Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

ΓΙΑΤΙ ΣΚΥΔΡΑ- ΒΕΡΟΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ- ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ;

Ένας δημοσιογράφος της Πέλλας εκφράζει την άποψή του στην εφημερίδα "Επικοινωνία" απαντώντας στο αυτονόητο ερώτημα: Γιατί να γίνει η κάθετος στην Εγνατία οδό που θα δίνει διέξοδο στο νομό Πέλλης στο ύψος της Σκύδρας με την Βέροια και όχι από τα Γιαννιτσά προς Αλεξάνδρεια- Νησέλι.
Ιδού τι γράφει και πρέπει να αξιολογηθεί διότι γνωρίζει την τοπική κοινωνία και τις ανάγκες της:
Το τμήμα Γιαννιτσών Αλεξάνδρειας Εγνατία οδός
Μπορεί ο οδικός άξονας Βέροια Νάουσα Σκύδρα να εμφανίζεται ως ο κάθετος οδικός άξονας που θα συνδέει το νομό Πέλλας με την Εγνατία οδό ωστόσο είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος ότι η καλύτερη πρόσβαση και η πλέον εξυπηρετική για την πλειονότητα των κατοίκων της Πέλλας είναι αυτή που διέρχεται από τα Γιαννιτσά και μέσω Αλεξάνδρειας καταλήξει στην Εγνατία οδό.
Αυτός είναι άλλωστε και ο δρόμος που προτιμούν σχεδόν όλοι όσοι θέλουν να ταξιδέψουν προς Αθήνα είτε προέρχονται από την Αλμωπία είτε από την Έδεσσα είτε από τη Σκύδρα.
Η διαδρομή Σκύδρα - Γιαννιτσά – Αλεξάνδρεια Κλειδί είναι κατά πολύ μικρότερη από αυτή που προωθούν δηλαδή Σκύδρα – Βέροια –Κλειδί. Βέβαια είναι αντιληπτό ότι ο αποκλεισμός του νομού από την πρόσβασή του στην Εγνατία οδό δημιουργεί την ανάγκη δημιουργίας καθέτων οδ9οικών αξόνων προς αυτή ένας εκ των οποίων είναι και αυτός που διέρχεται από τη Βέροια.
Θα μπορούσε όμως να είναι όχι μόνο αυτός γιατί η Πέλλα χρειάζεται δρόμους για τα προϊόντα της, για τον τουρισμό της για την μετακίνηση των κατοίκων της. Πάντως οι ρυθμοί με τους οποίους τα μεγάλα οδικά έργα υλοποιούνται στο νομό δεν μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε ότι σύντομα θα έχουμε αλλαγές ή καλύτερα ανατροπές σε θέματα ανάπτυξης του νομού μας που κινούνται πολύ αργά και πολλές φορές με την όπισθεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: