Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

ΛΑ.Ο.Σ-ΠΑΣΟΚ, ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ

τηςΆλμα

Πολύ ικανοποιημένοι πρέπει να νιώθουν στο ΠΑΣΟΚ, αφού συμφωνεί σε όλες τις κυβερνητικές επιλογές τους ο Καρατζαφέρης.Μάλιστα δηλώνει ιδιαίτερα ευτυχής που ψήφισε το μνημόνιο και έτσι έβαλε κι αυτός το χεράκι του να σωθούμε από την χρεωκοπία."Είμαι υπερήφανος που υπάρχει σήμερα η Ελλάδα, χάρη και στη δική μου ψήφο. Δεν θα υπήρχε. Θα είχαμε πτωχεύσει και θα είχαμε τελειώσει από πέρσι τον Μάιο", τονίζει.
Στο μόνο θέμα που θα βάλει βέτο...
για να στηρίξει το ΠΑΣΟΚ, εάν θα γίνουν εκλογές,είναι οι μετανάστες."Αν κάποιος κάποια στιγμή , κάτω από μια πίεση των καιρών, ζητήσει από εμάς τη βοήθεια της συγκυβέρνησης , έναν όρο θα βάλουμε: να διώξουμε τους μετανάστες"."Εγώ θα τους διώξω. Εγώ από την πρώτη μέρα που θα είμαι στην κυβέρνηση θα τους διώξω".

Πρώτα λοιπόν θα τους διώξει όλους και μετά θα προχωρήσει εις γάμου κοινωνίαν με το σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ.Έτσι χρειάζεται να τα λέει ο πρόεδρος ,για να καταλαβαίνουν κι αυτοί που ζουν ακόμη με την αυταπάτη του σοσιαλισμού πως τα κόμματα δεν είναι ό,τι δηλώσεις ,αλλά ό,τι κάνεις και με ποιους το κάνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: