Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΜΠΟΧΩΡΙΟΥ-ΒΡΥΣΑΚΙΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Ο σύλλογος γονέων του ενοποιημένου δημοτικού σχολείου Καμποχωρίου- Βρυσακίου εξέδωσε ψήφισμα διαμαρτυρίας της απόφασης του υπουργείου να υποβιβάσει το σχολείο τους από εξαθέσιο σε πενταθέσιο και ασκεί σκληρή κριτική στην πολιτική της κυβέρνησης στην οποία καταλογίζει ότι απομυζά πόρους από την τοπική κοινωνία και ότι διαμορφώνει συνθήκες κοινωνικής ερήμου.
Το ψήφισμα συνεχίζει:..έχοντας την ολόπλευρη και αμέριστη συμπαράσταση των τοπικών συμβουλίων και των τοπικών κοινοτήτων Βρυσακίου και Καμποχωρίου, των γονέων των μαθητών τους σχολείου μας, των φορέων και ολόκληρης..της τοπικής κοινωνίας και αξιολογώντας τις εξελίξεις, όπως αυτές δημιουργήθηκαν μετά την πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου για υποβιβασμό της οργανικότητας του σχολείου μας, αισθάνεται την ανάγκη να ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ και να ΔΗΛΩΣΕΙ αποφασισμένο να προβεί σε κάθε δυνατή ενέργεια για την άρση της παραπάνω άδικης και εντελώς απερίσκεπτης απόφασης του υπουργείου για τους παρακάτω λόγους:
-πριν από αρκετά χρόνια και με την επίκληση πλείστων παιδαγωγικών λόγων συνενώθηκαν μικρά σχολεία για να δημιουργηθεί ένα πολυδύναμο 6/θεσιο δημοτικό σχολείο Καμποχωρίου- Βρυσακίουι. Σήμερα με δεδομένο ότι η κάθε τάξη του αριθμεί δώδεκα περίπου μαθητές, πολλοί εκ των οποίων είναι αλλοδαποί και αξιολογημένοι από το ΚΕΔΔΥ μαθητές για παιδαγωγικούς πάλι λόγους γίνεται υποβιβασμός του, οργανικά, από εξαθέσιο σε πενταθέσιο. Νομίζουμε πως είναι πέρα για πέρα άδικη η συγκεκριμένη απόφαση δεδομένου ότι υπάρχει αυξητική τάση στο μαθητικό μας δυναμικό, πράγμα που αποδεικνύεται από τα νήπια που θα έλθουν την επόμενη χρονιά στο σχολείο μας και ανέρχονται στο αριθμό 12. Η εκτίμησή μας είναι ότι ως το έτος 2013 θα εξακολουθήσει να αυξάνει το μαθητικό μας δυναμικό ισχυροποιώντας ακόμα περισσότερο τη διατήρηση της υπάρχουσας οργανικότητας (6/θέσιο).Θέλουμε να πιστεύουμε πως η αναβάθμιση της δωρεάν παρεχόμενης εκπαίδευσης των παιδιών μας δεν είναι απλή λογιστική και οικονομικά μεγέθη. Υπάρχουν και πολλές άλλες ιδιαιτερότητες που καθιστούν ένα σχολείο προτεινόμενο για κατάργηση ή υποβιβασμό. Οι ιδιαιτερότητες ενός ήδη συγχωνευμένου σχολείου, η διασπορά των τάξεών του σε δυο δημοτικά διαμερίσματα, η μη ύπαρξη επαρκούς υποδομής για συνδιδασκαλία μαθητών δυο τάξεων που θα φθάνουν τους είκοσι με προοπτική ανόδου όπως προαναφέραμε.
-Η ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, η αξιοποίηση των υποδομών καθώς επίσης και η εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας δεν επιτυγχάνεται με προσχηματικούς διαλόγους και προειλημμένες αποφάσεις. Διότι, οι αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου θα συμβάλλουν σε μια προοπτική βέβαιης υποβάθμισης της υπαίθρου, όπου οι πολίτες θα βιώσουν τις συνέπειες για μια ακόμα φορά.
- Οι κούφιες εξαγγελίες του υπουργείου περί ψηφιακού σχολείου των υπολογιστών, των διαδραστικών πινάκων και των επαρκών υποδομών μόνο σαν μακάβρια φάρσα αντηχούν μέσα στο τοπίο κοινωνικής ερήμου που διαμορφώνει καθημερινά η κυβερνητική πολιτική.

Τέλος, πιστεύουμε πως αυτή κυβερνητική πολιτική δεν «εξοικονομεί» πόρους. Αντίθετα απομυζά πόρους από το σύνολο της κοινωνίας. Και για να το πετύχει δε διστάζει να καταστρατηγεί και το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Είναι χαρακτηριστικό ότι στη συνάντησή της με τους δημάρχους η κα Υπουργός αγνόησε επιδεικτικά το νόμο 1566/85, που προαπαιτεί ως όρο για την κατάργηση σχολείου τη σύμφωνη γνώμη των γονέων, μάλιστα δε ομόφωνη. («Το τι θέλει ο Δήμος, το τι θέλουν οι εκπαιδευτικοί, το τι θέλουν οι γονείς, όλα εξετάζονται σε δεύτερο επίπεδο. Πρώτο είναι πάντοτε το παιδί»).

Δεν υπάρχουν σχόλια: