Αλλάζει ο σχολικός χάρτης της χώρας με τις συνενώσεις των σχολικών μονάδων που δρομολογεί το υπουργείο Παιδείας. Το σχετικό κείμενο αναρτήθηκε στο διαδίκτυο για διαβούλευση, η οποία θα διαρκέσει έως τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου. Δείτε εδώ
Βάσε του κειμένου θα συνεκτιμηθούν 5 κριτήρια.
- Οι κτιριακές υποδομές..και οι δυνατότητες ανάπτυξης αιθουσών διδασκαλίας, βιβλιοθήκης και λοιπών βοηθητικών χώρων. Σε κάθε περίπτωση τηρείται ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα , 25 στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και 30 στη δευτεροβάθμια
-Η χιλιομετρική απόσταση για το νέο σχολείο, λαμβάνοντας υπόψη τη συγκοινωνιακή κάλυψη, το οδικό δίκτυο, τις καιρικές συνθήκες και το χρόνο που απαιτείται για να φθάσει ο μαθητής στο σχολείο. Στις ορεινές και νησιωτικές περιοχές κάθε περίπτωση θα εξεταστεί ξεχωριστά
-Αντιστοιχία οργανικότητας και λειτουργικότητας των σχολικών μονάδων σε συνάρτηση με το μαθητικό δυναμικό και τη δυνατότητα ανάπτυξης και λειτουργίας κάθε μονάδας.
-Η εξέλιξη του μαθητικού δυναμικού την τελευταία πενταετία, ο προβλεπόμενος αριθμός μαθητών έως το 2013
- Οι εγγραφές μαθητών στην πρώτη τάξη νηπιαγωγείου, δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου.
Αντιδράσεις
Η Διδασκαλική Ομοσπονδία κάνει λόγο για "εκτεταμένο σχέδιο καταργήσεων και συγχωνεύσεων" και προγραμματίζει κινητοποιήσεις.
Tο νέο σχολείο
Τη φιλοσοφία του νέου σχολείου, παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο η υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, μέσα από την εμπειρία του 4ου δημοτικού σχολείου Θέρμης.
Βάσε του κειμένου θα συνεκτιμηθούν 5 κριτήρια.
- Οι κτιριακές υποδομές..και οι δυνατότητες ανάπτυξης αιθουσών διδασκαλίας, βιβλιοθήκης και λοιπών βοηθητικών χώρων. Σε κάθε περίπτωση τηρείται ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα , 25 στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και 30 στη δευτεροβάθμια
-Η χιλιομετρική απόσταση για το νέο σχολείο, λαμβάνοντας υπόψη τη συγκοινωνιακή κάλυψη, το οδικό δίκτυο, τις καιρικές συνθήκες και το χρόνο που απαιτείται για να φθάσει ο μαθητής στο σχολείο. Στις ορεινές και νησιωτικές περιοχές κάθε περίπτωση θα εξεταστεί ξεχωριστά
-Αντιστοιχία οργανικότητας και λειτουργικότητας των σχολικών μονάδων σε συνάρτηση με το μαθητικό δυναμικό και τη δυνατότητα ανάπτυξης και λειτουργίας κάθε μονάδας.
-Η εξέλιξη του μαθητικού δυναμικού την τελευταία πενταετία, ο προβλεπόμενος αριθμός μαθητών έως το 2013
- Οι εγγραφές μαθητών στην πρώτη τάξη νηπιαγωγείου, δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου.
Αντιδράσεις
Η Διδασκαλική Ομοσπονδία κάνει λόγο για "εκτεταμένο σχέδιο καταργήσεων και συγχωνεύσεων" και προγραμματίζει κινητοποιήσεις.
Tο νέο σχολείο
Τη φιλοσοφία του νέου σχολείου, παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο η υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, μέσα από την εμπειρία του 4ου δημοτικού σχολείου Θέρμης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου