Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

ΧΑΛΚΙΔΗΣ: ΕΓΩ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ


Eγώ ασχολούμαι με τον δήμο Αλεξάνδρειας, δηλώνει ο βουλευτής της ΝΔ Ημαθίας Μιχάλης Χαλκίδης στον Θόδ. Ελευθεριάδη και στο ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ. Ο δημοσιογράφος τον ρώτησε σχετικά με τις έντονες φήμες που διακινούσαν οι πολιτικοί του φίλοι σχετικά με μια δημοσκόπηση που έγινε στο δήμο και την στήριξη που αυτός θα παρείχε στην κ. Ιωσηφίδου και διαβάστε τι απάντησε:
Πρόσωπο των ημερών ο βουλευτής κ. Μιχάλης Χαλκίδης, αφού το πρόσωπό του ενεπλάκη έντονα σε φημολογίες ότι έγινε γκάλοπ τις περασμένες μέρες από τη ΝΔ, σύμφωνα με το οποίο μπροστά με σημαντική διαφορά ήταν η κ. Ιωσηφίδου και ότι ο ίδιος θα στήριζε το συνδυασμό της, στις επικείμενες δημοτικές εκλογές.
Τη φημολογία αυτή αναπαρήγαγαν εκτός από τους προσωπικούς του φίλους στη Νάουσα και...πράσινα κομματικά στελέχη, που είναι κοντά στο περιβάλλον της Ίλιας.
Ο Μιχάλης Χαλκίδης σε δήλωσή του στο blog μας αναφέρει τα εξής: Δεν ασχολούμαι και δεν ασχολήθηκα με το δήμο Νάουσας, ούτε με τον κ .Καραμπατζό, ούτε με την κ. Ιωσηφίδου. Στην Νάουσα δεν θα έρθω μάλιστα μέχρι να τελειώσουν οι δημοτικές εκλογές.
Από το δήμο της Νάουσας κατάγεται ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ( Σάββας Ακρίτιδης), ο οποίος έχει και την απόλυτη ευθύνη της επιλογής για τις δημοτικές εκλογές.Εγώ δεν ασχολούμαι.
Δεν εξουσιοδοτώ κανέναν να μιλάει εκ μέρους μου, είτε είναι προσωπικός, είτε πολιτικός μου φίλος.
Εγώ ασχολούμαι με το δήμο Αλεξάνδρειας, από τον οποίο κατάγομαι"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

...και πρόκοψε η ΝΔ στην Αλεξάνδρεια.
Γειά σου ρε Μισελ!