Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ;

Το θέμα είναι γνωστό και χιλιοειπωμένο. Η κρίση αφορά όλους τους κατοίκους της χώρας ή μόνο τους εξ αίματος Έλληνες; Έχουν θέση οι μετανάστες στους κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες ενάντια στις πολιτικές που έχουν στόχο τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους τα φτωχά λαϊκά στρώματα;
Η απάντηση θα μπορούσε να είναι εύκολη και αυτονόητη αλλά στις μέρες μας περισσεύει η υποκρισία στην Αριστερά. Για τους ΣΠΊΘΕΣ και τους πάσης φύσεως εθνικόφρονες-πατριώτες- εθνικιστές δεν κάνω λόγο αυτή τη στιγμή, η Αριστερά είναι το θέμα.
Αφορμή για το σχόλιο το παρακάτω πικρό ερώτημα ενός μετανάστη από τη Νάουσα που είναι εύγλωττο...

Καλημέρα σύντροφεΕχθές το βράδυ, ετοιμαζόμουν για την σημερινή συνάντηση που θα έχουμε στη πλατεία της Νάουσας .
Έγραφα τη πικέτα μου (διπλής όψης) που από μία μεριά έγραφε "Οι μετανάστες είναι εδώ μαζί με τον Ελληνικό λαό" και από την άλλη το ίδιο σύνθημα στα Αλβανικά, ταυτόχρονα άκουγα και τηλεόραση και συγκεκριμένα τον σύντροφο Αλέξη να καλεί τον κόσμο να βγει στις πλατιές απευθυνόμενος μόνο στους "Ελληνίδες και Έλληνες"... Σκέφτομαι εγώ ο έρμος ο μετανάστης, εεεεε μάλλον μας ξέχασε ο σύντροφος...
Όταν όμως σκέφτηκα καλύτερα, κατάλαβα ότι μας ξέχασε επίτηδες , ο σύντροφος μύρισε εκλογές και στη παρούσα φάση του είμαστε άχρηστοι.
Για πες μου εσύ φίλε μου Μάκη εγώ τι να κάνω σήμερα να βγω στη πλατεία ή να κάτσω στο σπίτι μου επειδή το θέμα δεν "μ' αφορά";
Συντροφικούς χαιρετισμούς από τον φίλο σου Φρέντυ

Δεν υπάρχουν σχόλια: