Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ. ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ Ο ΠΑΘΩΝ

Ένα δυσάρεστο περιστατικό έλαβε χώρα την προηγούμενη Τετάρτη στο δημαρχείο Αντιγονιδών με πρωταγωνιστές τον αντιδήμαρχο Σωτ. Τόκα και τον δημότη Πανταζή Δημήτρη.
Το αποτέλεσμα της μεταξύ τους "θερμής" συνάντησης ήταν να προπηλακιστεί ο δημότης, όπως καταγγέλει ο ίδιος στα ΧΡΟΝΙΚΑ και να γίνει δήλωση συμβάντος στο...
..ΑΤ Αλεξάνδρειας.
Όπως μας εξιστόρησε ο δημότης σε συνάντηση που είχαμε μαζί του, ο αντιδήμαρχος αντέδρασε σε παρατήρηση που του έκανε και δημιουργήθηκε το θερμό επισόδειο.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Πανταζής δήλωσε ότι "πήγα στον αντιδήμαρχο και του είπα ότι ο δήμος ως αρμόδιος που είναι πρέπει να επιμεληθεί την καθαριότητα του εξωτερικού χώρου του Λυκείου και της Εκκλησίας. Αυτός μου είπε ότι ο δήμος δεν είναι αρμόδιος και σε παρατήρησή μου ότι συνεργείο του δήμου καθάριζε προ ημερών την εκκλησία του Σταυρού αυτός αντέδρασε και με έβρισε, με στιχτίρισε. Εγώ του είπα να μιλάει έτσι στη μάννα του κι όχι σε μένα και τότε αυτός εκτός εαυτού όρμηξε κατά πάνω μου και με έριξε κάτω. Εγώ πήγα μετά στο ΑΤ Αλεξάνδρειας και δήλωσα το συμβάν".
Ο Δ. Πανταζής δηλώνει έκπληκτος από την συμπεριφορά του αντιδημάρχου και όπως είπε σκοπεύει να παραβρεθεί στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αντιγονιδών για να κάνει τα παράπονά του.
"Δεν μπορεί να έχουν τέτοια αντιμετώπιση από τους διοικούντες οι πολίτες" είπε κλείνοντας την συνομιλία μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: