Στη Βουλή το θέμα της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης Φλώρινας από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλη. Στην ερώτηση που κατέθεσε αναφέρει ότι τίποτα δεν εξασφαλίζει την επαναλειτουργία και ρωτά το γιατί:
Ερώτηση Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Θέμα: Καμία εξασφάλιση επαναλειτουργίας του δρομολογίου Φλώρινα – Θεσσαλονίκη από την...
ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Tο σχέδιο σύμβασης για την πραγματοποίηση δρομολογίων δημοσίου συμφέροντος μεταξύ του κράτους και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσίασε την Τρίτη στα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων ο υπουργός Υποδομών, κ. Μ. Βορίδης. Την μερίδα του λέοντος της κρατικής επιδότησης ύψους 50, 48 και 45 εκατ. ευρώ κατ’ έτος αντίστοιχα για τα έτη 2011, 2012,2013, απορροφά η λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αττικής με 29,2 εκατ. ευρώ κατ’ έτος. Η σύμβαση προβλέπει την καταβολή αποζημίωσης 50 εκατ. ευρώ για το 2011, 48,3 εκατ. ευρώ για το 2012 και 45,2 εκατ. ευρώ για το 2013, προκειμένου να συνεχιστούν ομαλά τα σιδηροδρομικά δρομολόγια. Μάλιστα, σε περίπτωση που υπάρξει διακοπή δρομολογίων για διαφόρους λόγους, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να τα πραγματοποιήσει οδικώς. Από τα σιδηροδρομικά δρομολόγια που «θωρακίζονται» ως και το 2013 απουσιάζει το δρομολόγιο της γραμμής Φλώρινα-Θεσσαλονίκη. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο έχει σταματήσει εδώ και ένα χρόνο. Αποτέλεσμα οι κάτοικοι της περιοχής να μένουν αποκομμένοι από κεντρικές υπηρεσίες που υπάρχουν στην Θεσσαλονίκη όχι μόνο λόγο των καιρικών δυσμενών συνθηκών, αλλά και λόγο της υψηλής τιμής των καυσίμων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου