταποκριθούν στο κάλεσμα και να δώσουν από αυτά που ΔΕΝ τους περισσεύουν, για να βοηθήσουν το ΠΑΣΟΚ να μείνει όρθιο, για να γονατίσει τελειωτικά εμάς τους υπολοίπους.

Η δική μου απάντηση όμως, μιας εκδότριας από το Αίγιο με μια μικρή εβδομαδιαία εφημερίδα που προσπαθεί να επιβιώσει, αντιμετωπίζοντας όλες τις σαχλαμπούχλες που έχετε επινοήσει για να μου την κλείσετε, είναι η εξής:

-»Σύντροφε» Καρχιμάκη, καλό θα ήταν να απευθυνθείς για οικονομική ενίσχυση σε όσους ενίσχυσε το κίνημά «μας» τόσα χρόνια, χώνοντάς τους από την πόρτα, από το παράθυρο, από την ταράτσα κλπ. σε θέσεις, για τις οποίες δεν είχαν κανένα τυπικό ή ουσιαστικό προσόν, παρά μόνο την κομματική τους ταυτότητα και τη δυνατότητά τους να αφισοκολλούν πάνω στις αφίσες των «δεξιών«, παίζοντας καμιά φορά και καρπαζιές για να περνάει η ώρα.

-Να πας για ενίσχυση σε κάτι διοικητές, γραμματείς και φαρισαίους που, επειδή ξέρουν να γλύφουν με απαράμιλλη τέχνη, τους περιφέρετε από τη μια υπηρεσία στην άλλη για να μην ξεμείνουν από μισθό, που εγώ θα πρέπει να δουλεύω είκοσι ζωές για να τον αγγίξω.

-Να πας για ενίσχυση στα μεγαλοεκδοτικά συγκροτήματα, που ταΐζει το κίνημά «μας» εδώ και χρόνια, καταδικάζοντας σε θάνατο τις μικρές τοπικές εφημερίδες.

Και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, τολμήσατε και χώσατε μέσα στο Μεσοπρόθεσμο (αυτήν την ταφόπλακα που ψηφίσατε και χειροκροτιόσασταν και μεταξύ σας λες και μας κοροϊδεύατε την ώρα που κλαίγαμε) τη διακοπή της ατέλειας σε ΟΤΕ και ΕΛΤΑ για όσους εκδότες δεν έχουν καταθέσει δικαιολογητικά για ένταξη στον ανεκδιήγητο νόμο Ρουσόπουλου, τον οποίον είχατε υποσχεθεί (κι εσύ μαζί) πως θα καταργήσετε μόλις γίνετε κυβέρνηση αλλά αντ’αυτού, τον «διορθώνετε» για να μας κλείσετε οριστικά και να φιμώσετε τις ελεύθερες φωνές της επαρχίας, για να μείνουν οι γλύφτες σας και να λένε ψέματα στον κόσμο.

-Να πας για ενίσχυση σε όσους τα οικονομάνε σε βάρος δικό μου, της οικογένειάς μου, των συμπολιτών μου που έχασαν το χαμόγελό τους, την ίδια ώρα που εσείς, με απύθμενο θράσος, τολμάτε και ζητάτε να σας δώσουν από 12-36 ευρώ, ανάλογα με την ιδιότητά τους, για να γεμίσετε τα κρατικοδίαιτα ταμεία του κινήματός «μας».

-Να πας για ενίσχυση σε όσους τόσα χρόνια «τα φάγανε» μαζί σας. Εγώ δεν έφαγα τίποτα. Ούτε μισό ευρώ. Και μάλιστα μου χρωστάτε πολλά. Μου χρωστάτε την κρατική διαφήμιση που τόσα χρόνια ΠΑΡΑΝΟΜΑ μου στερείτε, για να μεγαλώσει το budget για τα «κολλητά» σας ΜΜΕ Αθηνών και πάσης Ελλάδος.

Θυμάσαι τις ερωτήσεις σου, όταν ήσουν αντιπολίτευση, για ΟΠΑΠ, σέα και μέα; Εγώ τις θυμάμαι και ήλπιζα. Αλλά δεν ήξερα πως δεν έχετε ΚΑΘΟΛΟΥ μπέσα και πολιτικό ανδρισμό…

Κατάλαβες, «σύντροφε» Καρχιμάκη; Γι’αυτό, εσύ και το κίνημά «μας», παρακαλώ να μη με ξαναενοχλήσετε ποτέ με τέτοιες προκλητικές επιστολές, που μου ερεθίζουν τα νεύρα και μου προκαλούν προβλήματα στη δουλειά μου.

Ήδη μου έχετε στερήσει τη δυνατότητα να κάνω σχέδια για τη ζωή μου και τη δουλειά μου, μου έχετε στερήσει το δικαίωμα να ονειρεύομαι. Με βάλατε να πληρώσω περαίωση, έκτακτη εισφορά, το ΤΕΒΕ μου αυξήθηκε, ο ΦΠΑ το ίδιο και οι εισπράξεις έχουν παγώσει επ’αόριστον, γιατί κι οι πελάτες μου δεν έχουν πια να με πληρώσουν. Θέλετε και 36 ευρώ από πάνω;

Επίσης, σε παρακαλώ θερμά, επειδή αρκετά μέλη της οικογένειάς μου πολέμησαν για την πατρίδα κι έδωσαν τη ζωή τους γι’ αυτή, μην ξανατολμήσεις να συνδέσεις τον έρανο του ΠΑΣΟΚ με την πατρίδα μας. Κάνε μου τη χάρη, σε παρακαλώ, γιατί ακούω τα κόκκαλα των παππούδων μου και των μπαρμπάδων μου να τρίζουν και ανατριχιάζω και τρελαίνομαι. Κόψε την κλάψα και την πολιτική γελοιότητα, γιατί σε λίγο θα ψάχνεις μέρος να κρυφτείς από τις ψυχές τους που θα σε κυνηγάνε.

Με εκτίμηση (κατά τα άλλα)
Πέπη Σπηλιωτοπούλου
Εκδότρια εφημερίδας «Φιλόδημος» από το Αίγιο

Δεν υπάρχουν σχόλια: