Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

ΑΥΤΟΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Η Κ. ΠΑΠΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ Ν.Ε ΗΜΑΘΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας μας προέκυψε το εξής γεγονός: Η αναπληρώτρια γραμματέας της Ν.Ε Ημαθίας κ. Παπαοικονόμου αυτοπροτάθηκε με επιστολή της στον πρόεδρο του κόμματος ως υποψήφια για το ψηφοδέλτιο που θα συγκροτηθεί για τις Ευρωεκλογές.
Ως εδώ, ουδέν μεμπτόν, απεναντίας θα έλεγα. Ωστόσο, η κ. Παπαοικονόμου δεν έμεινε εκεί και κάλεσε (πως παρέκαμψε τον γραμματέα;) τα μέλη της Ν.Ε σε συνεδρίαση την Δευτέρα για να αποσπάσει την πολιτική τους συγκατάθεση στην επιλογή της. Δηλαδή, ήθελε να προκύψει ένα κείμενο εν είδη απόφασης που να υποστηρίζει την υποψηφιότητά της το οποίο βέβαια θα αποστέλλονταν στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και ότι ήθελε προκύψει.
Βέβαια, σημειώθηκαν αντιδράσεις από τα άλλα στελέχη και τελικά δεν βγήκε καμιά ανακοίνωση με αποτέλεσμα να μην ευοδωθεί το σχέδιο της αναπληρώτριας.
ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Δυο επισημάνσεις, απαραίτητες μετά από τα σχόλια που έρχονται και πολλά απο αυτά δεν τα "ανεβάσω" διότι δε συνάδουν με το ύφος αυτής της σελίδας.
1. Όντως, η κ. Παπαοικονόμου δεν κάλεσε η ίδια τους συναδέλφους της στη ΝΕ διότι δεν έχει τέτοια δυνατότητα. Την έχει μόνον ο γραμματέας και αυτός κάλεσε σε συνεδρίαση τα μέλη. ΩΣΤΟΣΟ, Η ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Τ. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
2.Όντως, ονομάζεται Καλλιόπη και όχι Κατερίνα όπως εκ παραδρομής έγραψα.
-Το δημοσίευμα εντάσσεται στη λογική της ενημέρωσης του κόσμου. Μια τέτοια πολιτική απόφαση που εκφεύγει από τα στενά όρια ενός κόμματος αφορά το σύνολο των πολιτών και ως εκ τούτου αποτελεί είδηση.
Εξ αρχής τόνισα στο αρχικό κείμενο ότι ουδέν μεμπτόν υπάρχει στην απόφαση της αναπληρώτριας να διεκδικήσει έναν υψηλό ρόλο. Απεναντίας θα έλεγα, αποτελεί ζητούμενο ανέκαθεν η ισοτιμία στην πράξη των δυο φύλλων τόσο στην πολιτική όσο και σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής.
Συνεπώς, σχόλια που έχω πάρει ή που θα πάρω στην πορεία και δεν απηχούν τόσο στο ύφος της σελίδας όσο και στην ουσία της ανάρτησης αυτής δεν θα τα δημοσιεύσω. Γιατί κάποια στιγμή πρέπει να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει και να καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ Α1 ΕΠΣ ΗΜΑΘΙΑΣ. ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ

Τα πράγματα με το όνομά τους είπαν σήμερα το πρωί οι Αργ. Πύρκας Στέργιος Διαμάντης, παράγοντες της ποδοσφαιρικής ομάδας ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ που μετείχε στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣ Ημαθίας.
Διαβάστε το ρεπορτάζ εδώ: http://xronikasport.blogspot.com

Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΠΑΔΩΝ ΠΑΟΚ και ΑΡΗ

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξάνδρειας, καταδικάζει απερίφραστα την καταστροφή τριών καταστημάτων και τριών αυτοκινήτων, από οπαδούς των συνδέσμων των ομάδων ΠΑΟΚ και ΑΡΗ, που έγιναν στην πόλη μας.
Οι διοικήσεις των δυο αυτών συνδέσμων, παρότι κλήθηκαν σε συζήτηση, αρνήθηκαν να συμμετέχουν στο διάλογο που ζήτησε το Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου.
Η καταστροφή καταστημάτων συμπολιτών μας, στην κρίσιμη αυτή οικονομική περίοδο που όλοι μας ζούμε και μάλιστα από συντοπίτες μας οπαδούς, δεν δικαιολογείται.
Δυστυχώς κάποιοι αδυνατούν να δουν τα σύγχρονα αδιέξοδα της ανεργίας, της φτώχειας, της αλλοτρίωσης, της συνείδησης των δικαιωμάτων κι αυτό τους οδηγεί στη βία που τη χρησιμοποιούν σαν μέσο εκτόνωσης προς κάθε κατεύθυνση, μέσα και έξω από το γήπεδο.
Δυστυχώς κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται την κυνική εμπορευματοποίηση του αθλήματος, που οδηγεί στην ανάγκη να δημιουργηθούν ολόκληροι "στρατοί" που θα υπερασπίζονται τα οικονομικά συμφέροντα των ομάδων – επιχειρήσεων – μέσα στο γήπεδο, αλλά και έξω απ’ αυτό, στρατοί που έχουν αμειβομένους λοχαγούς και απλούς άμισθους στρατιώτες που τους συντηρούν απλά για να τους χρησιμοποιούν. Ελπίζουμε ότι τα γεγονότα θα προβληματίσουν τους ενεχόμενους φορείς και δεν θα επαναληφθούν ποτέ στο μέλλον.

Τρίτη 28 Απριλίου 2009

ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟΠΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟ ΣΑΝ ΤΑ ΖΩΑ. ΕΝΤΟΝΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΟΥ ΜΠΑΤΣΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ 12 ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ

*ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ!
Χαρακτηριστική ήταν η φράση της αντινομάρχου Ημαθίας κ. Μπατσαρά που εξέφρασε για ακόμα μια φορά την αντίθεσή της στην Θέση «12» όπου πρόκειται να γίνει, αν γίνει ποτέ, η ΜΕΑ – ΧΥΤΥ. Ο Νομάρχης προτίμησε να συμφωνήσει διαφωνώντας, ο Δ. Μούρνος λειτούργησε ως Πόντιος Πιλάτος και οι Γαβριηλίδης με τον Τρεμπελή εναντιώθηκε ακόμα μια φορά τόσο με την θέση 12 όσο και με το σύστημα κατασκευής. Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Ημαθίας Γ. Ουρσουζίδης, ονομάτισε τον Μιχ. Χρυσοχοϊδη ως τον αποκλειστικό υπεύθυνο για το σημερινό αδιέξοδο.

Για πρώτη φορά στα επτά περίπου χρόνια που υφίσταται το θέμα με την ΜΕΑ – ΧΥΤΥ Ημαθίας αναφέρθηκαν δημόσια και σε θεσμική διαδικασία ονόματα δυο πολιτικών οι οποίοι κατονομάστηκαν ως οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι της σημερινής κατάστασης. Ο πρόεδρος του ΤΕΕ Ημαθίας Γιώργος Ουρσουζίδης ονομάτισε τον Μ. Χρυσοχοϊδη ως τον υπαίτιο «της άκριτης» όπως είπε «στήριξης στο έργο αυτό» και που είχε ως αποτέλεσμα να φτάσει η κατάσταση σε αδιέξοδο. Ο κ. Ουρσουζίδης συμπλήρωσε ότι από τη στιγμή που έγινε κυβέρνηση η ΝΔ υπεύθυνος για την συνέχιση της κατάστασης είναι ο Μιχ. Χαλκίδης που συνεχίζει να υποστηρίζει αυτή τη λύση.
Κατά τα άλλα, η διαδικασία κυμάνθηκε σε αναμενόμενα επίπεδα, ακούστηκαν τα γνωστά των πλευρών επιχειρήματα με αξιοσημείωτη την εμμονή του δημάρχου Αλεξάνδρειας Μπ. Γκιόνογλου, ο οποίος επανέλαβε ότι αν δεν βρεθεί και επιπλέον χρηματοδότηση με αποτέλεσμα να μειωθεί και άλλο το κόστος της ανα τόνου διαχείριση των απορριμμάτων τότε η Αλεξάνδρεια θα αποχωρήσει από τον ΕΣΔΑ. Την ενημέρωση έκαναν ο πρόεδρος του Συνδέσμου Νίκος Παπαποστόλου, ο πρώην πρόεδρος Γιάννης Δάλλας αλλά και το μέλος Χρήστος Τσιούντας. Ο κ. Παπαποστόλου έκανε μια σύντομη αναδρομή στο ιστορικό του έργου, γνωστοποίησε ότι το κόστος διαχείρισης θα είναι 87 ευρώ και πρόσθεσε μια σειρά από «αν» που θα ρίξουν το κόστος κάτω από τα 67 ευρώ.
Ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας τόνισε ότι η Αλεξάνδρεια με βάση τα απορρίμματα που παράγει και την λυματολάσπη από τον βιολογικό θα πρέπει να πληρώνει κάθε μέρα 4500 ευρώ και μεταφράζοντάς του ανά οικογένεια πρόσθεσε ότι σε κάθε λογαριασμό το κόστος θα είναι 80-90 κάθε δίμηνο. Ο κ. Γκιόνογλου επανέλαβε ότι αν το κόστος παραμείνει σε αυτό το επίπεδο, η Αλεξάνδρεια θα αναζητήσει άλλη λύση αποχωρώντας από τον Σύνδεσμο.
Κάθετα αντίθετος στην χωροθέτηση της μονάδας στην θέση 12 ήταν και ο πρόεδρος της Αγίας Βαρβάρας Στέργιος Διαμάντης ο οποίος διαχώρισε ανοιχτά την θέση του από αυτή της δημάρχου Βέροιας και πρόσθεσε σε δηλώσεις του ότι θα προκαλέσει γενική συνέλευση στις Βαρβάρες με στόχο να ξεσηκωθούν οι πολίτες.
Κατά της συγκεκριμένης λύσεις τάχθηκαν ο πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Ουρσουζίδης αλλά και ο εκπρόσωπος των Οικολόγων Νίκος Ασλάνογλου. Ο κ. Ουρσουζίδης τόνισε ότι η καλύτερη θέση είναι στον Άγιο Γεώργιο και παρουσίασε μια σειρά από όρους της σύμβασης οι οποίοι είναι εις βάρος του Ημαθιώτη πολίτη. Έκανε αναφορά στους Χρυσοχοϊδη, Χασιώτη και Χαλκίδη ότι ευθύνονται για το σημερινό αδιέξοδο διότι υποστήριξαν άκριτα αυτή την επιλογή. Επίσης τόνισε ότι του έγινε μια φορά πρόταση εξαγοράς αλλά αρνήθηκε.
Ο Νομάρχης παραδέχθηκε ότι η θέση 12 δεν είναι η καταλληλότερη που θα μπορούσε να επιλεγεί αλλά εδώ που έφθασαν τα πράγματα είναι μονόδρομος η κατασκευή της μονάδας εκεί.
Ο κ. Μούρνος τόνισε ότι για την χωροθέτηση θα αποφασίσει το Συμβούλιο της Επικρατείας, επισημαίνοντας ότι δεν είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή, ενώ για το κόστος διαχείρισης των απορριμμάτων ότι θα πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες για μείωσή του.
Ο κ. Γαβριηλίδης ήταν κάθετα αντίθετος στην χωροθέτηση της μονάδας στον Αλιάκμονα και πρόσθεσε ότι η καταλληλότερη θέση είναι στην Ρουντίνα της Επισκοπής Ανθεμίων. Αντίθετος με την θέση 12 ήταν και ο κ. Τρεμπελής ο οποίος διαφοροποιήθηκε και από τον τρόπο κατασκευής του έργου (κατασκευή με μακράν παραχώρηση σε ιδιώτη). Επίσης επεσήμανε ότι η διαχείριση δεν θα γίνει με τον τρόπο που παρουσιάζεται από τον Σύνδεσμο και την Εταιρεία αλλά με καύση των απορριμμάτων.
- ήταν εκεί ο γραμματέας της ΝΕ του ΣΥΝ Δημ. Χαμπίδης αφού είναι γνωστό ότι το κόμμα του πήρε δημόσια θέση εναντίον της θέσης 12.
Επίσης, διαφοροποιήθηκε η κ. Μονέδα, επικεφαλής της μειοψηφίας στον δήμο Μακεδονίδος, η οποία ως γνωστόν υποστηρίχτηκε στις εκλογές από το ΠΑΣΟΚ.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΟΥ ΛΟΥΔΙΑ

Ο Λουδίας είναι ένα ποτάμι με ιστορία χιλιάδων χρόνων και αναφέρεται σε πηγές από την εποχή του Ηρόδοτου. Μετά την αποξήρανση της λίμνης των Γιαννιτσών, χρησιμοποιείται και ως αποστραγγιστικό κανάλι, με τη συλλογή νερών από τη γύρω περιοχή που εκβάλουν στη θάλασσα.

Για την συνέχεια της ανακοίνωσης πατήστε εδώ: http://xronikagr.blogspot.com

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΜΑΚΡΟΧΩΡΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΤΑΦΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΄40

Ανακοινώνεται ότι την Κυριακή 3 Μαΐου 2009 στην έδρα του Δήμου Αποστόλου Παύλου, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση τιμής και μνήμης στους άταφους νεκρούς δημότες , ήρωες του΄40, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα. Ώρα 08:00΄ Επίσημη έπαρση της σημαίας στον χώρο του Δημαρχείου, με τη συμμετοχή της Φιλαρμονικής του Δήμου.
Ώρα 09:35΄ Πέρας προσέλευσης στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Μακροχωρίου των Αρχών και του Λαού.
Ώρα 09:45΄ Πέρας προέλευσης των επισήμων.
Ώρα 09:50΄ Μνημόσυνο υπέρ των τιμημένων ηρώων του Δήμου.
Ώρα 10:15΄ Επιμνημόσυνη δέηση στο Ηρώο του Δήμου.
•Προσκλητήριο τιμώμενων νεκρών ηρώων. •Κτάθεση στεφάνων. •Σιγή ενός λεπτού. •Εθνικός Ύμνος.
Μετά το πέρας της τελετής στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου θα γίνει παρουσίαση του βιβλίου του Α΄ Αντιπροέδρου της Βουλής κ. Γ. Σούρλα «Οι ήρωες του 1940 περιμένουν», πρόκειται για 7.976 άταφους μαχητές που έπεσαν στην Βόρεια Ήπειρο. Ομιλητές είναι:
-Αντιστράτηγος Παναγιώτης Κωνσταντόπουλος τ. Διευθυντής της Διεύθυνσης Ιστορίας Στρατού.
-Α΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής κ. Γεώργιος Σούρλας, συγγραφέας του βιβλίου. Θα ακολουθήσει δεξίωση στο φουαγιέ του Δημαρχείου

Σάββατο 25 Απριλίου 2009

ΟΥΤΕ ΚΑΡΕΛΗΣ ΟΥΤΕ ΙΣ. ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΛΙΚΗΣ

Στον δήμο Μελίκης έχει ανοίξει ένα μέτωπο μεταξύ του νυν δημάρχου Κώστα Καρέλη και του πρώην προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Ισαάκ Χαλκίδη. Αμφότεροι είναι στελέχη της ΝΔ και από κοινού συγκρότησαν την δημοτική παράταξη που κέρδισε τις δημοτικές εκλογές του 2002 και του 2006.
Ωστόσο, έχει προκύψει αυτή η ευθεία αντιπαράθεση μεταξύ τους για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και έχουμε αναφέρει σε προηγούμενες αναρτήσεις, και όπως όλα δείχνουν θα συνεχιστεί στο μέλλον.
Η αντιπαράθεση αυτή είναι αυτονόητο ότι θα επιφέρει πλήγμα στην ενότητα της ΝΔ στο δήμο και θα έχει αντίκτυπο στον βουλευτή της ΝΔ Μιχάλη Χαλκίδη τόσο σε πολιτικό όσο και σε εκλογικό επίπεδο.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Εφημερίδας ΧΡΟΝΙΚΑ τα δεδομένα που υπάρχουν και αυτά που θα προκύψουν στο άμεσο μέλλον οδηγούν στο εξής σενάριο: Στο δήμο Μελίκης η παράταξη της ΝΔ θα κατεβάσει ΕΝΑ ψηφοδέλτιο, το τονίζω ΕΝΑ, με επικεφαλής άλλον πολιτικό. Και όταν λέω άλλον εννοώ ότι δεν θα είναι ΟΥΤΕ Ο ΚΑΡΕΛΗΣ ΟΥΤΕ Ο ΙΣ. ΧΑΛΚΙΔΗΣ.
Κρατήστε αυτή την πληροφορία και θα τα πούμε στη συνέχεια.

Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ

Συνεδριάζουν αυτή την ώρα στη Βέροια οι συντονιστικές επιτροπές των οργανώσεων του ΠΑΣΟΚ στην Ημαθία με αντικείμενο τις ευρωεκλογές. Κατευθύνσεις θα δώσει ο βουλευτής του κινήματος Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος το τελευταίο διάστημα έχει επισκεφθεί τη Βέροια αρκετές φορές και είχε συναντήσεις εργασίας με τα μέλη της Ν.Ε Ημαθίας.
Αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενη ανάρτηση.

Ο ΙΣ. ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΠΡΟΣΕΦΥΓΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΤΣΟΥΚΑ- ΜΑΜΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΛΙΚΗΣ. ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΕΣ

Πλήρως "δικαιώθηκε" το ρεπορτάζ που κάναμε για τον δήμο Μελίκης. Ο τέως πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Ισαάκ Χαλκίδης έκανε την προσφυγή εναντίον των κατασκευαστών Μαμουτόπουλου- Ματσούκα καταλογίζοντας κακοτεχνίες. Ζητά έλεγχο από τις Τεχνικές Υπηρέσίες και προειδοποιεί ότι δεν θα σταματήσει αν διαπιστωθεί ότι υπήρξαν παραβάσεις της μελέτης.
Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε στο δήμο Μελίκης στην παράταξη της πλειοψηφίας. Και αυτό συμβαίνει διότι ο νυν δήμαρχος Κώστας Κάρέλης αθέτησε την πολιτική συμφωνία που είχε κάνει με τον πρώην συνεργάτη του και υποστηρικτή του από το 2002 Ισαάκ Χαλκίδη. Μια συμφωνία που προέβλεπε ότι με την ολοκλήρωση των δυο θητειών του ως δημάρχου ο Κ. Καρέλης θα αποχωρούσε και θα αναλάμβανε επικεφαλής της παράταξης ο κ. Χαλκίδης. Αυτό δεν έγινε και ...όλα είναι ανοιχτά.

Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

ΜΕΛΙΚΗ: ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΓΙΑ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΕΛΕΓΧΟ

Βγήκαν τα μαχαίρια στον Δήμο Μελίκης αυτή την εβδομάδα και φαίνεται ότι άρχισε η εβδομάδα των Παθών στην παράταξη της πλειοψηφίας.
Σύμφωνα με απολύτως ασφαλείς πληροφορίες έχει υποβληθεί ένσταση- αναφορά στην Περιφέρεια από δημοτικό σύμβουλο (γνωρίζουμε το όνομά του) σχετικά με την νομιμότητα ενός έργου που έχει ολοκληρωθεί προ μηνών και έχει κατασκευαστεί από εργολήπτη που έχει στενή πολιτική σχέση με την διοίκηση του δήμου.
Η αναφορά του συμβούλου της πλειοψηφίας εστιάζει στις ποσότητες των υλικών που έχουν δηλωθεί ότι χρησιμοποιήθηκαν και ζητείται να γίνει έλεγχος σχετικά.
Να σημειωθεί ότι αμέσως μετά την υποβολή της αναφοράς έχουν αρχίσει σχόλια και κρίσεις από όλες τις πλευρές και πρέπει να σημειωθεί ότι έχει άμεση γνώση της υπόθεσης και η παράταξη της αντιπολίτευσης και είναι σίγουρο ότι θα φέρει το θέμα στην ερχόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Ο Μ. Χαλκίδης δεσμεύτηκε για την στήριξη του εισοδήματος των σπαραγγοπαραγωγών

Τη στήριξη του εισοδήματος από την καλλιέργεια σπαραγγιού δεσμεύτηκε να κάνει πράξη ο βουλευτής της ΝΔ Μιχάλης Χαλκίδης στη συνάντηση που είχε με σπαραγγοπαραγωγούς των δήμων Μελίκης, Αντιγονιδών, Απ. Παύλου και Πλατέος στο υποκατάστημα του ΕΛΓΑ στη Βέροια. Στη συνάντηση ήταν παρών και ο Προϊστάμενος του ΕΛΓΑ Νίκος Γεωργάκης, ο οποίος ενημέρωσε τον βουλευτή και για το πρόβλημα της ακαρπίας που παρατηρείται στις καλλιέργειες βερίκοκου, δαμάσκηνου και ροδακίνου.
Επίσης στη συνάντηση παρευρίσκονταν και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Τάσος Σιδηρόπουλος ο οποίος στήριξε από την πλευρά του τα δίκαια αιτήματα των παραγωγών.
Ο Μιχάλης Χαλκίδης διαβεβαίωσε του σπαραγγοκαλλιεργητές, οι οποίοι έχουν μείωση της παραγωγής τους κατά 75% τουλάχιστον, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, ότι θα συναντηθεί με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σωτήρη Χατζηγάκη και τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ Νίκο Κατσαρό, προκειμένου να βρεθούν τρόποι κάλυψης του χαμένου εισοδήματος με αποζημιώσεις, ενώ υπήρξε η διαβεβαίωση ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει ανακοίνωση από τον ΕΛΓΑ για να δηλώσουν οι αγρότες τη ζημιά από την ακαρπία, η οποία προήλθε από τις παγωνιές του περασμένου μήνα.

Κυριακή 19 Απριλίου 2009

Δόθηκε σε χρήση, για την κυκλοφορία πεζών-οχημάτων, η υπόγεια διάβαση στο Πλατύ

Με καθυστέρηση σχεδόν δύο ετών από τον προβλεπόμενο -με βάση την σύμβαση του έργου- χρόνο αποπεράτωσης, δόθηκε χθες στην κυκλοφορία πεζών και αυτοκινήτων η υπόγεια διάβαση στη Χ.Θ. 35+585 της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Πλατέος, που βρίσκεται πλησίον του δημοτικού σχολείου και της εκκλησίας στο Πλατύ. Η κατασκευή του έργου ήταν καθολική επιθυμία και απαίτηση των κατοίκων, εδώ και δεκαπέντε περίπου χρόνια, αφότου ο ΟΣΕ κατήργησε την ισόπεδη (και πλημμελώς φυλασσόμενη με φωτεινό σηματοδότη) έως τότε διάβαση που υπήρχε στο συγκεκριμένο σημείο των σιδηροδρομικών γραμμών, με επακόλουθο να αποκοπεί η κυκλοφορία της οδού που ένωνε το νότιο με το βόρειο τμήμα του οικισμού. Κατόπιν διαβημάτων της δημοτικής αρχής, στο διάστημα 2003-2005, προς τον ΟΣΕ και το αρμόδιο υπουργείο, το 2006, με απόφαση του τότε υπουργού Μεταφορών-Επικοινωνιών κ. Μιχ. Λιάπη, εγκρίθηκε η χρηματοδότηση του έργου και το καλοκαίρι του ιδίου έτους ανετέθη, μετά από διαγωνισμό, η κατασκευή της υπόγειας διάβασης στην εταιρία «Έδραση-Χ. Ψαλλίδας Α.Τ.Ε.». Απρόβλεπτες τεχνικές δυσχέρειες όμως, που ανέκυψαν στη διάρκεια των εργασιών κατασκευής και η διάσταση που εξ αυτού του λόγου επήλθε μεταξύ της εταιρίας και της αναθέτουσας αρχής (ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ) ως προς την τήρηση ή μη όρων της σύμβασης, είχαν ως αποτέλεσμα την διακοπή των εργασιών για μεγάλο χρονικό διάστημα κι ενώ το έργο βρισκόταν στο τελικό στάδιο αποπεράτωσης. Μετά τις διαμαρτυρίες και πιέσεις της δημοτικής αρχής και προσωπικά του δημάρχου Πλατέος κ. Φώτη Δημητριάδη προς τις διοικήσεις, τόσο του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ όσο και του Εθνικού Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΕΔΙΣΥ ΑΕ), το έργο τελικά ολοκληρώθηκε, αφού χρειάστηκε να παρέμβει και ο δήμος που διέθεσε 45.000 ευρώ για να γίνουν οι τελευταίες εργασίες (οδοσήμανση, φωτισμός και άλλες παρεμβάσεις για την ασφαλή διέλευση πεζών και οχημάτων) ώστε το έργο να πληροί όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές ασφάλειας.

Σάββατο 18 Απριλίου 2009

"ΚΛΕΙΔΩΣΕ" Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΕΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΛΙΚΗΣ

-ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ Ο Σ. ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ (Κουκουρίκου ή Κοτζαμπασόπουλος)
Πήρε την οριστική απόφαση ο δήμαρχος Μελίκης Κώστας Καρέλης και θα εκτεθεί για τρίτη συνεχή φορά στις εκλογές του Νοεμβρίου 2010 και θα διεκδικήσει την εκλογή του στηριζόμενος σε ένα μεγάλο ποσοστό στο υπάρχον διοικητικό σχήμα.
Ο Κ. Καρέλης, εξελέγη δήμαρχος το 2002 με την υποστήριξη της ΝΔ και ιδιαίτερα του βουλευτή του κόμματος Μιχάλη Χαλκίδη. Πρέπει να θυμίσουμε ότι στις εκλογές εκείνες υποψήφιος δήμαρχος ήταν και τότε δήμαρχος και στέλεχος της ΝΔ Κώστας Βενιόπουλος που είχε τότε μεγάλη πολιτική και όχι μόνο κόντρα με τον βουλευτή.
Στο διοικητικό σχήμα του Καρέλη ως γνωστόν συμμετείχε και Ισαάκ Χαλκίδης, αδελφός του βουλευτή, και ήταν ως το τέλος του 2008 πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου. Οι δύο άνδρες είχαν κάνει μια πολιτική συμφωνία ότι μετά από δυο τετραετίες στην διοίκηση ο κ. Καρέλης θα αποχωρούσε και μάλιστα ο ίδιος ο δήμαρχος είχε βγει δημόσια και είχε προετοιμάσει το έδαφος για τούτο. Ωστόσο, η υπόθεση είχε μεγάλο παρασκήνιο και όπως εξελίχθηκε απέκτησε μεγάλο ενδιαφέρον δεδομένου ότι ήδη σημειώθηκε το πρώτο ρήγμα στην παράταξη της πλειοψηφίας με τον Ισ. Χαλκίδη να τίθεται αντιμέτωπος του δημάρχου και ήδη να έχει ξεκινήσει τις διεργασίες και τις βολιδοσκοπήσεις για εξεύρεση υποψήφιων συμβούλων.
Από την άλλη μεριά, στο ΠΑΣΟΚ, ήδη έχουν πάρει μια κατ΄ αρχήν πολιτική απόφαση να συγκροτήσουν και να στηρίξουν ψηφοδέλτιο στον δήμο Μελίκης αλλά η προοπτική της νίκης είναι πολύ μακρινή δεδομένων των δυνάμεων που έχει κάθε κόμμα στην περιοχή.
Συμπερασματικά: Ο Κώστας Καρέλης θα είναι υποψήφιος δήμαρχος σίγουρα. Ο Ισ. Χαλκίδης θα επιχειρήσει να καταρτίσει ένα ανταγωνιστικό ψηφοδέλτιο. Αν δεν τα καταφέρει θα αποσυρθεί. Λέγεται ότι έχει εξασφαλίσει την συνεργασία του άλλοτε πολιτικού του εχθρού Κ. Βενιόπουλου. Τέλος, το ΠΑΣΟΚ ετοιμάζεται και ήδη δυο ονόματα έπεσαν στο τραπέζι. Πρόκειται για την κ. Αρίστη Κουκουρίκου, δασκάλα, μέλος της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Ημαθίας και τον κ. Αντώνη Κοτζαμπασίοπουλο, δάσκαλο, μέλος της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Ημαθίας.

YΠΕΚΛΕΨΑΝ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΑΝΥΠΟΠΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΤΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

Άγνωστο σε ποιο ποσό ανέρχεται η κλοπή που έκαναν άγνωστοι στο ΑΤΜ του υποκαταστήματος της ΑΤΕ στην Αλεξάνδρεια. Δεκάδες πιστωτικές ή κάρτες αναλήψεων πελατών της τράπεζας είδαν τους λογαριασμούς τους να έχουν υποστεί μεταβολή αφού στο διάστημα 2 ως 5 Απριλίου άγνωστοι είχαν κάνει ανάληψη από άλλα υποκαταστήματα της ΑΤΕ.
Άγνωστοι είχαν τοποθετήσει στο ΑΤΜ της ΑΤΕ Αλεξάνδρειας συσκευή με την οποία υπέκλεψαν τα PIN των καρτών των πελατών για άγνωστο χρονικό διάστημα. Στη συνέχεια κατασκεύασαν κάρτες κλώνους και άρχισαν τις αναλήψεις.
Η Τράπεζα σε συνεννόηση με τα κεντρικά αποφάσισε να κάνει καταγραφή της ζημιάς και στη συνέχεια δεσμεύτηκε ότι θα επιστρέψει τα χρήματα που λείπουν από τους λογαριασμούς.
Γεγονός είναι πάντως ότι αυτή πράξη έχει αναστατώσει τους πελάτες της ΑΤΕ αλλά και των άλλων τραπεζών μιας και όλοι τους λένε πως αυτή η πράξη είναι πρωτοφανής. Απαιτείται στο εξής να αλλάζει τακτικά το ΡΙΝ όπως συνιστούν οι τράπεζες και να καλύπτουμε το πληκτρολόγιο στα ΑΤΜ όταν πληκτρολογούμε τον αριθμό.

Μεγ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ.

Στο Λιτόχωρο Πιερίας, την Μ. Πέμπτη, το βράδυ, στολίζονται οι επιτάφιοι που φτιάχνονται από γυναίκες (παλιά μόνο από ανύπαντρες) οι οποίες καθόλη την Σαρακοστή φτιάχνουν λουλούδια από ύφασμα.
Την Μ. Παρασκευή, όλη μέρα, οι καμπάνες των δυο εκκλησιών χτυπάνε πένθιμα και οι πιστοί επισκέπτονται τους ναούς για να προσκυνήσουν τον νεκρό Χριστό. Αποχωρώντας από τις εκκλησίες παίρνουν μαζί τους από ένα λουλουδάκι.
Το βράδυ γίνεται στο "Παζάρι" η συνάντηση των Επιτάφιων που συνοδεύονται από χορωδίες, δημιουργώντας ένα εκπληκτικό θέαμα. Και φέτος το Λιτόχωρο έγινε χώρος υποδοχής εκατοντάδων επισκεπτών που πολλοί εξ αυτών πήγαιναν για πρώτη φορά για να δουν το γεγονός αυτό που εκτός της θρησκευτικότητάς του έχει και υψηλή αισθητική. Αξίζει τον κόπο η επίσκεψη την Μ. Παρασκευή στο Λιτόχωρο.

Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Στην κόψη του ξυραφιού βρίσκονται αρκετά καταστήματα της Αλεξάνδρειας (καφε- μπαρ) αφού εκκρεμούν εναντίον τους δεκάδες μηνύσεις και σύμφωνα με το νόμο πρέπει να κλείσουν αρκετές φορές ώστε να "ξεπλήρώσουν" την διοικητική ποινή που προβλέπεται (ένα κλείσιμο προσωρινό ανά τρεις μηνύσεις) αλλά ταυτόχρονα πρέπει να τους αφαιρεθεί και η άδεια λειτουργίας τους δεδομένου ότι έχουν πάνω από 10 κλήσεις. Μύλος δηλαδή και..
..Ουδείς γνωρίζει τι θα συμβεί δεδομένου ότι:
-Η αρμόδια νομίατρος της Νομαρχίας πιέζει να εφαρμοστεί ο νόμος και έχει στείλει επιστολή προς πάσα κατεύθυνση (αστυνομία, εισαγγελέα κλπ) ώστε να ενημερώσει και ενημερωθεί για τις κινήσεις και ενέργειες των δήμων έναντι των καταστημάτων που εναντίον τους εκκρεμούν μηνύσεις.
-Ο Δήμος Αλεξάνδρειας έχει αποφασίσει να εφαρμόσει το νόμο πιστά και απαρέγκλιτα δεδομένου ότι ήδη εκκρεμεί εις βάρος του δημάρχου μια μήνυση για παράβαση καθήκοντος διότι έδειξε ανοχή απέναντι στα καταστήματα αυτά για να μη χάσουν τη δουλειά τους οι εργαζόμενοι.
-Η αστυνομία δια του διοικητή της Δ. Στραφιώτη φέρεται αποφασισμένη να λειτουργήσει στα στενά πλαίσια του νόμου και έτερον ουδέν.

Οπότε: η ιστορία φαίνεται οτι οδηγείται σε μονόδρομο που στο τέλος του έχει ένα λουκέτο για τα καταστήματα εκείνα που έχουν παραβιάσει δεκάδες φορές το νόμο.
Ωστόσο, το θέμα θα οδεύσει στο τέλος του μήνα στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξάνδρειας και εκεί θα κληθούν οι δημοτικοί σύμβουλοι να αποφασίσουν αν θα πάρουν απόφαση για οριστικό κλείσιμο καταστημάτων. Απόφαση δύσκολη πλην όμως όπως δήλωσε στην εφημερίδα μας ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Σάκης Κούγκας:"Δείξαμε ως τώρα ανοχή απέναντι στα καταστήματα αυτά. Νομίζαμε ότι θα έχουμε μια μίνιμουμ συνεργασία αλλά διαψευστήκαμε. Τώρα, με βάση τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί οδηγούμαστε στην πιστή τήρηση του νόμου με ότι προβλέπει αυτός. Δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα".
Καθαρές κουβέντες και τα πράγματα φαίνεται ότι γίνονται δύσκολα..

ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΩΝ ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ας το παραδεχτούμε για αρχίσει μια συζήτηση χωρίς ύβρεις, όπως ζητάει και ο Χάρης.
Υπάρχουν δυο λογικές στην υπόθεση αυτή. Και οι δυο έχουν ως στόχο την προστασία του περιβάλλοντος.
Η πρώτη αναγορεύει σε υπέρτατη λύση την τεχνολογία που πουλάει η εταιρεία Χ που κατέχει την τεχνογνωσία και λογικό είναι να αναμένει κέρδη από τη δουλειά αυτή.
Η δεύτερη άποψη κλείνει προς την κατεύθυνση ότι τα απορρίμματα πρέπει να διαχειριστούν από μόνα τους και παράλληλα να φροντίσουμε να μην ρυπαίνουμε το περιβάλλον.
-Το περιβάλλον δεν πρέπει να το ρυπαίνουμε ούτε να απειλούμε την ύπαρξή του κατασκευάζοντας μονάδες όπου βρούμε αδειανό χώρο. Είμαι αντίθετος στην θέση¨"12" και δεν είναι του παρόντος να πω τους λόγους.
Είμαι υπέρ της διαχείρισης των σκουπιδιών μας και όταν αποδεδειγμένα δεν μπορεί αυτή τη δουλειά να την κάνει η Αυτοδιοίκηση τότε θα πληρώσουμε τον ιδιώτη. Εκτός και αν μπορούσαν να την κάνουν τη δουλειά οι δήμοι και δεν το έλεγαν οπότε τότε προκύπτει και ένα άλλο θέμα που πρέπει να εξεταστεί.
ΥΓ: Όντως, ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας άρχισε να λέει ενδιαφέροντα πράγματα. Κάποιος πρέπει να αναδείξει αυτά στη Βέροια που θα κληθούμε να πληρώνουμε, είπε ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας, γύρω στα 4,5 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο! Η Χαρούλα μας τι λέει επ αυτού; Αυτή δεν ήταν που έλεγε ότι δεν θα βάλει θηλειά στους δημότες της;
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΑΕΙ ΤΩΡΑ;
16 Απρίλιος 2009 8:01 μμ

Ρύθμιση για τους ασφαλισμένους του ΟΓΑ. Σε τροπολογία που υπογράφει και ο Μ. Χαλκίδης

Ρύθμιση για τους ασφαλισμένους του ΟΓΑ που εργάζονται με εποχική εργασία έως και 4 μήνες υπέγραψε μαζί με άλλους 9 βουλευτές της Ν. Δημοκρατίας ο βουλευτής Ημαθίας Μ. Χαλκίδης. Με την τροπολογία αυτή, εξορθολογίζεται η εποχική εργασία ασφαλισμένων του ΟΓΑ, οι ασφαλισμένοι του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ διασφαλίζονται στην εύρεση εποχικής εργασίας, το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ εξασφαλίζει περίπου 35εκ. ευρώ από χαμένες εισφορές εργοδοτών και εργαζομένων ενώ διασφαλίζεται και η ομαλή λειτουργία των βιομηχανιών που απασχολούν εποχικούς εργάτες ασφαλισμένους στον ΟΓΑ, στον τομέα της κτηνοτροφίας, αλιείας, δασοπονίας, θηραματοπονίας και παντός είδους εκτροφών.
Πιο συγκεκριμένα, η τροπολογία στο σχέδιο νόμου του Υπ. Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας «Αναδιοργάνωση Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ), ρύθμιση θεμάτων Οργανισμών Εποπτευόμενων από το Υπ. Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας και άλλες διατάξεις» έχει ως εξής:
Η παράγραφος 1 του άρθ.53 του Ν.3158/06 καταργείται και αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Ασφαλισμένοι του κλάδου Κύριας Ασφάλισης Αγροτών, οι οποίοι απασχολούνται εποχικά για χρονικό διάστημα έως και τέσσερις (4) μήνες ετησίως σε επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις με προσωπικό κάτω των 30 ατόμων, που μεταποιούν, τυποποιούν και διακινούν προϊόντα εδάφους, κτηνοτροφίας, αλιείας, δασοπονίας, θηραματοπονίας και παντός είδους εκτροφών, και οι οποίοι συνεχίζουν να ασφαλίζονται στον ΟΓΑ, εξαιρούνται της ασφαλίσεως του ΙΚΑ για την απασχόλησή τους αυτή, εφόσον ο αριθμός τους δεν υπερβαίνει τα δεκαπέντε (15) άτομα κατά το χρόνο της εποχικής απασχόλησης. Το συνολικό χρονικό διάστημα των τεσσάρων μηνών μπορεί να κατανεμηθεί κατά τη διάρκεια του έτους, σύμφωνα με τις ανάγκες τις επιχείρησης».

ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΛΑΤΕΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

Εξέδωσε σχετικό Ψήφισμα με αποδέκτες τον υπουργό Ανάπτυξης
και τη Διοίκηση του Ομίλου της ΔΕΗ Α.Ε.
Την κατηγορηματική αντίθεση, στο ενδεχόμενο να κλείσει το υποκατάστημα της ΔΕΗ Αλεξάνδρειας, εξέφρασε με ομόφωνο ψήφισμά του το δημοτικό συμβούλιο Πλατέος κατά την τελευταία συνεδρίαση της 8ης Απριλίου 2009. Το θέμα συζητήθηκε εκτός ημερήσιας διάταξης, ως κατεπείγον, μετά από πρόταση του δημάρχου κ. Φώτη Δημητριάδη. Εδώ και αρκετούς μήνες το υποκατάστημα της ΔΕΗ Αλεξάνδρειας -το μοναδικό που υπάρχει στη περιοχή και εξυπηρετεί δεκάδες χιλιάδες καταναλωτές των δήμων Αλεξάνδρειας, Πλατέος και Αντιγονιδών- υπολειτουργεί, λόγω έλλειψης προσωπικού, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται οι πολίτες.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΤΡΗΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΤΟ Α.Π.Θ. ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΛΑΤΕΟΣ

-στο κτίριο του Γυμνασίου-Λυκείου Πλατέος
Και δεύτερο μετρητή ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας στον δήμο Πλατέος, αυτή τη φορά στο κτίριο του ενιαίου Γυμνασίου-Λυκείου Πλατέος, εγκατέστησε χθες το Εργαστήριο Ραδιοεπικοινωνιών του ΑΠΘ, που ανταποκρίθηκε άμεσα σε σχετικό αίτημα του δημάρχου Πλατέος κ. Φώτη Δημητριάδη. Το αίτημα υπεβλήθη στο Πανεπιστήμιο με αφορμή έγγραφα που απέστειλαν στον δήμαρχο οι διευθυντές και οι σύλλογοι γονέων & κηδεμόνων του Γυμνασίου και Λυκείου Πλατέος (έχει δυναμικό 300 μαθητές και εκπαιδευτικούς), ζητώντας να εγκατασταθεί μετρητής ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας στο σχολείο τους που απέχει 150 μέτρα από το τηλεπικοινωνιακό κέντρο του ΟΤΕ Πλατέος όπου στην οροφή του υπάρχει κεραία κινητής τηλεφωνίας της Cosmote. Ο νέος μετρητής, που αναμένεται να διασυνδεθεί τις επόμενες μέρες με τη βάση δεδομένων του προγράμματος «Φάσμα», θα καταγράφει σε 24ωρη βάση όλες τις πηγές ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας που υπάρχουν στο ευρύτερο περιβάλλον της περιοχής του Γυμνασίου-Λυκείου Πλατέος. Aνάλογο μετρητή έχει εγκαταστήσει εδώ και δύο μήνες το ΑΠΘ και στο δημοτικό κατάστημα Πλατάνου, κοντά στο δημοτικό σχολείο του χωριού, όπου και εκεί υπάρχει κεραία κινητής τηλεφωνίας.

Σάββατο 11 Απριλίου 2009

ΑΥΣΤΗΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗ Ν.Ε ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗ Ν.Ε ΣΥΝ ΗΜΑΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ "12"

Επίθεση στη Νομαρχιακή ΠΑΣΟΚ για το θέμα της εγκατάστασης μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων στην θέση 12 εξαπέλυσε η Νομαρχιακή του Συνασπισμού.

Στην ανακοίνωση αναφέρει: «Σιγήν ιχθύος τηρεί έως τώρα η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ημαθίας αναφορικά με τη στάση των τριών «πράσινων» δημάρχων των τριών μεγάλων δήμων του Νομού μας στην υπογραφή της λεόντειας σύμβασης για τη ΜΕΑ – ΧΥΤΥ. Τα ερωτήματα όμως παραμένουν και όσο κι αν προσπαθεί να τα κρύψει κάτω από το χαλί η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ημαθίας, εμείς θα επιμένουμε:
·Ποια η θέση της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ημαθίας για τη χωροθέτηση της ΜΕΑ – ΧΥΤΥ στην περιβόητη θέση 12;
·Ποια η θέση της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ημαθίας για τη σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία; Εξυπηρετεί αυτή τα συμφέροντα των Ημαθιωτών;
·Πώς μπορεί να είναι σύμφωνη η στάση των Δημάρχων Βέροιας, Νάουσας και Αλεξάνδρειας με όσα ανέφερε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και ο Κοινοβουλευτικός του εκπρόσωπος κ. Ευάγγελος Βενιζέλος κατά τις πρόσφατες επισκέψεις τους στο Νομό μας, αλλά και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Χάρης Καστανίδης σε παλιότερη ερώτηση του στη Βουλή για τη θέση 12 και για την προστασία του υδροφόρου ορίζοντα, των υδάτινων όγκων του νερού που πίνουν και χρησιμοποιούν οι πολίτες του Νομού μας και της Θεσσαλονίκης;
·Σκοπεύει η Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ημαθίας να τους επιβραβεύσει γι’ αυτή τους τη στάση δίδοντάς τους εκ νέου το χρίσμα στις επόμενες Νομαρχιακές & Δημοτικές εκλογές;
Ειδικά για το Δήμαρχο Αλεξάνδρειας κ. Γκιόνογλου, εάν πιστέψουμε τα λεγόμενά του για τη δυνατότητα αποστολής των σκουπιδιών στην Κοζάνη με 33 ευρώ τον τόνο, τότε η υπογραφή της σύμβασης (που και ο ίδιος υπέγραψε) συνιστά μέγα σκάνδαλο, αφού ανεβάζει το κόστος διαχείρισης των απορριμμάτων 2 έως και 3 φορές περισσότερο;
Περιμένουμε από τον κ. Γκιόνογλου και από τους άλλους Δημάρχους να συγκαλέσουν τα δημοτικά τους συμβούλια και να επανεξετάσουν αν η υπογραφή αυτής της σύμβασης εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον.
Όσο για τους διάφορους παράγοντες της ΝΔ που προσπαθούν να υπαγορεύσουν στους Δημάρχους τη στάση που πρέπει να ακολουθήσουν στο καυτό θέμα της ΜΕΑ - ΧΥΤΥ, τους καλούμε να πάψουν να πατρονάρουν την Τοπική Αυτοδιοίκηση με υποδείξεις και να σεβαστούν την αυτονομία της»

Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

ΠΡΟΣΟΧΗ. ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΓΙΑ 4η ΦΟΡΑ!

-Τι γράφει το περιοδικό "ΛΟΙΠΟΝ" για κορυφαίο στέλεχος και βουλευτή του ΠΑΣΟΚ

Είναι γοητευτικός και οι κατακτήσεις του στο ασθενές φύλο πολλές. Ο κορυφαίος υπουργός των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ ξεχωρίζει για το ήθος και τους χαμηλούς τόνους, αλλά και για το γεγονός ότι στο ενεργητικό του έχει περισσότερους από ένα γάμους και αρκετές σχέσεις. Τον τελευταίο καιρό δεν έχει μάτια παρά μόνο για μια καυτή ύπαρξη, την οποία γνώρισε στον ίδιο χώρο, μιας και πρόκειται για πασίγνωστη προσωπικότητα του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Οι φήμες για διαζύγιο από την τρίτη γυναίκα του έχουν πυκνώσει το τελευταίο διάστημα, καθώς ο 54χρονος πολιτικός αφιερώνει όλο και περισσότερο χρόνο στην εκλεκτή της καρδιάς του και απομακρύνεται από τη συζυγική εστία.
Η συνέχεια εδώ:http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=13950&subid=2&pubid=2097311&tag=11921#

Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ Ο Β. ΕΞΑΡΧΟΣ, ΠΟΛΙΤΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Την Ημαθία θα επισκεφθεί την Μ. Τρίτη 14 Απριλίου 2009, ο Πολιτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Βασίλης Έξαρχος. Αναλυτικά, το πρόγραμμα της επίσκεψής του έχει ως εξής:
11. 30 π.μ.: Συνάντηση με αγροτικούς φορείς, στο ξενοδοχείο “ΑΙΓΕΣ”
13. 30 μ.μ.: Συνέντευξη Τύπου, στο ξενοδοχείο “ΑΙΓΕΣ”
18.00 μ.μ.: Συνάντηση με τη Ν.Ε. και τον Τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης, στα γραφεία της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ημαθίας
20.00 μ.μ.: Πολιτική Ομιλία με θέμα: “Οι θέσεις του ΠΑΣΟΚ για τους αγρότες”, στο κέντρο “ΛΕΜΟΝΑ” στην Αλεξάνδρεια

Στην Βέροια την Παρασκευή ο Υφυπουργός Εσωτερικών Χ. Μαρκογιαννάκης

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Χρήστος Μαρκογιαννάκης, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγο Βασίλειο Τσιατούρα, θα επισκεφθεί την Αστυνομική Διεύθυνσης Ημαθίας την Παρασκευή (10/4) στα πλαίσια της περιοδείας του σε περιφερειακές Αστυνομικές Υπηρεσίες των Νομών Θεσσαλονίκης, Ημαθίας και Πέλλας. Το πρόγραμμα του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών περιλαμβάνει συσκέψεις στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, στην Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας, στην Αστυνομική Διεύθυνση Πέλλας, επισκέψεις σε Αστυνομικά Τμήματα και Πυροσβεστικές Υπηρεσίες των περιοχών, πραγματοποίηση συσκέψεων και συναντήσεων με Βουλευτές, με φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και συναντήσεις με εκπροσώπους των Συνδικαλιστικών Ενώσεων της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος.

Νομαρχιακή συνέλευση της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ

Από τη Νεολαία ΠΑΣΟΚ Ημαθίας ανακοινώθηκε ότι την Κυριακή 12 Απριλίου, στις 6μμ, θα πραγματοποιηθεί νομαρχιακή συνέλευση στα γραφεία της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ στην Βέροια (Αγ. Αντωνίου 1). Η νομαρχιακή συνέλευση έχει ως θέματα, την πολιτική συγκυρία για την νέα γενιά και την πορεία προς τις Ευρωεκλογές.

Αφιέρωμα στον ποιητή Κωστή Παλαμά από το Γενικό Λύκειο Μελίκης...

Το Γενικό Λύκειο Μελίκης, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποίησης (21 Μαρτίου), οργάνωσε εκδήλωση-αφιέρωμα στο μεγάλο Έλληνα ποιητή Κωστή Παλαμά. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του Λυκείου με τη συμμετοχή των μαθητών και των καθηγητών του σχολείου.
Την εκδήλωση προλόγισε ο Διευθυντής του Λυκείου Αντώνης Τσιπρόπουλος ο οποίος αναφέρθηκε στην Νεοελληνική ποίηση και ειδικότερα στον κορυφαίο ποιητή, πεζογράφο και κριτικό και συνεχίστηκε με αφηγήσεις για τη ζωή και το έργο του ποιητή. Επίσης, οι μαθητές του σχολείου Δημ. Νησελίτης, Παν. Αθανασίου, Νικ. Ακρίβος, Ελ. Λιακοπούλου, Νικ. Ντόβας, Χρ. Θεολόγου, Στ. Τσιμοπούλου, Σωτ. Γιαννόπουλος, Νικ. Κουκουλιάντα απήγγειλαν αποσπάσματα από τα πιο γνωστά ποιητικά του έργα, ενώ ακούστηκαν μελοποιημένα ποιήματα με τη συνοδεία μουσικών οργάνων. Την αφίσα της εκδήλωσης φιλοτέχνησε η μαθήτρια Πλωμαρίτη Αικατερίνη και το αμφιθέτρο του σχολείου επιμελήθηκαν εικαστικά με πρωτότυπες ζωγραφικές δημιουργίες οι μαθητές Γκόγκος Αντ., Θεολόγου Χρυσ., Κακαγιάννη Σωτηρία. Κιθάρα έπαιξε η Αικ. Σιάτη ενώ στην αφήγηση ήταν οι μαθητές Διον. Γιαννόπουλος και Σωτ. Κακαγιάννη. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν και οι απόψεις του Κ. Παλαμά για τη δημοτική γλώσσα, για τη γυναίκα και για την παιδεία.Το αφιέρωμα αυτό πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Ε.ΚΕ.ΒΙ. (Εθνικό Κέντρο Βιβλίου) που διέθεσε και το υλικό της κινητής έκθεσης για τον Κ. Παλαμά (πίνακες, φωτογραφίες) με τη βοήθεια της Υπεύθυνης της Σχολικής Βιβλιοθήκης Αικατ. Μελιτζανά και με τη συνεργασία- επιμέλεια των καθηγητών Ελισ. Σφέτσα, Κων/τίας Τζαφέρη και Παν. Καβούκη. Την κινητή έκθεση επισκέφθηκαν οι μαθητές του 1ου, 2ου Δημοτικού Σχολείου καθώς και το Γυμνάσιο Μελίκης για τους οποίους στη Σχολική Βιβλιοθήκη προβλήθηκε ταινία για τη ζωή και το έργο του ποιητή.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Αντινομάρχης Πολιτισμού, Παιδείας και Τουρισμού Ν. Ημαθίας κ. Μπατσαρά Γεωργία, η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Λυκείου κ. Κατερίνα Αναγνώστου-Ντόβα και ο Υπεύθυνος της Σχολικής Βιβλιοθήκης του 5ου Γενικού Λυκείου Βέροιας Τάσος Μοσχόπουλος.

Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΑΠΟ ΜΙΧ. ΧΑΛΚΙΔΗ

*ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΣΕ ΟΓΚΟ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η χθεσινοβραδινή συγκέντρωση του βουλευτή της ΝΔ Ημαθίας Μιχάλη Χαλκίδη στην Βέροια. Εκατοντάδες οπαδοί του κόμματος και ψηφοφόροι του συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα και εκτός αυτής και όπως ήταν φυσικό γέμισε με ικανοποίηση τον βουλευτή και τους συνεργάτες που σύμφωνα με πληροφορίες είχαν δώσει μεγάλο αγώνα ώστε να η συγκέντρωση να γίνει με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις.
Ο Βουλευτής εξ αρχής τόνισε στην ομιλία του ότι έχουν γίνει λάθη από κυβερνητικά στελέχη (υπουργούς κλπ) και ότι θα πρέπει άπαντες να καταλάβουν ότι είναι υπηρέτες του λαού και κανενός άλλου.
Ο Μ. Χαλκίδης αναφέρθηκε επί μακρόν στα επιτεύγματα της διακυβέρνησης της ΝΔ συμπεριλαμβάνοντας σ΄ αυτά και όσα έχουν γίνει και στην πρώτη θητεία αφού κατά την άποψή του υπάρχει λογική συνέχεια.
Έκανε μεγάλη αναφορά στο αγροτικό πρόβλημα και καταμέτρησε τις πολλές παρεμβάσεις του αρμόδιου υπουργείου κατά παραγωγή (βαμβάκι, ροδάκινο κλπ) και συμπέρανε ότι η κυβέρνηση φρόντισε τον αγρότη και θα συνεχίσει να το πράττει.

-Να σημειώσουμε ότι στην εκδήλωση παραβρέθηκαν βουλευτές της ΝΔ από γύρω νομούς (Τζαμτζής, Καράογλου κλπ), οι νομάρχες Πιερίας, Πέλλας και Θεσσαλονίκης, δήμαρχοι της Ημαθίας (Δημητριάδης, Στεργιόπουλος, Παπαποστόλου, Καρέλης) ο νομάρχης Ημαθίας Καραπαναγιωτίδης, δημοτικοί σύμβουλοι.

-Εκατοντάδες άνθρωποι δεν μπόρεσαν να μπουν στην αίθουσα και είχαμε την εικόνα να γίνεται μια συγκέντρωση μέσα στην αίθουσα και άλλη μια εκτός αυτής όπου οι συγκεντρωμένοι άκουγαν την ομιλία από μόνιτορ που είχε στηθεί.

-Ο μεγάλος όγκος των συγκεντρωμένων οδήγησε αρκετούς να κάνουν διάφορα σχόλια όπως αυτό: Η ΝΔ δεν θα βρίσκει υποψήφιους βουλευτές για τις ερχόμενες εκλογές δεδομένου ότι πρώτος θα είναι ο Χαλκίδης και θα εκλεγεί μόνον αυτός.
Μ΄ άλλα λόγια τρόμαξαν οι άλλοι και ...αποχωρούν.

Σάββατο 4 Απριλίου 2009

ΚΥΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ TOY ΔΗΜΟΥ ΠΛΑΤΕΟΣ

-θεμελιώδες εργαλείο στην άσκηση της χωρικής πολιτικής στο Δήμο Πλατέος
Ολοκληρωμένη πολιτική σχεδιασμού, οργάνωσης και διαχείρισης του συνόλου της εδαφικής του περιοχής αποκτά για πρώτη φορά ο δήμος Πλατέος, με την κύρωση του Γ.Π.Σ από τον Περιφερειάρχη Γιώργο Τσιότρα. Η σχετική απόφαση υπεγράφη στις 16.02.2009 και αναμένεται να δημοσιευθεί τις προσεχείς ημέρες στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Το ΓΠΣ του δήμου Πλατέος ρυθμίζει, μεταξύ άλλων, την πολεοδομική οργάνωση όλων των οικισμών του, προσδιορίζει τις μελλοντικές επεκτάσεις σχεδίου πόλης στους οικισμούς, καθορίζει όρους και περιορισμούς στις χρήσεις της γης, προσδιορίζει τις περιοχές ειδικής προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος και χωροθετεί ζώνες οργανωμένης ανάπτυξης παραγωγικών δραστηριοτήτων. Το ΓΠΣ του δήμου Πλατέος είναι το πρώτο που κυρώνεται στην Ημαθία, στο πλαίσιο εκπόνησης ΓΠΣ/ΣΧΟΟΑΠ στους δήμους με χρηματοδότηση του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας.

Γ.Σ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΔΕΗ

Έκτακτη γενική συνέλευση συγκαλεί το ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξάνδρειας με αφορμή το κλείσιμο του καταστήματος της ΔΕΗ στην πόλη.
Η διοίκηση του συλλόγου έχει πάρει καταδικαστική θέση απέναντι στην εξέλιξη αυτή και καλεί τα μέλη του συλλόγου και όλους όσοι αισθάνονται και είναι ενεργοί πολίτες να πάρουν μέρος στην συνέλευση που θα γίνει την Τετάρτη 8/4/09 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξάνδρειας στις 6:30 το απόγευμα.

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

"ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ" ΔΗΛΩΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ Κ. ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ

Σαφέστατος ήταν στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αλεξάνδρειας ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Αλ. Κώστας Ναλμπάντης αναφορικά με την στάση που θα κρατήσεις για να διαφυλάξει την καλή φήμη της επιχείρησης της οποίας προΐσταται πολιτικά και έχει να κάνει με το πόσιμο νερό.
Είπε για ακόμα μια φορά ότι θα μετέλθει όλων των μέσων των δικαστικών συμπεριλαμβανομένων ώστε να σταματήσουν όλοι αυτοί που ανεύθυνα και αβίαστα σπεύδουν να διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις για την ποιότητα του νερού.
Ως γνωστόν, ο κ. Ναλμπάντης προ ημερών στην ενημέρωση που έκανε προς τους διευθυντές των σχολείων της πόλης και τους εκπροσώπους των συλλόγων γονέων είπε ρητά ότι η τακτική του συγκεκριμένου δημότη (αναφέρθηκε το όνομα του Θαν. Παπαδήμα) είναι επικίνδυνη και δεν είναι δυνατόν η ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας να αφήσει τον οποιονδήποτε να παίζει με την υγεία των παιδιών.
Ο Κ. Ναλμπάντης είπε μεταξύ άλλων ότι δεν είναι δικομανής ούτε ποτέ πήγε στα δικαστήρια ούτε ακόμα και όταν δέχονταν προσωπικές επιθέσεις από τους αντιπάλους του και μερίδα του τύπου.

ΑΝΑΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΩΡ

-Για την κατασκευή την Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων στην Θέση "12"
Aνέκρουσε πρύμναν ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας Μπ. Γκιόνογλου στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου αναφορικά με την υπογραφή που έβαλε και την θετική ψήφο που έδωσε στην συνεδρίαση του ΕΣΔΑ κατά την οποία ομόφωνα αποφασίστηκε να υπογράψει ο Σύνδεσμος την σύμβαση με την ΗΛΕΚΤΩΡ για την κατασκευή της ΜΕΑ-ΧΥΤΥ στην θέση "12".

Ο Μπ. Γκιόνογλου απευθυνόμενος στους συμβούλους των παρατάξεων είπε ότι διαφωνεί με την πολιτική που θέλει να ακολουθήσει η πλειοψηφία της διοίκησης στον ΕΣΔΑ αφού, σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Παπαποστόλου στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ, δεν ενδιαφέρεται να διεκδικήσει χρηματοδότηση άνω των 10 εκ ευρώ αλλά να διεκδικήσει την επιδότηση του τέλους διαχείρισης

Αυτό, σύμφωνα με τον δήμαρχο Αλεξάνδρειας, θα έχει ως συνέπεια να μειωθεί το κόστος χρήσης που θα επιβαρύνει τους κατοίκους τα πρώτα 3 χρόνια αφού τόσο χρονικό διάστημα μπορεί να επιδοτηθεί ο Σύνδεσμος.
Τουτέστιν, λέει ο κ. Γκιόνογλου, μετά από τρία χρόνια το κόστος θα εκτιναχθεί και πάλι στα 87 ευρώ συν ΦΠΑ και με την αναπροσαρμογή που προβλέπεται θα φτάσουμε να πληρώνουμε τον τόνο ως και 200 ευρώ μετά από 20 χρόνια.
Αναφερόμενος στον δήμο Αλεξάνδρειας τόνισε ο δήμαρχος ότι θα πληρώνει σε ετήσια βάση γύρω στα 1,3 εκ ευρώ γεγονός που σημαίνει ότι η επιβάρυνση θα είναι γύρω στα 600€ τον κάθε κάτοικο του δήμου.
"Αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ και είμαι πρόθυμος να στείλω τα απορρίμματα στην Κοζάνη όπου το κόστος είναι 33€ τον τόνο" είπε.
Τέλος, ο κ. Γκιόνογλου είπε ότι θα καλέσει συνεδρίαση του συμβουλίου της πόλης ώστε όλοι μαζί να πάρουν την απόφαση που αφορά όλους τους δημότες.

Βέβαια, η αλλαγή στάσης του δημάρχου Αλεξάνδρειας υπόκειται στην κριτική του κάθε πολίτη αφού έχουμε το γεγονός ότι η θετική του ψήφος δόθηκε την Παρασκευή και μετά απο τέσσερις μέρες την ανακάλεσε. Η αιτιολογία, όπως δήλωσε στα ΧΡΟΝΙΚΑ, είναι ότι η πλειοψηφία του ΕΣΔΑ δεσμεύτηκε ότι θα επιδιώξει να βρει χρηματοδότηση πέραν των 10 εκ ευρώ και στην συνέχεια ο πρόεδρος κ. Παπαποστόλου δηλώνει ότι θα κινηθεί προς την λύση της επιδότησης του τέλους διαχείρισης. Εκεί συνίσταται η διαφωνία μου, είπε χαρακτηριστικά.

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΕΚΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΠ. ΓΚΙΟΝΟΓΛΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "Ο ΠΟΛΙΤΗΣ"

Εκδικάστηκε σήμερα το μεσημέρι στο τριμελές της Βέροιας η αγωγή που κατέθεσε ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας Μπ. Γκιόνογλου κατά του διευθυντή της εβδομαδιαίας εφημερίδας Ο ΠΟΛΙΤΗΣ Ν. Σουρλόπουλου για συκοφαντική δυσφήμηση.
Ο δήμαρχος προσέφυγε στην δικαιοσύνη θεωρώντας ότι ένα δημοσίευμα της εφημερίδας με τίτλο Το Βατοπαίδι της Αλεξάνδρειας μέσα στο οποίο τον αποκαλούσε "Εφραίμ" , ήταν συκοφαντικό και έπληξε την τιμή και την υπόληψή του.
Η υπόθεση ολοκληρώθηκε με την εξέταση δυο μαρτύρων, έναν από κάθε πλευρά και η απόφαση αναμένεται να εκδοθεί σε λίγους μήνες.

ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΛΙΚΗΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

-ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
Συνεδρίασε την προηγούμενη εβδομάδα η οργάνωση του ΠΑΣΟΚ στον δήμο Μελίκης και πήρε μια καθοριστική απόφαση: Ότι στις δημοτικές εκλογές του 2010 θα συγκροτήσει ψηφοδέλτιο και θα στηρίξει δήμαρχο που θα του δώσει το χρίσμα.
Περισσότερο ρεπορτάζ με ονόματα που δυνητικά μπορούν να ηγηθούν του σχήματος θα έχουμε σε νεότερη ανάρτηση.

Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΦΡΑΣΤΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ

Χάθηκε ο έλεγχος χτες στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αντιγονιδών με αποτέλεσμα να κυριαρχήσουν οι προσωπικές επιθέσεις, ύβρεις και απειλές μεταξύ δημοτικών συμβούλων αλλά και συμβούλων της διοίκησης προς πολίτες που παραβρίσκονταν στην αίθουσα για αίτημά τους.
Πιο συγκεκριμένα, οι τόνοι ανέβηκαν από τα θέματα που πάντα μπαίνουν προ ημερήσιας διάταξης και η πρωταγωνίστρια της έντασης ήταν η Άννα Λαμπίρη και ο συμπρωταγωνιστής ο έτερος επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Δημήτρης Χίρτογλου.
Οι δυο επικεφαλείς έχουν μια ολοένα και εντεινόμενη κόντρα που έχει τις ρίζες της στις εκλογές του 2006 και όσο εξαντλείται η παρούσα θητεία και πλησιάζουμε στις εκλογές του 2010 αυξάνει.
Η κ. Λαμπίρη δημοσιοποίησε μια επιστολή με την οποία καταδίκαζε πολιτικά τον πρώην δήμαρχο Αντιγονιδών (τον φωτογράφιζε) ως συγγραφέα της επιστολής απάντησης του δημοτικού συμβούλου Αντ. Τσίπη. Ο κ. Χίρτογλου θεώρησε χρέος του να υπερασπιστεί τον βασικό υποστηρικτή του στις εκλογές του 2006 και παρουσίασε ένα κείμενο ψήφισμα με το οποίο ζητούσε να καταδικαστεί η συμπεριφορά της κ. Λαμπίρη. Το σώμα καταδίκασε με την ψήφο του αλλά κατά την άποψή μου δεν κατάλαβε ακριβώς τι έκανε. Και εξηγούμαι:
Είναι αναρμόδιο να καταδικάζει με ψηφίσματα πολιτικές συμπεριφορές μελών του. Απλά πράγματα που προφανώς διαλανθάνουν από τους συμβούλους.

Οι τόνοι ανέβηκαν και ο έλεγχος χάθηκε όταν η κ. Λαμπίρη ζήτησε από τον κ. Τσίπη να επανορθώσει αναφορικά με όσα της καταλόγισε στην επιστολή του. Ο κ. Τσίπης αρνήθηκε και την παρέπεμψε στη δικαιοσύνη αν θίγεται. Τότε έγινε ο χαμός και ανταλλάχτηκαν ως και ύβρεις επι προσωπικού.
Η δεύτερη σκηνή παίχτηκε προς το τέλος της συνεδρίασης. Κάτοικοι του Σταυρού που είχαν υποστεί κλοπές κλπ στην γειτονιά τους που βρίσκεται στο Νηπιαγωγείο μετά από συνεννόηση με τον τότε αντιδήμαρχο Παν. Γκυρίνη άλλαξαν τους λαμπτήρες φωτισμού με μεγαλύτερους νέας τεχνολογίας που όμως καταναλώνουν το 1/3 των παλαιών. Η αλλαγή αυτή εκνεύρισε τον δήμαρχο και τους συνεργάτες του που διέταξαν την αφαίρεσή τους και δήλωσαν ότι η αντικατάσταση των φώτων θα γίνει σε όλο το χωριό αν και όλοι τους αναγνώρισαν, παραδέχτηκαν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα υποφωτισμού στον Σταυρό.
Κάποια στιγμή ο αντιδήμαρχος ειρωνεύτηκε τον κ. Πασχαλίδη, έναν κάτοικο της εν λόγω γειτονιάς που έχει πέσει θύμα διαρρηκτών, και όντας ο εκνευρισμός ήταν στα ύψη δημιουργήθηκε θερμό φραστικό επεισόδιο μεταξύ τους με τον κ. Πασχαλίδη να λέει με στεντόρεια φωνή ότι λυπάται για την διοίκηση του δήμου χαρακτηρίζοντάς την ανίκανη κλπ.

Κατά τα άλλα για ακόμα μια φορά καταγράφηκε η προσπάθεια του Παν. Γκυρίνη να διαχωρίσει την θέση του από την διοίκηση μιας και έχει δηλώσει ότι θα είναι υποψήφιος δήμαρχος το 2010.
Τέλος, ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Νέων του δήμου παρουσίασε τις θέσεις- αιτήματα του συμβουλίου και σε ένα εξ αυτών ομόθυμα το συμβούλιο αποφάσισε πως πρέπει να εκδώσει εφημερίδα του δήμου που θα ασχολείται με τα τοπικά προβλήματα.

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

ΑΝΟΙΧΤΗ ΟΜΙΛΙΑ ΜΙΧΑΛΗ ΧΑΛΚΙΔΗ

-Την Κυριακή στις 8 μμ στη Βέροια
Ο Βουλευτής της ΝΔ της Ημαθίας Μ. Χαλκίδης θα μιλήσει στους ψηφοφόρους και τους φίλους της ΝΔ σε ανοιχτή παλιά ΔΕΗ.
Αναμένεται ότι ο πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος θα κάνει μια συνολική πολιτική ανασκόπηση, θα εξάρει τα θετικά μέτρα που πήρε η κυβέρνηση ενώ δεν θα διστάσει να παραδεχτεί ότι σε ορισμένους τομείς του κυβερνητικού έργου σημειώθηκαν υστερήσεις.
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας μας, θα προσπαθήσει να ανυψώσει το ηθικό των οπαδών της ΝΔ και θα μπει μπροστά, για ακόμα μια φορά, στον αγώνα που δίνει η ΝΔ για τις εκλογές του Ιουνίου (ευρωεκλογές) που κατά τα φαινόμενα θα αποτελέσουν πρόκριμα για τις εθνικές εκλογές.

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Ο Ν. ΓΚΑΒΑΡΔΙΝΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ;

Διαβάζω ατην εφημερίδα ΕΘΝΟΣ ότι με απόφαση του υπουργού Άμυνας στις 7 Μαρτίου επανέρχονται στην υπηρεσία 215 απόστρατοι αξιωματικοί.
Μέσα σ΄ αυτούς και ο Νίκος Γκαβαρδίνας στον οποίο ευχόμαστε καλό υπόλοιπο και καλή σταδιοδρομία.
Ωστόσο, προκύπτει ένα ερώτημα: Δικαιούται ως στρατιωτικός εν ενεργεία να είναι δημοτικός σύμβουλος; Δικαιούται να κατέχει και την ιδιότητα του δημοτικού συμβούλου Αλεξάνδρειας (επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας) και την επαγγελματική ιδιότητα του στρατιωτικού;
Δείτε το δημοσίευμα εδώ: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=2786743&tag=7948

*Να σημειωθεί ότι σε περίπτωση που ο κ. Γκαβαρδίνας επιλέξει το στράτευμα αυτός που τον αναπληρώνει είναι ο εργολάβος Αντώνης Λακασάς.

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

ΟΜΟΦΩΝΑ "ΠΕΡΑΣΕ" Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΕΣΔΑ!!!

Πριν από δυο ώρες ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Ενιαίου Συνδέσμου Διαχείρισης Απορριμμάτων Ημαθίας και προς γενική έκπληξη όλων προέκυψε ομόφωνη ψήφιση της σύμβασης που δίνει την δυνατότητα στον ανάδοχο να κατασκευάσει το έργο ύψους 28 εκ. ευρώ και το οποίο θα εκμεταλλευτεί για 25 χρόνια.
Αν και στις προηγούμενες συνεδριάσεις είχαν εκφραστεί έντονες παρατηρήσεις και διαφωνίες σχετικά με τους όρους της σύμβασης, σήμερα οι δήμαρχοι των τριών μεγάλων δήμων της Ημαθίας συντάχτηκαν με την πλειοψηφία.
Αναλυτικό ρεπορτάζ σε λίγο..

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΕΣΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΈΣΗ «12» Ο Μ. ΧΑΛΚΙΔΗΣ

Την βεβαιότητα ότι το θέμα της κατασκευής μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων στον Αλιάκμονα, στην πολυσυζητημένη θέση 12, θα κλείσει την Παρασκευή (27/3), στην τελευταία συνεδρίαση του Συνδέσμου Διαχείρισης Απορριμμάτων για αυτό το θέμα, εξέφρασε σε συνεδρίαση του δήμου Μελίκης, ο βουλευτής Ημαθίας Μιχάλης Χαλκίδης.
Ο κ. Χαλκίδης τόνισε ότι το θέμα θα κλείσει θετικά, με την υπογραφή της σύμβασης, παρά τις αντιδράσεις των τριών μεγάλων δήμων της Ημαθίας. «Δεν μπορεί κανείς να φύγει από τον Σύνδεσμο, είτε θέλουν είτε δεν θέλουν» δήλωσε ο κ. Χαλκίδης αναφερόμενους στους δήμους Βέροιας, Νάουσας και Αλεξάνδρειας που αντέδρασαν.
Ο βουλευτής πρόσθεσε ακόμη ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να χρηματοδοτηθεί το έργο με περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευρώ και πρόσθεσε ότι τον πρώην πρόεδρο Γιάννη Δάλλα τον στήριξε στο παρελθόν, τον ήθελε ξανά για πρόεδρο αλλά τον ανέτρεψαν οι δήμαρχοι. Βολές κατά των τριών μεγάλων δήμων εξαπέλυσε και ο δήμαρχος Μελίκης Κώστας Καρέλης τονίζοντας ότι η διαφωνία τους είναι πρόσχημα για να μην προχωρήσει το έργο. «Άλλαξε ο πρόεδρος του Συνδέσμου και ξαφνικά άρχισαν να έχουν διαφωνίες» πρόσθεσε ο κ. Καρέλης. Από τα πυρά του κ. Καρέλη δεν ξέφυγε και η δήμαρχος Βέροιας. "Μέχρι τώρα αψηφούσε την αρνητική απόφασή του δημοτικού συμβουλίου της. Τώρα θα κρυφτεί πίσω από αυτή" παρατήρησε ο δήμαρχος Μελίκης.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ 3η ΕΚΘΕΣΗ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ»

Βραβεύτηκε το ΠΠΚΑ για την επιλογή και παρουσίαση του θέματος
Το Πνευματικό Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αλεξάνδρειας συμμετείχε και φέτος στην έκθεση Ελληνικός Λαϊκός Πολιτισμός που πραγματοποιήθηκε στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στις 20-21-22 Μαρτίου. Πρόκειται για μία διοργάνωση, θεσμό στα ελληνικά πολιτιστικά δρώμενα και κάθε χρόνο την παρακολουθούν χιλιάδες επισκέπτες. Κατά την διάρκεια του τριημέρου, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους οι εκθέτες είχαν την δυνατότητα να παρουσιάσουν τον αυθεντικό τους λαϊκό πολιτισμό μέσα από χορευτικές παρουσιάσεις, αναπαραστάσεις εθίμων, συναυλίες παραδοσιακής μουσικής και άλλα πολλά.

Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

ΤΟΝ ΤΟΕΒ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ Ο ΛΑΖ. ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ

Στα πλαίσια της επαφής του με φορείς, σωματεία και συλλόγους ο βουλευτής της ΝΔ Λάζαρος Τσαβδαρίδης επισκέφθηκε την Παρασκευή τα γραφεία του Τ.Ο.Ε.Β. Αλεξάνδρειας.
Εκεί συνάντησε τον πρόεδρο Σάκη Κούγκα και το ΔΣ του οργανισμού και συζήτησε μαζί τους
διάφορα θέματα που αφορούν τον Οργανισμό καθώς επίσης και το θέμα που αφορά τις συμβάσεις εργασίας των εκτάκτων υπαλλήλων του Γ.Ο.Ε.Β.
Ο κ. Τσαβδαρίδης διαβεβαίωσε ότι θα μεταφέρει και θα επιμεληθεί τα θέματα στα αρμόδια υπουργεία για την επίλυσή τους.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος και τα μέλη του ΔΣ εξέφρασαν την ικανοποίησή τους τόσο για την επίσκεψη όσο και για το ενδιαφέρον και την συμπαράσταση που επέδειξε ο βουλευτής σε όλα όσα του ετέθησαν.

ΣΗΜΕΡΑ: ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ 3ου ΟΜΙΛΟΥ ΤΗΣ Δ΄ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΘΙΑ

Η ΝΙΚΗ Αγκαθιάς υποδέχεται την Κοζάνη και από το αποτέλεσμα αυτού του αγώνα θα κριθεί κατά 99,99% το ποιος θα βγει φέτος πρωταθλητής και του χρόνου θα παίξει στην Γ΄ Εθνική.
Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ: http://xronikasport.blogspot.com

Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

ΑΠΟΨΗ: ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝ ΑΠΑΝΤΕΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ. ΟΙ ΧΤΕΣΙΝΟΙ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΜΕΝΑΔΕΣ

Διαβάστε δίπλα στην στήλη την άποψή μου σχετικά με τα όσα είδα το βράδυ του περασμένου Σαββάτου στην ΕΛΗΑ στην Βέροια. Εκεί ο Παπανδρέου είδε από κοντά τα στελέχη του κόμματός του. Αυτός την δουλειά του έκανε. Αυτούς βρήκε μέσα στην αίθουσα αυτούς χαιρέτισε. Υπήρχαν και κάποιοι άλλοι που προφανώς βρισκόταν σε δύσκολη θέση.
Ο λόγος είναι απλός: Μήνες τώρα έβγαιναν και ξιφουλκούσαν εναντίον του Παπανδρέου λέγοντας ότι είναι ανίκανος να χειριστεί το κόμμα του και να κάνει σωστή αντιπολίτευση. Βλέπετε, βιάζονταν να επανέλθουν στις καρέκλες που είχαν επί Σημίτη!
Οι άνθρωποι όταν είναι αχόρταγοι και άπληστοι τότε γίνονται γελοίοι στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν αυτά που έχασαν.
Δεν καταλαβαίνουν όμως ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και ο ρόλος ενός εκάστου έχει γίνει πολύ σαφής. Είναι σε όλους γνωστό ότι τότε επαινούσαν την Πρετεντέρεια λογική και πρακτική που απαιτούσε μέσω του ΒΗΜΑΤΟΣ (και όλος ο ΔΟΛ) να παραιτηθεί ο Παπανδρέου. Είναι σε όλους γνωστό ότι αυτοί που το Σάββατο εκλιπαρούσαν για ένα βλέμμα απεργάζονταν σχέδια ανατροπής του πριν τις Ευρωεκλογές γιατί, έλεγαν, αν πάμε μ΄ αυτόν τότε θα πάθουμε πανωλεθρία.

Θα επανέλθω με περισσότερα.
ΥΓ: Όσον αφορά στην ερώτηση που έγινε προς εμένα από έναν (μια) αναγνώστη (-ρια) για το πως εγώ ήμουνα στην εκδήλωση του περασμένου Σαββάτου η απάντηση είναι απλή: είχα προσωπική πρόσκληση από τον Παπανδρέου. Και για να βεβαιωθεί γι αυτό δεν έχει παρά να ζητήσει επιβεβαίωση είτε από το γραφείο του είτε να ζητήσει από μένα να τον (της) στείλω το σχετικό ηλεκτρονικό μήνημα.

ΧΑΛΚΙΔΗΣ: ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ Η ΑΕΠΙ κλπ

Ο Βουλευτής Ημαθίας της ΝΔ μαζί με άλλους συναδέλφους του έστειλε υπόμνημα προς τον Υπουργο Πολιτισμού Αντ. Σαμαρά:
Το υπόμνημα περιληπτικά αναφέρει: «κ. Υπουργέ, Με δεδομένη την παγκόσμια οικονομική κρίση, οι καταστηματάρχες δεν αντέχουν άλλο. Τα καφενεία και οι καφετερίες της επαρχίας καλούνται να πληρώσουν ένα ιδιότυπο χαράτσι προς την εταιρεία ΑΕΠΙ αλλά και άλλες (ΑΠΟΛΛΩΝ, ΕΡΑΤΩ, GRAMMO) για πνευματικά δικαιώματα, δίχως να γίνεται διάκριση μεταξύ των μαγαζιών των μικρών χωριών, των πόλεων, της Αθήνας και των τουριστικών περιοχών.
Τα θέματα αυτά πρέπει να ρυθμιστούν με συγκεκριμένο τιμοκατάλογο, με συγκεκριμένες τιμές, για να μπορέσουν έτσι να λειτουργήσουν αφενός μεν τα μαγαζιά, αφετέρου δε να υπάρχει και η δυνατότητα για τους δημιουργούς να εισπράξουν τα δικαιώματά τους.
Τέλος, θα πρέπει να ρυθμιστεί η απαλλαγή από το χαράτσι της ΑΕΠΙ των καταστημάτων των χωριών (καφενεία, καφετερίες, κλπ.) καθώς και των μαγαζιών που έχουν τηλεόραση, καθώς η τηλεόραση δεν θα πρέπει να θεωρείται μουσικό όργανο αλλά μέσο μαζικής ενημέρωσης».

Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ Λ. ΨΑΡΑΥΤΗ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Στα πλαίσια των επισκέψεων συγγραφέων στα σχολεία η Δημοτική βιβλιοθήκη σε συνεργασία με το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας προσκάλεσαν στις 17 Μαρτίου 2009 τη βραβευμένη με το κρατικό βραβείο παιδικού λογοτεχνικού βιβλίου κ. Λίτσα Ψαραύτη .
Οι μαθητές όλων των τάξεων του Σχολείου συζήτησαν με την συγγραφέα με αφορμή βιβλία της που είχαν διαβάσει θέτοντας καίριες ερωτήσεις, πώς οι αλήθειες της ζωής, τα ωραία και τα καλά , τα άσχημα και τα κακά δίνονται με μαγευτικό τρόπο μέσα στα βιβλία της.
Τα παραμύθια και οι ιστορίες της γοήτευσαν τα παιδιά.

ΞΑΝΑ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΗΣ Ο Γ. ΓΚΙΟΥΡΤΖΗΣ

Ούτε δυο μήνες δεν έμεινε στην θέση της αντινομάρχου η κ. Μπουτζιώνα και υπέβαλε την παραίτησή της στον νομάρχη Κ. Καραπαναγιωτίδη. Ως αιτία της παραίτησης αναφέρει την αδυναμία της να προσφέρει σε δυο θέσεις υψηλής ευθύνης όπως αυτή του αντινομάρχη και της διευθύνουσας του Νοσοκομείου Βέροιας. Δηλώνει ικανοποιημένη από την παραμονή της στη θέση αυτή και ευχαριστεί τον νομάρχη για την εμπιστοσύνη που της έδειξε.
Στην θέση της ο κ. Καραπαναγιωτίδης τοποθέτησε τον Γ. Γκιουρτζή (δεξιά) που ως γνωστόν ήταν αντινομάρχης ως τις βουλευτικές εκλογές του 2007 οπότε και παραιτήθηκε.

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

AΠΑΝΤΗΣΗ ΛΑΜΠΙΡΗ ΣΕ ΤΣΙΠΗ

-ΣΥΝΙΣΤΩ ΣΤΟΝ κ. ΤΣΙΠΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΑΛΛΟ
Καταρχήν κατανοώ τη δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει ο κ. Τσίπης Αντώνης, μετά την καταγγελία του Προέδρου της Ένωσης Τεχνολόγων Μηχανικών Ημαθίας κ. Βελισσαρίδη Ευγένιου, προς το Γ. Γραμματέα της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, όπου επισημαίνεται σοβαρή παράβαση καθήκοντος, (σύμφωνα με το άρθρο 99 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων), του κ. Τσίπη ως δημοτικού συμβούλου, που συμμετείχε σε συνεδριάσεις της Δημαρχιακής Επιτροπής, όπου λαμβάνονταν αποφάσεις για απευθείας αναθέσεις έργων στον αδελφό του και λυπάμαι πολύ.
Η συνέχεια της επιστολής- απάντησης εδώ:http://xronikagr.blogspot.com

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΑΣΤΟΧΙΑ Ή ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ

-ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΑΠΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ Η ΕΙΣΟΔΟΣ;
Απόλυτα πετυχημένη η εκδήλωση που έγινε το περασμένο Σάββατο στην Βέροια με τον Παπανδρέου να βλέπει έναν έναν τα στελέχη του κόμματος. Μάθαμε ότι η συγκεκριμένη εκδήλωση είχε απασχολήσει τον υπεύθυνο του οργανωτικού- και ευλόγως- κ. Αποστολόπουλο για την σύνθεση του Νομαρχιακού Συμβουλίου.
Εικάζω ότι τα μέλη του συγκεκριμένου οργάνου είναι πάνω από 300 και κάποια στιγμή έπεσε η πρόταση ότι καλό θα είναι να αποκλειστούν μερικοί για να μην υπάρξει συνωστισμός.
Αποκλείστηκαν οι Συντονιστικές Επιτροπές και εκπροσωπήθηκαν από τους γραμματείς και τους αναπληρωτές τους.
Ωστόσο, όλοι παρατηρήσαμε ότι ήταν μέσα στην αίθουσα πάνω από δέκα (10) άτομα που δεν είχαν την θεσμική κατοχύρωση να είναι. Δηλαδή δεν δικαιούνταν να είναι εκεί και ήταν γιατί είτε είναι ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ή γιατί δεν λειτούργησε η ΠΟΡΤΑ όπως σε μια περίπτωση που γνωρίζω.
Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Ιδού μερικοί που δεν είναι μέλη του Νομ. Συμβουλίου: Ιωαννίδης Γ., Αργιαντόπουλος Μ., Σπινθηρόπουλος Δ., Τζαφέρης Κ., Ελευθεράκης Ι., Μουρατίδης Χ., Διαμαντόπουλος Κ., Κώστογλου Σ., Ορδουλίδης Ν.
Τελικά τι έγινε;
Αποκλείστηκαν οι συντονιστικές και πήραν μέρος οι κολλητοί και οι παρατρεχάμενοι των υψηλά ισταμένων στον τοπικό κομματικό μηχανισμό;
Ποιος το αποφάσισε; Και γιατί επιτράπηκε σε όλους αυτούς η είσοδος και όχι στην συνοδό ενός δημοσιογράφου που πήγε στην εκδήλωση από την Αλεξάνδρεια;
Αλλά, το είπαμε: Το καθεστώς των κολλητών και παρατρεχάμενων και συνεργατών ζει και βασιλεύει.
Τα ξέρουν αυτά στην Αθήνα ή κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου; Απάντηση έχω και ως εκ τούτου το ερώτημα είναι ρητορικό.

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

-Προαναγγέλει προσφυγή στην δικαιοσύνη
Αυστηρή ήταν η γλώσσα που χρησιμοποίησε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας Κώστας Ναλμπάντης για την επιχείρηση απαξίωσης και διασποράς ψευδών ειδήσεων που γίνεται εσχάτως από ορισμένους συνδημότες και θεώρησε ότι ξεχείλισε το ποτήρι με την τελευταία ενέργεια του Θανάση Παπαδήμα που επισκέφθηκε όλα τα σχολεία της Αλεξάνδρειας και είπε ότι το νερό που πίνουν οι μαθητές είναι ακατάλληλο!
Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας αντέδρασε αμέσως και κάλεσε στο γραφείο του όλους τους διευθυντές των σχολείων καθώς επίσης και τους εκπροσώπους των συλλόγων γονέων.
Σήμερα το μεσημέρι έγινε η συνάντηση και εκεί τους διαβεβαίωσε με κατηγορηματικό και επίσημο τρόπο ότι το νερό που πίνουν και οι μαθητές, όπως και όλοι οι καταναλωτές, είναι απολύτως κατάλληλο προς πόση και αυτό πιστοποιείται από τις συνεχείς αναλύσεις που γίνονται και οι οποίες προβλέπονται από τους νόμους του Υπουργείου Υγείας.
Ακόμη, συμφώνησαν όλοι να ληφθούν δείγματα από όλα τα σχολεία παρουσία των διευθυντών ώστε να λήξει το ζήτημα και να πάψει να υπάρχει η παραμικρή ανησυχία.
Τέλος, ο Κώστας Ναλμπάντης παρέδωσε στον καθένα από τους παρισταμένους έναν φάκελο με όλες τις αναλύσεις που έγιναν κατά το 2008 ως σήμερα ώστε να μορφώσουν άποψη άπαντες.
Επίσης, προανήγγειλε ότι η ΔΕΥΑ Αλεξάνδρειας επιφυλάσσεται να κινηθεί δικαστικά έναντι οποιουδήποτε, και του Θ. Παπαδήμα, ώστε να διαφυλάξει το κύρος της.
Αναλυτικό ρεπορτάζ στο φύλλο της εφημερίδας ΧΡΟΝΙΚΑ που θα κυκλοφορήσει την Πέμπτη 26 Μαρτίου.

Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ;

Όποιος έχει, έστω και μικρή εμπειρία, μπορεί να διακρίνει την σκοπιμότητα πίσω από ορισμένα αθώα δημοσιεύματα.
Είδα σήμερα με έκπληξη ένα σχόλιο σε καθημερινή εφημερίδα της Βέροιας στο οποίο αναφέρεται ότι "Κλείδωσε" η υποψηφιότητα του Δ. Παράσχου ως υποψήφιου βουλευτή στις ερχόμενες εκλογές.
Αυτό δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει στα σοβαρά αφού και εγώ μπορώ να ισχυριστώ ότι επίσης "κλείδωσαν" οι υποψηφιότητες Μαρκούλη, Χαρίση, Καραμπατζού, Μούρνου και πολλών άλλων που καθημερινά ακούμε.
Αυτό που προέκυψε από το ρεπορτάζ είναι το εξής:
Γράφτηκε ότι το βράδυ του Σαββάτου, στο τραπέζι που έγινε στον Παπανδρέου και τους συνεργάτες του στη Νάουσα έγινε συνάντηση του Δ. Παράσχου με τον Παπανδρέου με μεσολαβητή τον Χρυσοχοϊδη. Οι δικές μας πληροφορίες είναι διαφορετικές.
Ιδού λοιπόν:
Όντως ο Παπανδρέου πήγε με τους συνεργάτες του (Δόλλη, Γερουλάνο κ.ά) στο κτήμα Δαλαμάρα. Συνοδεύονταν από τον Χρυσοχοϊδη, τους δημάρχους Νάουσας και Βέροιας και τον Παπαστεργίου.
Στον χώρο αυτόν πήγε αργότερα και ο βουλευτής Τ. Σιδηρόπουλος. Πήγαν επίσης και ο Δ. Παράσχος, ο Χρ. Αραφαηλίδης (πρόεδρος ΕΑΣ Βέροιας) και ο Κ. Τζαφέρης. Πήγαν εκεί αλλά δεν έγινε καμιά συνάντηση με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ στον χώρο εκείνον.
Πιθανόν να έγινε σε άλλον χώρο αργά το βράδυ αφού το θέμα ήταν τόσο σοβαρό για την Ημαθία και τον Χρυσοχοϊδη ή να έγινε νωρίς το πρωί της Κυριακής λίγο πριν αρχίσει την πρωινή του γυμναστική ο Παπανδρέου.
*Οι πληροφορίες που αναφέρω ελέγχονται για την σοβαρότητά τους. Πάσα διόρθωση δεκτή.

ΞΕΚΑΘΑΡΗ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ "12"

Ευθέως και χωρίς περιστροφές ακούσαμε όλοι μας την Κυριακή από το στόμα του προέδρου του ΠΑΣΟΚ να παίρνει θέση για την περιβόητη θέση "12" όπου πρόκειται να κατασκευαστεί η ΜΕΑ - ΧΥΤΥ.
Ο Γ. Παπανδρέου πρόταξε την ασφάλεια των νερών του ποταμού Αλιάκμονα και μίλησε για άμεση ανάληψη πολιτικών πρωτοβουλιών ώστε να λυθεί το πρόβλημα.
Τάχθηκε σαφέστατα υπέρ της λύσης του τεράστιου προβλήματος της διαχείρισης απορριμμάτων στην Ημαθία η οποία ωστόσο μπορεί να γίνει σε άλλο σημείο και όχι στην συγκεκριμένη θέση.
Η τοποθέτηση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ φαίνεται ότι θορύβησε πολλούς και άρχισαν οι αντιδράσεις. Αυτή τη φορά δεν βγήκε κανείς να γράψει "εξυπνάδες" όπως έκαναν με την επίσκεψη Βενιζέλου. Τότε, έγραψαν ότι ο Βενιζέλος δεν εκφράζει το ΠΑΣΟΚ το οποίο το εκφράζει θεσμικά ο Γραμματέας του κ. Ραγκούσης που το καλοκαίρι πήρε μια θέση εντελώς αντίθετη με αυτή του προέδρου του.
Πιθανόν να μην γνώριζε το ζήτημα, πιθανόν να παρασύρθηκε, πιθανόν να ήθελε να κάνει πολιτική εκδούλευση σε ορισμένα τοπικά στελέχη.
Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Παπανδρέου δεν αμφισβητείται και ουδείς μπορεί να βγει και να ισχυριστεί ότι δεν εκφράζει το ΠΑΣΟΚ. Θα ήταν τρελό.
Τώρα γράφουν ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δεν γνωρίζει καλά το θέμα γιατί μίλησε για ΧΥΤΑ, λες και το ζήτημα είναι η μέθοδος και όχι η θέση.
Όπως και να έχει το ΠΑΣΟΚ, έστω τελευταίο, πήρε επίσημα θέση. Είναι κατά της θέσης "12" και θα πρέπει ο ΕΣΔΑ άμεσα να ανακρούσει πρύμναν και να ψάξει να βρει άλλη θέση να κατασκευάσει την μονάδα.