Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

ΓΚΙΟΥΡΤΖΗΣ: ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ

Το κείμενο της παραίτησης του Γ. Γκιουρτζή που έστειλε προς τον Νομάρχη Κ. Καραπαναγιωτίδη είναι το εξής:
Κύριε Νομάρχη, δια της παρούσης, μετά από βασανιστική σκέψη, υποβάλλω την παραίτησή μου από το αξίωμα του Αντινομάρχη και του Νομαρχιακού Συμβούλου για καθαρά προσωπικούς λόγους. Η τριετής ενασχόλησή μου με την Τοπική Αυτοδιοίκηση τόσο από τη θέση του Νομαρχιακού Συμβούλου όσο και από το αξίωμα του Αντινομάρχη αλλά και η υποψηφιότητά μου ως Βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία, μου προσέφεραν μία τεράστια εμπειρία και αποτελούν σημαντικό σταθμό στη ζωή μου με όλα τα θετικά και τα αρνητικά που βίωσα. Εκφράζω τις θερμές μου ευχαριστίες και τη βαθύτατη εκτίμησή μου στο πρόσωπό σας για την τριετή μας άριστη συνεργασία. Είμαι πεπεισμένος ότι θα συνεχίσετε με την ίδια ζέση και δυναμική να αγωνίζεστε για την ανάπτυξη της Ημαθίας».


**Πρέπει να σημειώσουμε εκ νέου ότι η παραίτηση του κ. Γκιουρτζή δεν οφείλεται σε προσωπικούς λόγους αλλά καθαρά πολιτικούς. Δηλαδή, είχε σοβαρό πρόβλημα αναφορικά με τη διοίκηση της Νομαρχίας και βλέποντας που οδηγείται η κατάσταση και αφού διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να αλλάξει τα πράγματα αποχώρησε.
Η αποχώρησή του τελούσε σε γνώση του Νομάρχη ο οποίος προσπάθησε να τον μεταπείσει αλλά οι προσπάθειές του έπεσαν στο κενό.
Είναι φανερό πως η παραίτηση του Γ. Γκιουρτζή αποτελεί σοβαρό πλήγμα στην παράταξη του Νομάρχη όταν μάλιστα ο Κ. Καραπαναγιωτίδης ετοιμάζεται να διεκδικήσει εκ νέου τη διοίκηση..

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναί. Όπως τα λές είναι. Τι να πείς άλλο; Δεν θα έπρεπε να πείς και την αλήθεια; Γιατί τα χαλάς τώρα; Όλοι ξέρουμε τι σημαίνει κράτος και παρακράτος. Τέλος πάντων. Παλήκαριά ήτανε.

Ανώνυμος είπε...

Καλά έκανε και έφυγε από την πολιτική. είχε τους λόγους του και λειτουργεί μετά από πολύ σκέψη. Δεν είναι τυχαίος ο Γιάννης

Ανώνυμος είπε...

MHPOS EFYGE GIATI KAPOIOS BIOMHXANOS ERIXNE LYMATA STO 66 KAI TO KATAGGEILE ALLA DEN EGINE TIPOTA? KATI TETOIO KYKLOFOREI STHN PIATSA... PSAXTO TO 8EMA XARH

Ανώνυμος είπε...

Να ρωτήσουμε τον ίδιο. Όχι δημόσια.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ψάχνουμε να βρούμε αιτίες άλλες από αυτές που ο ίδιος εκθέτει στην παραίτησή του; Έφυγε για προσωπικούς λόγους λέει και οφείλουμε να τους δεχτούμε. Θα έχουμε κάθε δικαίωμα να τον "κράξουμε" αν επανέλθει στα κοινά από άλλο πόστο. Τότε θα πούμε ότι η κίνησή του είχε υστερόβουλα χαρακτηριστικά. Έτσι δεν είναι;

Ανώνυμος είπε...

Τα στερνά τιμούν τα πρώτα.