Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Ντόρα στην αντεπίθεση: "Δεν επιτρέπω σε κανέναν να σπιλώνει το ήθος μου"

Στην αντεπίθεση πέρασε η Ντόρα Μπακογιάννη, μετά την αποκάλυψη ότι ο σύζυγός της Ισίδωρος Κούβελος είναι ο άνθρωπος που μετέφερε 1.000.000€ στο εξωτερικό.
Η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας άφησε...
αιχμές κατά του προέδρου της Αρχής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, τον οποίο κάλεσε να δώσει εξηγήσεις στη Βουλή.

Μιλώντας στη Βουλή, η κα Μπακογιάννη επιτέθηκε σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και κατήγγειλε προσπάθεια στοχοποίησής της.
"Έχω δημοσιοποιήσει κάθε ευρώ και δραχμή και δεν επιτρέπω σε κανένα να σπιλώνει το ήθος και την πολιτική μου σταδιοδρομία", ανέφερε η κα Μπακογιάννη, που επέλεξε να ανέβει στο βήμα της Βουλής για να απαντήσει στα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας.

"Πριν από τρεις μέρες, από αυτό το βήμα, ζήτησα ως αρχηγός κόμματος, να δημοσιοποιηθεί το όνομα του βουλευτή, που, κατά δήλωση του κ. Νικολούδη, πήρε ένα εκατομμύριο ευρώ και τα έβγαλε εκτός Ελλάδος. Ομολογώ ένιωθα οργή και περιέργεια, να μάθω ποιος βουλευτής είχε ένα εκατομμύριο και το έστειλε στο εξωτερικό. Πριν από δύο ώρες, έλαβα ένα τηλεφώνημα από τον πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικού Ελέγχου Βαγγέλη Αργύρη και μου είπε ότι υπήρχε έμβασμα ενός εκατομμύριου, του συζύγου μου, προς το εξωτερικό", ανέφερε η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας.

Οι εξηγήσεις Κούβελου

Στο σημείο αυτό, η κα Μπακογιάννη ανέφερε ότι αμέσως επικοινώνησε με τον σύζυγό της, ο οποίος της εξήγησε ότι μέσα από την επιχειρηματική του δραστηριότητα με ναυτιλιακά θέματα, είχε επενδυμένες μετοχές στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ρευστοποίησε ένα εκατομμύριο ευρώ σε ελληνική τράπεζα στις 3 Μαρτίου, για την αγορά ενός πλοίου.

"Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι η πενθήμερη συζήτηση αφορούσε επιχειρηματική δραστηριότητα του συζύγου μου και ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μεμπτό, επειδή συνέχισε να δραστηριοποιείται επενδύοντας στην ελληνική ναυτιλία", επεσήμανε η κ. Μπακογιάννη και πρόσθεσε:

"Ζητώ από τη Βουλή να καλέσει τον κ. Νικολούδη και να πει ποιος του κατήγγειλε ότι υπάρχει τέτοιου είδους ύποπτη συναλλαγή για βουλευτή. Η δουλειά του κ. Νικολούδη είναι να ψάχνει για το βρώμικο χρήμα. Να έρθει, λοιπόν, στη Βουλή και να εξηγήσει, γιατί άφησε να εννοηθεί ότι κάποιος πολιτικός το έκανε, όταν αυτό είναι μια επιχειρηματική δραστηριότητα".

Το νόμιμο και το ηθικό

"Έχω δημοσιοποιήσει το κάθε ευρώ και την κάθε δραχμή. Δεν επιτρέπω σε κανένα να σπιλώνει και το ήθος μου και την πολιτική μου σταδιοδρομία. Οφείλει η κυβέρνηση να εξηγήσει πως επί πέντε μέρες ενώ γνώριζε όλα αυτά, δεν βγήκε να το κάνει επίσημα. Εγώ το έκανα αμέσως μόλις το έμαθα, γιατί δεν θέλω να αιωρούνται τέτοιου είδους ζητήματα. Πώς είναι δυνατό ο κ. Νικολούδης να λέει όλα αυτά για βουλευτή, ενώ πρόκειται για επιχειρηματική δραστηριότητα», υπογράμμισε η κ. Μπακογιάννη. Και συνέχισε:

"Αν είναι νόμιμο και ηθικό; Για μένα είναι και νόμιμο και ηθικό να προχωρήσει η ελληνική επιχειρηματικότητα. Είναι ηθικό να παντρεύεται έναν Έλληνα επιχειρηματία, μια πολιτικός".

"Ζητώ από τον πρόεδρο της Βουλής πλήρη διαλεύκανση του θέματος. Οι δηλώσεις της κυβέρνησης είναι ανοικτές σε κάθε μορφή μορφής παρερμηνείας. Έχω αρκετά στοχοποιηθεί στη ζωή μου και δεν επιτρέπω να στοχοποιηθώ από τα δύο μεγάλα κόμματα, τα οποία έθιξα όταν έφερα στο φως τα κομματικά τους ταμεία", κατέληξε η κ. Μπακογιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: