Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ "Πιασιάρικό θέμα" απο ΝΕMESIS

Ο/Η NEMESIS άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ* Είναι το θέμα "πιασιάρικο" και άρχισαν ..."
: Τελικά ώρες ώρες δεν μπορώ να καταλάβω κάποιους ανθρώπους. Καλό είναι να στηρίζουμε τις πολιτικά μας πιστεύω, να σκευτόμαστε όμως και το τι είναι καλύτερο για την πολή που ζούμε.Εγώ αν και αρκετα δεν ζω στην Αλεξάνδρεια, πονάει η ψυχή μου κάθε φορά που έρχομαι να αντικρίζω έναν τόσο μεγάλο, άσχημο βέβαια χώρο κατα την άποψη μου να μένει ανεκμετάλευτος στο κεντρικότερο σημείο της πόλης. Και χάρηκα μπορώ να πω όταν έμαθα ότι κάτι θα γίνει επιτέλους εκεί. Ασχετα αν αυτός που το πήρε είναι φίλος του δημάρχου ή οτιδήποτε άλλο.Σημασία έχει ότι θα αλλάξει σημαντικά το κέντρο της πολής
Ανάρτηση από τον/τη NEMESIS στο ΧΡΟΝΙΚΑ - opinion τη 12 Μάϊος 2008 7:22 μμ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

MAΘAN OTI .......

ΠΛΑΚΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ....ΞΕΝΟΙ

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΜΕ ΚΑΛΟ ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ.....

ΜΙΣΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ(ΤΥΠΟΥ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ)
ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΓΙΑΠΙ(ΤΥΠΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ)

Ε ΡΕ ΘΕΑΜΑ !!!!!

Ο ΙΔΙΟΤΕΛΗΣ

NEMESIS είπε...

Αν και σε ανώνυμους δεν συνιθίζω να απαντάω,το Σαββατοκύριακο που ήμουν εκεί δεν είδα να έχει τελειώσει κάτι για να βγάλω συμπέρασματα. Αν θεωρήται ότι ήταν καλύτερο να μείνει απλά σαν ένα κτίσμα , εγώ πάω πάσο.Εξάλλου όπως είπα δεν πλέον μένω εκεί.