Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Μ. ΧΑΛΚΙΔΗΣ: ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΑΡΧΗΓΟ. ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΩ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ

Ρωτήσαμε χτες το μεσημέρι τον βουλευτή της ΝΔ Ημαθίας Μιχάλη Χαλκίδη σχετικά με την στάση που θα τηρήσει εν όψει της εκλογής του νέου προέδρου του κόμματος.
Ο βουλευτής ήταν σαφής και κατηγορηματικός:
"Η πολιτική μου διαδρομή είναι γνωστή σε όλους. Όλα αυτά τα χρόνια υπηρέτησα με συνέπεια, πολιτική και ιδεολογική, την παράταξη και τους Ημαθιώτες. Αυτό έχω σκοπό να συνεχίσω να κάνω από τα έδρανα της αντιπολίτευσης
Πάντα λειτουργούσα ενωτικά και τώρα αυτό είναι το κυρίαρχο για μένα. Αυτό που ζητάω από τα μέλη και τους φίλους της ΝΔ είναι να δώσουν το "παρών" στην εκλογική διαδικασία και να στηρίξουν τον νέο πρόεδρο, όποιος κι αν είναι αυτός.
Καλώ τους πολιτικούς μου φίλους, τους πολίτες που με στηρίζουν με την ψήφο τους χρόνια τώρα να συμμετάσχουν στις εκλογές.
Εγώ, όσον με αφορά αυτό που έχω να κάνω σαφές είναι ότι θα στηρίξω τη νέα ηγεσία και θα συμβάλω στο βαθμό που μπορώ στην ενότητα του κόμματος".

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραία τα λες Χαλκίδη. Αλλα σημαντικο είναι να μας πεις και ΕΣΥ ποιον θα ψηφίσεις από τους τέσσερις υποψηφίους όπως κάνανε άλλοι βουλευτες που το δηλώσαν ξεκάθαρα. Είναι σημαντικό για εμάς τους ψηφοφόρους σου.

Ανώνυμος είπε...

Ντοράκι ο Μιχαλάκης?
Ντοράκι Μιχαλάκης, εσύ που δήλωνες ότι δεν μένεις ούτε λεπτό στη Ν.Δ. αν γίνει αρχηγός η Ντόρα?
ΝΑ σε δούμε τώρα, Ντοράκι - Μιχαλάκη