Δεν υπάρχει «καλύτερος» συμβολισμός της προκλητικής αντίθεσης. Την ώρα που ο κόσμος της εργασίας δοκιμάζεται και τα φαινόμενα παιδικού υποσιτισμού αποτελούν καθημερινότητα στα σχολεία, μακριά από όλα αυτά, στις πισίνες και τις σουίτες πολυτελούς ξενοδοχείου, μακριά από...
το κέντρο της Αθήνας (εκεί κυκλοφορούν και διαδηλωτές), το εφοπλιστικό κεφάλαιο συζητά τα επιχειρηματικά του σχέδια, σε ένα κλειστό διήμερο που διοργανώνει η εφημερίδα Financial Times.
Ο «ανθός» από τους «τραπεζίτες της θάλασσας», σε συνεργασία με όσους διαχειρίζονται την κυβερνητική εξουσία που προωθεί τις πολιτικές τους, κόβει και ράβει τις επιλογές του για την επόμενη μέρα, τόσο στην εμπορική και ποντοπόρο ναυτιλία, όσο και στην ακτοπλοΐα.
Δεν ξεχνάμε ότι οι θαλάσσιοι δρόμοι του πετρελαίου, τα τελευταία χρόνια «πέρασαν» μέσα από αιματηρούς πολέμους στο Ιράκ και με επεμβάσεις όπως στη Λιβύη, με πλήρη ταύτιση των εφοπλιστικών συμφερόντων με τις ιμπεριαλιστικές εκστρατείες του ΝΑΤΟ και με τη στήριξη-συμμετοχή σε αυτές όλων των ελληνικών κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων.
Όχι μόνο αδιαφορούν, αλλά είναι οι βασικοί υπεύθυνοι για τα εργασιακά προβλήματα των ναυτεργατών, για τα ναυτικά ατυχήματα σε εμπορική ναυτιλία, κρουαζιέρα, ακτοπλοΐα (Ιταλία-Costa Concordia, Ελλάδα Εξπρές Σαμίνα, Iron Antonis, Sea Diamond κλπ). Όχι μόνο δεν ενδιαφέρονται, αλλά ίσως λοιδορούν -την ώρα που θα τρώνε το χαβιάρι τους στις σουίτες-, τους αγώνες των νησιωτών για να μην μείνουν τα νησιά αβάπορα. Ίσως και να γρυλίζουν ζητώντας από τους εκπροσώπους της κυβέρνησης καταστολή των κινητοποιήσεων, για όσους έχουν το θράσος να ζητάνε φτηνές, συχνές και ασφαλείς ακτοπλοΐκές συγκοινωνίες. Άλλωστε η καταστολή τύπου Μουμπάρακ είναι το τελευταίο χαρτί που τους έχει απομείνει
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου