Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ: ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Επανέρχεται το θέμα της ρίψης μπαζών εντός του δάσους της Καστανιάς μετά την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Τουριστικός Όμιλος Καστανιάς, στην οποία επιρρίπτει ευθύνες κυρίως στο τμήμα Περιβάλλοντος της Νομαρχίας, στο Δασαρχείο και στο Ίδρυμα Παναγία Σουμελά, καθώς τους κατηγορεί για αδράνεια και συγκάλυψη.

Διαβάστε την ανακοίνωση- κατηγορώ του Ομίλου εδώ: http://xronikagr.blogspot.com

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΒΕΡΟΙΑΣ- ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ- ΝΑΟΥΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΑ-ΧΥΤΥ

Άμεση σύγκληση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΣΔΑ ζητούν με επιστολή τους οι δήμαρχοι Βέροιας, Νάουσας και Αλεξάνδρειας αφού δηλώνουν προβληματισμένοι μετά τη νέα αναβολή της εκδίκασης από το ΣτΕ της προσφυγής του ΤΕΕ κατά της Θέσης "12".
Στην επιστολή τους αναφέρουν:

«Οι Δήμαρχοι Βέροιας κ. Χαρίκλεια Ουσουλτζόγλου Γεωργιάδη, Νάουσας κ. Αναστάσιος Καραμπατζός και Αλεξάνδρειας κ. Χαράλαμπος Γκιόνογλου, πληροφορηθήκαμε μέσω του τύπου για την αναβολή της συζήτησης εκδίκασης της προσφυγής του ΤΕΕ στο Συμβούλιο Επικρατείας για την υπόθεση της ΜΕΑ-ΧΥΤΥ Ημαθίας.
Για το λόγο αυτό συγκεντρωθήκαμε οι Δήμαρχοι των τριών μεγαλύτερων Δήμων του Νομού στο Γραφείο της Δημάρχου Βέροιας, έντονα προβληματισμένοι.
Επειδή δεν είχαμε καμία ενημέρωση για την πορεία του έργου, παρότι ο Πρόεδρος του Ε.Σ.Δ.Α. μας είχε ανακοινώσει στο τελευταίο συμβούλιο του οργάνου την Τρίτη 26-5-09, ότι θα γίνει νέο συμβούλιο στο οποίο θα ενημερώσει πλήρως τα μέλη, έχοντας επίγνωση της σοβαρότητας του έργου και εκφράζοντας την αγωνία μας για την εξέλιξή του, υπό το βάρος των πολλαπλών προβλημάτων που δημιουργεί η αποκομιδή των απορριμμάτων στους Δήμους μας, ζητούμε την άμεση σύγκληση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου, για το θέμα που έχει προκύψει».

Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

ΞΑΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ.

Ακόμη μια φορά, πήρε φωτιά παράνομη χωματερή, πενήντα μέτρα από την κοίτη του ποταμού Αλιάκμονα και ένα χιλιόμετρο από τον ταμιευτήρα νερού που υδρεύεται η Θεσσαλονίκη. Είναι ο παλαιός παράνομος χώρος απόσυρσης φρούτων (ΑΣΕΔΑΠΟ), στο ΔΔ Μέσης του Δήμου Βέροιας.
Σε έκταση πολλών δεκάδων στρεμμάτων, κάηκαν μεγάλες ποσότητες πλαστικού, απορρίμματα βιομηχανικά, τα οποία διάφοροι πετάνε στην συγκεκριμένη περιοχή. Το μαύρο τοξικό νέφος, έφτασε μέχρι και τον Θερμαϊκό κόλπο.
Οχήματα της πυροσβεστικής και σκαπτικό μηχάνημα, προσπαθούσαν να σταματήσουν την φωτιά, επί πολλές ώρες, η οποία άρχισε νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου. Οι καπνοί όμως συνεχίζουν να βγαίνουν από την περιοχή και μάλιστα το θέαμα ήταν πολύ άσχημο αφού οι επισκέπτες της Βέροιας το βράδυ έβλεπαν καπνούς και εισέπνεαν διοξίνες.
Η κατάσταση είναι ανεξέλεγκτη και ιδίως η χωματερή της Βέροιας είναι πηγή κινδύνων για την ευρύτερη περιοχή. Η υγεία των πολιτών κινδυνεύει και πολιτικές και άλλες σκοπιμότητες έχουν οδηγήσει έναν νομό σε μια άνευ προηγουμένου εμπλοκή αφού κάποιοι επέλεξαν την ΘΕΣΗ "12" ως τη μοναδική λύση για την κατασκευή της ΜΕΑ- ΧΥΤΥ.
Να θυμίσουμε ότι το 2008, πέντε φορές κάηκε ο παράνομος και μεγαλύτερος σκουπιδότοπος του Νομού Ημαθίας που βρίσκεται μέσα στην κοίτη του Αλιάκμονα και κανείς μέχρι και σήμερα, δεν λογοδότησε σε κανέναν

Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ MYΔΙΑ ΚΑΙ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΥΚΕΣ ΚΙΤΡΟΥΣ

Πήραμε την εξής καταγγελία από την ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ:
"Ένας μήνας σχεδόν έχει περάσει από όταν εντοπίσαμε και ειδοποιήσαμε το Φορέα Διαχείρισης του Δέλτα Αξιού Λουδία, Αλιάκμονα, για την ύπαρξη μεγάλης ποσότητας συσκευασμένων μυδιών στην προστατευόμενη περιοχή των Αλυκών Κίτρους..
Παρά τις αλλεπάλληλες τηλεφωνικές ενοχλήσεις προς τον Φορέα Διαχείρισης , τα αποσυνθετημένα μύδια βρίσκονται ακόμα εκεί.
Η ποσότητα των μυδιών είναι μεγάλη όπως θα κρίνετε και από τις φωτογραφίες, και ιδιαίτερα επικίνδυνη για την αλλοίωση – ρύπανση – μόλυνση της περιοχής όπου φωλιάζουν σπάνια προστατευόμενα είδη , όπως το νεροχελίδονο, η γαλιάντρα και η μικρογαλιάντρα .
Προφανώς και τα μύδια αυτά βρέθηκαν εκεί γιατί ήταν ακατάλληλα για φάγωμα πιθανότατα λόγω αυξημένης ποσότητας φυτοφαρμάκων ή άλλης αιτίας.. Αν και η απόσυρση των μυδιών είναι ευθύνη των ίδιων των μυδοκαλλιεργητών, αυτό δεν σημαίνει ότι οι Αρμόδιες Αρχές θα πρέπει να μένουν άπραγες, και στην περίπτωση αυτή είναι ο Δήμος Πύδνας.
Σημείωση (Στην αρχική ανακοίνωση της Ομάδας αναφέρονταν λανθασμένα ότι ο χώρος ανήκει στον Δήμο Κορινού ενώ ανήκει στον δήμο Πύδνας, όπως σωστά επισημαίνει ένας αναγνώστης σε σχόλιο που έκανε. Κάναμε την διόρθωση αποκαθιστώντας τα πράγματα).
ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ"

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Ν.Ε ΗΜΑΘΙΑΣ ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΣ ΧΑΛΚΙΔΗ - ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ: ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ

Ανακοίνωση εναντίον του Βουλευτή της ΝΔ Μιχάλη Χαλκίδη και του Νομάρχη Κώστα Καραπαναγιωτίδη για τα προβλήματα στον τομέα του ροδάκινου εξέδωσε η Νομαρχιακή ΠΑΣΟΚ Ημαθίας.
Στην ανακοίνωση αναφέρει:
«Κύριον Χαλκίδη, βουλευτή Ημαθίας της Ν.Δ: Κύριε Βουλευτά: «Προκαταβολή» μηνυτήριας αναφοράς σ’ ένα φορέα (ΕΑΣ Βέροιας), που η Κυβέρνησή σας επέλεξε (Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης) και στον οποίο ανέθεσε, χωρίς διαγωνισμό μέσω ΠΑΣΕΓΕΣ, το έργο της ενεργοποίησης των ατομικών δικαιωμάτων των αγροτών;
Μήπως δεν γνωρίζατε τότε τα οικονομικά προβλήματα της ΕΑΣ Βέροιας. Τόση υποκρισία; Πιστεύετε πράγματι ότι οι πολίτες της Ημαθίας «παραμυθιάζονται» και δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται; Νομίζετε ότι έτσι θα καλύψετε το πρόβλημα της ανεπάρκειας του Υπουργείου, που λόγω συνεχών καθυστερήσεων ταλαιπώρησε χιλιάδες παραγωγούς;
Κύριον Καραπαναγιωτίδη, Νομάρχη Ημαθίας: Κύριε Νομάρχη πόσες φορές θα λύσετε το πρόβλημα της μεταφοράς ροδάκινων; Διαβάζοντας εφημερίδες αυτές τις μέρες νομίζουμε ότι είναι περσινές ή προπέρσινες. Πιέστε τους να δώσουν επιτέλους μια μόνιμη και οριστική λύση…..
Δεν φτάνουν τα δεκάδες άλλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εξαγωγικοί φορείς της Ημαθίας; Πρέπει να χάνονται χρήματα κι από Κυβερνητική αδράνεια; Αυτή η Κυβέρνηση, Κυβερνά εδώ και πέντε χρόνια και δεν δρομολόγησε οριστικές και μακροπρόθεσμες λύσεις σε κανένα απολύτως πρόβλημα».

ΝΕΚΡΟ ΔΕΛΦΙΝΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΗΜΑΘΙΑΣ

Η παρατηρητικότητα δύο αγροφυλάκων στην παραθαλάσσια περιοχή του Κλειδίου στον Θερμαϊκό κόλπο, τους οδήγησε σε ένα νεαρό νεκρό δελφίνι στην ακτή.
Ειδοποίησαν άμεσα την Οικολογική Ομάδα Βέροιας, της οποίας τρία μέλη, έφτασαν εκεί. Το νεκρό δελφίνι, ήταν εμφανώς κακοποιημένο. Αν και ήταν σε αποσύνθεση λόγω και των υψηλών θερμοκρασιών ήταν εμφανή τα σημάδια κακοποίησης. Έλειπε μέρος της κάτω γνάθου, και υπήρχε οπή από ψαροτούφεκο

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ Τ.Ε.Ε ΗΜΑΘΙΑΣ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ

Από την Νομαρχιακή Επιτροπή Ημαθίας του ΤΕΕ ανακοινώνει ότι το σεμινάριο μικρής διάρκειας με θέμα «Ενεργειακός Σχεδιασμός Νέων και Υφιστάμενων Κτιρίων» που διοργανώνει το ΤΕΕ/ΤΚΜ στη Βέροια, θα γίνει στον κινηματογράφο ΣΤΑΡ, από 22 έως και 26 Ιουνίου 2009 και ώρα 17.00 – 22.00.

ΣΥΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΩΝ- ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ- ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΣΚΥΔΡΑ- ΝΑΟΥΣΑ- ΒΕΡΟΙΑ

Ενημερωτική σύσκεψη με θέμα «Οδικός άξονας Σκύδρα – Νάουσα – Βέροια» διοργανώνει οι Δήμος Νάουσας το Σάββατο στις 11 π.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων «Ναϊάς» στο κτίριο της πρώην «Βέτλανς» στην οδό Νοσοκομείου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου, στη σύσκεψη πρόκειται να συζητηθεί το θέμα της καθυστέρησης στη διαδικασία υλοποίησης και ολοκλήρωσης του έργου, γεγονός που προκαλεί δικαιολογημένες ανησυχίες στους θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς, αλλά και στις τοπικές κοινωνίες.
Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι: «ο οδικός άξονας αποτελεί το σημαντικότερο έργο υποδομής της περιοχής, το οποίο θα συνδέσει την Εγνατία Οδό με τα κυριότερα αστικά και αγροτικά κέντρα των Δήμων στους Νομούς Ημαθίας και Πέλλας».
Η σύσκεψη πραγματοποιείται σε συνέχεια της πρωτοβουλίας που ανέλαβαν οι Δήμαρχοι της περιοχής και οι Νομάρχες Ημαθίας και Πέλλας το Μάιο του 2007 στη Νάουσα και σκοπός της είναι η υπεύθυνη και ολοκληρωμένη ενημέρωση σχετικά με την πορεία και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου, από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, που είναι η αρμόδια Αρχή.
Στη σύσκεψη έχουν κληθεί να παραστούν: ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Γεώργιος Τσιότρας, οι βουλευτές Ημαθίας κ.κ. Μιχάλης Χαλκίδης, Ηλίας Φωτιάδης, Λάζαρος Τσαβδαρίδης και Τάσος Σιδηρόπουλος, οι βουλευτές Πέλλας κ.κ. Γεώργιος Καρασμάνης, Ιορδάνης Τζαμτζής, Παρθένα Φουντουκίδου-Θεοδωρίδου και Θεοδώρα Τζάκρη, οι Νομάρχες Ημαθίας και Πέλλας κ.κ. Κώστας Καραπαναγιωτίδης και Μιχαήλ Καραμάνης, οι Δήμαρχοι Ανθεμίων κ.κ.Δ. Σιδηρόπουλος, Απ. Παύλου κ. Απ. Νεστορόπουλος, Βέροιας κ. Χ. Ουσουλτζόγλου, Δοβρά κ. Χ. Τσιούντας, Έδεσσας κ. Ι. Σόντρας, Ειρηνούπολης κ. Αθ. Σπαθόπουλος, Σκύδρας κ. Γ. Χοΐδης , υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας, οι μελετητές του έργου κ.κ. Σαββίδης και Χατζής και εκπρόσωποι των κομμάτων.

ΣΤΟ 70 ΕΩΣ 80% ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΑ ΣΙΤΗΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΕΡΓΙΝΑΣ

Καλλιέργειες σταριού στο Δημοτικό Διαμέρισμα Συκιάς του Δήμου Βεργίνας επισκέφθηκε χθες ο Νομάρχης Ημαθίας Κώστας Καραπαναγιωτίδης, συνοδευόμενος από τον Προϊστάμενο του Τοπικού Υποκαταστήματος του ΕΛΓΑ κ. Γεωργάκη και τοπικούς παραγωγούς.
Το πρόβλημα που εντοπίστηκε στην παραγωγή σίτου σε έκταση περίπου 10.000 στρεμμάτων αφορά τους μύκητες ophiobulus και fusarium που αναπτύχθηκαν λόγω των αυξημένων βροχοπτώσεων του χειμώνα και είχαν ως συνέπεια την καταστροφή του μόνιμου ριζικού συστήματος των φυτών και την τροφική αδυναμία που κατάστρεψε ολοκληρωτικά τον καρπό.

Το μέγεθος της ζημιάς εκτιμάται στο 70-80% της παραγωγής
Ο Νομάρχης ζήτησε τη συνεργασία του ΕΛΓΑ για την περιγραφή της κατάστασης στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, τονίζοντας ότι στόχευση της Διοίκησης θα είναι η προσπάθεια κάλυψης μέρους της ζημιάς, δεδομένου ότι η μείωση της παραγωγής είναι τεράστια και η ζημιά δεν έγινε με υπαιτιότητα των παραγωγών.

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙ ΗΜΑΘΙΑΣ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πολιτιστικού Συλλόγου Παλαιοχωρίου-Λιανοβεργίου «Ο Φίλιππος» σας προσκαλεί στην εκδήλωση που διοργανώνει, την Τρίτη 23 Ιουνίου 2009 και ώρα 20:30 στο προαύλιο της Εκκλησίας Παλαιοχωρίου, στα πλαίσια του εορτασμού της «Γέννησης του Ιωάννου Προδρόμου».
Στην εκδήλωση συμμετέχουν χορευτικά συγκροτήματα του Πολιτιστικού Συλλόγου Καμποχωρίου «Μέγας Αλέξανδρος» (χοροί από τη Δυτική Θράκη), της Ομάδας Κ.Α.Π.Η. και της Δ.Ε.Α.Π. του Δήμου Πυλαίας (χοροί από τη Μακεδονία) και του Πολιτιστικού Συλλόγου Παλαιοχωρίου-Λιανοβεργίου «Ο Φίλιππος» (χοροί από το Ρουμλούκι και τη Γουμένισσα).

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΛΑΤΕΟΣ

την Κυριακή 28 Ιουνίου 2009 στις 11:00 πμ
στην Αίθουσα του Δημοτικού Θεάτρου Πλατέος

Δημόσιο απολογισμό των πεπραγμένων της θα πραγματοποιήσει, στο πλαίσιο ειδικής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου, η δημοτική αρχή του δήμου Πλατέος. Ο απολογισμός θα γίνει την Κυριακή 28 Ιουνίου 2009 και ώρα 11 π.μ. στο δημοτικό θέατρο Πλατέος. Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου κ. Κυριάκος Κυτούδης προσκάλεσε τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου και των τοπικών συμβουλίων του δήμου, να παραστούν στην ειδική συνεδρίαση. Ανάλογες προσκλήσεις θα σταλούν σε όλους τους τοπικούς κοινωνικούς φορείς (οργανώσεις, σωματεία, σύλλογοι) της περιοχής, ενώ ανακοινώσεις με την παρότρυνση συμμετοχής των δημοτών και κατοίκων στην εκδήλωση του απολογισμού θα τοιχοκολληθούν σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους του δήμου Πλατέος.
Ο δημόσιος απολογισμός των πεπραγμένων της δημοτικής αρχής, σε ό,τι αφορά την οικονομική κατάσταση, την διοίκηση του Δήμου και την εφαρμογή του προγράμματος δημοτικής δράσης, γίνεται κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 217 του Δημοτικού Κώδικα. Τον απολογισμό θα κάνει ο δήμαρχος Πλατέος κ. Φώτης Δημητριάδης, ο οποίος θα παρουσιάσει με αναλυτικά στοιχεία το σύνολο του παραχθέντος δημοτικού έργου. Ο δήμαρχος αναμένεται να αναφερθεί και στον προγραμματισμό των δράσεων και των έργων της τρέχουσας περιόδου.
Στην ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για τον απολογισμό, παρέχεται η δυνατότητα σε όλες τις δημοτικές παρατάξεις να τοποθετηθούν και μπορούν να πάρουν το λόγο τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου και τα μέλη των συμβουλίων των τοπικών διαμερισμάτων. Επίσης, κάθε φορέας, δημότης, κάτοικος ή φορολογούμενος από το Δήμο έχει δικαίωμα να διατυπώσει παρατηρήσεις σχετικές με τον απολογισμό στη συνεδρίαση αυτή.

ΕΠΙΛΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΡΟΔΑΚΙΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ

Σχετικά με το θέμα του προβλήματος των εξαγωγών στη Ρωσία λόγω των αδειών που διαθέτουν τα φορτηγά-ψυγεία που πραγματοποιούν τις μεταφορές αυτές, ο βουλευτής Ημαθίας Μ. Χαλκίδης, αφού ενημερώθηκε εκτενώς από το Νομάρχη Ημαθίας κ. Κ. Καραπαναγιωτίδη, συναντήθηκε με τον αρμόδιο Υπ. Μεταφορών κ. Ε. Στυλιανίδη και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Πλατή και έλαβε τη ρητή διαβεβαίωση ότι από σήμερα, Παρασκευή 19 Ιουνίου, εφόσον δεν διατίθεται επαρκής αριθμός ελληνικών φορτηγών-ψυγείων, θα δίνονται οι «τριγωνικές άδειες», όσες χρειαστούνε, στα μολδαβέζικα αυτοκίνητα προκειμένου τα φορτία ροδακίνων να αναχωρήσουν άμεσα και να εξασφαλιστεί έτσι η ομαλή ροή και διακίνηση του προϊόντος στους προορισμούς του.

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Γ.Σ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ

Εξελίξεις έχουμε στην Α.Ε Αλεξάνδρειας. Πότε θα γίνει η γενική συνέλευση και ποιο σχήμα ενδιαφέρεται να αναλάβει την ομάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: http://xronikasport.blogspot.com

ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΕΥΘΥΝΕΣ Ο ΜΙΧ. ΧΑΛΚΙΔΗΣ, ΑΠΑΝΤΑ Η ΕΑΣ ΒΕΡΟΙΑΣ

Επιστολή - απάντηση στις δηλώσεις Χαλκίδη καθώς και στην μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε, έστειλε ο πρόεδρος της ΕΑΣ Βέροιας Χρήστος Δημητρίου.
Στην επιστολή του ο πρόεδρος του φορέα υπεραμύνεται της πρακτικής που εφάρμοσε και ρίχνει τις ευθύνες στον ΟΠΕΚΕΠΕ που άργησε να στείλει τις νέες καταστάσεις με τα ονόματα των αγροτών που δικαιούνται χωρίς οικονομική επιβάρυνση να κάνουν τη δήλωση ΟΣΔΕ.

-Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι το γεγονός ότι ο βουλευτής της ΝΔ Μιχάλης Χαλκίδης έχει βγει απέναντι στην ΕΑΣ Βέροιας την οποία χαρακτηρίζει αφερέγγυα και αναξιόπιστη.

-Επίσης, προκαλεί εντύπωση ότι η ΕΑΣ Βέροιας άλλαξε πρόεδρο αφού ο ισόβιος πρόεδρος Χρήστος Αραφαηλίδης (φωτ. δεξιά) αποχώρησε(;) και στη θέση του ανέλαβε ο στενός του συνεργάτης Χρ. Δημητρίου.
Γιατί αποχώρησε ο κ. Αραφαηλίδης; Και το ρωτώ αυτό διότι κυκλοφορούν πολλές φήμες στην πιάτσα και δεν ξέρει κανείς τι να πιστεύψει και τι όχι.

KATAΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΑ ΗΜΑΘΙΑΣ

Την δημιουργία νέας χωματερής στην Κουλούρα του δήμου Αποστόλου Παύλου καταγγέλλει ανακοίνωσή της η Οικολογική Ομάδα Βέροιας. Στην ανακοίνωση αναφέρει: «Με μια πινακίδα, βγαίνεις από την υποχρέωση. Ουσιαστικά, κάρφωσαν την πινακίδα «ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΡΙΨΗ ΜΠΑΖΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ», πάνω στα σκουπίδια. Χωματερή κανονικά. Κανείς δεν είδε κανέναν, να πετά εκεί σκουπίδια. Σα να μην έφτανε αυτό, μέσα στα σκουπίδια κάθε είδους, βόσκουν πρόβατα. Όπως στα παραμύθια για παιδάκια, τα πρόβατα θα δώσουν γαλατάκι, θα το κάνουνε τυράκι και θα πουν… ορίστε φάτε. Νομός Ημαθίας, Δήμος Αποστόλου Παύλου, Κουλούρα».

Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ. ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Διαβάστε εκτενές ρεπορτάζ εδώ: http://xronikasport.blogspot.com.
Σε ποιά κατάσταση βρίσκεται σήμερα το σωματείο. Τι χρειάζεται. Ποιες είναι οι προοπτικές εξεύρεσης διοίκησης. Ποιος, κατά πάσα πιθανότητα, θα αναλάβει τις τύχες της ομάδας.

MΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ

Διαβάστε ένα ενδιαφέρον άρθρο του εκπροσώπου τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας Παναγιώτης Χατζησάββα για το αποτέλεσμα των εκλογών της 7ης Ιουνίου 2009.
Κάντε "κλικ" εδώ: http://xronikagr.blogspot.com

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΚΑΦΕ κλπ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ Ή ΟΧΙ

Οι δήμοι της χώρας και της Ημαθίας συνακόλουθα ήδη έχουν εκδώσει ανακοινώσεις με τις οποίες καλούν τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος να προσέλθουν στις υπηρεσίες τους και να υποβάλλουν αίτημα για τον χαρακτηρισμό των μαγαζιών τους είτε για καπνίζοντες είτε όχι. Το μέτρο αυτό αφορά σε καταστήματα ως 70 τ.μ γιατί για τα μεγαλύτερα θα πρέπει να γίνουν μια σειρά εργασιών ώστε να επιτραπεί το κάπνισμα...

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΕ ΚΟΝΣΕΡΒΟΠΟΙΕΙΑ ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ

Όλοι όσοι ενδιαφέρονται για εποχική δουλειά μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις σε δυο εργοστάσια που δραστηριοποιούνται στην Ημαθία.
Πρόκειται για την Κοινοπραξία ΑΛΜΕ που βρίσκεται στην Κουλούρα και για τη VENUS που βρίσκεται έξω από την Αλεξάνδρεια.
Πρόκειται για μια προσωρινή λύση στην ανεργία ωστόσο όμως δεν παύει να αποτελεί μια ανάσα για το οικογενειακό εισόδημα.

ΜΑΖΙΚΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

Πάνω από 500 παιδιά όλων των ηλικιών έχουν ήδη εγγραφεί και έχουν πάρει τα πρώτα τους μαθήματα στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Αλεξάνδρειας η λειτουργία τ ου οποίου άρχισε εδώ και 15 περίπου ημέρες.
Η μαζική προσέλευση των νεαρών της περιοχής του δήμου και όχι μόνο αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι το έργο αυτό ήταν αναγκαίο για την περιοχή της Αλεξάνδρειας.
Όλοι οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής μπορούν να επισκεφθούν τα γραφεία που βρίσκονται στο Κολυμβητήριο και εκεί θα πληροφορηθούν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή τους.
Επίσης, μπορούν να κάνουν εγγραφή είτε στα προγράμματα του δήμου Αλεξάνδρειας είτε να εγγραφούν στο αθλητικό σύλλογο ΑΤΛΑΝΤΙΣ.

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ 45ΧΡΟΝΟΣ ΒΕΡΟΙΩΤΗΣ

Αυτοκτόνησε πέφτοντας από το μπαλκόνι του σπιτιού του στον ακάλυπτο χώρο της πολυκατοικίας ένας 45χρονος υπάλληλος του Νοσοκομείου Βέροια που τελευταία υπηρετούσε ως αποσπασμένος στη Νομαρχία Ημαθίας, κάτοικος Βέροιας. Το τραγικό συμβάν έγινε πριν από λίγη ώρα και ήδη έχει επιληφθεί η αστυνομία της Βέροιας ώστε να διακριβωθούν τα αίτια της πράξης του. Πρέπει να σημειώσουμε ότι ο αυτόχειρας είχε βεβαρυμένο ιστορικό ψυχολογικών παθήσεων...

ΕΝΟΠΛΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΛΙΚΗ ΗΜΑΘΙΑΣ

Ένοπλη ληστεία έγινε λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι σε κατάστημα της "Εμπορικής Τράπεζας" στη Μελίκη Ημαθίας.Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας, δύο κουκουλοφόροι -κρατώντας αυτόματο υποπολυβόλο και περίστροφο ή πιστόλι- εισέβαλαν στο κατάστημα κι αφού πυροβόλησαν τέσσερις με πέντε φορές στον αέρα για εκφοβισμό, άρπαξαν από τα ταμεία χρηματικό ποσό που υπερβαίνει τις 20.000 ευρώ.Κατά τη διαφυγή τους, με μοτοποδήλατο, πυροβόλησαν άλλες δύο φορές στον αέρα και εξαφανίστηκαν.Οι αστυνομικές αρχές διενεργούν έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ: ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΑΣ ΒΕΡΟΙΑΣ Ο ΜΙΧ. ΧΑΛΚΙΔΗΣ

Μηνυτήρια αναφορά εναντίον της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Βέροιας κατέθεσε ο βουλευτής Ημαθίας Μ. Χαλκίδης, με αφορμή τους χειρισμούς της Ένωσης σχετικά με την πληρωμή δικαιωμάτων ΟΣΔΕ των κατά κύριο επάγγελμα αγροτών και των συνταξιούχων του ΟΓΑ για το έτος 2009.
Σε συνέντευξη τύπου η οποία δόθηκε στη Βέροια, στο κέντρο «ΕΛΙΑ» το μεσημέρι της Δευτέρας, ο Μ. Χαλκίδης ανακοίνωσε ότι η μηνυτήρια αναφορά κατατέθηκε επειδή «η ΕΑΣ δεν είναι πλέον αξιόπιστος συνομιλητής» ενώ δήλωσε απερίφραστα ότι αν δεν υπάρξει συμμόρφωση στους νόμους του κράτους θα ακολουθήσουν και ασφαλιστικά μέτρα.
Πιο συγκεκριμένα, ο Μ. Χαλκίδης τόνισε τα παρακάτω:
«Για πολύ καιρό έκανα σαφή τη στάση μου. Πολλές φορές τόνισα ότι κανείς δεν πρέπει να διανοηθεί να παίξει με το εισόδημα των αγροτών. Η Ένωση Βέροιας αγνόησε όχι εμένα, όχι τις εντολές του αρμόδιου Υπουργείου, αλλά την ίδια την έννοια της νομιμότητας.
Επί ένα μήνα τόσο ο ΟΠΕΚΕΠΕ όσο και η ΠΑΣΕΓΕΣ τους λένε τι πρέπει να κάνουν. Αυτοί το αγνοούν. Δεν επιστρέφουν χρήματα. Λυπάμαι αλλά δεν πάει άλλο.
Είναι πρωτοφανές, το ξέρω, αλλά σήμερα κατέθεσα μήνυση εναντίον της Ένωσης. Θέλω να ελπίζω, γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, ότι έστω και τώρα, θα αποφασίσουν άμεσα να επιστρέψουν όσα χρήματα παρανόμως εισέπραξαν.
Σε κάθε περίπτωση, μια μηνυτήρια αναφορά δεν ανακαλείται και παράγει έννομα αποτελέσματα. Το θέμα είναι να πετύχει η Ένωση, αν μπορεί, να αποκαταστήσει το απαξιωμένο κύρος της ως φορέα που εξαρτάται από τους αγρότες, στα μάτια αυτών από τους οποίους αποτελείται. Δεν το νομίζω.
Σε κάθε περίπτωση όμως, ελπίζω να μη συνεχίσουν να οικειοποιούνται τα χρήματα του Ημαθιώτη αγρότη. Παρακολουθώ τις κινήσεις του Οργανισμού. Επόμενο βήμα είναι τα ασφαλιστικά μέτρα όπου τότε συγκεκριμένα άτομα και συγκεκριμένες πολιτικές θα αναλάβουν οριστικά τις ευθύνες που τους αναλογούν».

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ

Η ετήσια εκπαιδευτική συνάντηση του Ιουνίου θα διεξαχθεί στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας στις 16 και 17-6-2009, ώρα 8.30π.μ. -1.30 μ.μ., σύμφωνα με το εξής πρόγραμμα:
-Εκπαιδευτικοί που κατά το τρέχον σχολικό έτος δίδαξαν στις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄
-Τρίτη 16 Ιουνίου Εισηγητές: Α τάξη, Μαλλιάρα Ανθούλα (7ο Δ.Σ. Βέροιας), Β τάξη, Τριανταφυλλίδου Γεωργία και Βαλομάνδρα Ζωγραφία (9ο Δ.Σ. Βέροιας), Γ τάξη, Πετρομελίδης Μιχάλης (Δ.Σ. Ριζωμάτων).
-Εκπαιδευτικοί που κατά το τρέχον σχολικό έτος δίδαξαν στις τάξεις Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄
-Τετάρτη 17 Ιουνίου Εισηγητές: Δ τάξη, Σαββίδου Όλγα (1ο Δ.Σ. Βέροιας), Ε τάξη, Κοιλανίτης Στέργιος (Δ.Σ. Ν. & Π. Λυκογιάννης), Στ τάξη, Καρολίδου Χαρίκλεια (1ο Δ.Σ. Βέροιας).

Τέλος, από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας ανακοινώθηκε ότι παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων αναπληρωτών και ωρομισθίων μέχρι τις 16-06-2009.

ΤΕΣΣΕΡΑ ΦΟΡΤΙΑ ΜΕ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΩΝ ΕΝΤΟΠΙΣΕ Η ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΗΜΑΘΙΑΣ

Σε ικανοποιητικό κλίμα και με καλές τιμές ξεκίνησαν και εξελίσσονται οι φετινές εξαγωγές ροδακίνων και νεκταρινιών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Γεωργίας, μέχρι το τέλος της προηγούμενης εβδομάδας εξήχθησαν 1.485 τόνοι ροδάκινα (προς Ρωσία οι 870) και 31 τόνοι νεκταρίνια, προδιαγράφοντας μια ακόμη ικανοποιητική χρονιά. Στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων και εντατικών ελέγχων στο θέμα της υπολειμματικότητας, εντοπίστηκαν από τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης Γεωργίας τέσσερα φορτία (προερχόμενα από γειτονικό Νομό) με προϊόντα που περιείχαν απαγορευμένες ουσίες. Τα προϊόντα αυτά δεσμεύθηκαν και σε συνεργασία με τους εξαγωγικούς φορείς οδηγούνται σε καταστροφή

EYΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΒΕΡΟΙΑΣ: ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ

Σημαντική παρέμβαση έκανε με ανακοίνωσή της η ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΛΕΣΧΗ ΒΕΡΟΙΑΣ σχετικά με το θέμα της ίδρυσης τζαμιού στην Αθήνα. Τονίζει ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα των μεταναστών στη χώρα μας να έχουν τόπο λατρείας.
Διαβάστε το κείμενο εδώ: http://xronikagr.blogspot.com

ΟΡΙΑΚΑ "ΠΕΡΑΣΕ" ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΜΕΛΙΚΗ ΗΜΑΘΙΑΣ

Στα 0,075 ευρώ ανά κυβικό μέτρο όρισε το τέλος χρήσης του δικτύου άρδευσης το Δημοτικό Συμβούλιο Μελίκης στην συνεδρίαση που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα.
Η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία και μάλιστα πέρασε με την διπλή ψήφο του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Κώστα Τζουνόπουλου (η ψηφοφορία ανέδειξε ισοπαλία 8-8).
Οι παρατάξεις της μειοψηφίας που μειοψηφήσαν στην ψηφοφορία είχαν αντιπροτείνει τέλος χρήσης 0,06 ευρώ ανά κυβικό μέτρο με το αιτιολογικό της φιλικότερης στους δημότες τιμής. Κατά τα λοιπά, τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είχαν υπηρεσιακό χαρακτήρα. Σ
τις προ ημερήσιας ερωτήσεις, στο θέμα της ανακατασκευής του Γυμνασίου – Λυκείου, ο κ. Καρέλης γνωστοποίησε ότι οι εργασίες θα γίνουν τμηματικά στο κτίριο (μετά την λειτουργία του σχολείου για να μην προκαλείται όχληση) και δεν θα χρειαστεί να μετακομίσουν αλλού οι μαθητές. Τέλος για το θέμα της μελέτης αποχέτευσης, ο δήμαρχος υποστήριξε ότι βρίσκεται στην ΤΥΔΚ και είναι θέμα χρόνου η ολοκλήρωσή της.

ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

Εκτεταμένη επιχείρηση απομάκρυνσης των λαθρομεταναστών από τις «γκρίζες» ζώνες της Αθήνας και μεταφορά τους σε στρατόπεδα της περιφέρειας ετοιμάζει η κυβέρνηση, προσπαθώντας να αποκαταστήσει το αίσθημα ασφάλειας.
Αν και απ' ό, τι φαίνεται υπάρχουν δυσκολίες σε ό, τι αφορά τον συντονισμό των υπουργείων Εσωτερικών και Εθνικής Άμυνας για την επιλογή των χώρων, τα πρώτα τέσσερα στρατόπεδα αναμένεται να είναι έτοιμα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ η επιχείρηση «έξοδος» θα ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Realnews» οι περιοχές που επελέγησαν για την πρώτη φάση του σχεδίου είναι η Λάρισα, η Βέροια, το Κιλκίς και η Χαλκιδική. Στα χέρια του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών Χρήστου Μαρκογιαννάκη βρίσκεται ένας κατάλογος 50 κτιριακών εγκαταστάσεων που δεν χρησιμοποιεί πλέον ο ελληνικός Στρατός.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι μόνο έξι από αυτές πληρούν τους όρους για εγκατάσταση μεγάλων ομάδων ανθρώπων, ώστε να τους παρέχεται το μίνιμουμ της αποδεκτής διαβίωσης με κοιτώνες, εστιατόρια, μπάνια και τουαλέτες, αλλά και κτίρια για την εγκατάσταση ιατρείου και γραφείου ασύλου γι' αυτούς που θέλουν να υποβάλουν τέτοιου είδους αίτημα.
Οι εν λόγω στρατιωτικές εγκαταστάσεις βρίσκονται στην περιοχή της Λάρισας, της Ημαθίας, του Κιλκίς και της Χαλκιδικής. Είναι μακριά από αστικά κέντρα και θεωρούνται καλές επιλογές, ιδίως τώρα που, σύμφωνα με τελευταία κοινοτική οδηγία, οι λαθρομετανάστες θα κρατούνται μέχρι και 12 μήνες προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες επαναπροοώθησης ή απέλασης τους.

ΝΕΟ ΚΡΟΥΣΜΑ. 31ΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΗΡΩΙΝΗ ΣΤΗ ΝΑΟΥΣΑ

Ένας 31χρονος συνελήφθη την Παρασκευή από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας στη Νάουσα για κατοχή ναρκωτικών, με σκοπό την εμπορία. Τα ναρκωτικά εντόπισε ειδικά εκπαιδευμένος αστυνομικός σκύλος. Ο νεαρός συνελήφθη το μεσημέρι της Παρασκευής και, σε διάφορα μέρη στο σπίτι του, στη Νάουσα, βρέθηκαν 61,9 γραμ. ηρωίνης, 390,6

ΗΜΑΘΙΑ: ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ " Ο ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ"

Με την ευκαιρία του εορτασμού της επετείου συμπληρώσεως 650 ετών από την κοίμηση του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης και εν τη σκήτη Βεροίας ασκήσαντος, διοργανώθηκε το Σάββατο 13 Ιουνίου, στο πλαίσιο των ΙΕ΄Παυλείων, στις εγκαταστάσεις της Ι. Μονής Αγίας Κυριακής Λουτρού, Μοναχική Ημερίδα με θέμα «Ο γυναικείος μοναχισμός».
Το πρωί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παντελεήμων τέλεσε στο καθολικό της Μονής αρχιερατική Θεία Λειτουργία και μετά το πρωϊνό που παρέθεσε η Ι. Μονή ξεκίνησαν οι εργασίες της Ημερίδας την οποία παρακολούθησαν περισσότερες από 80 μοναχές από Ιερές Μονές της Πατρίδος μας.

Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

ΑΠΟΨΗ: Η ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΝΔ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΕ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Είναι κοινός τόπος ότι η ΝΔ στις ευρωεκλογές υπέστη ήττα και μάλιστα μεγάλη. Η διαφορά των 4,4 μονάδων από το ΠΑΣΟΚ συνιστά την έναρξη μιας μεγάλης συζήτησης στο εσωτερικό της παράταξης ώστε να επιδιώξει την ανάκαμψη και να οδηγήσει τη χώρα στις εθνικές εκλογές διεκδικώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Η θεαματική υποχώρηση της ΝΔ από τα ποσοστά των εθνικών εκλογών του 2007 δείχνει ότι οι πολίτες που την είχαν εμπιστευτεί τότε, ένα μεγάλο ποσοστό αυτών το έκανε με προβληματισμό, με βαριά καρδιά λόγω της πλημμελούς πολιτικής και των αποτελεσμάτων της πρώτης διακυβέρνησης αλλά και για τα αρκετά σκάνδαλα που έλαβαν χώρα και αποδόμησαν το βασικό πλεονέκτημα της ΝΔ και το οποίο ομιλούσε για διαφάνεια, εντιμότητα στη διαχείρισης των δημοσίων οικονομικών.
Η ΝΔ έχασε και το διαπιστώνουν πολλά στελέχη της, είναι κοινός τόπος. Ποιος κέρδισε;
Κατά την άποψή μου νικητής των εκλογών είναι το ΠΑΣΟΚ αφού πέτυχε μια μεγάλη διαφορά με τον βασικό του αντίπαλο. Ο στόχος του ΠΑΣΟΚ ήταν να νικήσει έστω και με μια ψήφο διαφορά. Ανέδειξε τα σκάνδαλα σε πρώτα ζητήματα στην προεκλογική περίοδο και του βγήκε ο σχεδιασμός. Εξ άλλου, "πλήρωσε" τη ΝΔ με το ίδιο νόμισμα μιας όλοι θυμόμαστε ότι όλη η αντιπολιτευτική τακτική της ΝΔ προ του 2004 στην σκανδαλολογία βασίζονταν.
Το ΠΑΣΟΚ εδραίωσε, μετά από μακρά περίοδο αμφισβήτησης, την κυριαρχία του στην κεντροαριστερά. Η αναγωγή των εκλογικών ποσοστών της 7ης Ιουνίου σε κατανομή εδρών του δίνει 143 βουλευτές και πλέον επιδιώκει την οριακή αύξηση των ποσοστών του για να αποκτήσει την αυτοδυναμία αλλά ρίχνει και γέφυρες συνεργασίας τόσο στον ΣΥΝ όσο και στους ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ.
Η πολιτική κατάσταση στη χώρα είναι τέτοια που για λόγους που καμιά σχέση δεν θα έχουν με την οικονομική κρίση ή άλλη σοβαρή αιτία θα δούμε τον Πρωθυπουργό να ανακοινώνει εκλογές γιατί θα επιλέξει να πετύχει μια αξιοπρεπή ήττα παρά να διαχειριστεί μια συντριβή μετά από έξι μήνες, τον Μάρτιο του 2010.
Τουτέστιν, το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης ανοίγει τα σενάρια για εκλογές των Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο αφού βέβαια ο Καραμανλής κάνει κάποιες διορθωτικές κινήσεις (ανασχηματισμός, προσλήψεις κλπ).
Χ Μόχλας

ΛΥΣΗ ΜΕΣΩ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΣΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΟ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ Ο ΚΙΛΙΤΙΔΗΣ

Σε καλό κλίμα έγινε η άτυπη συνάντηση του υφυπουργου Γεωργίας Κ. Κιλτίδη με την ΕΚΕ στην Αθήνα αφού ο στόχος όλων είναι να βρεθεί μια λύση στο μεγάλο πρόβλημα της διάθεσης της φετινής παραγωγής του ροδάκινου.
Στην σύσκεψη ήταν παρόντες ο πρόεδρος της ΕΚΕ Κ. Αποστόλου και οι διευθυντές της ΑΛΜΕ Χρήστος Γιαννακάκης και της VENUS Αντώνης Μαρκοβίτης
Ο κ. Κιλτίδης ανακοίνωσε στους εκπροσώπους της ΕΚΕ ότι την Δευτέρα ή Τρίτη θα ανακοινώσει συγκεκριμένα μέτρα ενίσχυσης τόσο των βιομηχανιών μεταποίησης όσο και των παραγωγών συμπύρηνου ροδάκινου.
Ο Υφυπουργός δήλωσε μάλιστα ότι δεν θα μείνει αδιάθετη παραγωγή και η λύση που διαφαίνεται στον ορίζοντα είναι η απόσυρση. Οι αγρότες θα μαζέψουν κανονικά την παραγωγή τους, στη συνέχεια θα διαθέσουν τις ποσότητες που μπορούν να μεταποιηθούν και οι αδιάθετες ποσότητες θα αποσυρθούν. Οι ποσότητες που θα αποσυρθούν διότι επλήγησαν λόγω κακών καιρικών συνθηκών θα αποζημιωθούν μέσω του ΕΛΓΑ.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΛΑΤΕΟΣ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΓΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΡΠΟΠΤΩΣΗ ΣΕ ΜΗΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΧΛΑΔΙΕΣ

Με έγγραφο που έστειλε στον πρόεδρο του ΕΛΓΑ Νίκο Κατσαρό, ο δήμαρχος Πλατέος Φώτης Δημητριάδης ζητά να κινηθούν οι διαδικασίες για την καταβολή αποζημιώσεων στους δενδροκαλλιεργητές Μηλιάς και Αχλαδιάς λόγω των έντονων προβλημάτων καρπόπτωσης που σημειώθηκαν φέτος.
Το έγγραφο του δημάρχου Πλατέος, που κοινοποιήθηκε στη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, στους Βουλευτές και στον Νομάρχη Ημαθίας, στο Διευθυντή Γεωργίας και στον Προϊστάμενο του υποκαταστήματος ΕΛΓΑ Βέροιας, αναφέρει τα εξής:
«Κύριε Πρόεδρε, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έντονο πρόβλημα καρπόπτωσης σχεδόν σε όλες τις ποικιλίες μηλιάς και αχλαδιάς, σε ορισμένες δε περιπτώσεις η καταστροφή είναι βιβλική με όλες τις δυσμενείς επιπτώσεις στους δενδροκαλλιεργητές για την συνέχιση της γεωργικής τους δραστηριότητας. Οι παραπάνω ζημιές οφείλονται αποκλειστικά στις δυσμενείς συνθήκες που επικράτησαν κατά την διάρκεια της ανθοφορίας - γονιμοποίησης, οι επιπτώσεις των οποίων παρουσιάζονται τώρα.
Τα προβλήματα αυτά είναι σε γνώση και των γεωπόνων του ΕΛΓΑ της περιοχής μας. Προς την κατεύθυνση αυτή και για την ελαχιστοποίηση των δυσμενών επιπτώσεων όπως και για την επιβίωση των δενδροκαλλιεργητών, παρακαλούμε όπως λάβετε άμεσα τα αναγκαία μέτρα (δηλώσεις ζημιών, άμεση εκτίμηση και αποζημιώσεις πληγέντων παραγωγών) προκειμένου να παραμείνουν στις αγροτικές εκμεταλλεύσεις τους και να συνεχίσουν απρόσκοπτα τις γεωργικές τους εργασίες. Για την άμεση ανταπόκρισή σας προς την κατεύθυνση της επίλυσης του παραπάνω προβλήματος, όπως κάνατε και στο παρελθόν, σας ευχαριστούμε.».

1,7 εκ. € ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Ο ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΠ. ΠΑΥΛΟΥ ΛΕΤ. ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ!

Υψηλό ταμειακό έλλειμμα καταλογίζουν οι επιθεωρητές του Υπουργείου Οικονομικών στον Δήμο Αποστόλου Παύλου, σύμφωνα με ανακοίνωση που πραγματοποίησε ο δήμαρχος Απόστολος Νεστορόπουλος και αφορά την περίοδο 1/1/2003 – 31/12/2006, περίοδο δημαρχίας του κ. Λευτέρη Βαλαβάνη.
Το ύψος του ελλείματος, σύμφωνα πάντα με όσα δήλωσε ο δήμαρχος στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου φθάνει το 1.707.838,39 €. «Το πραγματικό ταμειακό έλλειμμα του Δήμου, για την περίοδο αυτή», είπε ο κ. Νεστορόπουλος «είναι 1.323.905, 73 € και το υπόλοιπο 383.932,66 € είναι προσαυξήσεις από 31/12/2006 έως σήμερα.
Και πλέον καλείται ο κ. Βαλαβάνης να επιστρέψει τα χρήματα αυτά στο ταμείο του Δήμου. Βέβαια ο κ. Βαλαβάνης έχει την δυνατότητα να ασκήσει έφεση μέσα σε 6 μήνες ενώπιον του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Επιπλέον η έφεση δεν αναστέλει την εκτέλεση, ούτε επιτρέπεται η προσφυγή στα πολιτικά δικαστήρια για τα καταλογισθέντα ποσά».
Ο κ. Βαλαβάνης αντέδρασε λέγοντας ότι το θέμα αυτό θα συζητηθεί μέσα στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, αλλά και σε συνελεύσεις, στις οποίες θα κληθεί ο Δήμαρχος να απαντήσει.
«Περίμενα 2,5 χρόνια το αποτέλεσμα αυτό, για να βγω στην κοινωνία του Αποστόλου Παύλου και να πω κάποια πράγματα. Δυστυχώς υπάρχουν αήθεις φυσιογνωμίες που πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι λέγοντας ότι ο Βαλαβάνης υπεξαίρεσε χρήματα του Δήμου» ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος.
«Θλίβομαι για το γεγονός αυτό. Για το εάν υπεξεραίθηκαν όμως χρήματα, αυτό δεν θα το κρίνω εγώ, αλλά θα το διερευνήσει η δικαιοσύνη. Εμείς όταν θα έχουμε τα αποτελέσματα θα κάνουμε τις ανακοινώσεις» ανταπάντησε ο Δήμαρχος.

TI ΔΗΛΩΣΑΝ ΧΑΛΚΙΔΗΣ- ΦΩΤΙΑΔΗΣ- ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ

Διαβάστε τις δηλώσεις- εκτιμήσεις των βουλευτών Μιχ. Χαλκίδη και Ηλ. Φωτιάδη από την πλευρά της ΝΔ και του Τ. Σιδηρόπουλου από το ΠΑΣΟΚ για το αποτέλεσμα των εκλογών της 7 ης Ιουνίου.
Οι βουλευτές της ΝΔ και ιδιαίτερα ο πρώτος σε σταυρούς προτίμησης Μιχ. Χαλκίδης με τη δήλωσή του δίνει αφορμή για πολλές συζητήσεις.
Διαβάστε εδώ: http://xronikagr.blogspot.com

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

MOΛΥΣΜΕΝΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ Α0, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ ΗΜΑΘΙΑΣ

Πέρασε η ημέρα περιβάλλοντος;
Το κανάλι, είναι αυτό που μεταφέρει το νερό του Αλιάκμονα μέχρι τους χώρους επεξεργασίας του και απο εκεί στα σπίτια των Θεσσαλονικέων.
Ο αγωγός αυτός, είναι ανοιχτός, για πολλές δεκάδες χιλιόμετρα. Τεχνικά ονομάζεται Α0 (Άλφα μηδέν).
Θα πρέπει να ανησηχεί κάποιος που είναι ανοιχτός; Για παράδειγμα, ένα χιλιόμετρο απο το φράγμα της Αγίας Βαρβάρας, που ξεκινάει το νερό, θα δεί κάποιος τον παρακείμενο αγροτικό δρόμο, να μετατράπηκε σε έναν μικρό σκουπιδότοπο. Το πρόβλημα είναι ότι τα σκουπίδια ( Αλήθεια, τι σκουπίδια είναι; Έχουν χημική επιβάρυνση; Υπάρχουν συσκευασίες απο φυτοφάρμακα;), έφτασαν και μέσα στον αγωγό.
Παγκόσμια μέρα για το νερό, παγκόσμια μέρα για το περιβάλλον, Ελληνική δεκαετία ανύπαρκτης Διοίκησης, με θύμα τον ανύποπτο πολίτη.
Πηγή: Οικολογική Ομάδα Βέροιας

Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

ΕΧΑΣΕ Η Ν.Δ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΟΔΕ ΗΜΑΘΙΑΣ. Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΝΙΚΗ.. ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ;

Βγήκε ευθέως ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Ημαθίας της Ν.Δ Βασ. Ζωγράφος και δήλωσε ότι το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου καλό. Φαντάζομαι ότι θα συμπεριλαμβάνει και το επιμέρους αποτέλεσμα που έφερε το κόμμα του στο νομό αν και νίκησε οριακά.
Από την άλλη μεριά, ο γραμματέας της Ν.Ε ΠΑΣΟΚ Ημαθίας Στ. Παπαστεργίου δεν είπε κουβέντα για την Ημαθία αλλά περιορίστηκε σε μια γενικότερη τοποθέτηση μιλώντας για "νίκη του ΠΑΣΟΚ".
Βέβαια, το κόμμα του γραμματέα στην Ημαθία δε νίκησε αν και η Ν.Δ έκανε βουτιά. Αλλά πως να πάρει κεφάλι το κόμμα αυτό όταν αν και σημείωσε ποσοστιαία άνοδο στους δήμους Βέροιας και Νάουσας βγήκε δεύτερο και καταϊδρωμένο πίσω από τη ΝΔ!!
Να σημειώσω ότι και η Βέροια και η Νάουσα έχουν δήμαρχο Πασόκο αλλά υπήρχαν εκλογικά τμήματα που δεν είχαν εκλογικό αντιπρόσωπο.
Αντιθέτως, στο δήμο Αλεξάνδρειας το ΠΑΣΟΚ σημείωσε μεγάλη ποσοστιαία διαφορά της τάξης του 7%. Όσο για τα εκλογικά κέντρα πήγαν ως και οι δημοτικοί σύμβουλοι που είναι μέλη του κόμματος

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ Ν.Δ ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ

Εμφανώς προβληματισμένοι αλλά όχι απογοητευμένοι εμφανίζονται οι τρεις βουλευτές της ΝΔ Ημαθίας με δηλώσεις τους που έκαναν για το αποτέλεσμα της Κυριακής.

Χαλκίδης Μιχάλης
«Ευχαριστώ τους Ημαθιώτες και τις Ημαθιώτισσες γιατί, παρά τη δύσκολη συγκυρία (οικονομική και με λάθη και παραλείψεις από πλευράς της κυβέρνησής μας), ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και στήριξαν έστω και οριακά τη Νέα Δημοκρατία να βγει πρώτη στο νομό.
Αυτό είναι μια απόδειξη της προσπάθειας που καταβάλλουμε για να στηρίξουμε το νομό στα όποια προβλήματα αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες μας. Αλλά, ταυτόχρονα και ένα μήνυμα προς όλους εμάς να σκύψουμε ακόμη περισσότερο στην καθημερινότητα των συμπολιτών μας και να αντιμετωπίσουμε πιο αποτελεσματικά τη λύση των προβλημάτων τους.
Αυτή είναι η διαβεβαίωση που δίνω στους Ημαθιώτες και στις Ημαθιώτισσες προσωπικά. Αυτό έκανα και αυτό θα συνεχίσω να κάνω».

Φωτιάδης Ηλίας
«Στις ευρωεκλογές της 7ης Ιουνίου οι Έλληνες πολίτες, τόσο αυτοί που προσήλθαν στις κάλπες και κυρίως αυτοί που απείχαν απ’ την εκλογική διαδικασία, έστειλαν το μήνυμα στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ότι πρέπει να εντείνει τις προσπάθειές της σε όλα τα επίπεδα, προκειμένου να ανταποκριθεί στις συνολικές προσδοκίες για μια καλύτερη Ελλάδα. Η κυβέρνηση έχει λάβει το μήνυμα και, σεβόμενη την ετυμηγορία των Ελληνίδων και των Ελλήνων, θα αγωνιστεί με υπευθυνότητα και αποφασιστικότητα προκειμένου να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού».

Τσαβδαρίδης Λάζαρος
«Με το εκλογικό αποτέλεσμα ο ελληνικός λαός θέλησε να δείξει την δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι πολλές δεσμεύσεις της κυβέρνησης δεν έγιναν πράξη ακόμη και πολλές πρωτοβουλίες δεν προχώρησαν με τους απαραίτητους ρυθμούς.
Με το αποτέλεσμα αυτό ο Έλληνας δεν απορρίπτει τη Νέα Δημοκρατία, αλλά τηρεί στάση αναμονής και δίνει μια ευκαιρία στη Ν.Δ. να υλοποιήσει το έργο που υποσχέθηκε, να προωθήσει με γρηγορότερους ρυθμούς τις μεταρρυθμίσεις και να βελτιώσει την καθημερινότητα του πολίτη.
Τόσο με την ψήφο, όσο και με την αποχή, ο ελληνικός λαός δείχνει τον προβληματισμό του για το υπάρχον πολιτικό σύστημα. Δεν εμπιστεύεται την αξιωματική αντιπολίτευση ως αξιόπιστη εναλλακτική λύση και εξακολουθεί να στηρίζει τη Νέα Δημοκρατία και να περιμένει απ’ αυτήν άμεσα και ορατά αποτελέσματα».

TΡΕΙΣ ΨΑΡΕΥΑΝ ΣΤΟΝ ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ..ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑΣ!

Τρία άτομα, κάτοικοι Λουτρού Ημαθίας, συνελήφθησαν το βράδυ της Δευτέρας και σήμερα οδηγούνται στο εισαγγελέα με τη διαδικασία του αυτοφώρου.
Οι τρεις συλληφθέντες κατελήφθησαν στην περιοχή της Βεργίνας να ψαρεύουν παράνομα στον ποταμό Αλιάκμονα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στη βάρκα που χρησιμοποιούσαν βρέθηκαν μπαταρίες και άλλα σύνεργα και εικάζεται ότι χρησιμοποιούσαν τη μέθοδο της ηλεκτρικής εκκένωσης.
Στη συντονισμένη επιχείρηση της αστυνομίας συμμετείχε και όργανο της Αγροφυλακής. Σημειώνεται ότι η ιχθυοπανίδα του ποταμού έχει υποστεί μεγάλη καταστροφή μετά από αλλεπάλληλα κρούσματα παράνομου ψαρέματος.

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

"ΝΙΚΗΣΕ" Η Ν.Δ ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ. ΜΕΓΑΛΗ ΠΤΩΣΗ ΝΔ- ΠΑΣΟΚ. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ

Οριακά "μπλε" βάφτηκε ο νομός Ημαθίας αφού το κυβερνών κόμμα κατέλαβε την πρώτη θέση με 67 ψηφοδέλτια διαφορά από το ΠΑΣΟΚ.
Και τα δυο κόμματα υπέστησαν μεγάλη μείωση τόσο σε επίπεδο ποσοστών όσο και σε απόλυτους αριθμούς.
Συγκριτικά με το 2004, όμως, η ΝΔ έχασε περίπου 6 ποσοστιαίες μονάδες, δηλαδή περισσότερους από 12 χιλιάδες ψήφους.
Πτώση στην Ημαθία είχε και το ΠΑΣΟΚ.
Μπορεί το ποσοστό του να δείχνει άνοδο, σε αριθμό ψήφων όμως έχασε 4500 σταυρούς. Τέλος, από τους 138.301 εγγεγραμμένους Ημαθιώτες, ψήφισαν μόνο οι 79.608.
Το ποσοστό της αποχής συνεπώς έφθασε το 43,43%. Τα έγκυρα ψηφοδέλτια ήταν 77.805, τα άκυρα 963 και τα λευκά 840.
Δείτε αναλυτικά τα εκλογικά αποτέσματα εδώ: http://ekloges.ypes.gr/pages/index.html

Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

"ΠΡΑΣΙΝΗΣΕ" Η ΗΜΑΘΙΑ. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ

Ως αυτή την ώρα και με βάση την πληροφόρηση που έχουμε από τα εκλογικά κέντρα των κομμάτων στην περιοχή της Αλεξάνδρειας η εικόνα που έχει σχηματιστεί είναι:
Πρώτη δύναμη αναδεικνύεται το ΠΑΣΟΚ και ακολουθεί η ΝΔ. Αυξημένα είναι τα ποσοστά του ΛΑΟΣ και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που προκαλεί εντύπωση το γεγονός των απωλειών από τη ΝΔ. Ακολουθεί το ΚΚΕ με χαμηλά ποσοστά και ακόμα χαμηλότερα ο ΣΥΡΙΖΑ.
Η ίδια εικόνα επικρατεί και σε όλη την Ημαθία. Το τελικό αποτέλεσμα για την Ημαθία θα γίνει γνωστό γύρω στα μεσάνυχτα.

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ- ΡΟΥΜΛΟΥΚΙ: ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΕΘΙΜΩΝ ΑΝΟΙΞΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΟΥΣ

Ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Κέντρου του δήμου Αλεξάνδρειας Παναγιώτης Μεσαλάς εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση για μια μεγάλη εκδήλωση που έχει προγραμματιστεί:
Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 23 Ιουνίου 2009 στο κέντρο της πόλης μας θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση που θα περιλαμβάνει αναβίωση εθίμων της Άνοιξης και του Θέρους.
Στη περιοχή του Ρουμλουκιού ήτανε πάρα πολλά τα έθιμα αυτής της περιόδου. Ενδεικτικά αναφέρουμε το έθιμο του Κλήδονα που άρχιζε την παραμονή της γενεθλίου του Ιωάννου του Προδρόμου στις 23 Ιουνίου και συμμετείχαν κορίτσια ηλικίας 12 έως 16 ετών. Άλλο έθιμο είναι η «ντουντουλίνα» που πραγματοποιούνταν περιοδικά και μόνο στις χρονιές που παρατηρούνταν παρατεταμένη ξηρασία με κύριο σκοπό την επίκληση της βροχής. Έθιμο επίσης σχεδόν ξεχασμένο που θα αναβιώσει είναι το «γκιουρέσι» δηλαδή αγώνες παραδοσιακής πάλης που διοργανώνονταν στα μεγάλα πανηγύρια του Ρουμλουκιώτικου κάμπου.
Η εκδήλωση θα ξεκινήσει στις 21:00 και σε όλη τη διάρκειά οι ζουρνάδες και τα νταούλια του μοναδικού Θωμά Πάτμου θα συνοδεύουν τα δρώμενα.
Συνδιοργανωτές της εκδήλωσης είναι το Πνευματικό Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αλεξάνδρειας και οι πολιτιστικοί σύλλογοι του Σχοινά του Νεοχωρίου και της Καψόχωρας.
Πάνω από 100 χορευτές υπό την καθοδήγηση του χοροδιδάσκαλου Δημήτρη Σαμαρά θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό σ’ αυτή την παράσταση έτσι ώστε να μείνει για πολλά χρόνια χαραγμένη στη μνήμη αυτών που θα την παρακολουθήσουν.

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ Ο ΧΑΛΚΙΔΗΣ

Ο βουλευτής που έχει πάρει πάνω του το κόμμα της ΝΔ στην Ημαθία, ο Μιχάλης Χαλκίδης, τα έχει βάλει με την ΕΑΣ Βέροιας εξ αιτίας της απαράδεκτης τακτικής της να εισπράττει χρήματα από τους αγρότες για το ΟΣΔΕ.
Μάλιστα, δεν διστάζει να λέει ότι θα προσφύγει στα δικαστήρια αν δεν αλλάξει τακτική η οργάνωση κατά της οποίας λέει πολλά επιβαρυντικά και αξίζουν να μελετηθούν από τα κόμματα εξουσίας που έχουν στους κόλπους τους τους συνδικαλιστές της διοίκησης.
Ιδιαίτερη συνομιλία με τον Γιώργο Μαυρακάκη (φωτ.), δημοτικό σύμβουλο επί 8ετία στον δήμο Αλεξάνδρειας, είχε ο Μιχ. Χαλκίδης το Σάββατο. Ο πρώτος είπε ορισμένα πράγματα στον βουλευτή με τον γνωστό ευθύ τρόπο αναφέροντας ονόματα και διευθύνσεις.
Φαίνεται ότι οι πληγές του 2002 και του 2006 δεν έκλεισαν ακόμα.
Πάντως ο Χαλκίδης έδειξε να προσπερνάει αυτές τις ιστορίες και είπε: θέλετε να πάρτε το δήμο; Τότε πείστε τον …………. να κατέβει υποψήφιος δήμαρχος και η νίκη είναι σίγουρη.
Σε ποιόν αναφέρονταν; Και γιατί εγώ έχω την αίσθηση, για να μην πω την βεβαιότητα ότι αυτός δεν θέλει να είναι υποψήφιος;

ΑΝΕΣΙΔΗΣ ΠΡΟΣ Δ.Σ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ: ΠΑΡΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ

Σαφή θέση παίρνει ο αντιδήμαρχος Αλεξάνδρειας Νίκος Ανεσίδης σχετικά με τα όσα ενορχηστρωμένα του καταμαρτυρούν οι διοικούντες του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξάνδρειας και τους ζητάει να πάρουν ξεκάρη θέση. Τι λένε; Λένε ότι ενώ προσκλήθηκε στην γενική τους συνέλευση δεν πήγε ενώ ο ίδιος δηλώνει κατηγορηματικά ότι ποτέ δεν προσκλήθηκε.
Φαίνεται ότι οι νεόκοποι συνδικαλιστές που συγκροτούν την πλειοψηφία της διοίκησης έχουν μπερδευτεί και αντί να ασχολούνται με τα ζητήματα που καίνε τους συναδέλφους τους προσπαθούν να κάνουν «υψηλή πολιτική».

Αντί για παράδειγμα να ασχοληθούν με τη λειτουργία των Τραπεζών και το πώς δίνονται τα δάνεια, ποιοι συνάδελφοί τους μπαίνουν στον Τειρεσία και γιατί, αν λυμαίνονται την πιάτσα οι τοκογλύφοι, αν τα μεγαλοκαταστήματα κάνουν αθέμιτο ανταγωνισμό παραβιάζοντας ωράρια εργαζομένων κλπ
Αυτοί ασχολούνται με το αν οι πελάτες της Εθνικής μπορούν να κάνουν αναλήψεις από το ΑΤΜ το Σάββατο που έχει λαϊκή… Μιλάμε για πολύ προχωρημένα πράγματα.

Αντί να ασχολούνται, όπως άλλοι σύλλογοι της ευ-ρύτερης περιοχής, για το αν και κατά πόσο συμβάλει στην τοπική κοινωνία η ύπαρξη και λειτουργία του ΚΑΕΛΕ αυτοί περι άλλων τυρβάζουν.
Δεν είδα ανακοίνωση για το τιμολόγιο που έβαλε ο Δήμος Αλεξάνδρειας στο Κολυμβητήριο από τον Ε-μπορικό και ανησυχώ…

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΟ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΚΙΛΤΙΔΗΣ

Όπως ήταν αναμενόμενο η σημερινή σύσκεψη που έγινε το απόγευμα στην αίθουσα του νομαρχιακού συμβουλίου Ημαθίας δεν απέφερε τίποτα το ουσιαστικό, τίποτα το χειροπιαστό για τους ροδακινοπαραγωγούς.
Οι αγρότες είδαν τον υφυπουργό Γεωργίας Κ. Κιλτίδη να μην λέει τίποτα το συγκεκριμένο, δεν κατέθεσε καμιά πρόταση ολοκληρωμένη για να αντιμετωπιστεί το επαπειλούμενο αδιέξοδο και τα πάντα θα λυθούν στο μέλλον, όταν δηλαδή το πρόβλημα γιγαντωθεί τότε θα δοθεί λύση, είπε χαρακτηριστικά.
Ο παριστάμενος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Τ. Σιδηρόπουλος κατηγόρησε το υπουργείο ότι ολιγώρησε ενώ οι τρεις κυβερνητικοί βουλευτές δεν πήραν καν το λόγο αφού δεν θα μπορούσαν να δεσμευτούν σε τίποτα.
Ο Κ. Κιλτίδης ευρισκόμενος σε δύσκολη θέση είπε: «Είναι τραγικό να επιρρίπτονται ευθύνες στην κυβέρνηση πριν υπάρξει αποτέλεσμα» και πρόσθεσε ότι δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί λύση τύπου «πράσινη απόσυρση» διότι αν σημειωθούν καταστροφές όπως για παράδειγμα χαλαζόπτωση, θα μείνουν η χώρα και οι βιομηχανίες χωρίς ροδάκινα. Κλείνοντας το θέμα των συμπύρηνων, ο κ. Κιλτίδης δεσμεύθηκε ότι άμεσα θα λαμβάνει μέτρα το Υπουργείο για να αντιμετωπίσει το θέμα της απορρόφησης των ροδάκινων. Ακολούθησε συζήτηση για το επιτραπέζιο. Εκεί το μεγάλο πρόβλημα είναι το πώς θα γίνονται οι έλεγχοι υπολειμμάτων φυτοφαρμάκων. Από την κουβέντα προέκυψε ότι αν ακολουθηθεί έλεγχος ανά παραγωγό το κόστος θα εκτιναχθεί στα ύψη. Αν γίνεται ένας έλεγχος σε κάθε φορτίο τότε υπάρχει κίνδυνος να βρεθούν δείγματα με υπολείμματα. Γι αυτό το θέμα θα πραγματοποιηθούν και άλλες συναντήσεις. Παίρνοντας το λόγο ο κ. Κιλτίδης, συνέστησε στους παραγωγούς να κάνουν και οι ίδιοι τους προληπτικούς ελέγχους στις ουσίες που απαγορεύουν οι Ρώσοι.

Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ

-ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ "12" Η ΑΝΝΑ ΛΑΜΠΙΡΗ
Επιμένει κατά πως δήλωσε στην απόφασή του ο δήμαρχος Αντιγονιδών Γρηγόρης Στεργιόπουλος και δεν κάνει πίσω αν και ο περιφερειάρχης ακύρωσε την απόφαση της πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου με την οποία άλλαξε- αντικατέστησε τα μέλη των ΔΣ των δημοτικών επιχειρήσεων.
Ο δήμαρχος είπε σε σχετική ερώτηση ότι θα επαναφέρει το θέμα με άλλη διατύπωση ώστε να γίνει το δικό του και δεν έλαβε υπόψη του τις προειδοποιήσεις της κ. Λαμπίρη που αυτή ήταν που προσέφυγε στην Περιφέρεια και δικαιώθηκε.
Κατά τα άλλα, στην συνεδρίαση της Δευτέρας η επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας έθεσε ορισμένα θέμα προς συζήτηση και αυτό που ξεχώρισε ήταν η θέση της για την θέση «12» για την οποία είπε τα εξής:
1) η θέση 12 απέχει μόλις 350μ. από τη λίμνη του Αλιάκμονα, από όπου υδροδοτείται η Θεσσαλονίκη, και μόνο ο λόγος αυτός είναι αρκετός για να κριθεί ακατάλληλη για τη δημιουργία ΜΕΑ-ΧΥΤΥ, αλλά δεν είναι ο μόνος λόγος,
2) απέχει μόλις 1,5 χλμ. Από τον ευρύτερο αρχαιολογικό χώρο, συγκεκριμένα την πρώτη πρωτεύουσα των Μακεδόνων, τις Αιγές, με ότι αυτό σημαίνει, πολιτιστικοί. Αισθητικοί και Εθνικοί λόγοι επιβάλλουν να απορριφθεί η συγκεκριμένη θέση,
κύριε Δήμαρχε, θα ήθελα να μας πείτε γιατί βιαστήκατε να υπογράψετε τη σύμβαση παραχώρησης του έργου ΜΕΑ-ΧΥΤΥ στη θέση 12, εφόσον:
1) Δεν έχει εκδικασθεί ακόμα η προσφυγή που έκανε το ΤΕΕ στο Συμβούλιο της Επικρατείας, που είχε ορισθεί για τις 12-6-2009 και αναβλήθηκε λόγω των Ευρωεκλογών,
2)Δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα το ιδιοκτησιακό καθεστώς της θέσης 12, όπως φαίνεται στο έγγραφο που έστειλε η Δ/νση Δασών της Περιφέρειας με θέμα: Παραχώρηση έκτασης για ΧΥΤΥ στο διακατεχόμενο Δάσος Τιμίου Σταυρού, όπου αναφέρεται: «κρίνουμε σκόπιμο να περιμένουμε την απόφαση του ΣτΕ πριν από κάθε άλλη ενέργεια μας» (προώθησα το έγγραφο προς το Δήμαρχο) και
3. Εφόσον στη Σύμβαση υπάρχουν όροι απαράδεκτοι, με επιβαρυντικές συνέπειες για τον ΕΣΔΑ και κατ’ επέκταση για τους δημότες των Δήμων της Ημαθίας.
Για το κορυφαίο ζήτημα που ταλανίζει την Ημαθία ο δήμαρχος είπε ότι η απόφαση στον ΕΣΔΑ ήταν ομόφωνη και ότι αν έχει απορίες η κ. Λαμπίρη να πάει στον Σύνδεσμο να τις λύσει…Στη συνέχεια η κ. Λαμπίρη έθεσε και άλλα ερωτήματα Επίσης η κ. Λαμπίρη έθεσε και άλλα θέματα όπως την ελλιπή χρηματοδότηση του Γυμνασίου Καβασίλων για το οποίο είπε: «Γιατί κόψατε 5.000€ από την κατανομή πιστώσεων για λειτουργικές δαπάνες του Γυμνασίου Καβασίλων; Ενώ το έγγραφο της Β/θμιας
Εκπ/σης αναφέρει το ποσό των 18.702€ εσείς δώσατε μόνο 13.000€, όταν μάλιστα από αυτά τα χρήματα το Σχολείο αναγκάζεται να καλύψει και δαπάνες για τη συντήρηση του Σχολείου ενώ είναι δική σας υποχρέωση. Να μας απαντήσει και ο κ. Μουταφίδης που είναι μέλος της σχολικής επιτροπής και δεν υπερασπίστηκε το Σχολείο».
Ο Δήμαρχος για το θέμα αυτό είπε: «είμαι περήφανος για το Γυμνάσιο Καβασίλων, θα σας απαντήσει ο υπάλληλος γιατί έγινε αυτό» Ο υπάλληλος είπε ότι «νομίζαμε ότι θα γίνει όπως έγινε πέρσι και δε φταίω εγώ που έγινε φασαρία με το Γυμνασιάρχη και δεν τον ήξερα κ.λ.π».

Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ: Η ΠΑΛΙΑΔΕΛΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Α. Παπανδρέου, επισκέφθηκε το μεσημέρι τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας, όπου ενημερώθηκε για την πορεία των αρχαιολογικών δραστηριοτήτων στο χώρο στέγασης των βασιλικών τάφων.
Στη συνέχεια, ο Γιώργος Α. Παπανδρέου επισκέφθηκε το εργαστήρι, όπου φυλάσσεται το χρυσό στεφάνι, πρόσφατο εύρημα από την Αγορά της αρχαίας πόλης των Αιγών.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, συναντήθηκε με εκπροσώπους των αγροτών και ενημερώθηκε για το πρόβλημα στην απορρόφηση της φετινής παραγωγής συμπύρηνου ροδάκινου και αμέσως μετά συναντήθηκε και συνομίλησε με εργαζόμενους στο χώρο των ανασκαφών και με φοιτητές, κι έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την κυρία Χρύσα Σαατσόγλου - Παλιαδέλη, Καθηγήτρια και υπεύθυνη των ανασκαφών, όπως βεβαίως και τους φοιτητές της, τους εργαζόμενους εδώ στη Βεργίνα, για τις πραγματικά καταπληκτικές νέες ανακαλύψεις, που αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο τον πολιτισμό και την ιστορία των Μακεδόνων.
Είναι ανεκτίμητη η προσφορά τους. Η επιλογή της κυρίας Παλιαδέλη για το ευρωψηφοδέλτιό μας, είναι μια συνειδητή επιλογή. Όχι μόνο θα εκπροσωπεί την αρχαιολογία και τον πολιτισμό μας, αύριο, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά είναι και μία αξιόπιστη φωνή, πρεσβευτής της Μακεδονίας, της Ελλάδας, που τεκμηριωμένα, αποφασιστικά και αποτελεσματικά, θα μπορέσει να προασπίσει τα δίκαιά μας στο μεγάλο ζήτημα του προβλήματος με τα Σκόπια.
Και θα ήθελα να θυμίσω ότι, το ΠΑΣΟΚ, έχει χαράξει μία ξεκάθαρη κόκκινη γραμμή, που τελικά έγινε και εθνική γραμμή: Καμία λύση διπλής ονομασίας. Ξέρουμε την ολιγωρία της κυβέρνησης.
Εμείς, ως κυβέρνηση, θα πάρουμε πρωτοβουλίες. Θα πάρουμε πρωτοβουλίες, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θέλουμε όλα τα κράτη των Βαλκανίων να ενταχθούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως βεβαίως και τα Σκόπια. Θέλουμε έναν φίλο, γείτονα λαό. Όμως, πρέπει να κατανοήσει η ηγεσία της γείτονος χώρας, ότι οι καθαρές σχέσεις, οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους. Άρα, μια αμοιβαία αποδεκτή λύση, είναι εκείνη που θα αποκαταστήσει τις καλές σχέσεις και θα ανοίξει το δικό τους δρόμο για την Ευρωπαϊκή Ένωση».

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ

Συνεχίζουν απρόσκοπτα την καταστροφή του Αλιάκμονα
Είναι γνωστή η κατάσταση που επικρατούσε με τις παράνομες αμμοληψίες στον Αλιάκμονα. Είναι γνωστό ακόμη ότι, η Διοίκηση ήταν με την ηθελημένη απουσία της, αρωγός στην καταστροφή χιλιάδων στρεμμάτων παραποτάμιου δάσους.
Σ΄ αυτήν την διαδικασία, βασικό στοιχείο ήταν μια παράνομη «γέφυρα» που κατασκεύασε ο Δήμος Μελίκης , σε συνεργασία με τους παράνομους αμμολήπτες. Κι ενώ το ποτάμι παρέσερνε μέρος αυτής της παράνομης επέμβασης στον ποταμό, συνεχώς έριχναν καινούρια μπάζα. Μετά από την διαπίστωση υπηρεσιών της αυθαιρεσίας, από την Περιφέρεια και την Νομαρχία, κανείς δεν φοβήθηκε και συνεχίζουν απρόσκοπτα.
Αλήθεια, σε ποιόν ανήκει το ερπιστριοφόρο χωματουργικό μηχάνημα που συνεχίζει την καταστροφή; Είναι Ιδιοκτησία Δημοτικού Συμβούλου του Δήμου Μελίκης ή όχι; Είναι δυνατόν πέντε αυθαιρετούντες στο μεγαλύτερο ποταμό της χώρας, να είναι πάνω από κάθε υπηρεσία και τον εισαγγελέα; Ενημερωτικά λέμε ότι, ο εισαγγελέας, κάνει προανάκριση εδώ και δυο χρόνια.
Σ ΄ αυτές τις παρανομίες, φωτογραφίζονται χαρούμενοι, Δήμαρχοι, Νομάρχες και παράνομοι αμμολήπτες, μαζί.
Όλα αυτά, γίνονται σήμερα.

Είναι τότε που κατασκεύασαν την παράνομη διάβαση. Όλοι μαζί και φωτογραφία με καμάρι. Νομάρχης, Δήμαρχος και οι παράνομοι αμμολήπτες.
Το έγγραφο, είναι η απάντηση του Δήμου Μελίκης στην "παράκληση" της Περιφέρειας, να αποκαταστήσουν την αυθαιρεσία.
Από πότε οι υπηρεσίες παρακαλούν μόνο; Τι απάντησε ο Δήμος; Ψέματα.
Αλληλοδουλεύονται και όλοι μαζί, δουλεύουν εμάς όλους.
Πολλά τα λεφτά ... μάγκα μου.
Ασλάνογλου Νίκος

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 11 Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Στην Ημαθία θα βρεθεί αύριο το πρωί στις 11 ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου. Ειδικότερα ο Γ. Παπανδρέου θα επισκεφθεί την Βεργίνα όπου και θα επισκεφθεί το Μουσείο και βέβαια θα κάνει δηλώσεις θέλοντας να αναδείξει τον συμβολισμό της επίσκεψης.
Ήδη, έχει ενημερωθεί το στελεχικό και άλλο δυναμικό του κόμματος ώστε η επίσκεψη να έχει την μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία.

ΚΟΥΛΟΥΡΑ ΗΜΑΘΙΑΣ: ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΡΟΔΑΚΙΝΟΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ Η ΛΙΤΣΑ ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ

Η βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Αμμανατίδου-Πασχαλίδου Ευαγγελία συνοδευόμενη από κλιμάκιο της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας το Σάββατο 30 Μαΐου επισκέφθηκε και συνομίλησε με τους ροδακινοπαραγωγούς που βρίσκονται για άλλη μια φορά με τα γεωργικά τους μηχανήματα στην Εγνατία Οδό στον κόμβο της Κουλούρας.
Οι ροδακινοπαραγωγοί είναι σε απόγνωση όντας απλήρωτοι εδώ και ένα χρόνο, αφού οι βιομηχανίες που απορρόφησαν την περσινή τους παραγωγή ισχυρίζονται ότι δεν πούλησαν το σύνολο των εμπορευμάτων και απειλούν ότι δεν θα μπορέσουν να απορροφήσουν λόγω του προηγούμενου πλεονάσματος, πάνω από τη μισή φετινή παραγωγή, που η συγκομιδή της ξεκινά το επόμενο εικοσαήμερο.
Εδώ και μία εικοσαετία οι τιμές του συμπύρηνου ροδάκινου είναι καθηλωμένες στα 0,20-0,25ευρώ το κιλό ενώ για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στο αυξημένο κόστος παραγωγής οι αγρότες μας πρέπει να πουλήσουν στην κατώτατη τιμή των 0,30-0,33ευρώ για να εξασφαλίσουν κατά το δυνατόν τον καταναλωτή καλύπτοντας το κόστος της ολοκληρωμένης διαχείρισης παραγωγής (γεωπόνοι, ήπια σκευάσματα, έλεγχοι, πιστοποιητικά κ.α.) και το κόστος των επιπλέον εργαστηριακών ελέγχων, ακολουθώντας τις οδηγίες των αρμόδιων υπηρεσιών της Δ/νσης Γεωργίας και του ΥΠΑΑΤ που επιδοτούσαν συμπύρηνες ποικιλίες.
Η βουλευτής έκανε δηλώσεις όπου τόνισε: «Ο εμπαιγμός των ροδακινοπαραγωγών από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων είναι απαράδεκτη. Όλοι γνώριζαν το πρόβλημα εδώ και μήνες από προηγούμενες κινητοποιήσεις τους αλλά και συναντήσεις και δεν μπορούν να ισχυρίζονται ότι θα αντιμετωπιστεί το θέμα μετά τη συγκομιδή. Τα ψίχουλα της προηγούμενης χρονιάς της τάξης του 0,025ευρώ ανά κιλό ενίσχυση της μειωμένης τιμής, είναι απλά ασπιρίνες και δεν αντιμετωπίζουν το συνολικό πρόβλημα του κλάδου.
Οι ροδακινοπαραγωγοί ζητούν να αποζημιωθούν για την φετινή τους παραγωγή αν μείνει απούλητη και αμέσως μετά είναι διατεθειμένοι να μπουν σε διάλογο για αναδιάρθρωση των καλλιεργειών τους παράλληλα όμως με τα υπόλοιπα θέματα της μείωσης του κόστους παραγωγής, ώστε να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους και τα χρέη τους για να μπορούν να ζουν αξιοπρεπώς και να μείνει ζωντανή η ελληνική ύπαιθρος