Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

Ο Τ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΟΥ ΞΕΣΠΑΣΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ- Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΖΑΚΗ

Μεγάλος πόλεμος έχει ανοίξει εδώ και μέρες μεταξύ του γνωστού αρθρογράφου Τ. Φωτόπουλου της Περιεκτικής Δημοκρατίας και μιας σειράς αρθρογράφων, οικονομολόγων κλπ. Ακούγονται και γράφονται σκληρά πράγματα που βέβαια εντάσσονται στο πλαίσιο της ιδεολογικής μάχης αλλά ενίοτε ξεπερνούν τα όρια οι αντιμαχόμενες πλευρές.
Διαβάζουμε την μακροσκεκλή καταγγελία του Φωτόπουλου και της Π.Δ που επικεντρώνει και απαντά ονομαστικά στους επικριτές και τους καλεί να πάρουν θέση και τέλος κλείνει με μια προσωπική επίθεση στον Δ. Καζάκη χαρακτηρίζοντάς τον "θλιβερό"!
Πιο αναλυτικά:
ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ(25/01/2012)

Τις τελευταίες μέρες ενορχηστρώθηκε μια βρώμικη ιντερνετική επίθεση (στο Αθηναϊκό Ιντυμίντια(ο διάλογος στο Ιντιμίντια λόγω της πληθώρας λογοκριμένων παρεμβάσεων έχει μεταφερθεί στο σάιτ μας ολόκληρος) και στο μπλογκ "Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα" εδώ και εδώ), κατά του δικτύου ΠΔ και του Τάκη Φωτοπούλου προσωπικά, πρωτόγνωρη και για την ένταση και τη δυσωδία της, ακόμα και για τα Ελληνικά ιντερνετικά μέτρα.

Βρώμικη, γιατί κατά κανόνα διεξάγεται από ανώνυμους κουκουλοφόρους που εκμεταλλεύονται την ανωνυμία, η οποία ιστορικά προστάτευε τους επαναστάτες από την εξουσία και τους καταδιωκτικούς μηχανισμούς της, και σήμερα υποτίθεται προστατεύει τα δήθεν εναλλακτικά μέσα πληροφόρησης από τους ίδιους μηχανισμούς εξουσίας για τις αποκαλύψεις που κάνουν, τις κινητοποιήσεις που ανακοινώνουν όταν τα ΜΜΕ σιωπούν κ.λπ.

Είπαμε «κατά κανόνα» γατί δεν λείπουν βέβαια και οι άθλιες επώνυμες εξαιρέσεις όπως του Νίκου Μάλλιαρη, του «εγκέφαλου» της «Ομάδας για το Πρόταγμα της Αυτονομίας», που δεν δίστασε ν’ αποκαλεί τον Τ.Φ. «πράκτορα Του Φου» ενώ παράλληλα διαμαρτυρόταν για τη δήθεν πρακτορολογία της ΠΔ, η οποία όμως δεν ήταν ποτέ τέτοια, αλλά αφορούσε την αντικειμενική λειτουργία κάποιων σαν συστημικών πρακτόρων και ήταν πάντα δευτερογενής. (βλ. σχετική ανακοίνωση μας). Η δεύτερη περίπτωση ήταν ενός τ. μέλους της ΠΔ, του Θωμά Λέκκα, που «ξεχνώντας» τι έγραφε για την ΠΔ και τον Τ.Φ. πριν λίγα χρόνια, τώρα αποκαλεί την Περιεκτική δημοκρατία «μια φαντασίωση ενός παρανοϊκού που λέγεται Τάκης Φωτόπουλος», και χαρακτηρίζει τα μέλη της ΠΔ «ζώα» (προφανώς επειδή δεν είχε βρει κανένα υποστηρικτή του ανάμεσα τους και τώρα έχει καταφύγει στον ...Νιτσεϊσμό!).

Όμως, στην περίπτωση αυτή ούτε η εξουσία και οι μηχανισμοί της είναι ο στόχος, ούτε βέβαια κινδύνευαν οι υβριστές ακόμα και από νομική δίωξη γιατί ξέρουν ότι οι υβριζόμενοι δεν θα κατέφευγαν ποτέ στην αστική δικαιοσύνη. Και αυτό, γιατί ο μεν στόχος ήταν γνωστοί αντισυστημικοί αγωνιστές, ενώ δεν υπήρχε περίπτωση δίωξης, διότι στη μεν περίπτωση που οι άθλιοι υβριστές ήταν απλώς οι δήθεν «αναρχικοί» (μεταμοντέρνοι, λάιφ στάιλ αναρχικοί, Καστοριαδικοί κ.λπ.), οι οποίοι έτσι καταλαβαίνουν την ελευθεριακή θεωρία και πράξη και έχουν οδηγήσει αυτό το ιστορικό κίνημα στην αποσύνθεση και τον εξευτελισμό του σαν αντισυστημικό κίνημα, τη στιγμή που έπρεπε να ηγεμονεύει την Αριστερά μετά την κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού, για λόγους αρχής δεν θα χρησιμοποιούσαμε εναντίον τους την αστική δικαιοσύνη (εκτός βέβαια αν κινδυνεύει ακόμη και η σωματική μας ακεραιότητα, πράγμα που θα υποδήλωνε και κρυφή ανάμιξη παρακρατικών υπηρεσιών). Στη δε περίπτωση που οι υβριστές ανήκαν στις υπηρεσίες, δεν έχει βέβαια νόημα η προσφυγή στην αστική δικαιοσύνη, αφού τότε η αστική δικαιοσύνη δεν θα τηρούσε καν τα προσχήματα.

Ιντερνετική επίθεση, γιατί δεν θα μπορούσε ποτέ να γίνει από έντυπα (περιοδικά, εφημερίδες κ.λπ.) που τηρούν κάποιους δεοντολογικούς κανόνες, εφόσον εκδίδονται από ταυτοποιήσιμα πρόσωπα, των οποίων οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να πιστοποιηθεί η ταυτότητα τους και να έχουν τις ανάλογες πειθαρχικές συνέπειες σε περίπτωση που παραβαίνουν τους κανόνες αυτούς. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι στο Ιντιμίντια, ακριβώς επειδή είναι ιντερνετικό μέσο, η Συντακτική Ομάδα (ΣΟ) μπορεί και γράφει στα παλιά της τα παπούτσια ακόμα και τους ίδιους τους δεοντολογικούς κανόνες της, όταν όχι μόνο επιτρέπει σχόλια σαφώς συκοφαντικά, λασπολογικά, με χυδαίες ύβρεις , όπως κατά του Τ.Φ., αλλά και κρύβει σχόλια που τον υπερασπίζονται στις επιθέσεις αυτές, όπως δείξαμε αλλού (εδώ η πρώτη απάντηση στην επίθεση και εδώ η δεύτερη συνεχόμενη).

Σε παρόμοια γκεμπελική τακτική κατέφυγε μόλις χτες και το δήθεν «πολυσυλλεκτικό» μπλογκ «Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα», στο οποίο ανάρτησε αρχικά ποστ ο πιο άθλιος κουκουλοφόρος, ο black panther, που αφού δημοσίευσε τον λασπολογικό οχετό του στα Ιντιμίντια, τον μετέφερε λίγο πριν το κρύψει η ΣΟ του Ιντιμίντια σε δικό του μπλογκ στους «Σχολιαστές», ξέροντας ότι ακόμα και το Ιντιμίντια θα αναγκαζόταν να κρύψει το λιβελογράφημα για να τηρεί κάποια προσχήματα, τα όποια το τρισάθλιο αυτό «συλλογικό» μπλογκ που προφανώς δεν δεσμεύεται από κανένα δεοντολογικό κανόνα, το δημοσίευσε χωρίς δισταγμό. Και όχι μόνο αυτό.

Στο ίδιο αυτό μπλογκ των «Σχολιαστών» επιβλήθηκε χτες απαγόρευση δημοσίευσης αναρτήσεων από φίλους και μέλη της ΠΔ που είχαν συμμετάσχει στον διάλογο που γινόταν με αφορμή τη λασπολογική ανάρτηση, ενώ την ίδια στιγμή επιτρεπόταν η άνετη και συνεχιζόμενη ανάρτηση σε ρυθμό «πολυβόλου», των άκρως λασπολογικών και διαστρεβλωτικών σχολίων από ιντερνετικούς φίλους του black panther, όπως του δήθεν «αντικειμενικού» "Omadeon", ενάντια στην ΠΔ και τον Τ.Φ. προσωπικά. Φίλοι και μέλη της ΠΔ αποκλείστηκαν (προφανώς με ban) γκεμπελικά από το πρωί του Σαββάτου με «συνοπτικές διαδικασίες» από το «πολυσυλλεκτικό» μπλογκ αυτό και τους διαχειριστές του (που περιλαμβάνουν τον Black panther), οι οποίοι όπως φαίνεται αποφασίζουν κατά το δοκούν και χωρίς καμία δεοντολογία πίσω από «κλειστές πόρτες» τις μονομερείς και λασπολογικές «απόψεις» που θέλουν να περνούν, λογοκρίνοντας εκ των προτέρων τις πιθανές «ενοχλητικές» απαντήσεις και την αντίσταση σε λασπολογικές επιθέσεις, που αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα των λασπολογούμενων, είτε ατόμων είτε οργανώσεων. Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτά συμβαίνουν στο δήθεν «ανοιχτό» και «ελεύθερο» μπλογκ αυτό, όταν οι φίλοι του black panther κατηγορούσαν το Δίκτυο μας ότι δεν έχει ανοιχτό φόρουμ με σχόλια κ.λπ. (και ενώ απαντήσαμε ότι αυτό δεν γίνεται αυτή τη στιγμή λόγω τεχνικής δυσκολίας για να ελέγχονται τα σχόλια επί 24ώρου βάσης, αλλά και επειδή το site μας είναι πολιτικό μέσο προώθησης ενός προτάγματος και όχι ανώδυνο κλαμπ κατά βάση λάιφ-στάιλ συζητήσεων επί παντός επιστητού όπως οι «Σχολιαστές»). Από αυτό και μόνο γίνεται εμφανές ότι οι παρεμβάσεις των φίλων και μελών του δικτύου «ενοχλούσαν» ιδιαίτερα την γκεμπελική εκστρατεία συκοφάντησης τους ενάντια στον Τ.Φ. και την ΠΔ.
Όμως γιατί στοχοποιούνται, και με αυτόν τον χυδαίο τρόπο η ΠΔ και ο ΤΦ;

Τρεις είναι οι λόγοι που δόθηκαν από τους υβριστές μας:

Α) Για την κριτική μας στα Ιντιμίντια, όπου τεκμηριωμένα δείξαμε τι ρόλο παίζει πραγματικά το δήθεν εναλλακτικό αυτό μέσον ή, όπως το παρουσιάζει το θέμα ο Black panther: «Ο Τάκης Φωτόπουλος, ο ψευτοδιανοούμενος της περιεκτικής δημοκρατίας “ξαναχτύπησε” στοχοποιώντας το Ιντιμίντια σαν προπαγανδιστικό μηχανισμό της Χούντας χαρακτηρίζοντας το τρισάθλιο και ύποπτο».

Μόνο από τις πρώτες γραμμές αυτού του άθλιου κειμένου, που είναι όλες ψέματα όπως μπορεί να διαπιστώσει ο αναγνώστης αν διαβάσει το λινκ μας για τα Ιντιμίντια, είναι φανερό τι επακολουθεί. Πρώτο ψέμα, η κριτική του Ιντιμίντια ήταν συλλογική του δικτύου και όχι ατομική του Τ.Φ.. Δεύτερο ψέμα, δεν γράψαμε πουθενά ότι είναι προπαγανδιστικός μηχανισμός της Χούντας. Αυτό που είπαμε είναι εντελώς διαφορετικό και μόνο ένας Γκεμπελίσκος ή ένας κρετίνος δεν καταλαβαίνει:

«Το Αθηναϊκό Ιντιμίντια, από τη στιγμή που ιδρύθηκε, όπως κατήγγειλε από τότε ο Τάκης Φωτόπουλος, παρά τις συμπτωματικές χρησιμότητες στο κίνημα, (βλ. Δεκέμβρης του ’08), ήταν ένα όργανο για να περνά η συστημική προπαγάνδα της ρεφορμιστικής ”Αριστεράς”»

Β) Για τη θέση μας σε σχέση με τα γεγονότα της 20 Οκτώβρη, όταν κουκουλοφόροι επιτέθηκαν με τσιμεντόπλακες και μολότοφ κατά αόπλων διαδηλωτών, γιατί όπως γράφει άλλος ιντερνετικός κουκουλοφόρος, ο Τ.Φ. «τάχτηκε και ταυτίστηκε με το ΚΚΕ και τους τραμπούκους του όταν αυτοί υπεράσπιζαν την βουλή στις 2Ο Οκτώβρη, αποκαλώντας τους διαδηλωτές που αντέδρασαν σε αυτή την περιφρούρηση κουκουλοφόρους».

Όμως ούτε ο Τ.Φ. (βλ. άρθρο εδώ), ούτε το Δίκτυο (βλ. ανακοίνωση δικτύου) έκαναν ποτέκάτι τέτοιο. Απλώς υποστήριξαν την αυτονόητη θέση ότι σε τέτοια κρίση και στη μέση της μάχης δεν επιτίθεσαι κατά των συμμαχητών σου, όποιες διαφωνίες και αν έχεις με αυτούς, αλλά κατά των εκπρόσωπων της εξουσίας. Πράγμα που δεν έκαναν οι κουκουλοφόροι στις 20 Οκτώβρη, όπως υποστηρίζουν οι φίλοι τους ιντερνετικοί κουκουλοφόροι, οι οποίοι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ βέβαια λειτουργούν σαν όργανα του συστήματος, που όπως έκανε (το σύστημα) χθες στη Λιβύη, και σήμερα στη Συρία, διχάζει τους λαούς και τα λαϊκά κινήματα εναντίον του, ώστε να κάνει τη δουλειά του ανενόχλητο.

Γ) Για την κριτική μας, ιδιαίτερα της εκφυλισμένης Αριστεράς που υποστήριξε αναφανδόν τους «επαναστάτες» της Βεγγάζης, αλλά υποκριτικότατα διαχώριζε τη θέση της από τη Νατοϊκή επέμβαση, σαν να μην ήταν οι ίδιοι «εξεγερμένοι» και το Εθνικό Συμβούλιο τους που προσκάλεσε το ΝΑΤΟ, και ενώ δεν βγήκε ποτέ κανένας από αυτούς τους εξεγερμένους που έγραφε συνθήματα στους τοίχους της Βεγγάζης «Όχι σε κάθε ξένη επέμβαση στη Λιβύη» να καταγγείλει το Εθνικό Συμβούλιο, αλλά, αντίθετα, δεν έκαναν βήμα στις «μάχες τους» αν προηγουμένως δεν είχε ισοπεδώσει η φονική ΝΑΤΟϊκή αεροπορία οτιδήποτε στον διάβα τους!

Γραφεί ο λασπολόγος blackpanther«Ο Φωτόπουλος ανάμεσα σε άλλα αρνείται με κλασικό σταλινικό ύφος ότι ΚΑΙ στην Λιβύη ΚΑΙ βέβαια στην Συρία η σφαγή έχει συντελεστεί πριν οποιαδήποτε δύση ανακατευτεί…)»

Στην πραγματικότητα, –και αυτό δείχνει το μέγεθος τους γκεμπελισμού τους–, ούτε ακόμα και το δικαστήριο-καγκουρό της Χάγης που έχει στήσει η υπερεθνική ελίτ για να καταδικάζει τους ηγέτες μη πελατειακών κρατών που πέφτουν στα χέρια της (και να τρομοκρατεί τους υπόλοιπους!) δεν υποστηρίζει κάτι τέτοιο. Και φυσικά, τώρα ακόμα και τα συστημικά ΜΜΕ παραδέχονται ότι οι νεκροί απoτους Νατοϊκούς βομβαρδισμούς και τις συνακόλουθες σφαγές των επαναστατών που συνεχίζονται, κατά πολύ υπερτερούν από τα θύματα του καθεστώτος, τα οποία πάντα ήταν κατά κανόνα συνδεδεμένα με απόπειρες πραξικοπήματος εναντίον του, που υποστήριζαν μυστικές υπηρεσίες της υπερεθνικής ελίτ, όπως έχουν τεκμηριωθεί όλα αυτά από μεγάλο άρθρο του Τ.Φ. (στα αγγλικά μόνο προς το παρόν), που θα περιληφθεί και στο υπό έκδοση βιβλίο του στα αγγλικά, όπου αναλύονται οι πραγματικές αίτιες και συνέπειες της Νατοϊκής σφαγής:

THE 'REVOLUTION' INLIBYAANDTHENEWNATOATTACK
Part I: The Pseudo-Revolution in Libya ;Part II: The Role of the Degenerate “Left”

-Ποιοι ήταν λοιπόν οι πραγματικοί λόγοι της βρώμικης επίθεσης κατά του Δικτύου ΠΔ και του Τ.Φ. προσωπικά;

Αρχικά θα πρέπει να διακρίνουμε μεταξύ αυτών στον δήθεν «αναρχικό» χώρο που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς (και έκανε τον σημαντικότερο θεωρητικό αναρχικό του τέλους του 20ου αιώνα, τον Μάρεϊ Μπούκτσιν να απαρνηθεί τον αναρχισμό!) που καλοπροαίρετα (αλλά κάποτε με ψυχωτική μανία που υποδηλώνει άλλα προβλήματα) επιτίθενται με αυτή τη λύσσα εναντίον ενός αντισυστημικού προτάγματος, και αφετέρου κάποιων που «κινούν τα νήματα» από πίσω τους για τους δικούς τους λόγους που συνήθως εκφράζουν «επενδυμένα» συμφέροντα για τη στάση τους αυτή...

Οι πρώτοι, έχοντας «καλλιεργηθεί» σε ένα μεταμοντέρνο περιβάλλον, συνήθως μετά την κατάρρευση του κρατικοσοσιαλιστικού προτάγματος, δεν έχουν καμία σύνδεση με τους αντισυστημικούς αγώνες των προηγουμένων γενιών, και μάλιστα δηλώνουν και βλακωδώς περήφανοι γι' αυτό, καταδικάζοντας τον Τ.Φ. ότι έχει μείνει στη δεκαετία και τους αγώνες του ’60! Στην πραγματικότητα δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει αντισυστημικό πρόταγμα, σαν αυτό της ΠΔ, η αυτό του διαλεκτικού νατουραλισμού του Μπούκτσιν (όσον αφορά τον ελευθεριακό χώρο) ή, τέλος, το μαρξιστικό (όσον αφορά τον κρατικοσοσιαλιστικό χώρο). Και αντισυστημικό πρόταγμα σημαίνει την αξιωματική επιλογή μεταξύ των δυο ιστορικών παραδόσεων, της αυτονομίας/αμεσοδημοκρατίας, και της ετερονομίας. Με βάση την επιλογή αυτή συνάγονται οι παράμετροι (ή «νόμοι») για την ερμηνεία της Ιστορίας, η ανάλυση του παρόντος, η περιγραφή των βασικών θεμελίων μιας απελευθερωτικής κοινωνίας και, τέλος, η στρατηγική για τη μετάβαση από την παρούσα στη μελλοντική κοινωνία. Για όλους αυτούς, ελευθεριακό κίνημα σημαίνει κάποιες γενικές αρχές (αλληλεγγύη, αυτo-οργάνωση, αντι-ιεραρχία κ.λπ.) και η συνακόλουθη δραστηριότητα (συνήθως άμεση δράση) —βλ. κριτική μας). Όλα αυτά βέβαια δεν συνιστούν αντισυστημικό πρόταγμα, αλλά αντίθετα ανώδυνη και απόλυτα συμβατή με το σύστημα πνευματική και πρακτική δραστηριότητα. Γι' αυτό και το ίδιο την καλλιεργεί όπως τους διαφόρους θεσμούς κοινωνικής οικονομίας, ώστε να συγκαλύπτει την αποδιάρθρωση του κοινωνικού κράτους, που μεθοδικά επιχειρεί το σύστημα, ενώ συγχρόνως εκτονώνει κάθε αντίσταση σε ανώδυνες γι' αυτό ενέργειες (όπως άλλωστε το ίδιο συνέβαινε και με το «αμεσοδημοκρατικό» κίνημα των πλατειών).

Δεν είναι λοιπόν καθόλου περίεργο πως όλοι αυτοί οι οποίοι νομίζουν ότι μάχονται για μια άλλη απελευθερωτική κοινωνία, με παρόμοια θεωρητικά εργαλεία και πρακτική δραστηριότητα, «εξεγείρονται» όταν βλέπουν τη μοναδική ίσως απόπειρα σε διεθνές επίπεδο για τη διατύπωση ενός ελευθεριακού αντισυστημικού προτάγματος σήμερα, όπως η ΠΔ. Δηλαδή ενός προτάγματος που προσπαθεί να εξηγήσει την Ιστορία όχι σε όρους ιστορικό-κοινωνικών η αντίστοιχων «φυσικών» νόμων αλλά σε όρους ιεραρχικών σχέσεων και δομών, σαν αποτέλεσμα της Κοινωνικής Πάλης, που έχει οδηγήσει στην ιστορική επικράτηση της ετερόνομης κοινωνίας και τη συγκέντρωση εξουσίας σε όλα τα επίπεδα, καθώς και τη συνακόλουθη ανάγκη για την επικράτηση ενός αντισυστημικού κινήματος για μια αυτόνομη κοινωνία. Ο βασικός εχθρός ενός παρόμοιου κινήματος και κοινωνίας δεν είναι βέβαια ο Άσσαντ ή ο Αχμαντινετζάντ, όπως κάποιοι εσκεμμένα μέσα στο ελευθεριακό κίνημα αποπροσανατολίζουν το κίνημα, αλλά ο κύριος εκφραστής της συγκέντρωσης εξουσίας/δύναμης στη σημερινή διεθνοποιημένη οικονομία της αγοράς: η υπερεθνική ελίτ, όπως την έχουμε ορίσει αλλού.

Αυτό σημαίνει ότι στην Ελλάδα π.χ. μάχεσαι κατά της Τρόικας που την εκπροσωπεί, γιατί αν δεν απαλλαγούμε από αυτή και τις δεσμεύσεις μας στην ΕΕ κ.λπ. κανένας δρόμος δεν μπορεί να ανοίξει για μια απελευθερωτική κοινωνία σαν αυτή που ονειρευόμαστε. Αντίστοιχα, στη Συρία ή το Ιράν θα παλέψεις μαζί με το λαϊκό κίνημα που είναι ενάντια στην υπερεθνική ελίτ, ώστε να μην καταστρέψει τη χώρα σου και τον λαό σου (όπως στη Λιβύη, το Ιράκ κ.λπ.), και όταν εξασφαλίσεις την αυτοδυναμία σου σε σχέση με την υπερεθνική ελίτ θα στραφείς κατά της ντόπιας Ισλαμικής ή άλλης ελίτ. Όλα αυτά ήταν αυτονόητες αρχές στο αναρχικό κίνημα ιστορικά (π.χ. ο Μπακούνιν υποστήριζε τους Πολωνούς εθνικιστές κατά της Ρώσικης ελίτ που τότε ήταν τμήμα της διεθνούς ελίτ και δεν έλεγε, όπως οι σημερινοί «αναρχικοί» ότι ο εχθρός είναι απλά η ντόπια ελίτ!).

Εδώ όμως ερχόμαστε στους δεύτερους. Αυτοί συχνά έχουν διάφορες διασυνδέσεις με συστημικά κέντρα, από τις ηπιότερες, (π.χ. ερευνητικά κονδύλια της ΕΕ αν είναι Πανεπιστημιακοί κ.λπ.) μέχρι κονδύλια μυστικών υπηρεσιών. Έχει τεκμηριωθεί π.χ. ότι η υπερεθνική και η Σιωνιστική ελίτ δαπανούν ετησίως δις. δολάρια για να περνά, άμεσα ή έμμεσα η γραμμή της (και το ιντερνέτ είναι ένας από τους κύριους έμμεσους παράγοντες στη διαδικασία αυτή). Όλοι αυτοί έχουν ιδιαίτερο στόχο ένα αντισυστημικό ελευθεριακό πρόταγμα όπως η ΠΔ, ξέροντας πολύ καλά την απογοήτευση διεθνώς από το κρατικοσοσιαλιστικό πρόταγμα και επομένως την αδυναμία των κομουνιστογενών κινημάτων να απειλήσουν πραγματικά το σύστημα σήμερα, παρά το γεγονός ότι η συστημική κρίση καθημερινά γιγαντώνεται.

Είναι προφανές λοιπόν ότι οι πρώτοι και οι δεύτεροι έχουν σύμπτωση στόχων, φυσικά για διαφορετικούς λόγους, ενάντια σε ένα αντισυστημικό ελευθεριακό πρόταγμα όπως η ΠΔ, το οποίο θέλουν να εξαφανίσουν από προσώπου γης. Γι' αυτό και η λύσσα τους εναντίον των υποστηρικτών του και του Τ.Φ.. Ιδιαίτερα όταν βλέπουν την αυξανόμενη απήχηση του προτάγματος αυτού σε διεθνές επίπεδο...

Το Δίκτυο ΠΔ και ο Τάκης Φωτόπουλος ευχαριστούν θερμά τους φίλους και συναγωνιστές για τη στήριξη τους, που ήδη εκφράζεται και από μεμονωμένους χρήστες και μπλογκς στο διαδίκτυο, μπροστά σε αυτή την πρωτοφανή για την ένταση και τον συντονισμό της, βρώμικη επίθεση που δεχόμαστε.


ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΜΠΛΟΓΚΣ (νέες προσθήκες 22/1/2012)

25 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2011

ΠΡΟΣΘΗΚΗ 25/01/2012

Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ κ. ΚΑΖΑΚΗ

Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Φωτόπουλου που εμπεριστατωμένα έδειχνε το μέγεθος της λασπολογικής επίθεσης εναντίον του Δικτύου ΠΔ και του ίδιου προσωπικά, και το οποίο αναδημοσιεύθηκε ευρέως από διάφορα μπλογκς της Αριστεράς, αναπτύχθηκε μια προβληματική πάνω στο θέμα της λασπολογίας που περνά σαν «ελευθερία Λόγου» στο διαδίκτυο. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, τα σχόλια και η στάση των μπλογκερς ήταν στάση συμπαράστασης ενάντια στη λασπολόγηση του ΤΦ και του δικτύου μας. Δεν έλειψαν όμως και πολύ λίγες περιπτώσεις που τήρησαν «ίσες αποστάσεις» μεταξύ λασπολόγου --δηλ. του γνωστού για τις παρόμοιες τακτικές του στο διαδίκτυο “Οmadeon” (και του λασπολογικού διδύμου του, «Αιρετικού») που τώρα μέχρι παρήγαγε και βίντεο διακωμωδώντας τον Τ.Φ. για τον μεγαλύτερο διασυρμό του-- και λασπολογούμενου. Αυτά τα μπλογκς δημοσίευσαν μεν το άρθρο, αλλά συνοδευόμενο και από οχετό νέων συκοφαντιών του λασπολόγου (π.χ. ΙΣΚΡΑ) --κάτι που κατ’ αναλογία θυμίζει τις ίσες αποστάσεις μεταξύ σφαγέωνκαι σφαζόμενων στην Παλαιστίνη!

Η περίπτωση όμως του Δ. Καζάκη ήταν η πιο θλιβερή γιατί ανοικτά πήρε θέση υπέρ της λασπολογίας ως «ελευθερίας του Λόγου»! Αρχικά, το επίσημο μπλογκ του κ. Καζάκη, χωρίς καν να δημοσιεύσει το άρθρο του Τ.Φ. (όπως τουλάχιστον έκαναν αυτοί που τήρησαν ίσες αποστάσεις), δημοσίευσε μόνο βρωμερό σχόλιο των λασπολόγων με την ερώτηση: “το ξέρατε ότι το ΕΠΑΜ Λάρισας έχει κάνει πιτσικουλιές με τον σταλινικό Τάκη Φωτόπουλο;”, συνοδευόμενο με όλες τις αναπόδεικτες συκοφαντίες που επαναλαμβάνουν συνεχώς κατά του Τ.Φ. και της ΠΔ. Και αυτό επειδή το ΕΠΑΜ Λάρισας, αντίθετα με τον Καζάκη, είχε την πολιτική εντιμότητα να αναγνωρίσει τη συστηματική λασπολογική επίθεση και να κάνει μια δήλωση που το τιμά:

“Στηρίζουμε την πολύχρονη προσπάθεια του συγγραφέα για το Δίκτυο της Περιεκτικής Δημοκρατίας και αντιτιθέμεθα στη συκοφάντηση και σπίλωσή του από διάφορους πολιτικά αμόρφωτους του διαδικτύου”.

Παρόλα αυτά, ο Τ.Φ., ξεκινώντας καλόπιστα με την υπόθεση ότι ο Καζάκης πιθανώς δεν ήταν εν γνώσει της αναδημοσίευσης αυτών των σχολίων, έγραψε e-mail στον Καζάκη (το οποίο αυτός το δημοσίευσε χωρίς καν να ζητήσει την άδεια του Τ.Φ. όπως κατ’ αρχήν γίνεται!) όπου του εξήγησε για τη συστηματική λασπολογική επίθεση που υφίσταται από συγκριμένα άτομα για ένα μήνα σχεδόν τώρα, και του τόνιζε ότι η εισαγωγή παρόμοιων τακτικών ζούγκλας στην Αριστερά οδηγεί στην αυτοκαταστροφή της, καλώντας τον να μη μετέχει και αυτός σε παρόμοια εκστρατεία, αποσύροντας τους ατεκμηρίωτους υβριστικούς χαρακτηρισμούς και καταγγελίες.

Και ποια ήταν η απάντηση του κ. Καζάκη; Ότι “υπάρχουν ανώνυμα, ή και επώνυμα σχόλια που εκφράζονται πολύ πιο σκληρά και άσχημα για μένα τον ίδιο, απ' ό,τι για τον κ. Φωτόπουλο. Δεν τα "κατέβασα".

Προφανώς η απάντηση αυτή δεν έχει κίνητρο την αφέλεια γιατί ο Δ. Καζάκης δεν είναι αφελής. Και αυτό, γιατί φυσικά, κάθε “επώνυμος” δέχεται ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ παρόμοια σχόλια, και ο Τ.Φ. έχει δεχτεί εκατοντάδες παρόμοια τα τελευταία χρόνια, και τα αγνοεί. Όμως, αυτό δεν έχει βέβαια σχέση με την περίπτωση όπου συγκεκριμένοι λασπολόγοι δεν έχουν αφήσει μπλογκ όπου δημοσιεύεται άρθρο του Τ.Φ. ή υποστηρικτικό κείμενο της ΠΔ που να μην το απειλούν γι’ αυτό, φθάνοντας στο σημείο να δημοσιεύουν τη φωτογραφία του Τ.Φ. μεταξύ ιστορικών φασιστών, δημοσιεύοντας αγγελτήριο του θανάτου του, και μέχρι προσπαθώντας συστηματικά να αλλοιώσουν το βιογραφικό λήμμα του Τ.Φ. στη Wikipedia σε ένα έσχατο δείγμα αθλιότητας του πολιτικού υπόκοσμου στον οποίο ανήκουν, μέχρι να τους καταλάβουν οι διαχειριστές του μέσου και να τους απειλήσουν ότι θα τους μπλοκάρουν αν συνεχίσουν!

Όμως ο κ. Καζάκης γράφει πως «είναι θέμα αρχής» να μην κατεβάσει οποιοδήποτε σχόλιο, εκτός αν το κρίνει ο ίδιος ότι «υπερβαίνει τα όρια της προσωπικής χυδαιότητας». Και φυσικά, κατόπιν αυτού, οι χυδαίοι λασπολόγοι, δικαιωμένοι από τη στάση Καζάκη, θα αποθρασυνθούν περισσότερο, επικαλούμενοι μάλιστα την αντίληψη της “ελευθερίας του Λόγου” που διακηρύσσει. Ο κ. Καζάκης όμως με αυτή την πράξη πολιτικής κακοήθειας που διέπραξε, η οποία αγγίζει τα όρια συμμετοχής σε συκοφαντική δυσφήμηση, εισάγει νέο ήθος στην Ελληνική Αριστερά: το «ήθος» του υπόκοσμου της Αριστεράς που έχουν κάποιοι κουκουλοφόροι στο διαδίκτυο, οι οποίοι προσπαθούν να περάσουν μια έννοια της ελευθερίας του Λόγου αντίστοιχη με την έννοια της «ελευθερίας» στη χρήση ναρκωτικών. Θα κλείσουμε με το συμπέρασμα του τελευταίου άρθρου του Τ.Φ. που τελικά αποδείχθηκε ιδιαίτερα προφητικό όσον αφορά τον κ. Καζάκη.

“Συμπερασματικά, θεωρώ ότι σήμερα κρίνονται όλοι, κόμματα, οργανώσεις και πρόσωπα, με βάση τη στάση που παίρνουν για την κρίση, τα αίτιά της και τον τρόπο εξόδου από αυτή. Και είναι φυσικό να γίνονται και λάθη εκτίμησης. Όμως, άλλο τα λάθη εκτίμησης, ανάλυσης και πολιτικής που είναι θεμιτά και δικαιολογημένα, και εντελώς άλλο παρόμοια ανέντιμα μέσα τα οποία αν δεν καταδικαστούν άμεσα και αποφασιστικάαπό σύσσωμη την πολιτικά έντιμη Αριστερά (αντισυστημική αλλά και ρεφορμιστική), όπως --προς τιμή τους-- τμήματα της Αριστεράςέχουν ήδη κάνει, τότε η ιντερνετική ζούγκλα που επιβάλλει το σύστημα σαν δήθεν ελευθερία του διαδικτυακού Λόγου, (που πολύ θυμίζει την «ελευθερία» των αγορών την οποία επιβάλλει παράλληλα), θα επεκταθεί και στην Αριστερά γενικότερα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται...”


ΠΡΟΣΘΗΚΗ 10/01/2012 και 15/01/2012

ΤΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑ ΔΟΧΕΙΑ, ΤΟ BLOG «YOU PAY YOUR CRISIS» ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΥΣΩΔΗ FACEBOOK ΠΡΟΦΙΛ

Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Φωτόπουλου της 7/1/2011 που αναφερόταν και στην ιντερνετική ζούγκλα, και κατέληγε για την ανάγκη εισαγωγής ενός εκούσιου δεοντολογικού κώδικα που θα μπορούσαν να εφαρμόζουν οι ίδιοι οι μπλόγκερς κ.λπ., για να αποφεύγονται τα φαινόμενα λασπολογίας και εσκεμμένης παραπληροφόρησης --φαινόμενα που κάνουν το διαδίκτυο δυνητικά επικίνδυνο στην υπηρεσία των ελίτ (βλ. τις περιπτώσεις Λιβύης και Σύριας)--, ξεκίνησε μια νέα εκστρατεία λασπολόγησης και κατασυκοφάντησης της ΠΔ και του Τ.Φ. προσωπικά. Αυτή τη φορά το μέσο ήταν το μπλογκ YOU PAY YOUR CRISIS http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2012/01/blog-post_08.html

