Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ΒΕΡΟΙΑ- Βεσυρόπουλος: Δεσμεύομαι να είμαι δίπλα στους Ημαθιώτες και στα προβλήματά τους

Στη Συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Βέροιας συμμετείχε στις 27/6/2012 ο Βουλευτής Ημαθίας Απόστολος Βεσυρόπουλος, καθώς πέρα από την βουλευτική ιδιότητα του, είναι και εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Βέροιας.
Κατά την έναρξη της...
συνεδρίασης, ο κ. Βεσυρόπουλος δέχτηκε ευχές από τους συναδέλφους του και έκανε την παρακάτω δήλωση:

«Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους και όλες που στάθηκαν δίπλα μου όλο αυτό το διάστημα της διπλής και δύσκολης προεκλογικής περιόδου.

Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την Δήμαρχο Χαρούλα Ουσουλτζόγλου, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Νίκο Μαυροκεφαλίδη, τους Αντιδημάρχους και όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους αλλά και το προσωπικό του Δήμου, για την άριστη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα.

Αύριο αναλαμβάνω και επίσημα τα νέα μου καθήκοντα ως Βουλευτής του νομού μας, καθώς όπως θα γνωρίζετε, αύριο πραγματοποιείται η ορκωμοσία της νέας Βουλής. Με την νέα μου αυτή ιδιότητα, ... θέλω να γνωρίζετε ότι θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις να προωθήσω και να αναδείξω τις δυνατότητες που έχει η Ημαθία και ο δήμος Βέροιας προκειμένου να μπουν οι βάσεις για την ανάπτυξη της περιοχής μας, που τόσο έχουμε ανάγκη.

Άποψη μου είναι, πως πρέπει όλες οι υγιείς δυνάμεις του τόπου, να παλέψουμε ενωμένοι και να διεκδικήσουμε ο καθένας από το δικό του μετερίζι το καλύτερο για την πόλη μας και το νομό μας, καθώς θεωρώ ότι αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν, έχοντας ως μοναδικό στόχο την ανάπτυξη του νομού και την ευημερία των πολιτών.

Στόχος, μου είναι να οικοδομηθεί και να εμπεδωθεί μια άριστη συνεργασία μεταξύ μας αλλά και των υπόλοιπων δήμων του νομού, προκειμένου να καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τις όποιες δυσκολίες αντιμετωπίζουμε.
Να είστε σίγουροι ότι θα κάνω τα πάντα ώστε να αλλάξει η Ημαθία και θα σταθώ δίπλα σε όλους του πολίτες της Ημαθίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: