Προ ημερών έκανα μια ανάρτηση σχετικά με τις δηλώσεις του υφυπουργού Γ. Μαγκριώτη που ανακοίνωνε την κατασκευή και λειτουργία πέντε νέων σταθμών διοδίων επί της Εγνατίας Οδού. Ο υφυπουργός έστειλε την εξής απάντηση η οποία ομολογώ ότι είναι άκρως διαφωτιστική.
Η απάντηση λέει τα εξής:
Κύριε Μόχλα,
Με αφορμή την ανάρτησή σας..
στις 11/1 με τίτλο «Φτιάχνουν διόδια και στο Κλειδί» θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι τα διόδια στο Κλειδί δεν έχουν καμία σχέση με τη Θεσσαλονίκη. Μόνο τα διόδια των Μαλγάρων οφείλουν να πληρώνουν οι οδηγοί που μετακινούνται προς τη Θεσσαλονίκη, όπως συμβαίνει για δεκαετίες. Σε περίπτωση που τοποθετηθούν πλευρικά διόδια, θα αφορούν μόνο την μετακίνηση προς την Αθήνα, και αυτό επειδή μετά από αίτημα των κατοίκων του Ν. Πιερίας, δεν λειτούργησαν τα διόδια του Αιγινίου από τον παραχωρησιούχο.
Θα τηρήσουμε τιε δεσμεύσεις μας, ειδικά για τη μείωση των διοδίων για τα επόμενα τριάντα χρόνια. Τη στιγμή αυτή διαπραγματευόμαστε με 26 τράπεζες και 19 κατασκευαστικές, Ελληνικές και ξένες. Οι διαπραγματεύσεις είναι σκληρές τόσο λόγω της τρέχουσας οικονομικής κρίσης, όσο και λόγω των πελώριων προβλημάτων των συμβάσεων παραχώρησης, που κύρωσε με νόμο στη Βουλή το 2007 η ΝΔ. Ωστόσο, τέλη Μαρτίου πιστεύω ότι θα έχουμε επιτύχει τους στόχους μας.
Με εκτίμηση
Γιάννης Μαγκριώτης
Από την απάντηση του υφυπουργού συνάγονται ορισμένα στοιχεία που είναι:
-Ότι θα γίνουν και θα λειτουργήσουν διόδια στο ύψους του Κλειδίου
-Ότι αυτά θα αφορούν στους εποχούμενους που έχουν κατεύθυνση προς Πιερία και όχι προς Θεσσαλονίκη.
-Ότι αυτά τα διόδια θα βαφτιστούν ως κρατικά αφού θα είναι δήθεν επί της Εγνατίας οδού αλλά στην ουσία έρχονται να αναπληρώσουν τα χαμένα έσοδα από τη μη λειτουργία των διοδίων Αιγινίου.
-Ότι ο αγώνας των Πιεριέων για τη μη τοποθέτηση και άλλων διοδίων στο νομό τους πήγε στράφι αφού γίνονται μόλις λίγα χιλιόμετρα μακρύτερα, στα όρια της Ημαθίας και επί της ΠΑΘΕ που καμια σχέση δεν έχει με την Εγνατία οδό.
-Ότι οι συμβάσεις που έχει υπογράψει το ελληνικό κράτος είναι τόσο ισχυρές που οι κυβερνώντες κάνουν τα αδύνατα δυνατά ώστε να εξυπηρετήσουν τις υπογραφές των προκατόχων τους και ξεχνάνε αυτά που έλεγαν προεκλογικά ότι θα προχωρήσουν σε επαναδιαπραγμάτευση με τους εργολάβους.
Με εκτίμηση
Χ. Μόχλας
Η απάντηση λέει τα εξής:
Κύριε Μόχλα,
Με αφορμή την ανάρτησή σας..
στις 11/1 με τίτλο «Φτιάχνουν διόδια και στο Κλειδί» θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι τα διόδια στο Κλειδί δεν έχουν καμία σχέση με τη Θεσσαλονίκη. Μόνο τα διόδια των Μαλγάρων οφείλουν να πληρώνουν οι οδηγοί που μετακινούνται προς τη Θεσσαλονίκη, όπως συμβαίνει για δεκαετίες. Σε περίπτωση που τοποθετηθούν πλευρικά διόδια, θα αφορούν μόνο την μετακίνηση προς την Αθήνα, και αυτό επειδή μετά από αίτημα των κατοίκων του Ν. Πιερίας, δεν λειτούργησαν τα διόδια του Αιγινίου από τον παραχωρησιούχο.
Θα τηρήσουμε τιε δεσμεύσεις μας, ειδικά για τη μείωση των διοδίων για τα επόμενα τριάντα χρόνια. Τη στιγμή αυτή διαπραγματευόμαστε με 26 τράπεζες και 19 κατασκευαστικές, Ελληνικές και ξένες. Οι διαπραγματεύσεις είναι σκληρές τόσο λόγω της τρέχουσας οικονομικής κρίσης, όσο και λόγω των πελώριων προβλημάτων των συμβάσεων παραχώρησης, που κύρωσε με νόμο στη Βουλή το 2007 η ΝΔ. Ωστόσο, τέλη Μαρτίου πιστεύω ότι θα έχουμε επιτύχει τους στόχους μας.
Με εκτίμηση
Γιάννης Μαγκριώτης
Από την απάντηση του υφυπουργού συνάγονται ορισμένα στοιχεία που είναι:
-Ότι θα γίνουν και θα λειτουργήσουν διόδια στο ύψους του Κλειδίου
-Ότι αυτά θα αφορούν στους εποχούμενους που έχουν κατεύθυνση προς Πιερία και όχι προς Θεσσαλονίκη.
-Ότι αυτά τα διόδια θα βαφτιστούν ως κρατικά αφού θα είναι δήθεν επί της Εγνατίας οδού αλλά στην ουσία έρχονται να αναπληρώσουν τα χαμένα έσοδα από τη μη λειτουργία των διοδίων Αιγινίου.
-Ότι ο αγώνας των Πιεριέων για τη μη τοποθέτηση και άλλων διοδίων στο νομό τους πήγε στράφι αφού γίνονται μόλις λίγα χιλιόμετρα μακρύτερα, στα όρια της Ημαθίας και επί της ΠΑΘΕ που καμια σχέση δεν έχει με την Εγνατία οδό.
-Ότι οι συμβάσεις που έχει υπογράψει το ελληνικό κράτος είναι τόσο ισχυρές που οι κυβερνώντες κάνουν τα αδύνατα δυνατά ώστε να εξυπηρετήσουν τις υπογραφές των προκατόχων τους και ξεχνάνε αυτά που έλεγαν προεκλογικά ότι θα προχωρήσουν σε επαναδιαπραγμάτευση με τους εργολάβους.
Με εκτίμηση
Χ. Μόχλας
1 σχόλιο:
συμπέρασμα:αφου διαμαρτύρηθηκαν στο Αιγίνιο, τα παίρνουμε και τα μεταφέρουμε στο Κλειδί.
αν διαμαρτυρηθεί το Κλειδί, τα παίρνουμε και τα πάμε λίγο παρακάτω, σωστά; καλύτερα η μετακόμιση να γίνει νύχτα γιατί θα σας περάσουν για τρελούς άμα τρέχετε με τις μπάρες παραμάσχαλα.
Είστε για γέλια πασόκοι.
Δημοσίευση σχολίου