Του Σάββα Γαβριηλίδη*
«Προφανώς δεν είναι γνωστό ότι ανισόπεδοι κόμβοι κάθε πέντε χιλιόμετρα (π.χ. στην Μέση) δεν κατασκευάζονται σε αυτοκινητόδρομους όπως η Εγνατία. Πέραν αυτού φαντάζεστε μια άνω ή κάτω διάβαση της κατασκευασμένης Εγνατίας!!
Η Κάθετος (όχι παράλληλος) στην Εγνατία οδός Βέροιας-Νάουσας-Σκύδρας δεν είναι ενταγμένη στις εννέα 9 κάθετους που...μελετά και κατασκευάζει η ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. και είναι το μεγαλύτερο μεγάλο έργο στον Νομό μας που όταν ολοκληρωθεί θα κοστίζει σε σημερινές τιμές πάνω από 200 διακόσια εκατομμύρια ευρώ. Καλά είναι να λάβουμε σοβαρά υπ' όψη ότι οι πόροι του ΠΕΠ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να σηκώσουν την χρηματοδότηση ενός τέτοιου έργου και κάποιοι με χαρά θα βλέπανε την ματαίωσή του. Και ΤΟΤΕ θα συνέβαιναν αυτά που και οι κύριοι Καμπούρης – Μίλης απεύχονται. Θα παρακαλούσα να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στον χάρτη και στην μόνη υλοποιήσιμη χάραξη που προτείνω.
(Θυμίζω ότι το κατασκευαζόμενο τμήμα Πατρίδας - Νάουσας έχει στα σχέδια εφαρμογής χιλιομετρική ένδειξη αρχής το 7+100 χλμ.!!). Δείτε στον χάρτη πού βγάζουν τα 7,100 χλμ. από την Πατρίδα .Εκεί που κανένας μας δεν θα θελε».
* Ο Σάββας Γαβριηλίδης είναι μηχανικός , πρώην Νομαρχιακός Σύμβουλος και πρώην υποψήφιος Νομάρχης Ημαθίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου