Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΗΜΑΘΙΑ- Γ. Κάκαρης: Ντροπή σου ρε Υπουργάρα της καταστροφής !!

του
Γ. Κάκαρη*

Ο μακαριστός Χριστόδουλος "διάβαζε" πολύ την περίοδο της δικατορίας και δεν είχε πάρει χαμπάρι τα αίσχη που γινόντουσαν την περίοδο εκείνη απο το καθεστώς της χούντας.
Ο "μακαριστός" Χρυσοχοίδης πάλι δεν "διάβαζε" καθόλου την περίοδο της "δικτατορίας" του μνημονίου και δεν είχε πάρει...χαμπάρι και αυτός τα αίσχη που θα γινόντουσαν απο το καθεστώς της τρόικας.
Τελικά είτε είσαι επιμελής και διαβάζεις είτε τεμπελάκος και μένεις αδιάβαστος το πρόβλημα παραμένει το ίδιο και το αποτέλεσμα επίσης, αν το όνομα σου αρχίζει απο "Χ" !!!
Μάλλον το "Χ" στην συνείδηση των πολιτών ταιριάζει και στους δύο μαθητές αδιάβαστους ή διαβασμένους.
Στις προσεχείς εκλογές Μιχάλη θα γράψεις τιμωρία "δεν θα ξαναείμαι βουλευτής αν δεν μάθω να διαβάζω πριν καταστρέψω τις ζωές των Ελλήνων".
Τελικά δεν πάμε καθόλου καλά !!!
Ε και λίγη ντροπή δεν βλάπτει, το θράσσος έχει περισσέψει.
Ντροπή ρε υπουργάρες της καταστροφής.

*δημοτικός σύμβουλος Βέροιας και πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Βέροιας, μέλος του ΔΣ υπαλλήλων ΔΟΥ Ημαθίας Πέλλας Πιερίας

6 σχόλια:

Παναγιώτης Χατζησάββας είπε...

κε Κάκαρη παραμένετε ή όχι στο ΠΑΣΟΚ; Διότι αν παραμένετε τότε όσα κατά καιρούς ορθά γράφετε χάνουν παντελώς την αξία τους.
Παναγιώτης Χατζησάββας

ΚΑΚΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΠΟΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ? ΦΗΦΟΦΟΡΟΣ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΛΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΤΕ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΣΤΕΥΩ ΠΟΥ ΕΧΩ, ΑΡΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΩ ΩΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ?

Ανώνυμος είπε...

Καλά θα ήταν οι ευεργετηθέντες του ΠΑΣΟΚ να προσέχουν τί λένε. Εκτός κι αν μας περνάνε για χαϊβάνια. Να δείτε που οι όψιμοι "πατροκτόνοι" σε λίγο θα ζητήσουν και την ψήφο μας ως αγνοί και άμωμοι αγωνιστές!

Ανώνυμος είπε...

Εχει δίκιο ο Κάκαρης. Αν διαβάζεις, περνάς στο Πανεπιστήμιο και μετά με διαφανείς διαδικασίες μπαίνεις και στην Εφορία!

ΚΑΚΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΝΟΗΣΙΑ,ΒΛΑΚΕΙΑ, ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΕΛΕΙΣ.
ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΕΥΓΕΡΤΗΘΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΚΤΟΝΟΥΣ.
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΜΙΑ ΧΑΡΗ Η ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ. ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΦΕΛΟΣ Η ΕΥΕΡΓΕΣΙΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΤΩΡΑ ΔΗΜΟΣΙΩΣ. ΑΝ ΕΙΧΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑ ΕΤΣΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΑΝΤΑ. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΗΔΕΙΤΑ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝΑ ΜΕΛΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ. ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΩ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΕ "ΠΑΤΡΟΚΤΟΝΟ". ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΕΙ Ο ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ/Η ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ. Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ΣΤΗ ΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Ο 8/1998 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΛΑΤΗ. ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΜΟΥ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΙΚΑ ΚΑΙ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΒΕ.
ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΩ ΕΤΣΙ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΩΝΥΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΤΙ ΟΦΕΛΟΣ.

Παναγιώτης Χατζησάββας είπε...

κε Κάκαρη,
δεν γνώριζα ότι δεν είστε μέλος του ΠΑΣΟΚ. Σέβομαι τις απόψεις σας, με πολλές συμφωνώ και σας διαβεβαιώ ότι δεν είχα καμία απολύτως πρόθεση να σας θίξω. Τώρα για το μάρμαρο όλοι θα κριθούμε όχι από το τι λέμε αλλά κυρίως από το τι πράττουμε και τι θα πράξουμε στο κοντινό μας μέλλον.
Με εκτίμηση
Χατζησάββας Παναγιώτης