Το μπλογκ αυτό, αφού αναδημοσίευσε το άρθρο, δημοσίευσε μέσα σε 24 ώρες 48 σχόλια (από τα οποία πάνω από 40 συκοφαντικά και λασπολογικά --όπως μπορεί να διαπιστώσει οποιοσδήποτε καλόπιστος μπει στη σελίδα τους) από την ίδια ομάδα που είχε κάνει επί μέρες τη λασπολογία στους «Σχολιαστές»: Omadeon, «Καστοριαδικοί» που πρόσκεινται στον Νίκο Μάλλιαρη (αν δεν είναι και ο ίδιος ανάμεσα τους, που, όπως δείξαμε, αντικειμενικά λειτουργεί για το σύστημα), και ένα νέο φρούτο φιλοσιωνιστή και θιασώτη της ρεφορμιστικής «Αριστεράς», διαδικτυακής «περσόνας» του Facebook με το όνομα «Danae Papadopoulou», που όπως είναι φανερό από τις αναρτήσεις στον τοίχο του προφίλ της στο Facebook (εντελώς δημόσιος μέχρι πριν λίγες ώρες), ταυτίζεται σε …εξαιρετικό βαθμό με τη φρασεολογία, την «επιχειρηματολογία» του Omadeon και των εν λόγω καστοριαδικών, οι οποίοι συμμετέχουν μάλιστα πρόθυμα στα σχόλια της (βλ. προφίλ «George Omadeon», «Julien Febvre» κ.α.)! Το άτομο αυτό, κατά προσφιλή τρόπο κάθε φιλοσιωνιστή, μας έβγαλε και αντισημίτες, ενώ μας ταύτιζε επανειλημμένα με τη Χρυσή Αυγή και αναδημοσίευε αχαρακτήριστες προσωπικές βρισιές κατά συρροή εναντίον του Τάκη Φωτόπουλου (με αποκορύφωμα κτηνώδη επευφημία για αγγελτήριο θανάτου του, που αναδημοσίευσε, όπως έκαναν και άθλιοι «καστοριαδικοί» σαν τον «Julien Febvre»,μέλος του μεταμοντέρνου «καστοριαδικού» EAgainst.com και πολιτικός φίλος του Μάλλιαρη), ακόμα και στους «τοίχους» των facebook άλλων χρηστών, οικονομολόγων και ακαδημαϊκών, όπως ο Λεωνίδας Βατικιώτης και ο Σπύρος Μαρκέτος, με τους οποίους ο/η λασπολόγος διατηρεί μάλιστα διαδικτυακή σχέση!. Στους οποίους μάλιστα ο Τ.Φωτόπουλος απέστειλε κατ'επανάληψη επιστολές να πάρουν θέση για το θέμα και να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους αν συντάσσονται με τις χυδαιότητες των διαδικτυακών φίλων τους, γιατί διαφορετικά φέρουν σημαντικό μέρος ευθύνης και δεν απάντησαν ποτέ.

Και φυσικά κάποιοι ανακυκλώνονται από τους «Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα» με άλλα ψευδώνυμα ή ως ανώνυμοι κ.λπ.. Και ο σκοπός της νέας δυσώδους εκστρατείας; Να μη θιγεί η… «ελευθερία» της λασπολόγησης στο διαδίκτυο, όπως δείχνει το αίτημα τους να μην μπει κανένας δεοντολογικός κανόνας, ακόμα και εκούσιος! Ποιους βολεύει όμως αυτή η ζούγκλα που ονομάζουν “ελευθερία λόγου” και «δημοκρατία»; Γιατί άραγε το Αμερικανικό κογκρέσο περνά σήμερα νόμο να μην επιτρέπεται ούτε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση σε μπλογκς κ.λπ. στα.com, όπως είναι οι «Σχολιαστές» και το Youpayyourcrisis; Είναι μήπως γιατί το Κογκρέσο αγωνίζεται για την ελευθερία του λόγου στο διαδίκτυο; Ας μας δώσουν μια απάντηση για να ξέρουμε και εμείς.

Όμως το χειρότερο ίσως δεν ήταν τα λασπολογικά σχόλια στο μπλογκ αυτό, αλλά η στάση της διαχειρίστριας του που παριστάνει και την «αντικειμενική», αλλά «κατά σύμπτωση» δεν ανάρτησε κανένα παραπάνω σχόλιο, όταν ο φιλοσιωνιστής «Μωρίς» στα σχόλια απαίτησε να δείξουμε γιατί δεν είμαστε αντισημίτες και του απαντήσαμε με λεπτομερές σχόλιο (Εδώ η λογοκριμένη απάντηση και οι ανταλλαγές του Τ.Φ. με τη διαχειρίστρια). H διαχειρίστρια όμως δεν επέτρεψε ποτέ να αναρτηθεί, ακόμα και όταν το ξαναστείλαμε χωρίς ίχνος υβριστικό, όπως το ίδιο έκανε και με τα σχόλια κάποιου καλοπροαίρετου επισκέπτη που δεν έχει σχέση με την ΠΔ (Ψ-Στέργιος), o οποίος τόλμησε να πάρει αντικειμενική θέση στο θέμα, για να τον περιλούσουν και αυτόν με υβριστικά σχόλια κάθε είδους. Εδώ η καταγγελία του σχολιαστή "Ψ-Στέργιου" σχετικά με το θέμα, που λάβαμε. Όμως η «αντικειμενική» διαχειρίστρια έπρεπε τώρα να κάνει τη δουλειά της και να μην επιτρέπει ό,τι θεωρούσε υβριστικά σχόλια, έστω και αν «δεν έβλεπε» τις χυδαίες ύβρεις και λασπολογίες κατά του Τ.Φ. και της ΠΔ. Η ίδια δεν δίστασε όχι μόνο να διαστρεβλώσει τον ίδιο τον Τ. Φωτόπουλο όταν της απάντησε ευγενικά με e-mail, αλλά και να μην αναρτήσει στη συνέχεια την ανταπάντηση του, παρότι την παρακάλεσε να αναρτηθεί! (βλ. παραπάνω λινκ) Να τι είδους «ελευθερία λόγου» αγωνίζονται να επιβάλλουν οι λασπολόγοι μας, που θυμίζει πολύ τη νεοφιλελεύθερη “ελευθερία” των αγορών…


