Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ



Δείτε ένα καταπληκτικό βιντεάκι για την οικονομική κρίση και τις περικοπές με το απαράμιλλο Βρετανικό χιούμορ. Εάν βάλετε στη θέση του μπαμπά τη Γερμανία και στη θέση του μικρού κοριτσιού τη χώρα μας και την Πορτογαλία λίαν συντόμως, θα καταλάβετε τους συσχετισμούς.
Το βίντεο δεν έχει υπότιτλους γιαυτό σας έχουμε παρακάτω το κείμενο της μετάφρασης...
-Μπαμπά μπορώ να έχω το χαρτζιλίκι μου σε παρακαλώ;
-Δεν μπορείς να έχει χαρτζιλίκι, γιατί δεν έχουν μείνει καθόλου λεφτά στο μπαμπά και στη μαμά. Πραγματικά, η μαμά και ο μπαμπάς είναι φρικτά, φρικτά ρέστοι και πρέπει να κάνουμε μερικές περικοπές. Έτσι, από δω και πέρα δεν μπορείς να έχεις καθόλου χαρτζιλίκι.
-Μα μπαμπά, είναι άδικο. Δε φταίω εγώ. Εγώ ήμουν εντάξει. Εσείς όμως ξοδέψατε τα λεφτά στο τζόγο και στα ποτά. Καταστρέψατε το μέλλον μας.
-Λοιπόν, πρέπει να καταλάβεις ότι σ΄ αυτό είμαστε όλοι μαζί και θα βγεις έξω για δουλειά …στις καπνοδόχους.
Μετά από μια εβδομάδα
-Ορίστε τα λεφτά που κέρδισα μπαμπά.
-Ευχαριστώ
-Μπορώ να έχω το χαρτζιλίκι μου τώρα;
-Φοβάμαι πως όχι. Βλέπεις αυτά τα χρήματα είναι η συνεισφορά σου στην κρίση μας. Αυτά τα λεφτά είναι το bonus μου.
-Εγώ έκανα όλη τη δουλειά κι εσύ παίρνεις όλα τα λεφτά.
-Κοίτα, η μαμά κι εγώ συζητήσαμε και φοβάμαι ότι πρέπει να σ΄ αφήσουμε να φύγεις, δε μας συμφέρει να σε κρατήσουμε πλέον. Λυπάμαι, πήγαινε. Κλείσε την πόρτα πίσω σου.

«Μην κάνετε τα παιδιά σας να πληρώσουν την απληστία των τραπεζιτών»

Αντιταχθείτε στις περικοπές

Δεν υπάρχουν σχόλια: