Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

ΡΑΣΟΥΛΗΣ,ΕΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ,ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

Στο γράμμα που δημοσιεύει ο στιχουργός Λευτέρης Παπαδόπουλος στην εφημερίδα “Τα Νέα”, ο Μανόλης Ρασούλης λέει για το κόψιμο της εκπομπής του στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ που διατηρούσε τα τελευταία 6 χρόνια και για τους αρχοντοχωριάτες και αμαθείς του ΠΑΣΟΚ.
“Άρτι αφιχθείς από την Αυστραλία.....
όπου πήγα για να αλλάξω παραστάσεις (...) πληροφορήθηκα ότι οι ιθύνοντες μου έκοψαν την εκπομπή”, λέει ο Μανόλης Ρασούλης.

“Η αλήθεια είναι ότι στενοχωρήθηκα µε τον τρόπο που µε πέταξαν στον κάδο, γιατί βασικά είµαι ένας απ’ αυτούς που υποστηρίζουν τις αξίες. Είµαι άνεργος και αχρήµατος και ηλικιωµένος. Σύνταξη δεν έχω πάρει ακόµα. Ευελπιστώ. Κι όπως ξέρεις, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Δεν έχω, πάντως, να πληρώνω ούτε και το νοίκι µου. “.

“Είµαι στο κουρµπέτι και το ραδιοφωνικό 50 χρόνια και ξέρω τι είναι τι και ποιος είναι ποιος. Η αυτογνωσία µου είναι πολύ ενισχυµένη. Αντί ν’ ακούν εµάς, που περάσαµε από 40 κύµατα και να µαθαίνουν, µόλις πήραν το σκήπτρο άρχισαν µε τη γνωστή εµπάθεια, απάθεια και αµάθεια τις εκκαθαρίσει”.

“Νοµίζω ότι µέσα στο γενικό και αποδεδειγµένο µπάχαλο, τέτοιες ανόητες εξουσιαστικότητες είναι καταδικασµένες και τιµωρητέες. Οποιος φοβάται τη γνώµη µου ή όποιος νοµίζει ότι είναι ανώτερος, ας βγει να µετρηθούµε στα φανερά.

Η χώρα δεν αντέχει άλλο κυνισµό, σαχλαµάρα, µπαλαφάρα, αµάθεια και αρχοντοχωριατισµό. Το µικρό µου έργο δείχνει ότι είµαι πειθαρχηµένος στα κοινωνικά ιδεώδη και στην παραγωγή κοινωνικής και εθνικής συνείδησης.

Ο υπουργός Πολιτισµού Τηλέµαχος Χυτήρης, ο Παπαδηµητρίου και ο Ταγµατάρχης µε ξέρουν χρόνια πολλά. Ποιος ιθύνων έβγαλε την απόφαση να µε διώξουν; Ας βγει να µας πει το σκεπτικό. Με το ίδιο σκεπτικό µε έδιωξαν το ‘84 και από την τότε ΥΕΝΕΔ, όταν είπα µια µαντινάδα που αφορούσε τον Κοσκωτά…”.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η κακά δεξιά τον προσέλαβε στην ΕΡΤ , το καλό ΠΑΣΟΚ τον απέλυσε!! Ντροπή τους ! Καλό ταξίδι Μανώλη.

Ανώνυμος είπε...

Έφυγε πλήρης ιδεών ο Εμμανουήλ Ρασούλης Ντέβα Παρινίτο(ερωτευμένος μς τη θεϊκότητα , στα Ισπανικά), αλλά και πλήρης Αθλητικών. Τα ''ποδοσφαιρικά΄΄ ,δίσκος αφιερωμένος στον ΟΦΗ , Σεπτέμβριος 1987 ύμνος του ΟΦΗ , Πότε Βούδας , πότε Κούδας , Καλή μου τρίπλα σκλαβωμένη.
Έφυγες επαναστάτη του σύγχρονου λόγου , και όλα θα σε θυμίζουν.
Αχ Ελλάδα σ'αγαπώ
και βαθιά σ'ευχαριστώ
γιατί μ'έμαθες και ξέρω
ν'ανασαίνω όπου βρεθώ
να πεθαίνω όπου πατώ
και να μη σε υποφέρω!!!

Ανώνυμος είπε...

moxla giati toso empathia me to pasok ? eleos pia gia ftisimo katantises....

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι εμπαθής ο Μόχλας , εσείς έχετε πρόβλημα Κύριε. Δεν το γράφει το κείμενο ο Μόχλας αλλά ο μεγάλος Λευτέρης Παπαδόπουλος στα Νέα , και αντιγράφει αυτά που του είχε πει ο Έλληνας Ρασούλης....