Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ: ΔΕΝ ΑΠΕΧΩ - ΔΕ ΣΩΠΑΙΝΩ-ΑΝΑΤΡΕΠΩ

Επειδή αντιλαμβάνομαι ότι:
η εκλογική διαδικασία της 10ης Νοέμβρη 2011 για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. στο σύλλογό μου είναι η δική μου ώρα.
Δε σωπαίνω! Δεν επιτρέπω με την αποχή μου ή με την ανέξοδη διαμαρτυρία του λευκού – άκυρου να διαιωνιστεί η φαυλότητα.
Με τη ψήφο μου καταδικάζω όλους εκείνους που στην πιο κρίσιμη συνδικαλιστικά στιγμή κρατούσαν επί 1 σχεδόν χρόνο ανενεργό το σύλλογό μας, «αγωνιζόμενοι» για ιδιοτελείς σκοπούς.
Με τη ψήφο μου καταδικάζω τους συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ που στήριξαν και στηρίζουν με τη φυσική τους παρουσία στο ΠΑΣΟΚ τις βάρβαρες πολιτικές των μνημονίων.
Με τη ψήφο μου καταδικάζω την ΠΑΣΚ που προσπαθούσε να με εφησυχάσει σπέρνοντας φήμες ότι με το νέο μισθολόγιο θα έπαιρνα αύξηση.
Με τη ψήφο μου ανατρέπω ΠΑΣΚ – ΔΑΚΕ γιατί εκπροσωπούν το συνδικαλισμό των βολεμένων, της υποταγής, της ιδιοτέλειας, της διευθυντικής καρέκλας.
Με τη ψήφο μου ανοίγω νέους ορίζοντες, επιλέγω αγωνιστικά γιατί στις δύσκολες μέρες που έρχονται πρέπει να αποφασίσω ΤΩΡΑ με ποιους θα πάω και ποιους θα αφήσω πίσω.
Ψηφίζω Ανεξάρτητη Εκπαιδευτική Κίνηση
ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ – ΨΗΦΙΖΩ – ΑΝΑΤΡΕΠΩ
Ανεξάρτητη Εκπαιδευτική Κίνηση Π.Ε. Νομού Ημαθίας
http://anexarththekimathias.blogspot.com
anexarththekpaideutikhkinhsh@gmail.com
(Επικοινωνία: Παναγιώτης Χατζησάββας -  6977685777)

Δεν υπάρχουν σχόλια: