Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

ΑΥΡΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥ ΠΕΙΝΑΣ Π. ΑΒΔΙΚΟΥ

Καλούμε εκτάκτως, όλες και όλους, την Κυριακή 6/11 στις 2.30 το μεσημέρι στο Πολυτεχνείο ΑΠΘ  με σκοπό να πραγματοποιήσουμε μηχανοκίνητη πορεία προς τις φυλακές Διαβατών για να στηρίξουμε τον αγώνα του κρατούμενου απεργού...
 πείνας Παναγιώτη Αβδίκιου. Ακολουθεί κείμενο του ίδιου που είχε δημοσιευτεί πρίν από κάποιο καιρό στο indymedia.

“Ονομάζομαι ΑΒΔΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ και είμαι υπόδικος για κατοχή ναρκωτικών, Νοσηλεύομαι στο νοσοκομείο κρατούμενων κορυδαλλού λόγο απεργία πείνας εναντία στην άδικη προφυλακίσει μου.
Στης 15 Απριλίου 2011 έφερε στην Αθήνα άνθρωπος που υποτίθεται ήμασταν φίλοι 2 οικιακές συσκευές και 1 τσάντα χωρείς να γνωρίζω τη ακριβώς περιείχε και με παρακάλεσε να τα αφήσει στην αποθήκη για λίγες ημέρες με το πρόσχημα ότι θα λείψει για Πάσχα στην Αλβανία και μόλις επιστρέψει θα τα έπαιρνε διότι θα άλλαζε σπίτι .
Μετά από 3 ημέρες στης 18-4-2011 ενώ έβγαινα από το σπίτι με συνέλαβε η αστυνομία και ζήτησε να κάνει ερευνά στο σπίτι μου όπου και βρέθηκε η τσάντα που περιείχε μερικά ναρκωτικά . Η αστυνομική κατευθύνθηκαν αμέσως στην αποθήκη Που σημαίνει ότι γνώριζαν εκ των πρότερων το μέρος που θα έψαχναν, σημειωτέων ότι μένω σε πολυκατοικία και η αποθήκες είναι στο υπόγειο . Αυτό με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι ήταν μια καλοστημένη παγίδα σε βάρος μου, για να ωφεληθεί αυτός που άφησε τα πράγματα και τη τσάντα με τα ναρκωτικά στην αποθήκη μου, η κάποιος δικός του που με την πληροφορία που έδωσε στης αρχές θα είχε ελαφρυντικό.
Αποφάσισα να δημοσιοποιήσω το πρόβλημα μου με την ελπίδα να ακουστή η φωνή μου από τους αρμοδίους... , η κατάσταση της υγείας μου μετά το μεγάλο διάστημα απεργία πείνας είναι σε κρισιμότητα το στάδιο και συγκεκριμένα από 90 κιλών ,τώρα να είμαι 55 κιλά, που σε σχέση με το ύψος μου 1,85 είναι μεγάλη απώλεια βάρος 35 κιλών, καθώς και η αιματολογικές εξετάσεις είναι στα κατώτατα όρια και πλέων γίνεται κάψει μυϊκού ιστού συμπεριβαλομενου του καρδιακού μυ που δεν αναπληρώνεται ποτέ ξανά!.... και συνέπια αυτόν να υπάρχει φόβος αιφνίδιου θανάτου!...
Με αυτήν την δημοσίευση ελπίζω να ακουστώ και να δικαιωθώ ώστε να μπορέσω να συγκεντρώσω τα απαραίτητα στοιχειά για να αποδείξω την αθωότητα μου ,πριν να είναι αργά για την ζωή μου.
Ευχαριστώ..”

Στις 3/11, το Συμβούλιο Εφετών Αθηνών που εξέταζε την παράταση ή μη του 6/μήνου της προφυλάκισης του απεργού πείνας Παναγιώτη Αβδίκου, καθώς και την αίτηση αποφυλάκισής του με περιοριστικούς όρους αποφάσισε τη συνέσχιση της προφυλάκισης.
Η κατάσταση της υγείας του Παναγιώτη βρίσκεται σε τελικό στάδιο, μετά από απεργία πείνας που ξεκίνησε από τον μήνα Μάιο (με μια διακοπή τον μήνα Αύγουστο, όπου δέχτηκε ορούς). Νοσηλεύεται στο νοσοκομείο του Κορυδαλλού ''Αγιος Παύλος'' και δέχεται μόνο νερό.

Αυτοί που κλείνουν κόσμο μέσα στις φυλακές αποδεικνύουν για άλλη μια φορά πως θεωρούν τις ζωές των κρατούμενων αναλώσιμες. Εμείς συνειδητά εχθρευόμαστε αυτήν τους την αντίληψη. Η αδικία δεν εντοπίζεται μόνο σε συγκεκριμένες υποθέσεις αλλά ταυτίζεται με την ίδια την ύπαρξη των κολαστηρίων του καπιταλισμού και της δημοκρατίας.

Σκοπός της δράσης είναι να ενημερωθούν άμεσα οι κρατούμενοι στις φυλακές Διαβατών, μέσω μικροφωνικής, για την υπόθεση και την κατάσταση του Αβδίκιου. Να τους υπενθυμίσουμε πως θα υπερασπιζόμαστε και θα ενισχύουμε με όποιον τρόπο περνάει από το χέρι μας τους αγώνες τους για ελευθερία και αξιοπρέπεια.
Άμεση απελευθέρωση του κρατούμενου απεργού πείνας Παναγιώτη Αβδίκιου.
Αλληλεγγύη με τους αγώνες των φυλακισμένων.
Συνέλευση για την προώθηση της αλληλεγγύης

Δεν υπάρχουν σχόλια: