Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

ΣΙΜΨΕΡΗΣ ΣΤ.: ΣΤΗΡΙΖΩ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΜΠ. ΓΚΙΟΝΟΓΛΟΥ

Δημόσια και πολύ προ των δημοτικών και νομαρχιακών εκλογών του 2010 δηλώνει τις προθέσεις του ο Στέφανος Σιμψερής.
Μιλώντας σήμερα το πρωί στην εφημερίδα «ΧΡΟΝΙΚΑ» είπε ότι ανεξαρτήτως τι θα πράξει η ΝΔ και ποιόν θα επιλέξει ως υποψήφιο δήμαρχο του δήμου που θα προκύψει μετά την διοικητική μεταρρύθμιση αυτός θα στηρίξει έμπρακτα και με όλες του τις δυνάμεις την δημοτική παράταξη του Δημάρχου Αλεξάνδρειας Μπάμπη Γκιόνογλου.
«Το λέω από τώρα και ξεκαθαρίζω τη θέση μου. Εγώ δεν θα είμαι υποψήφιος στις εκλογές. Δεν με ενδιαφέρει τι απόφαση θα πάρει η ΝΔ και ποιόν θα στηρίξει ως υποψήφιο δήμαρχο. Πήρα την απόφασή μου και θα υποστηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις την προσπάθεια του Μπ. Γκιόνογλου και των συνεργατών του. Θα τον υποστηρίξω με όποιον τρόπο μπορώ».
Είναι σαφές πως η δήλωση αυτή του πρώην προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Πλατέος Στέφανου Σιμψερή, γνωστού στελέχους του κόμματος της ΝΔ με μακρά θητεία στην αυτοδιοίκηση και στο κόμμα, θα ανάψει φωτιές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: