Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ- ΓΚΥΡΙΝΗ

*Καταψήφισε το τεχν. πρόγραμμα και την πρόταση του δημάρχου για αύξηση στα δημοτικά τέλη ο αντιδήμαρχος!

*Πήρε τις αποφάσεις του μαζί με τον Γ. Παναγιωτίδη

Σκληρή κριτική στον δήμαρχο Αντιγονιδών Γρηγόρη Στεργιόπουλο άσκησε ο στενός του συνεργάτης και αντιδήμαρχος Παναγιώτης Γκυρίνης στην συζήτηση για την σύνταξη του τεχνικού προγράμματος. Ο κ. Γκυρίνης χαρακτήρισε το σχέδιο που κατέθεσε ο δήμαρχος πρόχειρο και πρόσθεσε ότι δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του δήμου. Μάλιστα κάλεσε τον δήμαρχο να το αποσύρει διότι δεν ζητήθηκε από τους αντιδημάρχους να καταθέσουν τις προτάσεις. Στην τοποθέτησή του τόνισε ότι δεν μπορεί, δεν είναι επιτρεπτό να δέχονται οι αιρετοί τις αποφάσεις- προτάσεις της τεχνικής υπηρεσίας η οποία δεν γνωρίζει τις ανάγκες των χωριών και του δήμου συνολικότερα. Είπε επίσης ο αντιδήμαρχος ότι υπήρξε έλλειμμα συμμετοχής των αιρετών των χωριών όπως των προέδρων των Τοπικών Συμβουλίων οι οποίοι δεν έκαναν ούτε μια πρόταση.
Στην δική του τοποθέτηση ο δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας Γ. Παναγιωτίδης άφησε σαφείς αιχμές και υπονοούμενα σχετικά με το τεχνικό πρόγραμμα. Σε αποστροφή του λόγου του είπε ότι το τεχν. πρόγραμμα έχει αρκετά έργα της τάξης των 6 και 12 χιλιάδων ευρώ (εξάρια και δωδεκάρια είπε χαρακτηριστικά) τα οποία εξυπηρετούν ορισμένους. Σε ερώτησή μας «ποιους εννοεί» απάντησε «γνωρίζεις πολύ καλά». Σε διευκρίνιση που του κάναμε «εννοείς τους εργολάβους» απάντησε «εσύ το είπες».
Αντιλαμβανόμαστε ότι το γυαλί στην παράταξη της πλειοψηφίας έχει ραγίσει και όλα δείχνουν ότι οι αποχωρήσεις και οι μοναχικοί δρόμοι είναι θέμα χρόνου να δημοσιοποιηθούν. Εξ άλλου ο Παν. Γκυρίνης σε δήλωσή του στην εφημερίδα μας το καλοκαίρι είχε προαναγγείλει την στάση του.
ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ
Ο αντιδήμαρχος Αντιγονιδών σε δήλωσή του στα «Χρονικά» τον Ιούλιο είχε δηλώσει ότι θα είναι υποψήφιος δήμαρχος και προφανώς άρχισε να διαφοροποιεί από τώρα την θέση του στο δημοτικό συμβούλιο. Συγκεκριμένα είχε δηλώσει: «Εγώ είτε έτσι είτε αλλιώς θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος. Είτε με το χρίσμα της ΝΔ είτε χωρίς αυτό εγώ θα είμαι υποψήφιος. Είμαι σχεδόν έτοιμος εδώ και καιρό. Θέλω να είμαι υποψήφιος δήμαρχος με το χρίσμα της ΝΔ αλλά υπάρχει και το ενδεχόμενο να εμφανιστεί κάποιος που σήμερα είναι απών και να το πάρει. Εγώ πάντως θα είμαι παρών στην εκλογική μάχη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: