Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΕΡΟΙΑ- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Γ. ΚΑΚΑΡΗ: ΜΕ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ

Ο Γιώργος Κάκαρης είναι δημοτικός σύμβουλος Βέροιας, ανήκει στο ΠΑΣΟΚ και είναι μέλος της διοίκησης του συλλόγου υπαλλήλων ΔΟΥ των νομών Ημαθίας- Πέλλας- Πιερίας.
Ο κ. Κάκαρης έκανε χτες μια απίστευτη καταγγελία στον τοίχο του στο fb. Λέει ότι τον πήρανε τηλέφωνο από το Υπουργείο Οικονομικών, από το γραφείο του Υπουργού Βενιζέλου και τον απείλησαν με απόλυση γιατί ανέβασε στο site του συλλόγου τη φόρμα άρνησης πληρωμής των χαρατσιών!
Ο Γ. Κάκαρης είναι γνωστός...πολίτης στη Βέροια, ανήκει στο ΠΑΣΟΚ αλλά δεν ήταν ποτέ "επάγγελμα ΠΑΣΟΚ", δεν υπήρξε σφογγοκολάριος κανενός και λέει αυτό που πιστεύει ελεύθερα.
Όμως τώρα κι αυτός καταλαβαίνει ότι στήριξε μια "δικτατορία" όπως χαρακτηριστικά αποκαλεί την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Δείτε τι λέει ο Γ. Κάκαρης


Γιώργος Κάκαρης
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ, ΠΙΚΡΑ ΚΑΙ ΟΡΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.

ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΟΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
ΠΡΙΝ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ "ΔΗΛΩΣΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ" ΠΟΥ ΩΣ Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ-ΠΕΛΛΑΣ-ΠΙΕΡΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΔΙΑ...ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ SITE EFORIAKOI.GR ΕΙΧΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ.
ΑΠΕΙΛΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΙΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ, ΑΦΗΝΩΝΤΑΣ ΑΙΧΜΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΚΘΕΤΟΥΝ.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΙΜΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 4 ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝΕ.
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ !!!

Α ΡΕ ΑΝΤΡΕΑ ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝΕ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΣΟΥ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σύντροφε, οι αμαρτίες συχωρούνται, όχι οι μαλακίες!! Περαστικά!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΩΡΓΟ
ΘΑ ΡΘΕΙ ΚΙ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ
ΑΑΑ