ΠΡΟΣΘΗΚΗ 03/01/2012
Σαν δείγμα της συστηματικής λασπολογίας εναντίον του Τ.Φ. και της ΠΔ, παραθέτουμε μια σταχυολόγηση παρόμοιων σχολίων ενός δήθεν "αντικειμενικού" σχολιαστή στους «Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα» που, με βάση τη γνωστή διαδικτυακή φόρμουλα, ξεκινά με δήθεν αντικειμενικά σχόλια για τον Τ.Φ., για να συνεχίσει με τα πιο άθλια λασπολογικά και υβριστικά σχόλια εναντίον του, (πάντα στο πλαίσιο της "αντικειμενικότητας") που κανένα έντυπο (περιοδικό η εφημερίδα) δεν θα δημοσίευε, γιατί δεσμεύεται από την δημοσιογραφική δεοντολογία και φυσικά και το Ποινικό Δίκαιο. Στο διαδίκτυο όμως, κατά τον ίδιο θεωρητικό της λασπολογίας, όλα επιτρέπονται γιατί έτσι λειτουργούν οι ιντερνετικές "κοινότητες", και όποιος δεν το καταλαβαίνει είναι αδαής. Αν μάλιστα τολμήσει κάποιος να ζητήσει και την εφαρμογή δεοντολογικών κανόνων στο διαδίκτυο , που θα μπορούσαν να τους επιβάλλουν οι ίδιοι οι bloggers που σέβονται τον εαυτό τους και τη δουλειά τους, καταδικάζεται σαν ...όργανο του συστήματος, γιατί, δήθεν, η ανωνυμία και η έλλειψη στοιχειωδών δεοντολογικών κανόνων είναι αναγκαίες στα "εναλλακτικά" κοινωνικά μίνια για να μπορούν άφοβα να στρέφονται κατά της εξουσίας. Το γεγονός όμως ότι όλη αυτή η λασπολογία κατά του Τ.Φ. και της ΠΔ από τους ΣΧΣ δεν είχε βέβαια σχέση με επίθεση κατά της εξουσίας φαίνεται τους διέφυγε...

ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΔΗΘΕΝ «ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ» ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ


ΠΡΟΣΘΗΚΗ 27/11/2011

Οι "Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα", τη στιγμή που για χάρη του «πλουραλισμού» της νεοταξικής «ελευθερίας λόγου» που ενστερνίζονται (σαν και αυτή που καθιερώνει η υπερεθνική ελίτ στα προτεκτοράτα της!), συνεχίζουν να επιτρέπουν τη δημοσίευση σωρηδόν λασπολογικών προσωπικών σχολίων από ψεύτες και ψευδώνυμους φίλους τους, που σπιλώνουν προσωπικά τον Τ.Φ. και βρίζουν τα μέλη και φίλους της ΠΔ (παρότι μάλιστα οι τελευταίοι έχουν αποσυρθεί ρητά από τον διάλογο), αρνούνται κατηγορηματικά ότι έγινε οποιασδήποτε μορφής λογοκρισία σε μέλη και φίλους της ΠΔ το Σάββατο. Και αυτό χωρίς καμία απόδειξη, όταν για τη λογοκρισία που έγινε υπάρχουν συγκεκριμένες επώνυμες μαρτυρίες που έχουν καταγραφεί, και οι διαχειριστές των "Σχολιαστών" θα μπορούσαν εύκολα να αποδείξουν ότι δεν λογόκριναν τους φίλους της ΠΔ σκόπιμα, σε περίπτωση που τα σχόλια των τελευταίων αποκλείστηκαν από τον διάλογο για κάποιον λόγο που δεν ελέγχουν οι πρώτοι (κάτι που δεν μπορεί να αποκλειστεί), έχοντας π.χ. μπει στα "SPAM" μηνύματα του συστήματος CMS (Content Management System), το οποίο χρησιμοποιούν οι "Σχολιαστές".

Σε αυτή την περίπτωση οι διαχειριστές των "Σχολιαστών" κάλλιστα θα μπορούσαν να εντοπίσουν τα σχόλια αυτά στον σχετικό «φάκελο»της εφαρμογής CMS και στη βάση δεδομένων τους και να τα αναδημοσιεύσουν, όπως και θα όφειλαν, εξηγώντας ότι δεν ήταν εσκεμμένος ο αποκλεισμός φίλων και μελών της ΠΔ που προσπάθησαν να αναρτήσουν απάντηση του δικτύου σε σχόλια το Σάββατο. Σε περίπτωση που δεν το κάνουν αυτό οι διαχειριστές των «Σχολιαστών Χωρίς Σύνορα» θα αποδείξουν, πέρα από τη χρήση γκεμπελικών πρακτικών που επιτρέπουν, ότι είναι επίσης και άμεσα κοινοί συκοφάντες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΠΔ ΑΠΟ ΤΟΥΣ «ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ», ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ/Α ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ/Η ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ peridimok@gmail.com.


ΠΡΟΣΘΗΚΗ 26/12/2011

Μετά τη λογοκρισία και τις φασίζουσες πρακτικές προληπτικής φίμωσης της αντίθετης άποψης του ιστολογίου "Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα", που έγινε κατά τα φαινόμενα μέσω στοχευμένου ban (μπλοκαρίσματος)των IP διευθύνσεων τουλάχιστον δύο μελών και φίλων της ΠΔ το Σάββατο, και αποκαλύπτουν το πώς αντιλαμβάνεται τον «ανοιχτό» και ορθολογικό διάλογο το δήθεν «πλουραλιστικό» μπλογκ αυτό, το δίκτυο μας αποφάσισε να μη συμμετέχει στην κωμικοτραγική (αν δεν ήταν κι επικίνδυνη) παρωδία διαλόγου που συνεχίζεται εκεί. Πρόκειται για έναν «διάλογο» που έχει καταντήσει μονόλογος λασπολογίας σε παραλλαγές(από τις πιο απροσχημάτιστες μέχρι δήθεν «αντικειμενικές»)ενάντια στην ΠΔ και τα μέλη της, τα οποία έχουν και πραγματική και επώνυμη πολιτική και φυσική παρουσία στο κίνημα με αποδεδειγμένο ονοματεπώνυμο, σε αντίθεση με τις ανώνυμες ή ψευδώνυμες γκεμπελικές επιθέσεις μελών και «φίλων» των «Σχολιαστών» εναντίον μας.

[ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ]

Δίκτυο για την Περιεκτική Δημοκρατία: www.inclusivedemocracy.org/pd

Eπικοινωνία: peridimok@gmail.com