Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

ΣΟΚ. Ο ΑΚΗΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ !!!

Νάτος ο Άκης γνήσιος Πασόκ. Νάτος κι ο Άκης αγανακτισμένος. Να η ευκαιρία να τεθεί επικεφαλής του Κινήματος των Αγανακτισμένων ο Άκης Τσοχατζόπουλος που δηλώνει ότι αυτό το ΠΑΣΟΚ δεν είναι το κόμμα του που στέλνει τον ελληνικό λαό στη φτώχεια και έχει καταστεί συνώνυμο του μαρτυρίου του.
Δείτε τι είπε ο "άπαιχτος" Άκης που να μη ξεχνάμε, ήταν αντιπρόεδρος των Κυβερνήσεων του Ανδρέα Παπανδρέου και παραλίγο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργός...
«Δεν νιώθω ούτε οργή, ούτε λύπη. Είμαι ήσυχος με τη συνείδησή μου. Γιατί δεν με παραπέμπει το κόμμα μου. Αυτό δεν είναι το κόμμα μου, δεν είναι το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ δεν θα μπορούσε ποτέ να καταστεί συνώνυμο του μαρτυρίου του ελληνικού λαού», παρατήρησε χαρακτηριστικά ο κ. Τσοχατζόπουλος, αλλά «εγώ», διεμήνυσε, «είμαι και θα παραμείνω ΠΑΣΟΚ».

«Σήμερα, το λεγόμενο ΠΑΣΟΚ, πολιτικά παραμορφωμένο, απομονωμένο, δημοκρατικά και οργανωτικά αποστεωμένο, κατέληξε σε αυτό που λέει ο λαός "κακό χωριό τα λίγα σπίτια" και σε ενός ανδρός αρχή. Γι αυτό νομίζουν θα εκτονώσουν τη λαϊκή αγανάκτηση με δική μου ενοχοποίηση. Θα τους απογοητεύσω, όμως, γιατί είμαι αθώος», υπογράμμισε κλείνοντας την ομιλία του ο πρώην υπουργός Εθνικής Αμυνας, ενώ νωρίτερα υποστήριξε πως δεν υπάρχει κανένα στοιχείο ότι δωροδοκήθηκε, ούτε για την κατηγορία της νομιμοποίησης εσόδων.

«Σε όλο το πολυσέλιδο μυθιστόρημα (σ.σ. όπως χαρακτηρισε το πόρισμα της Επιτροπής) δεν υπάρχει ούτε ένα πραγματικό στοιχείο ή έστω ένδειξη ότι έχω οποιαδήποτε σχέση με κάποια εταιρεία», ισχυρίστηκε και χαρακτήρισε «άλμα στο κενό και αυθαίρετο τον συσχετισμό των εμβασμάτων της εταιρείας Torcaso με τις παράνομες πληρωμές της Ferrostaal». Oμοίως απέρριψε την κατηγορία για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα που του προσάπτουν, χωρίς κανένα στοιχείο και χωρίς καν το πόρισμα του ΣΔΟΕ όπως σημείωσε.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ακη θέλω τη συμβουλή σου.Σπουδάζω στη Γερμανία και λόγω έλλειψης χρημάτων πλένω πιάτα στΑ εστιατόρια. Μου πρότειναν να αναλάβω τη φύλαξη των χρημάτων του συλλόγου των φοιτητών του Ααχεν. Τι λές να δεχτώ? Μόλις τελειώσω τις σπουδές μου και γυρίσω στην Ελλάδα για επαγγελματική αποκατάσταση λέω να πολιτευτώ. Ποιό κόμμα μου προτείνεις ? Για καλές μίζες ποιά υπουργική θέση είναι καλή ? Ειναι αλήθεια οτι ότι ώρα θέλει ο εκάστοτε υπουργός μπορεί να αυξήσει την προμήθεια του στα δημόσια έργα απο 0,02% στο 2% ? Ευχομαι όλα να έρθουν κατευχήν και σύντομα να σε ακολουθήσω κατά πόδας ? Με εκτήμηση φοιτητής των πολιτικών σπουδων ' Ο ΜΑΣΑΜΠΟΥΚΑΣ '