Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

ΓΚΙΟΝΟΓΛΟΥ ΚΑΤΑ ΕΚΔΟΤΗ "Ο ΠΟΛΙΤΗΣ"


Εκ νέου κατηγορώ του Δημάρχου Αλεξάνδρειας στον εκδότη της εβδομαδιαίας εφημερίδας «Ο ΠΟΛΙΤΗΣ».


Στην πρωινή εκπομπή του Ράδιο Αλεξάνδρεια 97,7fm ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας Μπάμπης Γκιόνογλου μιλώντας στους Χάρη Μόχλα και Τάσο Καμπάνη αναφέρθηκε στον εκδότη της εβδομαδιαίας εφημερίδας «Ο ΠΟΛΙΤΗΣ» Φίλιππο Σουρλόπουλο λέγοντας ότι «ήρθε στο γραφείο μου και ζήτησε χρήματα. Ήταν παρών ένας δημοτικός σύμβουλος. Του αρνήθηκα και έκτοτε άρχισε η επίθεση λάσπης εναντίον μου. Εγώ μπήκα στην πολιτική για να προσφέρω και όλος ο κόσμος, γιατί η κοινωνία μας είναι μικρή και γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας, με ξέρει. Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να αμφισβητήσει την ηθική μου. Ας κάνει όση κριτική θέλει στην πολιτική μου. Όποιος αμφισβητεί την ηθική μου θα λογοδοτήσει, το θέμα αυτό θα λυθεί στα δικαστήρια.
Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα σχετικά με τα όσα αναφέρει στα δημοσιεύματά του σχετικά με την εκμίσθωση του καταστήματος στο ΠΠΚΑ. Όλα έγιναν με βάση τα όσα ορίζει ο νόμος».
Όπως είναι γνωστό ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας τον Ιούνιο είχε προβεί σε μια εντυπωσιακή καταγγελία. Είχε πει σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ότι ο συγκεκριμένος εκδότης του είχε ζητήσει χρήματα και αφού αρνήθηκε άρχισαν τα επιθετικά δημοσιεύματα εναντίον του. Μάλιστα, είχε προτρέψει τον εκδότη να προσφύγει στην δικαιοσύνη αν νομίζει ότι τον συκοφαντεί. Ωστόσο, αν και πέρασαν μήνες από την καταγγελία εκείνη κανείς δεν κινήθηκε, ούτε ο εισαγγελέας αυτεπάγγελτα ούτε ο θιγόμενος εκδότης. Ενδεχομένως αυτό να συμβεί τώρα μετά την επαναφορά του θέματος από την πλευρά του δημάρχου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: